SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Nou, ik kan iig zeggen dat ik op mijn 17de ontmaagd was door een 'beste' vriendin in die tijd waar ik dus ook verzot was. Dus opzich vond ik dat allemaal niet erg :p.
Maar om nou door een prostituee ontmaagd te worden.. meh. Ontmaagd worden is misschien dan wel de eerste keer seks. Maar voor mij moet er dan toch wel een soort van affectie en liefde inzitten dan alleen lust.Don't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss![]()
xD..
Ik zeg ook niet dat gewoon een keer pure lust erg is. Maar die eerste keer heb ik t voornamelijk over.
Don't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss![]()
Wat lijkt me dat verschrikkelijk: ontmaagd worden door een prostituee.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:45 schreef Vyric het volgende:
Nou, ik kan iig zeggen dat ik op mijn 17de ontmaagd was door een 'beste' vriendin in die tijd waar ik dus ook verzot was. Dus opzich vond ik dat allemaal niet erg :p.
Maar om nou door een prostituee ontmaagd te worden.. meh. Ontmaagd worden is misschien dan wel de eerste keer seks. Maar voor mij moet er dan toch wel een soort van affectie en liefde inzitten dan alleen lust.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik heb niet zoveel te kiezen hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
Heloef, ook bedelaars kunnen kiezen. Ze hoeven niet alles aan te nemen.C'est la vie
Maar ik begrijp je punt wel.C'est la vie
Eerste keer lukt toch niet joh, half stok dit dat..quote:Op zondag 17 februari 2013 23:46 schreef Vyric het volgende:
xD..
Ik zeg ook niet dat gewoon een keer pure lust erg is. Maar die eerste keer heb ik t voornamelijk over.
Beter dat je bij je eerste liefde tenminste fijne seks kunt hebben de eerste keer...Rustig aan.![]()
Als ik een leuk meisje tegenkom dat zo der bijverdiensten heeft... Zou ik dat echt niet erg vinden.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat verschrikkelijk: ontmaagd worden door een prostituee.
Ja betalen voor seks ben ik op tegen... Seks met een hoer niet eens.Rustig aan.![]()
Hoe vaak kan je vrouwen aanschrijven zonder te betalen?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje...
Dat kennismakingsspel is leuk maar daarmee raak je niet in gesprek... Gewoon veel meisjes aanspreken die online zijn en afwachten."We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Misschien als je stomdronken bentquote:Op zondag 17 februari 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat verschrikkelijk: ontmaagd worden door een prostituee.?
Don't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss![]()
Fuck betalen...quote:Op zondag 17 februari 2013 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe vaak kan je vrouwen aanschrijven zonder te betalen?
Ik denk 4-5 vrouwen per dag? Boeiend... Meer is ook niet nodig toch?
En als je ze al een keer aangesproken hebt kan je het blijven doen dusja... Tis meer een systeem om spammers weg te houden.Rustig aan.![]()
Volgens mij ben je meteen ontnuchterd als je daar binnen stapt.quote:
Makkelijk seks.. Toch wel fijn ergens he...
Hmm... Volgens Cue moet dat allemaal wel zo te halen zijn in 1 avondje.Rustig aan.![]()
200 euro om te zoenen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:55 schreef debeterebob het volgende:
Van mylifeisgrey weet ik dat naar de hoeren gaan een duur grapje isRustig aan.![]()
Lijkt me ook eigenlijk... ik zou sowieso niet weten wat ik daar te zoeken zou hebben...quote:Op zondag 17 februari 2013 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben je meteen ontnuchterd als je daar binnen stapt.
Maar goed, stelling:
Je ontmoet een jongen/meisje van jou ideale leeftijd.. je komt erachter dat die persoon nog maagd is. Verder is het dus iemand waar je leuk mee kan praten. En ziet er voor jou standaard goed uit. Zou je dat dan erg vinden?Don't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss![]()
Nee. Het maagd zijn an sich vind ik niet erg, maar ik ga me bij een bepaalde leeftijd afvragen of de oorzaak daarvan in een of ander gebrek zit en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Al is dat vaak ook niet echt een probleem meer als je iemand echt leuk vindt.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Vyric het volgende:
[..]
Lijkt me ook eigenlijk... ik zou sowieso niet weten wat ik daar te zoeken zou hebben...
Maar goed, stelling:
Je ontmoet een jongen/meisje van jou ideale leeftijd.. je komt erachter dat die persoon nog maagd is. Verder is het dus iemand waar je leuk mee kan praten. En ziet er voor jou standaard goed uit. Zou je dat dan erg vinden?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
The fuck, zo duur?quote:
Ik zou het niet erg vinden. Er kunnen 1001 redenen zijn waarom iemand nog maagd is, dus ik zou er niet moeilijk over doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Vyric het volgende:
[..]
Lijkt me ook eigenlijk... ik zou sowieso niet weten wat ik daar te zoeken zou hebben...
Maar goed, stelling:
Je ontmoet een jongen/meisje van jou ideale leeftijd.. je komt erachter dat die persoon nog maagd is. Verder is het dus iemand waar je leuk mee kan praten. En ziet er voor jou standaard goed uit. Zou je dat dan erg vinden?![]()
Slechte stelling.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Vyric het volgende:
[..]
Maar goed, stelling:
Je ontmoet een jongen/meisje van jou ideale leeftijd.. je komt erachter dat die persoon nog maagd is. Verder is het dus iemand waar je leuk mee kan praten. En ziet er voor jou standaard goed uit. Zou je dat dan erg vinden?![]()
Ik vind het maar een klein dingetje en ik zou dat helemaal niet erg vinden. Ik kan door mijn eigen situatie alleen maar sympathiseren met zo'n persoon, maar ik zou wel graag willen weten wat er achter zitquote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Vyric het volgende:
[..]
Maar goed, stelling:
Je ontmoet een jongen/meisje van jou ideale leeftijd.. je komt erachter dat die persoon nog maagd is. Verder is het dus iemand waar je leuk mee kan praten. En ziet er voor jou standaard goed uit. Zou je dat dan erg vinden?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ja, maar grey is ook een mongool eerste klas.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De hoer wou niet, dus grey ging zijn bod verhogen om te mogen zoenen
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |