abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123019582
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123019591
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:38 schreef Stuart het volgende: Moet je eigenlijk ooit hebben gewerkt voor een wajang? Is het dan een percentage van je laatste inkomen of krijgt iedereen hetzelfde ongeacht leeftijd :?
wil je er ook 1? Is hip tegenwoordig
pi_123019593
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat beschouw ik maar als een compliment dan :D

Maar Stuart: ik woon nog op mezelf ja, en dat frustreert me ook enorm. Ik kan gewoon niet op mezelf. Als ik op mezelf wil qua financien moet ik full-time werken en dat wil ik niet, want ik wil studeren.
Wat zou je dan willen? Bij je ouders wonen :?
Wil je voltijd gaan studeren?

quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:38 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Dat mag je best vragen.
Ik heb een uitkering omdat ik niet goed kan werken. Wat ik precies heb weet ik niet precies. Maar ik vind het moeilijk om dingen te onthouden. Dus mensen moeten mij soms wel 3x dingen uitleggen
tot dat ik het snap.
Frustrerend -O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123019601
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:41 schreef Adames het volgende:

[..]

wil je er ook 1? Is hip tegenwoordig
Nee, ik heb er geen nodig. Heb een goede baan en ben gewoon nieuwsgierig. Ik heb het best goed in mijn leven en vraag me wel eens af waar anderen van rond moeten komen :@
pi_123019602
Struggles in het leven horen er nou eenmaal bij O+
pi_123019603
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:41 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wat zou je dan willen? Bij je ouders wonen :?
Wil je voltijd gaan studeren?

[..]

Frustrerend -O-
Nee tuurlijk niet. maar op dit moment kan ik gewoon niet anders.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123019607
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Ro-ald het volgende:
Struggles in het leven horen er nou eenmaal bij O+
Daar zal iedereen wel last van hebben. Zelfs ik al lijk ik misschien voor anderen hier happy en succesvol :)
pi_123019611
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. maar op dit moment kan ik gewoon niet anders.
Tuurlijk niet op voltijd studeren of bij je ouders gaan wonen? Wat als je niet meer kunt gaan studeren? Zou werken dan een optie zijn of zie je dat niet zitten?
pi_123019615
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:43 schreef Stuart het volgende:

[..]

Tuurlijk niet op voltijd studeren of bij je ouders gaan wonen? Wat als je niet meer kunt gaan studeren? Zou werken dan een optie zijn of zie je dat niet zitten?
Tuurlijk niet op bij mijn ouders blijven wonen. Ik wil gewoon op mezelf, heel graag, maar ik wil ook nog een hbo afmaken. En als ik niet kan studeren. Ja dan moet ik inderdaad wel full-time werken, dan zit er niks anders op.
pi_123019619
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar zal iedereen wel last van hebben. Zelfs ik al lijk ik misschien voor anderen hier happy en succesvol :)
Iedereen heeft struggles :)
pi_123019620
Al zie ik dat niet zitten nee :') Ik zou echt gek worden als ik nu niet zou kunnen studeren met bijvoorbeeld medicijnen ofzo. Dat zou me echt heel depressief maken.
pi_123019624
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Tuurlijk niet op bij mijn ouders blijven wonen. Ik wil gewoon op mezelf, heel graag, maar ik wil ook nog een hbo afmaken. En als ik niet kan studeren. Ja dan moet ik inderdaad wel full-time werken, dan zit er niks anders op.
Nou ja, het zou toch kunnen dat je ervoor kiest om bij je ouders te blijven wonen omdat je alleen dan bijv. de gewenste studie zou kunnen volgen? Ik bedoel het niet rot hoor :@

Wat zou je eventueel voor studie willen doen of heb je nog geen idee?
pi_123019625
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:44 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Iedereen heeft struggles :)
Absoluut :Y
pi_123019630
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Al zie ik dat niet zitten nee :') Ik zou echt gek worden als ik nu niet zou kunnen studeren met bijvoorbeeld medicijnen ofzo. Dat zou me echt heel depressief maken.
Klinkt niet best. En een combi van beiden eventueel? Dus werken en een avondstudie? Of te zwaar?
pi_123019632
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:

[..]

Tegenwoordig heeft iedereen wel wat :)
'Normaal' zijn is saai.
pi_123019633
Ik begin me eigenlijk wat ongemakkelijk te voelen met mijn vragenvuur :@
pi_123019636
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou ja, het zou toch kunnen dat je ervoor kiest om bij je ouders te blijven wonen omdat je alleen dan bijv. de gewenste studie zou kunnen volgen? Ik bedoel het niet rot hoor :@

Wat zou je eventueel voor studie willen doen of heb je nog geen idee?
Nee snap ik ook wel hoor :) ik bedoelde het ook niet vijandig :P Maar ik vind het nu weleens tijd worden om op mezelf te gaan. En ja sommige zitten eind 20 nog bij hun ouders. en het zal ook vast niet erg zijn. maar ik wil het gewoon niet.

Uhm ik zit te twijfelen tussen een aantal hbo`s :P maar nog niet al teveel mee bezig want eerst die concentratieproblemen oplossen enzo :)
pi_123019642
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:46 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Tegenwoordig heeft iedereen wel wat :)
'Normaal' zijn is saai.
Iets hebben is misschien wat groot gezegd maar iedereen maakt wel dingen mee in het leven die bepalend zijn voor hoe en/of wie je bent denk ik :)
pi_123019648
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:46 schreef Stuart het volgende:

[..]

Klinkt niet best. En een combi van beiden eventueel? Dus werken en een avondstudie? Of te zwaar?
Ik denk dat me dat niet zou lukken. Het is geen kwestie van het niveau he. als het om leren gaat. Het gaat gewoon om het concentreren zelf, en het plannen, en ordenen en motivatie. Ik zou er op een mbo-opleiding net zoveel last van hebben als op een universitaire opleiding zeg maar.
pi_123019656
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee snap ik ook wel hoor :) ik bedoelde het ook niet vijandig :P Maar ik vind het nu weleens tijd worden om op mezelf te gaan. En ja sommige zitten eind 20 nog bij hun ouders. en het zal ook vast niet erg zijn. maar ik wil het gewoon niet.

Uhm ik zit te twijfelen tussen een aantal hbo`s :P maar nog niet al teveel mee bezig want eerst die concentratieproblemen oplossen enzo :)
Het zijn keuzes denk ik. Wat is belangrijker? De mogelijkheid om de gewenste studie te kunnen volgen en later op jezelf gaan wonen of op jezelf gaan wonen en dan niet kunnen studeren? Hoewel ik je gevoel goed begrijp maakt het je leven misschien niet makkelijker :P
pi_123019659
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik denk dat me dat niet zou lukken. Het is geen kwestie van het niveau he. als het om leren gaat. Het gaat gewoon om het concentreren zelf, en het plannen, en ordenen en motivatie. Ik zou er op een mbo-opleiding net zoveel last van hebben als op een universitaire opleiding zeg maar.
Ik bedoelde ook niet het niveau hoor. Meer alles dat op je afkomt en wat je dan moet doen. Het is ook wel heel veel eigenlijk als je dat in deeltijd doet :Y
pi_123019660
@Stu precies daarom oordeel ik bijna nooit mensen op hun uiterlijk.
pi_123019663
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet het niveau hoor. Meer alles dat op je afkomt en wat je dan moet doen. Het is ook wel heel veel eigenlijk als je dat in deeltijd doet :Y
En als je een deeltijdstudie doet moet je ook vaak al werk hebben binnen die branche. Wat dus in deze tijd zonder ervaring praktisch onmogelijk is :P
pi_123019665
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:50 schreef Ro-ald het volgende:
@Stu precies daarom oordeel ik bijna nooit mensen op hun uiterlijk.
Ik be- of veroordeel mensen sowieso niet op hun uiterlijk. Dat is ook een groot voordeel van een forum als deze. Je ziet elkaar niet :)
pi_123019667
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En als je een deeltijdstudie doet moet je ook vaak al werk hebben binnen die branche. Wat dus in deze tijd zonder ervaring praktisch onmogelijk is :P
Dat is waar :Y
pi_123019670
Soms schaam ik mij echt om te zeggen dat ik begeleid woon ;(
pi_123019681
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:

[..]

Het zit me al 23 jaar niet mee. En nouja, op een gegeven moment is het ook gewoon klaar voor mij.
pi_123019684
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:51 schreef Ro-ald het volgende:
Soms schaam ik mij echt om te zeggen dat ik begeleid woon ;(
Ik vind het juist goed dat je het niet tot een geheim maakt of een probleem :)
Je bent eerlijk en dat kan ik alleen maar waarderen in mensen.
pi_123019701
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik be- of veroordeel mensen sowieso niet op hun uiterlijk. Dat is ook een groot voordeel van een forum als deze. Je ziet elkaar niet :)
Ik denk wel dat wij onder het genot van een biertje hier uren over kunnen praten :D
pi_123019710
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het zit me al 23 jaar niet mee. En nouja, op een gegeven moment is het ook gewoon klaar voor mij.
Dat klinkt logisch. Ik ga hier niet schrijven 'ik snap je' of 'ik weet hoe je je voelt' want dat zou gelul zijn. Ik weet nagenoeg niets van en/of over je. Als jijzelf zoiets aangeeft zal dat zo zijn. Ik kan alleen maar voor je hopen dat er een ommekeer komt :)
pi_123019714
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik vind het juist goed dat je het niet tot een geheim maakt of een probleem :)
Je bent eerlijk en dat kan ik alleen maar waarderen in mensen.
Ik denk zo sommige meiden of jongens krijgen alles van hun papie of mamie :')
pi_123019718
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:54 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Ik denk wel dat wij onder het genot van een biertje hier uren over kunnen praten :D
Dat zou zomaar kunnen :Y
pi_123019724
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:54 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat klinkt logisch. Ik ga hier niet schrijven 'ik snap je' of 'ik weet hoe je je voelt' want dat zou gelul zijn. Ik weet nagenoeg niets van en/of over je. Als jijzelf zoiets aangeeft zal dat zo zijn. Ik kan alleen maar voor je hopen dat er een ommekeer komt :)
Ja thanks. Ik eigenlijk ook voor mezelf. Want ik vraag me af of ik nog jaren door zou kunnen gaan met alleen maar de hoop dat het goedkomt. Hoop levert blijkbaar ook niks op.
pi_123019725
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:55 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Ik denk zo sommige meiden of jongens krijgen alles van hun papie of mamie :')
Dat is leuk als je 10 bent maar op een gegeven moment heb je daar uiteindelijk niets aan :N
pi_123019738
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja thanks. Ik eigenlijk ook voor mezelf. Want ik vraag me af of ik nog jaren door zou kunnen gaan met alleen maar de hoop dat het goedkomt. Hoop levert blijkbaar ook niks op.
Nee, maar het is wel goed om hoop te hebben! Hoop en vertrouwen zijn toch wel de basis. Je hebt gewoon 'wat' geluk nodig en misschien de juiste mensen om je heen.
pi_123019745
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:56 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat is leuk als je 10 bent maar op een gegeven moment heb je daar uiteindelijk niets aan :N
Precies :)
pi_123019751
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:57 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel goed om hoop te hebben! Hoop en vertrouwen zijn toch wel de basis. Je hebt gewoon 'wat' geluk nodig en misschien de juiste mensen om je heen.
Maar zou iemand van 23 niet al iets' positiefs meegemaakt moeten hebben? :P
pi_123019756
Meestal ben ik wel een vrolijk persoon,althans dat denk ik. Maar ja ik laat het niet zo snel merken als ik mij kut voel.
pi_123019761
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:59 schreef Ro-ald het volgende:
Meestal ben ik wel een vrolijk persoon,althans dat denk ik. Maar ja ik laat het niet zo snel merken als ik mij kut voel.
Waarom niet?
pi_123019766
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar zou iemand van 23 niet al iets' positiefs meegemaakt moeten hebben? :P
Is alles in je leven kut dan? Je komt best verstandig op mij over dus je hebt als positief punt dat je niet achterlijk bent. Er zullen vast dingen zijn die je niet zelf ziet of waardeert die er wel zijn. En dat is ook niet gek als je leven een zooitje is. Maar het klinkt ook wel als een low self-esteem :Y
pi_123019771
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom niet?
Onzekerheid.
pi_123019773
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:59 schreef Ro-ald het volgende:
Dat is toch logisch? Als ik me kut voel ga ik ook niet heel vrolijk doen. Dan ben ik vooral heel stil :Y
pi_123019775
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:01 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Onzekerheid.
Over wat :?
pi_123019782
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:02 schreef Stuart het volgende:

[..]

Over wat :?
Uiterlijk en mijn gedrag soms.
pi_123019797
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:01 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? Als ik me kut voel ga ik ook niet heel vrolijk doen. Dan ben ik vooral heel stil :Y
Ja maar soms is het wel goed om je hart te luchten of hoe je dat ook zegt :')
pi_123019801
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:03 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Uiterlijk en mijn gedrag soms.
Over je uiterlijk is het natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat je dat niet moet doen maar dat helpt natuurlijk geen moer. Mensen die je echter beoordelen op je uiterlijk zijn oppervlakkig en over het algemeen niet buitengewoon slim :@
pi_123019814
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:04 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Ja maar soms is het wel goed om je hart te luchten of hoe je dat ook zegt :')
Absoluut en dat moet je ook zeker doen. Of het nou in het dagelijkse leven is of op een medium als dit :Y
pi_123019815

[ Bericht 100% gewijzigd door Fok-it op 18-02-2013 03:08:49 ]
pi_123019823
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:04 schreef Stuart het volgende:

[..]

Over je uiterlijk is het natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat je dat niet moet doen maar dat helpt natuurlijk geen moer. Mensen die je echter beoordelen op je uiterlijk zijn oppervlakkig en over het algemeen niet buitengewoon slim :@
Jep maar voor de rest ben ik best gelukkig :D
pi_123019829
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:05 schreef Stuart het volgende:

[..]

Absoluut en dat moet je ook zeker doen. Of het nou in het dagelijkse leven is of op een medium als dit :Y
Soms wil ik daar echt over praten met iemand maar weet niet wie.
pi_123019830
Quote me trouwens maar niet Stu. ik haal het zo weer weg.
pi_123019831
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hi :D
Heb je eigenlijk vrienden? En dat moet je niet als aanval zien hoor. Er zijn veel mensen die claimen en legio aan vrienden te hebben en gewoon een andere interpretatie aan de term geven :Y
pi_123019837

[ Bericht 100% gewijzigd door Fok-it op 18-02-2013 03:08:32 ]
pi_123019839
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:06 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Jep maar voor de rest ben ik best gelukkig :D
Hoe oud ben je? Op een gegeven moment maakt het je gewoon geen flikker uit joh. Je ziet eruit zoals je eruit ziet en mensen met meer verstand dan dat van een dode vogel kijken daar doorheen :Y
pi_123019845
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:07 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Soms wil ik daar echt over praten met iemand maar weet niet wie.
Misschien zit je dan in de verkeerde topics of subfora. Ik kan, ondanks dat ik mogelijk vrij debiel kan overkomen hier, redelijk normaal reageren hoor :D
pi_123019850
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
Quote me trouwens maar niet Stu. ik haal het zo weer weg.
Ik pas de quote aan sir :Y
pi_123019852
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:

[..]

Haal het weg als je dat wilt en dan pas ik de quote wel aan! Heb je eigenlijk vrienden? En dat moet je niet als aanval zien hoor. Er zijn veel mensen die claimen en legio aan vrienden te hebben en gewoon een andere interpretatie aan de term geven :Y
Om heel eerlijk te zijn niet nee. En daar baal ik wel van, omdat ik best sociaal ben. Alleen ja, door alles wat er gebeurt is niet echt meer in staat zelf initiatief in iets te nemen enzo.
pi_123019856
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:08 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Op een gegeven moment maakt het je gewoon geen flikker uit joh. Je ziet eruit zoals je eruit ziet en mensen met meer verstand dan dat van een dode vogel kijken daar doorheen :Y
Ik ben 20 en ik heb nu al behoorlijk een beetje schijt over hoe mensen over mij denken.
pi_123019868
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:09 schreef Stuart het volgende:

[..]

Misschien zit je dan in de verkeerde topics of subfora. Ik kan, ondanks dat ik mogelijk vrij debiel kan overkomen hier, redelijk normaal reageren hoor :D
Nou ja je hebt vast wel subforums hier maar daar heb ik geen trek in.
pi_123019871
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn niet nee. En daar baal ik wel van, omdat ik best sociaal ben. Alleen ja, door alles wat er gebeurt is niet echt meer in staat zelf initiatief in iets te nemen enzo.
Allereerst natuurlijk goed dat je daar eerlijk over durft te zijn. Veel mensen liegen daar immers over. Ik krijg nog steeds dat indruk dat je een low self-esteem (laag zelfvertrouwen) hebt. Dat bevreemd me best daar je hier gevat, leuk en sociaal op mij overkomt :Y
pi_123019878
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:09 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Ik ben 20 en ik heb nu al behoorlijk een beetje schijt over hoe mensen over mij denken.
Dat moet je sowieso hebben. Who cares wat mensen van je denken of vinden? De goede blijven je wel bij en de rest is irrelevant. Er zijn teveel mensen op de wereld dus genoeg leuke mensen ook :P
pi_123019884
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:11 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Nou ja je hebt vast wel subforums hier maar daar heb ik geen trek in.
Dat begrijp ik wel hoor. Het is jammer dat je op zich wel ergens over wilt praten maar daar de kans dan niet voor krijgt. De SC is hier overdag best wel kinderlijk waar ikzelf ook debet aan ben :@
pi_123019890
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:11 schreef Stuart het volgende:

[..]

Allereerst natuurlijk goed dat je daar eerlijk over durft te zijn. Veel mensen liegen daar immers over. Ik krijg nog steeds dat indruk dat je een low self-esteem (laag zelfvertrouwen) hebt. Dat bevreemd me best daar je hier gevat, leuk en sociaal op mij overkomt :Y
Ik ben ook heel erg onzeker, is ook niet vreemd natuurlijk :P Heb dan wel weer relaties gehad, en die zeiden dat ook altijd en konden eht ook niet voorstellen. het is gewoon ook heel vreemd.

Maar ik vind het wel het ergste van alles. Dat ik gewoon in de bloei van mijn leven ben en eigenlijk gewoon niemand heb, behalve familie dan natuurlijk. Dat is best pittig. en ik heb geleerd ermee om te gaan, maar af en toe krijg je daar een behoorlijke mental breakdown van.
pi_123019891
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:12 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat moet je sowieso hebben. Who cares wat mensen van je denken of vinden? De goede blijven je wel bij en de rest is irrelevant. Er zijn teveel mensen op de wereld dus genoeg leuke mensen ook :P
Jep ik heb ook echt een leuk vriendengroepje waar ik tegen alles kan zeggen.
pi_123019901
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:13 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel hoor. Het is jammer dat je op zich wel ergens over wilt praten maar daar de kans dan niet voor krijgt. De SC is hier overdag best wel kinderlijk waar ikzelf ook debet aan ben :@
Ja maar hier ben ik ook altijd niet even serieus :P
pi_123019904
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik ben ook heel erg onzeker, is ook niet vreemd natuurlijk :P Heb dan wel weer relaties gehad, en die zeiden dat ook altijd en konden eht ook niet voorstellen. het is gewoon ook heel vreemd.

Maar ik vind het wel het ergste van alles. Dat ik gewoon in de bloei van mijn leven ben en eigenlijk gewoon niemand heb, behalve familie dan natuurlijk. Dat is best pittig. en ik heb geleerd ermee om te gaan, maar af en toe krijg je daar een behoorlijke mental breakdown van.
Toch kom je over het algemeen alles behalve onzeker op mij over hier! Je bent te hard voor jezelf :)

Het heeft soms tijd nodig om de juiste mensen tegen te komen. Dat hoeven er ook niet heel veel te zijn en ik ben ervan overtuigd dat je die gaat tegenkomen. Als je ervoor openstaat natuurlijk :)
pi_123019914
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:14 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Jep ik heb ook echt een leuk vriendengroepje waar ik tegen alles kan zeggen.
Dat klinkt goed. Ik hoop dat je ook met hun kunt praten over de meer serieuze dingen in het leven en/of zaken die je dwars zitten c.q. waar je je druk om maakt :)

Al is het maar een luisterend oor. Niet veel mensen kunnen goed luisteren en beginnen dan vaak over hun eigen onzin :X
pi_123019916
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:15 schreef Stuart het volgende:

[..]

Toch kom je over het algemeen alles behalve onzeker op mij over hier! Je bent te hard voor jezelf :)

Het heeft soms tijd nodig om de juiste mensen tegen te komen. Dat hoeven er ook niet heel veel te zijn en ik ben ervan overtuigd dat je die gaat tegenkomen. Als je ervoor openstaat natuurlijk :)
Internet is natuurlijk ook anders. Ik ben in het echt veel rustiger dan dat ik hier overkom :P Al ben ik in het echt ook redelijk gevat en kan ik goed praten.
pi_123019921
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:15 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Ja maar hier ben ik ook altijd niet even serieus :P
Ik alles behalve. Ik ben ervan overtuigd dat een meerderheid hier denkt dat ik niet helemaal normaal ben. En gek genoeg vind ik dat juist leuk :@
pi_123019922
Ik ga slapen :W
Als jullie nog meer wat wilt weten over mij DM staat open :D :W
pi_123019924
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:17 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik alles behalve. Ik ben ervan overtuigd dat een meerderheid hier denkt dat ik niet helemaal normaal ben. En gek genoeg vind ik dat juist leuk :@
Ik kan me nog wel herinneren dat wij redelijk botsten toen je hier net nieuw was :P
pi_123019926
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:17 schreef Ro-ald het volgende:
Weltrusten :) :W
pi_123019936
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Internet is natuurlijk ook anders. Ik ben in het echt veel rustiger dan dat ik hier overkom :P Al ben ik in het echt ook redelijk gevat en kan ik goed praten.
Ik vind je hier ook niet druk eigenlijk. Je bent iemand met een eigen mening die ook niet bang is om die te openbaren. Ik hou daar wel van ongeacht het feit of ik het dan wel of niet met je eens ben. Dat heb je ook wel gemerkt want ik knik niet alleen maar ja voor de lieve vrede. Als ik het oneens ben met iemand over een standpunt zeg ik dat gewoon en ik kan best direct en hard overkomen :D
pi_123019943
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:17 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga zo zelf ook slapen. Welterusten kerel :W
pi_123019947
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:19 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik vind je hier ook niet druk eigenlijk. Je bent iemand met een eigen mening die ook niet bang is om die te openbaren. Ik hou daar wel van ongeacht het feit of ik het dan wel of niet met je eens ben. Dat heb je ook wel gemerkt want ik knik niet alleen maar ja voor de lieve vrede. Als ik het oneens ben met iemand over een standpunt zeg ik dat gewoon en ik kan best direct en hard overkomen :D
Daarom. Alleen maar ja en amen zeggen kom je ook niet ver mee :+
pi_123019949
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik kan me nog wel herinneren dat wij redelijk botsten toen je hier net nieuw was :P
Dat zou zomaar kunnen. Dat heb ik met een grote meerderheid op het forum. Mensen vinden me irritant en raar maar dat is misschien een manier van afleiding voor me. Ik ben best serieus en normaal als het 'moet' hoor :D
pi_123019950
Truste iedereen :)
pi_123019954
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Daarom. Alleen maar ja en amen zeggen kom je ook niet ver mee :+
Nee, vind ik ook. Een mens is uniek en mag dat ook best laten zien :)
pi_123019956
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:20 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen. Dat heb ik met een grote meerderheid op het forum. Mensen vinden me irritant en raar maar dat is misschien een manier van afleiding voor me. Ik ben best serieus en normaal als het 'moet' hoor :D
Ik vraag me alleen nog 1 ding af; Ben jij nou gelovig of niet? :P
pi_123019960
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen nog 1 ding af; Ben jij nou gelovig of niet? :P
Ja, maar in mindere mate dan ik hier heb laten geloven :D
pi_123019964
Ik vind het wel leuk om een beetje extreem te doen. Gewoon om reacties uit te lokken van mensen :@ :P
pi_123019969
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:22 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, maar in mindere mate dan ik hier heb laten geloven :D
Haha. Daar hadden Pizza en ik het laatst over, en hij zei dat jij hem verteld had dat je helemaal niet gelovig was. En tegen mij dat je streng gelovig was en dus tegen 1 van ons had gelogen :D
pi_123019982
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Haha. Daar hadden Pizza en ik het laatst over, en hij zei dat jij hem verteld had dat je helemaal niet gelovig was. En tegen mij dat je streng gelovig was en dus tegen 1 van ons had gelogen :D
Geen idee tegen wie ik wat heb gezegd. De waarheid is dat ik wel gelovig ben maar vrij 'normaal' eigenlijk. Ik ga niet wekelijks naar de kerk hoor. En als ik helemaal niet gelovig zou zijn dan zou ik er vast minder van op de hoogte zijn :P
pi_123019990
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:24 schreef Stuart het volgende:

[..]

Geen idee tegen wie ik wat heb gezegd. De waarheid is dat ik wel gelovig ben maar vrij 'normaal' eigenlijk. Ik ga niet wekelijks naar de kerk hoor. En als ik helemaal niet gelovig zou zijn dan zou ik er vast minder van op de hoogte zijn :P
Maar seks voor het huwelijk was je wel serieus in? of was dat ook gewoon provoceren? :P
pi_123019995
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar seks voor het huwelijk was je wel serieus in? of was dat ook gewoon provoceren? :P
Voornamelijk om te provoceren eigenlijk. Al vind ik het eigenlijk best iets moois :Y
Laat ik het anders zeggen, ik veroordeel irl mensen niet als ze andersdenkend zijn dan ik :)
pi_123020005
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:25 schreef Stuart het volgende:

[..]

Voornamelijk om te provoceren eigenlijk. Al vind ik het eigenlijk best iets moois :Y
Laat ik het anders zeggen, ik veroordeel irl mensen niet als ze andersdenkend zijn dan ik :)
Mooi mooi. ik soms wel :@ maar dan meer als mensen er bijvoorbeeld extremistische denkbeelden op nahouden ofzo.
pi_123020012
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mooi mooi. ik soms wel :@ maar dan meer als mensen er bijvoorbeeld extremistische denkbeelden op nahouden ofzo.
Ik kom met sommige dingen wel extremistisch over maar irl val ik best mee. Als ik merk dat ik totaal niet match met iemand op een bepaald onderwerp dan hou ik er vrij snel over op eigenlijk :Y

Soms doe ik uitspraken om mensen tot nadenken te zetten over een bepaald onderwerp. Niet om ze te veroordelen hoor, maar meer om een andere kant te laten zien.
pi_123020018
Ik hou er ook gewoon erg van om lekker dom en een beetje excentriek te doen op het forum :D :@
pi_123020020
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:29 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik kom met sommige dingen wel extremistisch over maar irl val ik best mee. Als ik merk dat ik totaal niet match met iemand op een bepaald onderwerp dan hou ik er vrij snel over op eigenlijk :Y

Soms doe ik uitspraken om mensen tot nadenken te zetten over een bepaald onderwerp. Niet om ze te veroordelen hoor, maar meer om een andere kant te laten zien.
Noem eens een voorbeeld? als je dat hier al een keer hebt gedaan :P
pi_123020022
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld? als je dat hier al een keer hebt gedaan :P
Zoals het seks voor het huwelijk verhaal. Ik denk soms oprecht dat mensen er wel heel makkelijk mee omgaan op zeer jonge leeftijd. Onder de 16 vind ik persoonlijk gewoon echt not done eigenlijk :@ :X

Ik vind het niet 'stoer' als je het al hebt gedaan op je 13e. Ik vind het belangrijker dat iemand het ervaart als iets speciaals. En als dat 'pas' is als je 17 ofzo bent dan prima :)
pi_123020027
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:31 schreef Stuart het volgende:

[..]

Zoals het seks voor het huwelijk verhaal. Ik denk soms oprecht dat mensen er wel heel makkelijk mee omgaan op zeer jonge leeftijd. Onder de 16 vind ik persoonlijk gewoon echt not done eigenlijk :@ :X
Maar waarom niet dan? :P
pi_123020033
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar waarom niet dan? :P
Het voelt dan een beetje als peer pressure krijg ik het idee :Y
Het doen om erbij te horen en erover mee te kunnen praten. Maar is het echt al wat je wilde?
pi_123020038
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Het voelt dan een beetje als peer pressure krijg ik het idee :Y
Het doen om erbij te horen en erover mee te kunnen praten. Maar is het echt al wat je wilde?
Voor sommige is het inderdaad groepsdruk, of een dwingend vriendje, of vriendinnen die het al gedaan hebben, maar stel nou een meisje van een jaar of 14-15 die al geruime tijd een relatie heeft met haar vriendje. Veroordeel je het dan als ze al seks hebben? :P Prima dan toch
pi_123020045
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Voor sommige is het inderdaad groepsdruk, of een dwingend vriendje, of vriendinnen die het al gedaan hebben, maar stel nou een meisje van een jaar of 14-15 die al geruime tijd een relatie heeft met haar vriendje. Veroordeel je het dan als ze al seks hebben? :P Prima dan toch
Ik weet het niet. Ik vind het erg jong maar kan me niet goed verdiepen in een meisje van die leeftijd vrees ik. Ik kan alleen maar hopen dat ze niet iets doet/doen waar ze eigenlijk liever mee hadden gewacht :)
pi_123020052
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik vind het erg jong maar kan me niet goed verdiepen in een meisje van die leeftijd vrees ik. Ik kan alleen maar hopen dat ze niet iets doet/doen waar ze eigenlijk liever mee hadden gewacht :)
Een meisje van die leeftijd heeft al de mentale leeftijd van een jongen van 16-17, vergeet dat niet he :P Meiden zijn gewoon al veel jonger bezig met ontwikkelen, en al.
pi_123020053
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Een meisje van die leeftijd heeft al de mentale leeftijd van een jongen van 16-17, vergeet dat niet he :P Meiden zijn gewoon al veel jonger bezig met ontwikkelen, en al.
pi_123020056
Ik ga slapen though. Ik spreek je vast morgen (nou ja, later vandaag) wel weer :)

Welterusten man en zorg goed voor jezelf :W :z
pi_123020058
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:38 schreef Stuart het volgende:
Ik ga slapen though. Ik spreek je vast morgen (nou ja, later vandaag) wel weer :)

Welterusten man en zorg goed voor jezelf :W :z
Haha thanks, en komt goed. Ga zelf zo ook maar eens :P

Weltrusten :W
pi_123020348
Goeiemorge
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123020358
Saai hier joh, zo in mijn uppie
#FREEZWARTEPIET
pi_123020386
Nou dan niet hoor :'( :'(
#FREEZWARTEPIET
pi_123020453
Moggee
Tax wil tetten :)!
pi_123020463
Ja nee nu is het te laat
#FREEZWARTEPIET
pi_123020488
quote:
9s.gif Op maandag 18 februari 2013 07:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja nee nu is het te laat
ik sliep nog ja
pi_123020515
You know i put it down for Cleveland
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 08:25:43 #106
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_123020774
Wat een stelletje jankende ouwe wijven hier zeg. Tering, mietjes.
Laffe huichelaar
pi_123020810
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:25 schreef timmmmm het volgende:
Sorry hoor :')
#FREEZWARTEPIET
pi_123020813
Of heb je het niet over mij?
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 08:30:37 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_123020821
Nee, die pussies op de eerste pagina
Laffe huichelaar
pi_123020823
Oh ik heb geen pagina's :')
Dat zijn de eerste 25 posts toch?
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 08:31:51 #111
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_123020831
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh ik heb geen pagina's :')
Dat zijn de eerste 25 posts toch?
.
Geen 50 posts per pagina hebben :')
Laffe huichelaar
pi_123020841
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

.
Ik heb een prima verbinding dus ik hep 300 posts pp, als ik dan een topic doorlees hoef ik niet steeds van pagina te wisselen
#FREEZWARTEPIET
pi_123020848
Hep :')
verdomme ik heb typaids
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 08:34:38 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_123020859
quote:

[..]

.
Laffe huichelaar
pi_123020864
quote:

[..]

.
dit
pi_123020865
Maak er een topicpointer van :')
#FREEZWARTEPIET
pi_123020866
Ik voldoe niet aan jullie eisen sorry
#FREEZWARTEPIET
pi_123020891
Nou ik ga even wat te drinken halen bij de super en daarna mijn zusje naar haar vader brengen zodat ze op vakantie kan :W
#FREEZWARTEPIET
pi_123020923
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nou ik ga even wat te drinken halen bij de super en daarna mijn zusje naar haar vader brengen zodat ze op vakantie kan :W
have fun :W
pi_123021297
Ouwe nachtbrakers
pi_123021502
En we hebben weer les *O*
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 09:36:46 #122
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123021691
hoi :W
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123021709
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:36 schreef supersof het volgende:
hoi :W
Optijd wakker voor pluto :W *)
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 09:41:25 #124
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123021762
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Optijd wakker voor pluto :W *)
ik was een uur geleden al wakker. maar bed ligt lekker :@
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123021788
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:41 schreef supersof het volgende:

[..]

ik was een uur geleden al wakker. maar bed ligt lekker :@
Ik zou een moord doen voor mijn bedje :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 09:44:56 #126
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123021832
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik zou een moord doen voor mijn bedje :@
een gevangenisbed dan als je echt iemand vermoord :+
:9
pi_123021844
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:44 schreef supersof het volgende:

[..]

een gevangenisbed dan als je echt iemand vermoord :+
:9
Als ik mijn kussen maar mee kan nemen :9
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 09:46:17 #128
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123021852
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Als ik mijn kussen maar mee kan nemen :9
niet eens je speciale dekbed? :P
pi_123021860
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:46 schreef supersof het volgende:

[..]

niet eens je speciale dekbed? :P
Ja die eigenlijk ook wel ja. ZO WARM.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123021864
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 09:47:48 #131
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123021876
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ja die eigenlijk ook wel ja. ZO WARM.
_O-
  maandag 18 februari 2013 @ 09:48:26 #132
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123021890
quote:
schattug :Y
pi_123021896
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:47 schreef supersof het volgende:

[..]

_O-
Ik zweer, als je er eenmaal onder hebt gelegen, wil je niet weg *)
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 09:55:55 #134
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022000
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik zweer, als je er eenmaal onder hebt gelegen, wil je niet weg *)
nee mijne dan :D en mijn kussens _O_ :9
pi_123022015
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:55 schreef supersof het volgende:

[..]

nee mijne dan :D en mijn kussens _O_ :9
No way beter dan die van mij
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123022033
Dit is trouwens echt een sof-VA SC :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123022116
Rare tandarts is raar :')
  maandag 18 februari 2013 @ 10:02:42 #138
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022138
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

No way beter dan die van mij
dat weet je niet he. :+
pi_123022145
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Rare tandarts is raar :')
Die gekke chinees?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123022155
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:02 schreef supersof het volgende:

[..]

dat weet je niet he. :+
Jawel, zonder reden, maar dat weet ik gewoon :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:03:38 #141
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022163
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is trouwens echt een sof-VA SC :')
viel nog wel mee toch :)
pi_123022165
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Die gekke chinees?
Ja ze zei niks, ging foto's maken en toen was het klaar :')
pi_123022184
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:03 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ja ze zei niks, ging foto's maken en toen was het klaar :')
Mooi toch :P

Die van mij blijft praten als ze mijn mond volgestouwd heeft :')
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:03 schreef supersof het volgende:

[..]

viel nog wel mee toch :)
:Y
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123022199
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Mooi toch :P

Die van mij blijft praten als ze mijn mond volgestouwd heeft :')

[..]

:Y
Ja maar ik wil graag weten waarom ze foto's wil maken nadat ze in mijn mond heeft lopen poeren :@
  maandag 18 februari 2013 @ 10:07:25 #145
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022231
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Jawel, zonder reden, maar dat weet ik gewoon :+
pfff :{w
pi_123022252
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:07 schreef supersof het volgende:

[..]

pfff :{w
Ja wat moet anders doen dan :{w
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:10:58 #147
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022314
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ja wat moet anders doen dan :{w
:+
pi_123022350
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:10 schreef supersof het volgende:

[..]

:+
:*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123022375
Er suggereert hier iemand om met de klas de Harlem Shake te doen :{w
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:17:12 #150
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022461
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er suggereert hier iemand om met de klas de Harlem Shake te doen :{w
doe :D
pi_123022481
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef supersof het volgende:

[..]

doe :D
The Harlem Shake is zoooooo voor 15 februari
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:18:10 #152
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022491
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

:*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap het niet meer :P
  maandag 18 februari 2013 @ 10:18:35 #153
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022507
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

The Harlem Shake is zoooooo voor 15 februari
is leuk :Y
pi_123022533
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:18 schreef supersof het volgende:

[..]

ik snap het niet meer :P
Nee ik ook niet meer :')
quote:
5s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:18 schreef supersof het volgende:

[..]

is leuk :Y
Er zijn plannen om het zaterdag op mijn werk te doen, maar zien we wel.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123022578
Harlem shake is niet meer grappig :')
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 10:22:15 #156
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_123022602
:W
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_123022629
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:22 schreef Faux. het volgende:
Foo :W
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123022635
Vosssss :W
#FREEZWARTEPIET
pi_123022638
Hahaha Shit :')
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 10:23:44 #160
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022648
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nee ik ook niet meer :')

[..]

Er zijn plannen om het zaterdag op mijn werk te doen, maar zien we wel.
hehe :P

harlem shake is koel
  maandag 18 februari 2013 @ 10:24:22 #161
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022663
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:22 schreef Faux. het volgende:
hoi :D
pi_123022671
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:23 schreef supersof het volgende:

[..]

hehe :P

harlem shake is koel
De eerste paar waren wel leuk, maar nu is het allemaal wel het zelfde
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123022754
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Dit dus
#FREEZWARTEPIET
pi_123022758
Als VA een vrouwtje was
boh
#FREEZWARTEPIET
pi_123022766
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als VA een vrouwtje was
boh
Nou wat dan :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123022798
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nou wat dan :')
;) ;)
#FREEZWARTEPIET
pi_123022807
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Harlem shake is niet meer grappig :')
goh
pi_123022818
Harlem shake, Thats the shit i dont like
#FREEZWARTEPIET
pi_123022845
Mijn moeder wil naar de bios maar ik kan me niet zolang concentreren :'(
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 10:34:15 #170
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123022897
Mogguh :W
pi_123022898
Maar desbetreffende film staat over 2 minuten op mijn HDD :7
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 10:36:27 #172
319979 Fok-it
All is well
pi_123022941
Goedemorgen :) :W
pi_123022959
Fok-ict :W
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 10:37:53 #174
319979 Fok-it
All is well
pi_123022971
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Fok-ict :W
Ga met je moeder naar de bioscoop man. is toch veel gezelliger dan een filmpje downloaden :P
pi_123022975
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:36 schreef Fok-it het volgende:
Goedemorgen :) :W
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:38:39 #176
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123022989
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nah ik kan er nog wel om lachen :') Maar ik lach om zoveel dingen :')
pi_123023000
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ga met je moeder naar de bioscoop man. is toch veel gezelliger dan een filmpje downloaden :P
Dat ga ik niet trekken, en ik heb hem nu dus op mijn laptop staan dus dan verhuis ik mijn tv en laptop even naar beneden en dan kijken we hem beneden wel
#FREEZWARTEPIET
pi_123023012
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:38 schreef supersof het volgende:

[..]

Nah ik kan er nog wel om lachen :') Maar ik lach om zoveel dingen :')
Makkelijk onder de indruk ja? :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:40:38 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_123023034
quote:
Alles goed? :W
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:39 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Dat ga ik niet trekken, en ik heb hem nu dus op mijn laptop staan dus dan verhuis ik mijn tv en laptop even naar beneden en dan kijken we hem beneden wel
Zo`n last van je concentratie ja? Welke film trouwens? :P
  maandag 18 februari 2013 @ 10:40:48 #180
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023043
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Makkelijk onder de indruk ja? :')
Naja soms :+ De droge grappen van mn vader aan tafel worden dan ook alleen door mij gewaardeerd. Maar hij is gewoon hilarisch :+
pi_123023053
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

[..]

Hobbit
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 10:41:19 #182
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123023055
Vakantie *O*
pi_123023071
En het is de laatste paar jaar beduidend erger geworden :')
#FREEZWARTEPIET
pi_123023082
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

[..]

Gaat prima ja :) Aan uw kant?
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:40 schreef supersof het volgende:

[..]

Naja soms :+ De droge grappen van mn vader aan tafel worden dan ook alleen door mij gewaardeerd. Maar hij is gewoon hilarisch :+
Je vader klinkt wel hilarisch ja :+ Maar ik heb dan ook hele lage humor :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:42:11 #185
319979 Fok-it
All is well
pi_123023085
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
En het is de laatste paar jaar beduidend erger geworden :')
Hoe erg?

Ja Hobbit is ook wel erg lange zit :')
  maandag 18 februari 2013 @ 10:42:27 #186
319979 Fok-it
All is well
pi_123023094
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

[..]

Better :)
pi_123023101
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Better :)
^O^
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123023105
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe erg?

Ja Hobbit is ook wel erg lange zit :')
Als ik een film kijk zit ik meestal op mijn andere scherm een kaartspelletje te spelen
behalve bij spannende scenes dan
#FREEZWARTEPIET
pi_123023115
I know :')_!
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 10:44:55 #190
319979 Fok-it
All is well
pi_123023142
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Als ik een film kijk zit ik meestal op mijn andere scherm een kaartspelletje te spelen
behalve bij spannende scenes dan
Ja beetje herkenbaar wel :P
  maandag 18 februari 2013 @ 10:45:48 #191
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023163
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

[..]

Altijd lachen aan tafel :P En mn moeder wordt er gek van, dus dan is het nog leuker :P
pi_123023181
Loop niet naast me schoenen w-w-w-w-weet dat ze me voelen
#FREEZWARTEPIET
pi_123023209
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:45 schreef supersof het volgende:

[..]

Altijd lachen aan tafel :P En mn moeder wordt er gek van, dus dan is het nog leuker :P
''houd eens op met die kinderachtige grappen, goed voorbeeld ben je :(''
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:48:13 #194
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023223
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

''houd eens op met die kinderachtige grappen, goed voorbeeld ben je :(''
_O- ja!
pi_123023264
Oooooooh fuck, vriend van me zit nu ook op FOK!, beter maakt hij geen account aan :'), komt ie ook hier :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:50:19 #196
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023276
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oooooooh fuck, vriend van me zit nu ook op FOK!, beter maakt hij geen account aan :'), komt ie ook hier :+
hahahahaha, weet hij dat je hier zit dan?
pi_123023292
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef supersof het volgende:

[..]

hahahahaha, weet hij dat je hier zit dan?
Ja hij zit naast me :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:51:24 #198
319979 Fok-it
All is well
pi_123023307
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Dan grote kans dat hij hier wel komt :+
pi_123023313
Hoi vriend van VA
wist je al dat ik en VA een relatie hebben :W :W :W :W :* :* :*
#FREEZWARTEPIET
pi_123023326
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoi vriend van VA
wist je al dat ik en VA een relatie hebben :W :W :W :W :* :* :*
:')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:52:29 #201
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023329
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

ja handig van je dan :P
pi_123023336
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:52 schreef supersof het volgende:

[..]

ja handig van je dan :P
boeien, zit niet in KPD ofzo :P
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:53:24 #203
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023350
Ik moet straks mijn buurmeisje ophalen bij een peuterspeelzaal. Maar ik weet niet waar het is :+ Dus ik moet straks gaan zoeken daar :')
pi_123023367
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:53 schreef supersof het volgende:
Ik moet straks mijn buurmeisje ophalen bij een peuterspeelzaal. Maar ik weet niet waar het is :+ Dus ik moet straks gaan zoeken daar :')
handig :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 10:54:27 #205
319979 Fok-it
All is well
pi_123023378
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:53 schreef supersof het volgende:
In jouw dorp zitten toch niet meerdere peuterspeelzalen? :P
  maandag 18 februari 2013 @ 10:55:23 #206
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023403
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

handig :')
En ik ben de naam vergeten van dat ding :')
  maandag 18 februari 2013 @ 10:55:34 #207
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023406
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

In jouw dorp zitten toch niet meerdere peuterspeelzalen? :P
Blijkbaar wel :P
  maandag 18 februari 2013 @ 10:56:30 #208
319979 Fok-it
All is well
pi_123023424
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:55 schreef supersof het volgende:

[..]

Blijkbaar wel :P
Kan je ze allemaal afgaan :')
  maandag 18 februari 2013 @ 10:57:14 #209
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023441
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kan je ze allemaal afgaan :')
Naja ik weet wel ongeveer waar het zit. Maar ik ken die buurt niet.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:57:50 #210
319979 Fok-it
All is well
pi_123023458
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:57 schreef supersof het volgende:

[..]

Naja ik weet wel ongeveer waar het zit. Maar ik ken die buurt niet.
Heb je het telefoonnummer van je buurvrouw niet? :P
  maandag 18 februari 2013 @ 10:58:12 #211
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023463
oh yes _O_ ik heb hem gevonden op internet *O*
  maandag 18 februari 2013 @ 10:58:24 #212
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023466
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Heb je het telefoonnummer van je buurvrouw niet? :P
Jawel, maar die zijn aan het werk ofzo
pi_123023534
Sofje zullen we TC :@ :@ :@
#FREEZWARTEPIET
pi_123023553
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
nodig is net gestopt, kom jij aanzetten :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123023589
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

nodig is net gestopt, kom jij aanzetten :')
bby ik was al langer in de game
#FREEZWARTEPIET
pi_123023608
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:03 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

bby ik was al langer in de game
Ok then
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 11:04:41 #217
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123023612
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
pi_123023634
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Coke snuiven en bier drinken
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 11:07:28 #219
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123023677
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:05 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Ik moet toch nog bier halen :@
  maandag 18 februari 2013 @ 11:07:59 #220
319979 Fok-it
All is well
pi_123023689
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:05 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Weekend is voorbij :+
  maandag 18 februari 2013 @ 11:08:17 #221
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023701
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nah niet zo'n zin in in de ochtend :+
  maandag 18 februari 2013 @ 11:08:32 #222
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123023708
Hertog Jan in de bonus bij de AH deze week _O_
pi_123023729
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hertog Jan in de bonus bij de AH deze week _O_
Graag gedaan :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 11:11:19 #224
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123023800
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Graag gedaan :+
Thnx :+
pi_123023809
Mijn internet is zo langzaam hier -O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123023835
Skyrim loopt te fucken :r
#FREEZWARTEPIET
pi_123023855
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Skyrim loopt te fucken :r
zwaar leven
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123023896
Ja fuck dat ja :')
#FREEZWARTEPIET
pi_123023904
Oh grappig hoor VA
zo dik ben ik niet hoor :')
#FREEZWARTEPIET
pi_123023923
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh grappig hoor VA
zo dik ben ik niet hoor :')
Wat :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 11:16:04 #231
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023933
_O-
pi_123023983
I
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
_O-
Is het grappig ja? :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 11:17:17 #233
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123023995
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I

[..]

Is het grappig ja? :+
ja :+
pi_123024012
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:17 schreef supersof het volgende:

[..]

ja :+
wat? :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 11:18:56 #235
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123024053
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

wat? :+
Wat hamer zei :P
  maandag 18 februari 2013 @ 11:19:38 #236
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123024087
Goed, ben ff bier halen :+
pi_123024096
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:18 schreef supersof het volgende:

[..]

Wat hamer zei :P
ok dan :+
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zuipze :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123024101
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Succes. ik ben vandaag ook buiten geweest :7
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 11:20:17 #239
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123024115
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

ok dan :+

[..]

ok
  maandag 18 februari 2013 @ 11:20:28 #240
319979 Fok-it
All is well
pi_123024122
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Eng? :P
  maandag 18 februari 2013 @ 11:20:33 #241
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123024128
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Thnx
pi_123024155
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef supersof het volgende:

[..]

ok
wat ok je mij
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123024164
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Eng? :P
Behoorlijk, werd ook aangekeken enzo :S
#FREEZWARTEPIET
pi_123024169
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

wat ok je mij
ok
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 11:23:11 #245
319979 Fok-it
All is well
pi_123024216
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:21 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Behoorlijk, werd ook aangekeken enzo :S
Gelukkig nu weer veilig op je zolderkamer ^O^
  maandag 18 februari 2013 @ 11:23:17 #246
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123024221
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

wat ok je mij
jij ok't mij zo vaak
pi_123024236
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:23 schreef supersof het volgende:

[..]

jij ok't mij zo vaak
faiir enough :*
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123024239
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gelukkig nu weer veilig op je zolderkamer ^O^
Nee op mijn slaapkamer, maar heeft wel een dakkapel dus heb je de feeling van een zolderkamer
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 11:26:14 #249
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_123024312
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

[..]

Thnx
SV _O_
  maandag 18 februari 2013 @ 11:26:44 #250
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123024331
berigtbek
pi_123024342
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
berigtbek
siejoesoen
#FREEZWARTEPIET
pi_123024499
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
berigtbek
doei hoor
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 11:45:38 #253
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123024929
utopie :D
pi_123024958
Morning :W
pi_123024987
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
Stu :W
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 11:47:50 #256
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123024999
quote:
Hoi :W
  maandag 18 februari 2013 @ 11:48:09 #257
319979 Fok-it
All is well
pi_123025013
quote:
He Stu :W lekker geslapen?
  maandag 18 februari 2013 @ 11:48:10 #258
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123025015
Bier is weer gehaald ^O^
pi_123025030
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:25 schreef timmmmm het volgende:
Beetje vreemde opmerking eigenlijk :{
pi_123025042
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

VA :W
pi_123025048
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:47 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Hoi :W
Spag :W
Das een tijdje geleden hier :D
pi_123025059
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

He Stu :W lekker geslapen?
Hey Fok-it :W

Ja, prima hoor, thanks. Jij ook :?
pi_123025069
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef Stuart het volgende:

[..]

VA :W
How's life?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 11:49:49 #264
319979 Fok-it
All is well
pi_123025076
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hey Fok-it :W

Ja, prima hoor, thanks. Jij ook :?
Ja goed. He weetje? je kan ook alle quotes in 1 zetten he? :D
pi_123025119
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

How's life?
Prima. Ik ben deze week vrij dus ik mag niet klagen :D
pi_123025127
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij moet aan zijn postcount denken :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123025131
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat vind ik maar lastig :@ -O-
  maandag 18 februari 2013 @ 11:51:21 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_123025140
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij dat serieus daarom ja :')
pi_123025145
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon buitengewoon irritant eigenlijk :@
pi_123025150
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:50 schreef Stuart het volgende:

[..]

Prima. Ik ben deze week vrij dus ik mag niet klagen :D
Lucky you, ik moet weer lekker aan de bak :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123025159
quote:

[..]

Lucky you, ik moet weer lekker aan de bak :')
School of werk :?
pi_123025177
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:51 schreef Stuart het volgende:

[..]

School of werk :?
School. Werk deed ik deze vakantie weer 32 uur :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 11:52:53 #273
319979 Fok-it
All is well
pi_123025187
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Netjes _O_ goed geld verdienen zo :P
pi_123025192
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Best veel gewerkt dan. Zijn de scholen in NL niet vrij nu dan :?
  maandag 18 februari 2013 @ 11:53:12 #275
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123025203
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Spag :W
Das een tijdje geleden hier :D
Mja, paar dagen geleden postte ik hier nog :P
pi_123025209
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Netjes _O_ goed geld verdienen zo :P
Chicks diggen mannen met money jatog
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123025210
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Midden is vrij
noord en zuid hebben gewoon lessen
#FREEZWARTEPIET
pi_123025223
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja nu ook, vorige week was mijn regio
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 18 februari 2013 @ 11:53:48 #279
319979 Fok-it
All is well
pi_123025230
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Chicks diggen mannen met money jatog
sowieso swa
pi_123025238
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:53 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Mja, paar dagen geleden postte ik hier nog :P
Dan zullen we elkaar op dat moment misgelopen hebben vermoed ik :)
pi_123025247
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:53 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Midden is vrij
noord en zuid hebben gewoon lessen
Aha :)
Nou, leuk voor de mensen in het midden dan maar dus *G*
  maandag 18 februari 2013 @ 11:54:50 #282
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123025270
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dan zullen we elkaar op dat moment misgelopen hebben vermoed ik :)
Zou kunnen idd :P
pi_123025274
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ja nu ook, vorige week was mijn regio
Wat vroeg :o

Hoewel, misschien is bij ons de volgende vakantie wel vroeg. Die is 27 maart tot iets van 20 april geloof ik :Y
pi_123025336
Heey :D
  maandag 18 februari 2013 @ 11:57:40 #285
319979 Fok-it
All is well
pi_123025348
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:57 schreef Ro-ald het volgende:
Hey zielig oud wijf :D
pi_123025357
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:57 schreef Ro-ald het volgende:
Hey :W
pi_123025367
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Alsof het hier nooit iets meer inhoud mag hebben -O-
  maandag 18 februari 2013 @ 11:58:29 #288
319979 Fok-it
All is well
pi_123025372
quote:
15s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:58 schreef Stuart het volgende:

[..]

Alsof het hier nooit iets meer inhoud mag hebben -O-
Ja vind het ook beetje raar maargoed :')
pi_123025387
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja vind het ook beetje raar maargoed :')
Oh well, iedereen mag natuurlijk zijn of haar mening hebben :s)
  maandag 18 februari 2013 @ 11:59:17 #290
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123025391
Ro-ald g
pi_123025411
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Fok-it :W
pi_123025412
Ik zou me daar absoluut niet druk om maken, ze zeggen maar wat ze willen :)
#FREEZWARTEPIET
pi_123025419
:') Ro-ald :r :r
#FREEZWARTEPIET
  maandag 18 februari 2013 @ 12:00:12 #294
319979 Fok-it
All is well
pi_123025421
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Fok-it :W
Alles goed?
pi_123025428
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik zou me daar absoluut niet druk om maken, ze zeggen maar wat ze willen :)
Dat mag inderdaad. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde :)
pi_123025429
Fa2 bbyboi jeweet alleen lobi voor jou
#FREEZWARTEPIET
pi_123025433
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:00 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat mag inderdaad. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde :)
Zou saai zijn :P
#FREEZWARTEPIET
pi_123025435
SV :W
pi_123025451
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:00 schreef Ro-ald het volgende:
SV :W
wow precies om 12 uur :o