Ik zat ook al te kijken jaquote:
5 minuten lang te kijken wie hem ging openen?quote:
Ik zit er als manager. Ik ga wel proberen alle FOK! spelers een beetje te volgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit je als manager bij Helmond Sport of zit je speler daar?
Nee, ik zat te wachten tot JR een nieuw topic zou openen en maakte net aanstalten om het zelf maar te doenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
5 minuten lang te kijken wie hem ging openen?
Ooh sorry, ik open nooit nieuwe topicsquote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik zat te wachten tot JR een nieuw topic zou openen en maakte net aanstalten om het zelf maar te doen
Baasquote:Op zondag 17 februari 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaal
Eigenlijk heb ik best een matig team met Colombia en mijn verdediging is echt van niveau Willem II..en dan raakte een van mijn sterspelers James Rodriguez ook nog geblesseerd..op de een of andere bizarre wijze won ik zwaar lucky van Brazilië in de poule en van Argentinië in de finale![]()
![]()
Veel te grote selectie nu..gewoon zorgen dat alles dubbel bezet is en de rest verkopen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moet echt spelers gaan verkopen, ik sta er financieel goed voor maar ik heb gewoon te veel spelers..
Die nu in de basis staan en op de bank zitten wil ik niet wegdoen, iemand suggesties?
Andersen wil ik misschien houden als reserve of beter verhuren? Ik weet het niet meer![]()
[ afbeelding ]
Sowieso Moisander en Veltman maar verkopen denk ik.. Maar Veltman was van hele grote waarde als wisselspeler vorig seizoen![]()
quote:
Heb ik iets gemist??quote:
Ja is beter, mijn eerste wedstrijd tegen AZ (Fruitschaal met 2-1 gewonnen) scheurt Siem de Jong zijn hamstring.. 3 maanden outquote:Op zondag 17 februari 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel te grote selectie nu..gewoon zorgen dat alles dubbel bezet is en de rest verkopen.
Oke, FM13?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:47 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Heb een game gestart met de database van Sejt, van de FOK! als spelertopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |