Ik zat ook al te kijken jaquote:
5 minuten lang te kijken wie hem ging openen?quote:
Ik zit er als manager. Ik ga wel proberen alle FOK! spelers een beetje te volgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit je als manager bij Helmond Sport of zit je speler daar?
Nee, ik zat te wachten tot JR een nieuw topic zou openen en maakte net aanstalten om het zelf maar te doenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
5 minuten lang te kijken wie hem ging openen?
Ooh sorry, ik open nooit nieuwe topicsquote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik zat te wachten tot JR een nieuw topic zou openen en maakte net aanstalten om het zelf maar te doen
Baasquote:Op zondag 17 februari 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaal
Eigenlijk heb ik best een matig team met Colombia en mijn verdediging is echt van niveau Willem II..en dan raakte een van mijn sterspelers James Rodriguez ook nog geblesseerd..op de een of andere bizarre wijze won ik zwaar lucky van Brazilië in de poule en van Argentinië in de finale![]()
![]()
Veel te grote selectie nu..gewoon zorgen dat alles dubbel bezet is en de rest verkopen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moet echt spelers gaan verkopen, ik sta er financieel goed voor maar ik heb gewoon te veel spelers..
Die nu in de basis staan en op de bank zitten wil ik niet wegdoen, iemand suggesties?
Andersen wil ik misschien houden als reserve of beter verhuren? Ik weet het niet meer![]()
[ afbeelding ]
Sowieso Moisander en Veltman maar verkopen denk ik.. Maar Veltman was van hele grote waarde als wisselspeler vorig seizoen![]()
quote:
Heb ik iets gemist??quote:
Ja is beter, mijn eerste wedstrijd tegen AZ (Fruitschaal met 2-1 gewonnen) scheurt Siem de Jong zijn hamstring.. 3 maanden outquote:Op zondag 17 februari 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel te grote selectie nu..gewoon zorgen dat alles dubbel bezet is en de rest verkopen.
Oke, FM13?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:47 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Heb een game gestart met de database van Sejt, van de FOK! als spelertopic.
Al die talenten vervangen door aankopen. Waarom?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moet echt spelers gaan verkopen, ik sta er financieel goed voor maar ik heb gewoon te veel spelers..
Die nu in de basis staan en op de bank zitten wil ik niet wegdoen, iemand suggesties?
Andersen wil ik misschien houden als reserve of beter verhuren? Ik weet het niet meer![]()
[ afbeelding ]
Sowieso Moisander en Veltman maar verkopen denk ik.. Maar Veltman was van hele grote waarde als wisselspeler vorig seizoen![]()
Dijks is nog gewoon basisspeler en v. Rhijn was het eerste seizoen dramatisch..quote:Op zondag 17 februari 2013 23:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Al die talenten vervangen door aankopen. Waarom?![]()
Dan moet je zorgen dat de contracten verlengd zijn voor ze met andere clubs mogen praten..quote:Op maandag 18 februari 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een hekel aan clubs die jouw beste spelers een contract in de toekomst aanbieden, zodat ze een opwaardering van hun huidige contract afwijzen... lopen ze gewoon transfervrij de deur uit
Het is me al eens gebeurd dat een sterspeler nog een contract van 2 jaar had en een dealtje met Chelski maakte. Zal wel een bug zijn want ik heb het later nooit meer gezien, maar man wat voelde dat kutquote:Op maandag 18 februari 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat de contracten verlengd zijn voor ze met andere clubs mogen praten..
Dat kan alleen als hij al 4/5 jaar ofzo met hetzelfde contract ofzo rondloopt..er is dan een bepaalde regel dat ze benaderd mogen worden en dan betalen ze als transferbedrag zijn huidige waarde ofzo. Maar ik heb eigenlijk nooit iemand die zolang met hetzelfde contract zit. Ik weet eigenlijk ook niet zeker of die regel nog bestaat, maar in de oude FM's kwam dat nog vaak voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is me al eens gebeurd dat een sterspeler nog een contract van 2 jaar had en een dealtje met Chelski maakte. Zal wel een bug zijn want ik heb het later nooit meer gezien, maar man wat voelde dat kut
Ik heb hem een niet te weigeren contract aangeboden (4k per week voor een 16-jarige) en dat heeft hij geaccepteerdquote:Op maandag 18 februari 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een hekel aan clubs die jouw beste spelers een contract in de toekomst aanbieden, zodat ze een opwaardering van hun huidige contract afwijzen... lopen ze gewoon transfervrij de deur uit
Hup, terug naar je eigen land topicquote:
Het is idd een stuk moeilijker om spelers te verkopen dan in FM12..quote:Op maandag 18 februari 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff die overbodige spelers raak ik ook niet kwijt. Zelfs niet als ik ze gratis aanbied
Is echt niet te doen, en ik vind het ook echt een minpunt dat er nauwelijks op je eigen spelers word geboden. Dat is wel echt een minpunt in deze versie. Maarja we doen het er maar meequote:Op maandag 18 februari 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het is idd een stuk moeilijker om spelers te verkopen dan in FM12..
In de laatste week van de transfermarkt heb ik toch nog Felipe Anderson (waarde 2,7m) voor 7,5m verkocht. Welliton (waarde 4,8m) verkocht voor 7,5m en Moisander (waarde 3,3m) verkocht aan Palermo voor 3,5 miljoen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is echt niet te doen, en ik vind het ook echt een minpunt dat er nauwelijks op je eigen spelers word geboden. Dat is wel echt een minpunt in deze versie. Maarja we doen het er maar mee
Ja maar dat zijn ook goede spelers. Ik moet echt middelmaat proberen te verkopen. Heb er net maar eentje weggestuurd met een oprotpremie, want daar had ik niks meer aan. En ik sta al in het rood met mijn salarisbudget, waardoor ik in de winter weer niet de goede spelers transfervrij kan aantrekkenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In de laatste week van de transfermarkt heb ik toch nog Felipe Anderson (waarde 2,7m) voor 7,5m verkocht. Welliton (waarde 4,8m) verkocht voor 7,5m en Moisander (waarde 3,3m) verkocht aan Palermo voor 3,5 miljoen.
Niet slecht maar ook echt de 1e keer in 4 seizoenen nu dat ik goed heb verkocht.
Valencia deed nog een openingsbod van 11 miljoen voor Fischer (waarde 4,7m) maar dat heb ik meteen van tafel geveegt
Dat was vast een lullig startbedrag + de rest in 48 maanden? Dat flikken ze bij mij altijd... lette de allereerste keer dat ik speelde niet goed op en verkocht op die manier Douglas voor 350k + 9 mil in 48 maandenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:58 schreef dion_v_k het volgende:
Valencia deed nog een openingsbod van 11 miljoen voor Fischer (waarde 4,7m) maar dat heb ik meteen van tafel geveegt
Nee, 11 miljoen cash. Geen afbetalingen etc.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was vast een lullig startbedrag + de rest in 48 maanden? Dat flikken ze bij mij altijd... lette de allereerste keer dat ik speelde niet goed op en verkocht op die manier Douglas voor 350k + 9 mil in 48 maanden![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk zo een overwinning.
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff die overbodige spelers raak ik ook niet kwijt. Zelfs niet als ik ze gratis aanbied
Een goede director of football doet wonderen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het is idd een stuk moeilijker om spelers te verkopen dan in FM12..
Altijd 4-2-3-1, zelf ingevuldquote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef Fuszy het volgende:
Gebruiken jullie gedownloade tactieken of maken jullie ze zelf? Zo ja, kunnen jullie zeggen welke tactieken jullie dan gebruiken?
Met deze tactiek ligt er veel te veel ruimte in het centrum.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vraag me af of een 3-3-3-1 met de punt naar achteren werkt, zo dus:
----------- S ------------
AML -- AMC -- AMR
ML ---------------- MR
--------- VMC ---------
VL ------ VC ----- VR
De AML, AMR en S hebben puur aanvallende intenties en de ML en MR ondersteunend zodat ze de VL en VR kunnen helpen...
Misschien de AMC naar MC met ondersteunende rol?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met deze tactiek ligt er veel te veel ruimte in het centrum.
Speel je tegen een team met 3 CAM's dan krijg je een flink pak slaag denk ik zo..
Sowieso dat laatste, want de AMR en MR zullen elkaar continu voor de voeten lopen ben ik bang.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien de AMC naar MC met ondersteunende rol?
Of de AML en AMR naar AMC zetten en de originele AMC naar MC
Ik zie een kerstboom ontstaanquote:Op maandag 18 februari 2013 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien de AMC naar MC met ondersteunende rol?
Of de AML en AMR naar AMC zetten en de originele AMC naar MC
--------S---S-------quote:
Volgens mij gaat hij straks voor:quote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
--------S---S-------
------MC--MC-----
LWB--VMC--RWB
-----VC-VC-VC---
Wat zie je nu?![]()
Het zag er in mijn gedachten leuker uit
Ik zie een T-47 Snowspeeder!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
--------S---S-------
------MC--MC-----
LWB--VMC--RWB
-----VC-VC-VC---
Wat zie je nu?![]()
Da's lekker.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:13 schreef Niek92 het volgende:
Zo, Man City komt uit het niets met een bod van 40 miljoen op Younes Kaboul. Veel plezier in Manchester Younes!
Ik maak ze altijd zelf. Vind dat een wezenlijk en leuk onderdeel van het spel. Wil niet "cheaten" door tactieken van andere te gebruiken.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef Fuszy het volgende:
Gebruiken jullie gedownloade tactieken of maken jullie ze zelf? Zo ja, kunnen jullie zeggen welke tactieken jullie dan gebruiken?
Die spitsen staan dan wel heel alleenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
--------S---S-------
------MC--MC-----
LWB--VMC--RWB
-----VC-VC-VC---
Wat zie je nu?![]()
PL of nPC? PL zou ik heel knap vindenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:30 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Kampioen geworden met de Wolves in het eerste seizoen.
nPC, Wolves beginnen in de nPC.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PL of nPC? PL zou ik heel knap vinden
Aight, beetje hetzelfde als mijn Blackpoolquote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
nPC, Wolves beginnen in de nPC.
PL zou heel knap zijn, maar niet heel realistisch. Maar ben benieuwd waar ik volgend seizoen eindig. Ik gok/hoop middenmoot.
neequote:Op maandag 18 februari 2013 16:47 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben nu bezig met het bekijken van een staf; en m'n keeperstrainer komt met een trainer aan die me moet adviseren over tactiek. Maar bij Tactiek heeft 'ie een 8, de enige hoge stats van hem zijn PPL-management 17, Discipline 16 en Doorzettingsvermogen 14. Is het slim om hem aan te nemen?
Kun je niet met je salaris/transferbudget-balkje schuiven zodat je max salaris- en ¤ 0 transferbudget hebt?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff ik heb echt totaal geen geld voor transfervrije spelers. Ik denk dat ik maar snel moet promoveren
Dat doe ik al de hele tijd. Maar dan blijft er nog weinig over. Terwijl er wel wat dure contracten aflopen. Maar die talenten vragen ook wel veel. Boetius vraagt al 600.000 per jaar, terwijl ik maar 240.000 maximaal kan bieden. Gelukkig wel nog 3 talentjes gehaald.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je niet met je salaris/transferbudget-balkje schuiven zodat je max salaris- en ¤ 0 transferbudget hebt?
Belangrijkste is discipline, doorzettingsvermogen en motiveren en dan bijvoorbeeld techniek trainen. Dan doe je bijvoorbeeld alles op 13 ofzo en techniek op 15, dan heb je al 4 sterren volgens mijquote:Op maandag 18 februari 2013 17:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe krijg ik dan betere stafleden?
Ok. En people-management?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belangrijkste is discipline, doorzettingsvermogen en motiveren en dan bijvoorbeeld techniek trainen. Dan doe je bijvoorbeeld alles op 13 ofzo en techniek op 15, dan heb je al 4 sterren volgens mij
Is niet perse nodig. Ik kwam op deze site: http://fm.manutd.nl/vijf-sterren-training-4/ . Daar kwam ik er ook achterquote:
Teringquote:Op maandag 18 februari 2013 19:40 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
2 seizoenen southampton en ineens dit
Ik zeg doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:40 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
2 seizoenen southampton en ineens dit
Wat is je tactiek?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:56 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]
Stomme tactiek werkt te goed
die vleugelspelers, staan die op de gewone AM-posities of op de zelfde hoogte als de spits?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:09 schreef TJV het volgende:
Gewoon een 433 met de punt naar achter, 1 hangende vleugelspeler en 1 kalkvreter en gewoon foeballuh.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
die vleugelspelers, staan die op de gewone AM-posities of op de zelfde hoogte als de spits?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde hoogte als de spits vind ik zelf niet zo lekker werken, mijn middenvelders kunnen dat gat niet dichtlopen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja ik speel met St. Pauli. Net kampioen geworden in mijn 2e seizoenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Er speelde hier toch iemand met St. Pauli?
Ik lees net een reportage in de Volkskrant Magazine over het supporter-zijn van St. Pauliquote:Op maandag 18 februari 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik speel met St. Pauli. Net kampioen geworden in mijn 2e seizoen
In de pauperbuurt van Hamburg zwaaien met piratenvlaggen en naar de hoeren gaan ?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik lees net een reportage in de Volkskrant Magazine over het supporter-zijn van St. Pauli
Ooh nice. Is wel een bazenclub volgens mijquote:Op maandag 18 februari 2013 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik lees net een reportage in de Volkskrant Magazine over het supporter-zijn van St. Pauli
Lekker tochquote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de pauperbuurt van Hamburg zwaaien met piratenvlaggen en naar de hoeren gaan ?
Daarom heb ik natuurlijk St. Pauli gekozenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een hele aparte club
Al voorgekomen dat er spelers het celletje ingaan wegens Matchfiksing ?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heb ik natuurlijk St. Pauli gekozenIs in ieder geval geen saaie club
Nee die spelers zijn al opgerotquote:Op maandag 18 februari 2013 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al voorgekomen dat er spelers het celletje ingaan wegens Matchfiksing ?
Zo heb ik het iig een keer gelezen, lekker verdedigend en dan ineens met z'n allen naar voren stormen. Weet alleen niet of het met het Engelse elftal te maken hadquote:
Met Ado?quote:
Dat valt nog wel mee, al is de counter in FM te goed om links te laten liggen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo heb ik het iig een keer gelezen, lekker verdedigend en dan ineens met z'n allen naar voren stormen. Weet alleen niet of het met het Engelse elftal te maken had
Neequote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de pauperbuurt van Hamburg zwaaien met piratenvlaggen en naar de hoeren gaan ?
quote:Zelden speelt de club de sterren van de hemel, nog nooit hebben ze een beker van naam in de wacht gesleept. Toch is FC St. Pauli uit Hamburg de underdog, de hekkensluiter van, let wel: de 2e Bundesliga, uitgegroeid tot een van de meest populairste clubs van Duitsland. Geschat aantal fans: 12 miljoen. Ter vergelijking: de succesvolste club van Duitsland, Bayern Munchen, heeft naar schatting 20 miljoen fans.
De club dankt zijn faam meer aan zijn radicaal linkse, anti-facistische, anti-racistische stellingname, tegen discriminatie en homofobie, dan aan zijn sportieve prestaties. De club uit Hamburg heeft in zijn geschiedenis altijd geschommeld op het randje van de 2e Bundesliga. Met af en toe een kort verblijf in de hoogste competitie. In 2001 beleefde de club zijn meest memorabele seizoen: in de 1e Bundesliga versloegen ze - en dit wordt nog steeds vol trots verteld - toenmalig kampioen Bayern Munchen. Aan die overwinning haalden de fans genoeg eer. Dat de club vervolgens op de laatste plek van de ranglijst eindigde, deerde hen niets.
"Het gaan om meer dan voetbal, het is een grote vriendengroep. En alles staat bij elkaar: homo, hetero, mannen, vrouwen, kinderen, dat vind ik het leuke."
In Duitsland heeft St. Pauli de grootste aanhang vrouwelijke supporters.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee
Heb ff wat overgetypt. De reporter is op pad gegaan met de officiële Nederlandse fanclub (40 leden): de Braun Weisse Tulpen, vernoemd naar de foeilelijke bruin-witte shirts die de spelers van de Duitse voetbalclub op het veld dragen.
[..]
Geweldige clubquote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
De club dankt zijn faam meer aan zijn radicaal linkse, anti-facistische, anti-racistische stellingname, tegen discriminatie en homofobie, dan aan zijn sportieve prestaties. De club uit Hamburg heeft in zijn geschiedenis altijd geschommeld op het randje van de 2e Bundesliga. Met af en toe een kort verblijf in de hoogste competitie. In 2001 beleefde de club zijn meest memorabele seizoen: in de 1e Bundesliga versloegen ze - en dit wordt nog steeds vol trots verteld - toenmalig kampioen Bayern Munchen. Aan die overwinning haalden de fans genoeg eer. Dat de club vervolgens op de laatste plek van de ranglijst eindigde, deerde hen niets.
Ik zat er al aan te denken...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pas op, straks gaan jullie een paar seizoenen met St. Pauli spelen en er een shirt van kopen
Gaafquote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef TJV het volgende:
Ik ben al een paar keer naar AFC Wimbledon geweest.
Met die club ga ik ook nog wel een keer een carriere doenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef TJV het volgende:
Ik ben al een paar keer naar AFC Wimbledon geweest.
Ja ok.quote:
quote:Pas in de jaren tachtig krijgt het clubverhaal een bijzondere wending. De kraakscene, die zich op dat moment stevig roert in Hamburg, begint zich met de club te bemoeien. De krakers nemen hun politieke voorkeuren mee en zo worst St. Pauli de eerste voetbalclub die een verbod in de statuten opneemt tegen het beledigen van mensen op grond van huidskleur, religie, seksuele orientatie en geslacht. De Totenkopf, het officiele logo, stamt ook uit die tijd. Een kraker nam als grap een piratenvlag mee het stadion in, en sindsdien is de beeltenis er niet meer weg te denken.
Als de Tulpen na een lange reis aankomen bij het stadion in de gelijknamige Hamburgse wijk St. Pauli, ogen de wachtende supporters alsof ze aan het indrinken zijn voor een punkconcert. Hoewel op het veld de kleuren bruin-wit worden gedragen, is de overheersende kledingkleur van de supporters zwart. Donkere broeken en honderden zwarte hoodies met witte doodshoofden zetten de toon. De punkuitstraling waordt kracht bijgezet door her en der een gekleurde hanenkam.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zodra ik weer gezond ben wil ik een wedstrijd van Blackpool bezoeken
Er zijn niet veel clubs met bruine shirtsquote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geweldige clubEn ik vind die bruine shirts wel wat hebben
Ik wil best het artikel inscannenquote:
Ik speel allang niet meer met Vikingquote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wanneer ga je Viking kampioen maken?
Is goed hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er zijn niet veel clubs met bruine shirts
[..]
Ik wil best het artikel inscannen
Ok. Heb hier geen scanner dus dat gebeurt morgen welquote:
Wat heb je aan die stats voor een scout?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
Cambuur krijgt een moederclub, en de eerste oefenwedstrijd is gewonnen
-edit-
En een nieuwe scout erbij, Werken met jonge spelers 19 en Discipline 16, voor de rest zijn z'n stats allemaal onder de 11. Kost me maar 250 euri p/w.
Zulke wedstrijden zijn tegelijkertijdquote:Op maandag 18 februari 2013 23:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kwam net tegen de nummer 3 Lille op 0-1 voor uit een corner na 3 minuten, daarna 1-1 na 32 minuten uit een corner, daarna 2-1 achter..
Vervolgens kreeg Lille een penalty die gemist werd door Sow en toen kwam ik via Machado op 2-2 en in de 92e minuut gooide mijn rechtsback hem heel ver in (dat is echt een wapen, soort verkapte corner in principe) die inworp werd op de lat gekopt door mijn CB Congre, maar in de rebound kopte Riviere hem er nog in, waardoor ik 2-3 won van Lille.
Zo hou ik nog een beetje uitzicht op Europees voetbal (moet ik wel eerst de achterstand op Bordeaux van 6 punten goed maken).
Dat was ik, bakte er bij mij ook niks van. In het begin van het seizoen een aantal kansen gegeven, maar raakte geen bal. Uiteindelijk op de tribune beland tegen een royaal salaris.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
Een 33-jarige Ibrahimovic is niet meer de Ibracadabra die ik ken![]()
Hij speelt echt als een natte krant voor mij![]()
Er was hier toch nog iemand die hem op dezelfde leeftijd transfervrij naar Ajax heeft gehaald?
Hoe heeft hij het bij diegene gedaan
Okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:03 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Dat was ik, bakte er bij mij ook niks van. In het begin van het seizoen een aantal kansen gegeven, maar raakte geen bal. Uiteindelijk op de tribune beland tegen een royaal salaris.
Klopt!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zulke wedstrijden zijn tegelijkertijden
Werken met jonge spelers lijkt me toch belangrijk voor een scoutquote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat heb je aan die stats voor een scout?
Hier staan er een paar:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb het spel gisteren binnen gekregen, voor het eerst sinds 2005 ofzo weer eens spelen.
Welke data update raden jullie aan? Voor bijgewerkte transfers en kwaliteiten van spelers?
Football Manager, lulquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hier staan er een paar:
http://www.sortitoutsi.net/
Ik ben ook net begonnen, heb daarvoor geen enkele soccermanager gespeeld.
Ik bedoel Soccer Managers in het algemeen, niet alleen FM.quote:
Nee beoordelen kwaliteiten en beoordelen potentieel en misschien doorzettingsvermogen zijn veel belangrijkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Werken met jonge spelers lijkt me toch belangrijk voor een scout
Ok. Dan wordt ie geen scout maar een jeugdelftal trainerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee beoordelen kwaliteiten en beoordelen potentieel en misschien doorzettingsvermogen zijn veel belangrijker
Het heet dan nog steeds Football, niet Soccer, teringamerikaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik bedoel Soccer Managers in het algemeen, niet alleen FM.
Heeft hij goede stats voor bepaalde trainingen. Anders heb je er nog niet zoveel aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Dan wordt ie geen scout maar een jeugdelftal trainer
Lijkt me dat Soccer voetbal is, en voor Amerikanen is Football dat rugby-achtig spel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het heet dan nog steeds Football, niet Soccer, teringamerikaan
Zal zo ff kijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij goede stats voor bepaalde trainingen. Anders heb je er nog niet zoveel aan
Mwah, je mist er niks aan als ze er niet in zitten hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:44 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel parts moet je wel niet downloaden om de complete megapack van gezichten binnen te halen vanaf sortitoutsi?
Ik blijf lachen om die filmpjesquote:
Ik speel em in het Engels, dus ik weet niet de precieze termen, maar kijk voor een scout met name naar Judging player ability en Judging player potential. Hoe hoger die stats, hoe beter de scout (aangezien je betere resultaten qua spelers krijgt)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beoordelen kwaliteiten en potentieel lijken mij nou net iets handiger.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij gaat die dikke naar Dortmundquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:18 schreef TJV het volgende:
Ha, alle ballen op Pelle werkt alleen bij mij!
[ afbeelding ]
En dan win ik 2 keer terwijl ik de mindere ben. But hey, that's football.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff mijn team kan echt niet meer scoren. In 5 wedstrijden Bundesliga pas 1 doelpunt gemaaktTerwijl ik over het algemeen wel genoeg kansen krijg.
Bij mij is hij ook trainer van Feyenoord en heeft hij net Ebecilio gekocht van Volendam (daar had ik hem aan verkocht voor 200kquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef TJV het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
[ afbeelding ]
Giuseppe Prestia is ook een baasje achterinquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:35 schreef Typisch het volgende:
Doria is een aanradertje centraal achterin. Opgepikt voor 600k aan het begin van de game en nu is hij al dit en is nog lang niet op zijn top denk ik.
[ afbeelding ]
En nog 2 Italianen als centraal duo die ook niet mogen ontbreken, goedkoop en presteren ook heel goed. Alle 3 deze cv's gemiddeld ruimschoots boven de 7.00 vorig seizoen.
Deze voor 4 miljoen opgepikt in 2013:
[ afbeelding ]
En deze voor 6 ook in 2013:
[ afbeelding ]
Aanradertjes voor achterin! Wilde naar Southampton komen dus denk ook wel naar bijvoorbeeld Eredivisie top.
Daar is toch weinig lol meer aan. Om die reden speel ik ook nooit in de Nederlandse competitie.quote:
Even de beste club ter wereld worden, hoort erbij.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is toch weinig lol meer aan. Om die reden speel ik ook nooit in de Nederlandse competitie.
Deze man weetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:35 schreef TJV het volgende:
[..]
Even de beste club ter wereld worden, hoort erbij.
Dit is Doria bij mij na 2 seizoenen in de basis te hebben gestaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:35 schreef Typisch het volgende:
Doria is een aanradertje centraal achterin. Opgepikt voor 600k aan het begin van de game en nu is hij al dit en is nog lang niet op zijn top denk ik.
Ik heb altijd wel wat goede in mijn games, nu weer een rechtsback bij mijn Southampton game voor 600k bij NAC opgepikt. 4.5 sterren potentieel en speelt op zijn 16e al soms bekerwedstrijdjes en zit al bij U21. En daarvoor een goede spits, buitenspeler en cv gehad in mijn Feyenoord game. Allemaal weggekocht uiteindelijk door de Engelse top.quote:
Kunnen andere clubs zelfs spelers kopen terwijl je dat niet wil?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel wat goede in mijn games, nu weer een rechtsback bij mijn Southampton game voor 600k bij NAC opgepikt. 4.5 sterren potentieel en speelt op zijn 16e al soms bekerwedstrijdjes en zit al bij U21. En daarvoor een goede spits, buitenspeler en cv gehad in mijn Feyenoord game. Allemaal weggekocht uiteindelijk door de Engelse top.
Toch komen de beste regens uit Frankrijk, Brazilie, Argentinie etc . Nederland heeft wel een paar goede regens maar blijft ver achterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel wat goede in mijn games, nu weer een rechtsback bij mijn Southampton game voor 600k bij NAC opgepikt. 4.5 sterren potentieel en speelt op zijn 16e al soms bekerwedstrijdjes en zit al bij U21. En daarvoor een goede spits, buitenspeler en cv gehad in mijn Feyenoord game. Allemaal weggekocht uiteindelijk door de Engelse top.
Soms accepteert je board een bod ja, als hij heel hoog is. Ik liet ze gewoon gaan omdat er alweer andere klaar stonden. Ook kunnen ze spelers uit de jeugd jatten, zoals ze in het echt ook wel eens doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kunnen andere clubs zelfs spelers kopen terwijl je dat niet wil?
Klopt, maar ik word toch zelden bondscoach dus kan mij niet zoveel schelen. Als ik in Nederland speel koop ik gewoon alle goede.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch komen de beste regens uit Frankrijk, Brazilie, Argentinie etc . Nederland heeft wel een paar goede regens maar blijft ver achter
Ik moet ze soms ook uit NL halen omdat ze in Frankrijk bijv al hele hoge prijskaartjes hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar ik word toch zelden bondscoach dus kan mij niet zoveel schelen. Als ik in Nederland speel koop ik gewoon alle goede.
Ok. Ik zit nu weer in de tactiek wizardquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Soms accepteert je board een bod ja, als hij heel hoog is. Ik liet ze gewoon gaan omdat er alweer andere klaar stonden. Ook kunnen ze spelers uit de jeugd jatten, zoals ze in het echt ook wel eens doen.
BIj Blackpool is de beste regen tot nu toe 1,5 sterquote:
Valt mij ook op ja..Duitsland heeft ook hele goede regens bij mij.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch komen de beste regens uit Frankrijk, Brazilie, Argentinie etc . Nederland heeft wel een paar goede regens maar blijft ver achter
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BIj Blackpool is de beste regen tot nu toe 1,5 ster
Waardeloze jeugdopleiding en allesquote:
Scouting is ook kut ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waardeloze jeugdopleiding en alles
Best kans dat dat er niks mee te maken heeft, maar als zelfs gast X van de straat nog maar 1,5 ster is is het wel heel sneu gesteld in Blackpool
Ik zou je shirtje terugsturenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BIj Blackpool is de beste regen tot nu toe 1,5 ster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef TJV het volgende:
In de groepsfase nog weggespeeld door Arsenal, nu weer.... zat al in een hoekje te huilen toen de Jong deed waarvoor hij aanvoerder is.![]()
[ afbeelding ]In 2013 al de CL gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!
Ik zit in 2016 en heb nog niet 1x de groepsronde overleefd![]()
Welke tactiek gebruik je dan, screen plz
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef TJV het volgende:
In de groepsfase nog weggespeeld door Arsenal, nu weer.... zat al in een hoekje te huilen toen de Jong deed waarvoor hij aanvoerder is.![]()
[ afbeelding ]Nice in eerste seizoen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meestal lukte bij mij het pas in mijn 2e seizoen met Ajax om de CL te winnen
Oh.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In 2013 al de CL gewonnen?!
Zit je wel vast aan die basken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef dion_v_k het volgende:
Dilemma... Ik krijg Ajax maar niet aan het voetballen.
Heb wel een paar hele toffe regens uit eigen jeugd. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik nog zou blijven. En Lamela, uitgegroeit tot publiekslieveling![]()
Maarja.. Dit is ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het echt niet te doen, tegen de tijd dat je 11 goede basken hebt is de helft 35.quote:
Lijkt me ook echt niet te doen..heb je nog amper iets aan dat budgetquote:
Ja je moet wel hopen dat je wat goede regens heb. Maar met een goede tactiek kan het altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vond het echt niet te doen, tegen de tijd dat je 11 goede basken hebt is de helft 35.
quote:
Ik heb het niet gedaan.quote:
Haha kan hoor. Dan maar Ajax nationaliseren tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet gedaan.
Ze hadden ook een hele slechte selectie, stonden 10e en bestuur verwacht dan dat je je kwalificieert voor de CL![]()
![]()
Ik wil toch Ajax eerst een internationale prijs bezorgen en daarna naar een andere club in Nederland.
Twente ofzo
Eindelijk verstandig aan het wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet gedaan.
Ze hadden ook een hele slechte selectie, stonden 10e en bestuur verwacht dan dat je je kwalificieert voor de CL![]()
![]()
Ik wil toch Ajax eerst een internationale prijs bezorgen en daarna naar een andere club in Nederland.
Twente ofzo
Dit had ik ook altijd. Dus daarom altijd bij dezelfde club blijven. Je opvolger verneukt het toch allemaal weerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Mavcovic het volgende:
Ik heb bij alle FM's nog spijt gehad als ik vertrok naar een veel betere club. Ik doe het nooit meer. Hele opbouw van de club voor niks geweest en hele uitdaging weg.
Ik heb in FM 11 volgens mij wel een mooie carriere gehad. Ik begon bij Leeds United en nadat ik gepromoveerd was en een jaartje in de subtop had gedraaid kwam Feyenoord langs. Die hadden prima spelers en dat is mijn favoriete club. Daar een jaartje gezeten en toen werd ik ontslagen wegens tegenvallende resultaten. Uiteindelijk naar Heerenveen gegaan, die op dat moment 16de stonden en nog EL gehaald. Chelsea bood me toen een contract aan en daar een aantal keer de CL mee gewonnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Mavcovic het volgende:
Ik heb bij alle FM's nog spijt gehad als ik vertrok naar een veel betere club. Ik doe het nooit meer. Hele opbouw van de club voor niks geweest en hele uitdaging weg.
Klinkt leuk! Maar mij lukt het gewoon niet om mijn team en opkomende talenten achter te laten en opnieuw te beginnen. Het minst leuke aan FM vind ik het begin want dan moet ik zoveel naar mijn hand zetten dat ik daar een paar dagen (IRL) voor nodig hebquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb in FM 11 volgens mij wel een mooie carriere gehad. Ik begon bij Leeds United en nadat ik gepromoveerd was en een jaartje in de subtop had gedraaid kwam Feyenoord langs. Die hadden prima spelers en dat is mijn favoriete club. Daar een jaartje gezeten en toen werd ik ontslagen wegens tegenvallende resultaten. Uiteindelijk naar Heerenveen gegaan, die op dat moment 16de stonden en nog EL gehaald. Chelsea bood me toen een contract aan en daar een aantal keer de CL mee gewonnen.
Bedankt manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze versie ook minder dan voorgaande jaren. Maar dan moet je gewoon een makkelijke club nemen, Barcelona of Ajax ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:03 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb in FM 13 nog geen enkele fatsoenlijke carriere gehad. Ben nog niet eens voorbij December 2012 gekomen. Loopt elke keer super slecht bij mij.
Zoiets voegt wel wat toe aan de beleving van je team in FMquote:
Ik begin met Feyenoord, elke keer opnieuw. Het lukt me gewoon niet terwijl ze een selectie hebben om kampioen te worden volgens sommigen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind deze versie ook minder dan voorgaande jaren. Maar dan moet je gewoon een makkelijke club nemen, Barcelona of Ajax ofzo.
Zeker haha, ik wist al dat het een aparte club was. Maar ik las ook dat mensen niet eens naar het voetbal kijken maar gewoon om de gezelligheid. Dus waar doe ik het dan allemaal voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zoiets voegt wel wat toe aan de beleving van je team in FM
Nou Feyenoord is in mijn games een paar keer gedegradeerd. Dus ik zou gewoon even met Real of Barca spelen ofzo. Teams met genoeg kwaliteit, waar je wel kampioen mee moet kunnen wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik begin met Feyenoord, elke keer opnieuw. Het lukt me gewoon niet terwijl ze een selectie hebben om kampioen te worden volgens sommigen.
Ajax een makkelijke clubquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind deze versie ook minder dan voorgaande jaren. Maar dan moet je gewoon een makkelijke club nemen, Barcelona of Ajax ofzo.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In 2013 al de CL gewonnen?!
Ik ben elk jaar kampioen geworden hoor daarmee. Zelfs met een heel Nederlands team+ Fischer en Eriksen. Is echt geen reet aan danquote:
Ik zet mijn doelstelling op europees voetbal. Niet eens op een gooi naar de titel. Als je dan na 18 wedstrijden 10de staat en van rivalen verliest dan is het zo met je gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou Feyenoord is in mijn games een paar keer gedegradeerd. Dus ik zou gewoon even met Real of Barca spelen ofzo. Teams met genoeg kwaliteit, waar je wel kampioen mee moet kunnen worden
Dit is mijn 1e seizoen met FM13, ik heb heel lang gezworen bij FM12..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben elk jaar kampioen geworden hoor daarmee. Zelfs met een heel Nederlands team+ Fischer en Eriksen. Is echt geen reet aan danItaliaanse clubs daarentegen ...
Feyenoord heeft dan ook gewoon een kutteamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zet mijn doelstelling op europees voetbal. Niet eens op een gooi naar de titel. Als je dan na 18 wedstrijden 10de staat en van rivalen verliest dan is het zo met je gedaan. Kom meestal wel wat verder in Europees verband. CL kwalificatie de eerste keer, EL groepsfase etc.
Met al die talenten heeft Feyenoord echt geen kutteamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dan ook gewoon een kutteamMaar pak een andere ploeg dan. Desnoods pak je een kleinere club. Heracles of NEC ofzo
Ik voel een bitchfight aankomenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dan ook gewoon een kutteamMaar pak een andere ploeg dan. Desnoods pak je een kleinere club. Heracles of NEC ofzo
Ja vorige 4 versies ben ik in totaal 1x ontslagen en in deze versie al 4x. FM13 is gewoon minder, maar nog wel leuk hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit is mijn 1e seizoen met FM13, ik heb heel lang gezworen bij FM12..
Maar ondanks dat het spel nog vrij nieuw voor me is denk ik niet dat ik het nog moet leren na 10 CM/FM jaren
Nou ja, het is omdat ze zo slecht spelen. Als je dan inderdaad kampioen bent geworden, dan heb je die Ultra's ook blij gemaakt, en je hebt goed spel gecombineerd met gezelligheid! En je bent een legende geworden bij de fansquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker haha, ik wist al dat het een aparte club was. Maar ik las ook dat mensen niet eens naar het voetbal kijken maar gewoon om de gezelligheid. Dus waar doe ik het dan allemaal voor
Nee oke. Moet wel beter kunnen. Wat is je tactiek dan telkensquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Met al die talenten heeft Feyenoord echt geen kutteam. Feyenoord vind ik al een uitdaging op zich.
Proost!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou ja, het is omdat ze zo slecht spelen. Als je dan inderdaad kampioen bent geworden, dan heb je die Ultra's ook blij gemaakt, en je hebt goed spel gecombineerd met gezelligheid! En je bent een legende geworden bij de fans
Ik heb een keer een eigen tactiek gebruikt. Te aanvallend denk ik. Een 4-2-3-1 (2 cm's 1 CAM en 2 wingers. Pelle of Macheda als targetman.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee oke. Moet wel beter kunnen. Wat is je tactiek dan telkens
In mijn eerste seizoen in de Bundesliga gaat het best aardig. Na 19 wedstrijden sta ik gedeeld 3e.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nou ja, het is omdat ze zo slecht spelen. Als je dan inderdaad kampioen bent geworden, dan heb je die Ultra's ook blij gemaakt, en je hebt goed spel gecombineerd met gezelligheid! En je bent een legende geworden bij de fans
Automatismen inslijpen op heel hoog en tactiekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel slim om tijdens de friendlies de conditie op te bouwen denk ik? Wat trainen jullie aan het begin van elk seizoen?
Ik deed soms ook met conditie opbouwen, dit seizoen deed ik het niet en heb ik continu blessures, dus zal wel beter zijn om conditie op te bouwenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel slim om tijdens de friendlies de conditie op te bouwen denk ik? Wat trainen jullie aan het begin van elk seizoen?
Het aantal blessures is sowieso extreem toegenomen tov FM12quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed soms ook met conditie opbouwen, dit seizoen deed ik het niet en heb ik continu blessures, dus zal wel beter zijn om conditie op te bouwen
Ja en dan is één van mijn belangrijkste spelers ook nog naar die onzin van een Afrika Cup. Ik ga geen Afrikanen meer halen in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het aantal blessures is sowieso extreem toegenomen tov FM12
Deze game 1 seizoen, FM/CM een jaar of 10, zoietsquote:
10 jaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Deze game 1 seizoen, FM/CM een jaar of 10, zoiets
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[q
[..]
Automatismen inslijpen op heel hoog en tactiek
Ok, dan combineer ik beide wel. Cambuur wil de play-offs halen van de Jupiler League, we zullen zien. Ik wil wel iig de staff verbeteren en de jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed soms ook met conditie opbouwen, dit seizoen deed ik het niet en heb ik continu blessures, dus zal wel beter zijn om conditie op te bouwen
Ik ook al 10 jaar, sinds CM03/04quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
10 jaar
[..]
[..]
Ok, dan combineer ik beide wel. Cambuur wil de play-offs halen van de Jupiler League, we zullen zien. Ik wil wel iig de staff verbeteren en de jeugdopleiding.
Zijn moves na een doelpuntquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
Jullie hebben dus een hoop ervaring
Dit is mijn coach btw
[ afbeelding ]
In 13 maanden 15 strafschoppen tegen krijgen, die er allemaal in gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Irritant he? Daarom speel ik alleen maar FM12
FM 01 eerder dan FM 10?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jaa leuk,FM 10 er weer in gooien, Rooney nog bij Everton,Robben bij PSV, en Adriano bij Inter. Pure nostalgie!!!!!!!
En wat als je gewoon geen passes geeft?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In 13 maanden 15 strafschoppen tegen krijgen, die er allemaal in gaan.
Zelfs 1 strafschop krijgen en je specialist die een pisbal tegen de keeper schiet.
Als je korte passes geeft, zegt je assistent dat het kut gaat en dat je directe passes moet geven.
Als je directe passes geeft, zeg je assistent dat het kut gaat en dat je korte passes moet geven.
...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In 13 maanden 15 strafschoppen tegen krijgen, die er allemaal in gaan.
Zelf 1 strafschop krijgen en je specialist die een pisbal tegen de keeper schiet.
Als je korte passes geeft, zegt je assistent dat het kut gaat en dat je directe passes moet geven.
Als je directe passes geeft, zeg je assistent dat het kut gaat en dat je korte passes moet geven.
Dan verlies ik net zo goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef Thas het volgende:
[..]
En wat als je gewoon geen passes geeft?
Triest he?quote:
Belacheloze prijzen af en toe iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan verlies ik net zo goed.
[..]
Triest he?
Ik wilde Bob Schepers kopen. Van Utrecht. Ze hadden hem gekocht voor 250.000 2 jaar geleden. Hij is nu 180.000 waard.
Bieden, bieden, bieden.
Voor 5.750.000 en 10% van de volgende transfer wilden ze hem laten gaan. Een 22 jarige tribunezitter van Utrecht.
Wat droevigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Triest he?
Ik wilde Bob Schepers kopen. Van Utrecht. Ze hadden hem gekocht voor 250.000 2 jaar geleden. Hij is nu 180.000 waard.
Bieden, bieden, bieden.
Voor 5.750.000 en 10% van de volgende transfer wilden ze hem laten gaan. Een 22 jarige tribunezitter van Utrecht.
Je moet ook gewoon enkel transfervrije spelers, regen talenten en transferlisted spelers halenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Triest he?
Bieden, bieden, bieden.
Volgens mij vroeg je dit 4 maanden geleden ook al.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
Wanneer wordt er gewisseld als je daarvoor opdracht geeft
Ik gaf al opdracht in de 30e minuut om te wisselen, maar nee hoor
Mjaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg je dit 4 maanden geleden ook al.
Regens waren ook extreem duur. Waarde van 50.000, lieten ze pas gaan bij 8 miljoenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon enkel transfervrije spelers, regen talenten en transferlisted spelers halen
Regens met een pa van >180 zijn altijd duur, is niet zo gek ook want daar kun je me toch mee cashen, bohhh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Regens waren ook extreem duur. Waarde van 50.000, lieten ze pas gaan bij 8 miljoen
Wat ik wel lullig vond, ik wilde een Deense verdediger halen. Lyon kreeg hem voor 2,1 miljoen, waar ik 6,4 miljoen moest betalen, exclusief clausules.
Afmakerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat is de 'poacher' rol vertaald in het Nederlands?
Dacht ik al,.quote:
18.5 miljoen betaald voor deze gast, hopen dat ik het er ooit uit haalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Regens met een pa van >180 zijn altijd duur, is niet zo gek ook want daar kun je me toch mee cashen, bohhh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel nu echter niet meer met AMR/AML en heb genoeg spitsen dus het wordt nog lastig
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Dat gezeik heb ik ook... Ik moest 15 mil voor Tadic neertellen, ik blies de deal af en even later ging 'ie voor 2.5 mil naar Rusland ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Regens waren ook extreem duur. Waarde van 50.000, lieten ze pas gaan bij 8 miljoen
Wat ik wel lullig vond, ik wilde een Deense verdediger halen. Lyon kreeg hem voor 2,1 miljoen, waar ik 6,4 miljoen moest betalen, exclusief clausules.
Ik heb Tadic transfervrij weten binnen te halenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik ook... Ik moest 15 mil voor Tadic neertellen, ik blies de deal af en even later ging 'ie voor 2.5 mil naar Rusland ofzo
Zelfde gebeurde met een stel andere spelers... echt belachelijk!
Kutspel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik ook... Ik moest 15 mil voor Tadic neertellen, ik blies de deal af en even later ging 'ie voor 2.5 mil naar Rusland ofzo
Zelfde gebeurde met een stel andere spelers... echt belachelijk!
Transfervrije spelers vragen doodleuk een salaris van 2 miljoen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Tadic transfervrij weten binnen te halenMaar voor de rest vragen ze echt belachelijke bedragen. Ik heb eigenlijk alleen voor Savic een transfersom ( 1,8 miljoen) betaald , voor de rest gewoon transfervrije spelers
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:44 schreef Thas het volgende:
[..]
18.5 miljoen betaald voor deze gast, hopen dat ik het er ooit uit haal18.5? De tering man, dat geef ik in 5 seizoenen uit aan talentjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel nu echter niet meer met AMR/AML en heb genoeg spitsen dus het wordt nog lastig
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja dat is ook heel gierig. Menez vroeg 5 miljoen salaris bij Sankt Pauliquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutspel.
[..]
Transfervrije spelers vragen doodleuk een salaris van 2 miljoen.![]()
Vervolgens raken ze gefrustreerd omdat ik hen dat niet kan bieden en tekenen ze voor 4,5 ton bij iemand anders.
In die transferperiode voor 35M verkocht en 27M aangekocht, dus ach. En dat is exclusief jaarlijkse loan fees volgens mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef TJV het volgende:
[..]
18.5? De tering man, dat geef ik in 5 seizoenen uit aan talentjes.
#10quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dacht ik al,.
En 'Trequartista'' ?
Dat moet er toch wel ergens uit te slopen zijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutspel.
[..]
Transfervrije spelers vragen doodleuk een salaris van 2 miljoen.![]()
Vervolgens raken ze gefrustreerd omdat ik hen dat niet kan bieden en tekenen ze voor 4,5 ton bij iemand anders.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:44 schreef Thas het volgende:
[..]
18.5 miljoen betaald voor deze gast, hopen dat ik het er ooit uit haalDan zet je hem in de spitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik speel nu echter niet meer met AMR/AML en heb genoeg spitsen dus het wordt nog lastig
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel gierig. Menez vroeg 5 miljoen salaris bij Sankt Pauli
Geen idee. Ik ga wel weer Pokemon spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat moet er toch wel ergens uit te slopen zijn?
Aha, thanksquote:
Soms gaan ze wel een ton lager ofzo, maar dan kan ik maar 5 ton bieden en wil die speler 9 ton ofzo dan kom ik er niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar werken die onderhandelingen bij jullie wel?
Bij mij blijven ze gewoon zitten op wat ze willen. :S
[..]
Geen idee. Ik ga wel weer Pokemon spelen.
Emerald? Ruby?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar werken die onderhandelingen bij jullie wel?
Bij mij blijven ze gewoon zitten op wat ze willen. :S
[..]
Geen idee. Ik ga wel weer Pokemon spelen.
Ah, dan zal ik het vast nog wel eens zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms gaan ze wel een ton lager ofzo, maar dan kan ik maar 5 ton bieden en wil die speler 9 ton ofzo dan kom ik er niet uitMaar dat komt omdat ik nauwelijks geld heb. Dus maar ff CL halen voor wat centen
Nuzlocke Emerald Random.quote:
Is het ook wel eens op afgeketst op die zaakwaarnemers, of op tekengeld. Nou dan kunnen ze opflikkeren ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik het vast nog wel eens zien.
Ik vind die zaakwaarnemers wel strontvervelend.
"Als je wilt dat deze onderhandelingen soepel verlopen, moet je wel een substantiële bonus voor mij toevoegen." Of iets dat daar op lijkt.
Willen ze gewoon 8 ton
[..]
Nuzlocke Emerald Random.
Inderdaad. Aasgieren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het ook wel eens op afgeketst op die zaakwaarnemers, of op tekengeld. Nou dan kunnen ze opflikkeren ook
Dat is echt een bug. Heel irritant is dat. Gewoon bij satellietclub pleuren dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Aasgieren.
Het laatste waar ik me aan ergerde, was de transferperiode. Krijg 100 verzoeken om spelers te verhuren. En iedere keer gaat het niet door omdat er geen geld is. Kap dan eens met vragen.
Mja, ik heb een keer bijna heel Twente B bij GAE gestald, komen ze mooi aan ballen toe en ben ik van het gezeik van huren afquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt een bug. Heel irritant is dat. Gewoon bij satellietclub pleuren dus
Soms is het beter om ze gewoon bij jou te laten trainen. Worden ze vaak beter van dan ballen in de marge.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik heb een keer bijna heel Twente B bij GAE gestald, komen ze mooi aan ballen toe en ben ik van het gezeik van huren af
In een vorige versie was ik Ajax en had ik mijn talenten bij Almere City gedumpt die telkens 2e werden en CL speelde en daar zelfs de halve finale haaldequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik heb een keer bijna heel Twente B bij GAE gestald, komen ze mooi aan ballen toe en ben ik van het gezeik van huren af
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een vorige versie was ik Ajax en had ik mijn talenten bij Almere City gedumpt die telkens 2e werden en CL speelde en daar zelfs de halve finale haalde![]()
Als mijn satellietclub promoveerde, werd de link altijd verbroken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een vorige versie was ik Ajax en had ik mijn talenten bij Almere City gedumpt die telkens 2e werden en CL speelde en daar zelfs de halve finale haalde![]()
Bij Almere City werd dat nooit verbroken. Ze bleven ook gewoon in het Mitsibishi Forklift Stadion spelen voor 3500 man tegen Real Madrid en Manchester Unitedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mijn satellietclub promoveerde, werd de link altijd verbroken.
Hier ook trouwens. Volendam dreigde te promoveren, gelijk link verbroken
In 12 had ik het ook zover gekregen dat Almere city met mijn gehuurde talenten telkens om de 3e en 4e plaats vochten in de Eredivisie, bizar gewoonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In 12 had ik het ook zover gekregen dat Almere city met mijn gehuurde talenten telkens om de 3e en 4e plaats vochten in de Eredivisie, bizar gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |