Zo'n dildo heeft geen last van een laag uithoudingsvermogenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
Bwhehe, tegen degene die mij ontmaagde ook niet gezegd dat ik nog maagd was. Pas later verteld. Ze vond het heel mooi dat ze mijn eerste was.
Beter slecht geneukt dan niet geneuktquote:Op zondag 17 februari 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat als je niet vertelt dat je maagd bent, je wel door de mand gaat vallen...
Valt wat voor te zeggenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Beter slecht geneukt dan niet geneukt
Ik maak er geheim van, maar het is ook niet het eerste dat ik ga vertellen. Maakt uiteindelijk toch vrij weinig uit als het serieus is.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat is je hobby eigenlijk?
[..]
Gewoon niet zeggen dat je nog maagd bent, doe ik ook altijd.
Nee, vrouw.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Huh, je bent een man?
Vroeger zei ik nog wel eerlijk dat ik nog maagd was als het toevallig daarop kwam. Tegenwoordig heb ik daar geen zin meer in
Dat houdt dus ook in dat je elke mogelijkheid aangrijpt?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Beter slecht geneukt dan niet geneukt
Geil.quote:
Zie mijn antwoord op Fascination.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat houdt dus ook in dat je elke mogelijkheid aangrijpt?
Mysterieuze mannen, daar vallen vrouwen wel voor toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak er geheim van, maar het is ook niet het eerste dat ik ga vertellen. Maakt uiteindelijk toch vrij weinig uit als het serieus is.
Energie data analyse.quote:
Ik zou het wel gewoon zeggen als ze daarover begint. Als zij daar moeite mee heeft, dan hoepelt ze maar lekker op.quote:Gewoon niet zeggen dat je nog maagd bent, doe ik ook altijd.
Nee, maar ik moet zeggen dat ik voor een ONS niet zulke hoge eisen stel.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat houdt dus ook in dat je elke mogelijkheid aangrijpt?
Eigelijk hoeft het maar 1x goed te gaan hequote:Op zondag 17 februari 2013 23:27 schreef Fascination het volgende:
Ja, als man lijkt het me vrij lastig om te doen alsof je geen maagd bent. Als vrouw niet zo. Al helemaal niet als het om lesbische seks gaat.
Wat houdt dat precies in? Een snelle Google lijkt energieverbruik analyse te suggereren, maar ik vermoed dat het meer is?quote:
Ik zag vanmiddag nog een documentaire over loverboys. Zieke shit hoor, met 11 jarige meisjes die misbruikt werden enzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
Gewoon zo'n onzeker 15-jarig meisje inpalmen. Ja toch.
+ roofies is gegarandeerd een avond feest (voor jou vooral)quote:Op zondag 17 februari 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
Boven de elf bepaalt zelf.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
Tja wie hou je dan eigenlijk voor de gek?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:32 schreef Vyric het volgende:
Het hele... idee dat je als man niet kan zeggen dat je nog maagd ben en je zou moeten bewijzen vind ik echt onzin. Een maat van me die is dus nog maagd en vertelt aan andere vrienden altijd dat hij dat niet meer is en wat hij dan heeft gedaan. Heb ook al tegen hem gezegd dat hij daar niet bang voor moet zijn... ieder zijn ding naar mijn mening :p.
Jij weetquote:Op zondag 17 februari 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
Ik doe het vaak niet echt omdat ik me ervoor schaam, maar omdat anderen dan irritant gaan doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wie hou je dan eigenlijk voor de gek?
Dat werkt niet, beter een zekere vrouw van 30 oid.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
Precies. Volgens mij ga je dan toch (misschien onderbewust) denken dat er iets mis is met hem.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, heel eerlijk, het zou me wel een beetje afschrikken als ik met een man zou daten van een bepaalde leeftijd en hij zou nog maagd zijn.
/offtopic:quote:
En daarom blijven die kerels maagd... De boot gemist en niet meer in te halen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, heel eerlijk, het zou me wel een beetje afschrikken als ik met een man zou daten van een bepaalde leeftijd en hij zou nog maagd zijn.
Zo van dan moet er wel iets mis mee zijn en zo. Ik denk echter dat voor je dat te weten komt je al lang en breed weet of die jongen sociaal is en enigszins spoort of dat het een mafkees of fokker is.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
Goedver!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
/offtopic:
Wat vind je van 't onderste plaatje in mn fobo?
Welke leeftijd?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
En wat zou die leeftijd zijn? Want kijk het gemiddelde ligt zo rond de 16 17 jaar tegenwoordig. Of is dat ondertussen al naar beneden gezakt? Iig, als je verliefd ben, ben je toch verliefd. Dan maakt t toch niet uit of je wel of niet maagd ben?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
Ik moet me bedwingen m'n hoofd tegen m'n monitor te plantenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
/offtopic:
Ziet er uit als van die lekkere witte bolletjesquote:Op zondag 17 februari 2013 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
/offtopic:
Hoeft niet per se. Maar ik heb het idee dat ze vaak op sociaal vlak wat missen en daar knappen dan veel vrouwen definitief op af.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
En daarom blijven die kerels maagd... De boot gemist en niet meer in te halen.
Als ik het over 4 jaar nog steeds ben ga ik er ook over liegen. Niemand wil iemand waar iets "mis" mee is.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ziet er uit als van die lekkere witte bolletjes
Ok dat is mooi dat je je dan toch enigszins redelijk voelt.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:04 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Hey Richard, das een tijdje geleden!... Nee hier ook weinig te melden, heb wel een andere mindset gekregen waardoor ik wat rechter op door het leven heen wandel! is wel lekker.
Mwah, 23 vind ik nog niet echt laat.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik het over 4 jaar nog steeds ben ga ik er ook over liegen. Niemand wil iemand waar iets "mis" mee is.
Klopt, beetje een noodhoofd.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:39 schreef debeterebob het volgende:
Wat is die Grimesfiguur moeilijk lelijk, fascination. Wel goede muziek
/offtopic.
Hey hey, ik mis ook iets op sociaal vlak, lijkt me fijn om wat meer met vrouwen om te gaan waar je iets voor zou kunnen gaan voelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Maar ik heb het idee dat ze vaak op sociaal vlak wat missen en daar knappen dan veel vrouwen definitief op af.
Ik ook niet. Maar ik heb ook niet echt zin in situaties als in het geval hier boven.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, 23 vind ik nog niet echt laat.
Beetje is mooi joh, extreem niet maar dat is altijd zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:40 schreef debeterebob het volgende:
Persoonlijk houd ik niet van enorme squatbillen, maar er moet natuurlijk wel wat vorm aan zitten bij voorkeur.
Dat zullen toch niet de vrouwen zijn waar je iets mee wiltquote:Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb ook niet echt zin in situaties als in het geval hier boven.
Billen interesseren me eigenlijk niet heel veel. Liefst een beetje natuurlijk en niet te groot/te klein.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:40 schreef debeterebob het volgende:
Persoonlijk houd ik niet van enorme squatbillen, maar er moet natuurlijk wel wat vorm aan zitten bij voorkeur.
Beetje...quote:Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand ervaring met badoo?
Het is veel meer, maar wat het is kan ik niet in dit topic vertellenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? Een snelle Google lijkt energieverbruik analyse te suggereren, maar ik vermoed dat het meer is?
Je zou aan hem kunnen vragen waarom hij nog maagd is. Ik kan daar zo een antwoord op geven.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Fascination het volgende:
Na drie keer een "Fascination" (no offense) tegen te zijn gekomen zou ik naar een prostituee gaan. Je hebt toch niet oneindig veel tijd en je komt ook niet oneindig veel mensen tegen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
En daarom blijven die kerels maagd... De boot gemist en niet meer in te halen.
Ik zou dan gewoon maagd blijvenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is veel meer, maar wat het is kan ik niet in dit topic vertellen
[..]
Je zou aan hem kunnen vragen waarom hij nog maagd is. Ik kan daar zo een antwoord op geven.
[..]
Na drie keer een "Fascination" (no offense) tegen te zijn gekomen zou ik naar een prostituee gaan. Je hebt toch niet oneindig veel tijd en je komt ook niet oneindig veel mensen tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |