PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
haal weg blote tieten mag nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Omg, 5 seconden eerderquote:
LOLquote:
Misschien ga ik SIF mertens ook wel doenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind je een baas.155 stuks IF Mertens
Hij moet gewoon optiefen met Martins Indi op LB te zetten en met Verhoek of Schaken op RW. Mathijsen moet ook nokken.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Koeman komt hier toch een stuk onsympathieker uit dan Advocaat vorige week
Haha, moet je niet in het forum zeggen, pas achterafquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien ga ik SIF mertens ook wel doen
Jaquote:
Ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik dacht dat dat op maandag kwam, vorige week toch wel, na VI ?
Dan wordt het herhaald volgens mij. Zondag elke keer voor het eerstquote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik dacht dat dat op maandag kwam, vorige week toch wel, na VI ?
Allebei zou ook wel leuk zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef DutchSL het volgende:
4-0 Fiorentina![]()
Ljajic nu ook 2 goals.. zul je zien dat hij de IF krijgt ipv Jovetic..
Ik had Ljajic in mijn eerste team, wat een kut gedrocht was dat (het hele team sowieso, maar hij zeker).quote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Allebei zou ook wel leuk zijn
Maar wat maakt het jou eigenlijk uit, jij speelt toch niet meerquote:Op zondag 17 februari 2013 22:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had Ljajic in mijn eerste team, wat een kut gedrocht was dat (het hele team sowieso, maar hij zeker).
IRL vooral bekend om dit
Ik mag toch wel ervaringen delen en meningen geven?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar wat maakt het jou eigenlijk uit, jij speelt toch niet meer?
Nee dat mag wel, ik bedoel dat van zul je zien dat Ljajic een IF krijgt. Zag er teleurgesteld uitquote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik mag toch wel ervaringen delen en meningen geven?
Er zijn er wel meer hier die niet (meer) spelen..
EA afzeiken is altijd leukquote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat mag wel, ik bedoel dat van zul je zien dat Ljajic een IF krijgt. Zag er teleurgesteld uit
Nee zijn zoontje. Op de ipadquote:
Nee een veel te groot scherm daarvoorquote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik lette niet echt op, hoorde het alleen.
Was het geen Wii U ?
Ik versta er nooit iets van.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ronald de Boer, ga ik me weer lekker aan ergeren
Wat Waterreus voor jullie is is de Boer voor mij
http://www.futhead.com/fifa/squads/5959009/quote:Op zondag 17 februari 2013 22:25 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand een leuk zilveren team?
Wel met skills graag.
70K maximaal.
Kut, toch bedanktquote:Op zondag 17 februari 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/5959009/
Lamah, geen zin meer in zilversquote:
Yes, ik heb hem op YT gezien voordat die is verwijderdquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Yes, ik heb hem op YT gezien voordat die is verwijderd
Ik keek toevallig net hier naar:quote:
Hoezo? Ik heb vandaag weinig gehandeld maar toen ik ging zoeken kwam ik niet veel tegen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef DuTank het volgende:
Jezus, weekend is wel de tijd om SMLENO spelers op te pikken of niet?
mijn watchlist is volquote:Op zondag 17 februari 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb vandaag weinig gehandeld maar toen ik ging zoeken kwam ik niet veel tegen.
tijd om te verkopen juistquote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef DuTank het volgende:
Jezus, weekend is wel de tijd om SMLENO spelers op te pikken of niet?
Doe Feyenoord, die hebben ook een Xaviquote:
pik zojuist een BMI op voor 200 coinsquote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tijd om te verkopen juist![]()
bundeltje de vrij en BMI de deur uit
Ik ging echt stuk toen die pa Pique zag en LOL riepquote:
Die zag ik net ook voorbijkomen op Xboxquote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
pik zojuist een BMI op voor 200 coins
in 3-5-2
die had ik dusquote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die zag ik net ook voorbijkomen op XboxWas net te laat!
Had wel een De Vrij voor 300bin in 41212
Geen idee, vind zelf een 1000 of 1500 een acceptabel bedrag.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
die had ik dus
voor hoeveel verkoopt zo'n BMI eigenlijk?
Niet erg.. Barca heeft weinig te maken met de historie van PSV en om je jubileumduel te verliezen is ook lullig.quote:
Dan verliezen we ook wssquote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet erg.. Barca heeft weinig te maken met de historie van PSV en om je jubileumduel te verliezen is ook lullig.
Doe maar Benfica (replay finale 88).
Naja vooruit dan. Eigenlijk ook Bastia nog doen dan paar dagen eerderquote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef DutchSL het volgende:
Natuurlijk even onder de tafel regelen dat we wel mogen winnen
Ubersuperdupereindbaas.quote:
Beter dan die in fifa 12 ja? En kopt hij er veel in, ondanks zijn lengte?quote:
Daarom wilde PSV ook een zekerheidje dat Messi mee zou doenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef DutchSL het volgende:
HSV had ook Barca ook de jubileumwedstrijd, stelden de Catalanen dit op:
Pinto, Adriano, Mascherano, Bartha, Alves, Sergi Roberto, Dos Santos, Afellay, Espinosa, Deulofeu, Sanchez
Daar hoef je het niet voor te doen dus
Was afgelopen zomer een oefenwedstrijd tussen Barcelona en een club uit Qatar ofzo, die zouden rond de 1 miljoen betalen als Messi mee zou doen, was hij net een week geblesseerdquote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom wilde PSV ook een zekerheidje dat Messi mee zou doen
Ik scoor best vaak met kopballen ja..als hij een beetje ruimte heeft is het sowieso kassa en echt ieder schot binnen 25m, links of rechts, is gewoon goed en vaak doeltreffend. Scoort ook vaak genoeg uit corners hier en die extra pace is zoooo fijnquote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beter dan die in fifa 12 ja? En kopt hij er veel in, ondanks zijn lengte?
Die van vorig jaar voelde alsnog vrij traag aan, deze niet dus?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik scoor best vaak met kopballen ja..als hij een beetje ruimte heeft is het sowieso kassa en echt ieder schot binnen 25m, links of rechts, is gewoon goed en vaak doeltreffend. Scoort ook vaak genoeg uit corners hier en die extra pace is zoooo fijn
Ik heb vorig jaar niet met zijn TOTY gespeeld, maar deze voelt zeker niet traag aan. Een pacemonster zal het nooit worden, maar 85 acceleration en 83 sprint is gewoon prima.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die van vorig jaar voelde alsnog vrij traag aan, deze niet dus?Twijfel om hem te halen. In welk team heb jij 'm?
Ff verkopenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol AA9skillz heeft een team gebouw speciaal voor Lee Nguyen, die hier ooit nog in de jeugd heeft gelopen bij PSV
Echt een kutteam, en hij doet net alsof het overpowered is
Die andere Lee speelt ook nog steedsquote:Op zondag 17 februari 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol AA9skillz heeft een team gebouw speciaal voor Lee Nguyen, die hier ooit nog in de jeugd heeft gelopen bij PSV
Echt een kutteam, en hij doet net alsof het overpowered is
(bijna exact) Dat team kwam ik zoooo vaak tegen bij die 2,5 star cup..bronze bankje erbij en gaanquote:
Maar dan Wynne erin neem ik aan ?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
(bijna exact) Dat team kwam ik zoooo vaak tegen bij die 2,5 star cup..bronze bankje erbij en gaan
jupquote:Op zondag 17 februari 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dan Wynne erin neem ik aan ?
Ik wist niet eens dat die Lee Nyugen nog speelde joh
Zijn kapsel is er nog op achteruit gegaan ookquote:
Met bronze meerdere keren verloren? Wow dan ben je wel echt slechtquote:Op zondag 17 februari 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog nooit zo slecht gespeeld als vandaag, ik heb meer verloren dan gewonnen en ik heb nu niet meer 4-1 qua win/lossratio
Ik ging eerst met silvers tegen golds, dat was gewoon geen succes. Daarna gewoon met bronzes tegen bronzes en toen verloor ik in de halve finale met 3-1 van iemand en daarna met mijn MLS bronze in de 2e ronde. In 1 potje kreeg de tegenstander de bal mee nadat ik een schot blokte en een speler van mij geblesseerd raakte, daarna schoot ik met mijn keeper de bal zo in zijn voeten en tenslotte deed hij een berbaspin waarna mijn verdediger gewoon omviel zodat hij kon scoren. Maar ik ben nog steeds goed, ik heb gewoon ontzettend veel pech.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met bronze meerdere keren verloren? Wow dan ben je wel echt slecht
Haha okequote:Op maandag 18 februari 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging eerst met silvers tegen golds, dat was gewoon geen succes. Daarna gewoon met bronzes tegen bronzes en toen verloor ik in de halve finale met 3-1 van iemand en daarna met mijn MLS bronze in de 2e ronde. In 1 potje kreeg de tegenstander de bal mee nadat ik een schot blokte en een speler van mij geblesseerd raakte, daarna schoot ik met mijn keeper de bal zo in zijn voeten en tenslotte deed hij een berbaspin waarna mijn verdediger gewoon omviel zodat hij kon scoren. Maar ik ben nog steeds goed, ik heb gewoon ontzettend veel pech.
ikquote:
Die zat vorig jaar nog bij De Graafschapquote:Op maandag 18 februari 2013 00:31 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hem hebt nu verkopen
Niet echt eigenlijk. Goedkoop sentiment, veel irritante kinderen en de beelden van de tsunami zelf vielen me ook tegen..dat is weleens beter gedaan. Mager zesje.quote:
Zelf kijk ik niet zo veel van zulke films, maar ik vond hem goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Goedkoop sentiment, veel irritante kinderen en de beelden van de tsunami zelf vielen me ook tegen..dat is weleens beter gedaan. Mager zesje.
Dat was maar een paar minuten danquote:Op maandag 18 februari 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Was ff bang dat hij niet ging verkopen
Japesquote:Op maandag 18 februari 2013 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was maar een paar minuten dan
Maar wordt ie gefixed? En waarom?
quote:
Je kan mij inhuren om mee te gaanquote:Op maandag 18 februari 2013 00:41 schreef Confetti het volgende:
Morgen iemand in het echt ontmoeten om munten te verkopen.
Wat als hij simpelweg niet betaalt en wegloopt?![]()
Eerst laten betalen..quote:Op maandag 18 februari 2013 00:41 schreef Confetti het volgende:
Opnieuw begonnen en belgen om Hazard gezetquote:Op maandag 18 februari 2013 00:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Wat heeft ie voor squad gemaakt dan?
Ben Arfa om de pace denk ik..quote:
Eerst laten betalen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:41 schreef Confetti het volgende:
wel op RM word dat dan he.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben Arfa om de pace denk ik..
Lamela heeft 'm wel aan een touwtje, zeker de IF.
Zal dat maar doen inderdaad.quote:
Dat mensen dat dan allemaal weer na gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Opnieuw begonnen en belgen om Hazard gezet
En natuurlijk je mes mee nemen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zal dat maar doen inderdaad.
Je moet ook wel echt een tokkie zijn om gewoon weg te lopen nadat je munten hebt ontvangenDe meesten hebben daar de ballen niet voor.
Ja toch zn videos maar weer kijken hehequote:Op maandag 18 februari 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat mensen dat dan allemaal weer na gaan doen
Ik heb laatst ook coins aan een marinier verkochtquote:Op maandag 18 februari 2013 00:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij heeft op twitter een foto van zichzelf in marinierskleding staan![]()
Ja leuk, weer een kutteam.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:51 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bang dat me middenveld word overlopen.
Cesar is matig, Luiz is matig (en al helemaal in het midden) en hoe je erbij komt om D'Alessandro in de spits te zetten is me al helemaal een raadsel.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal het een kut team zijn ?
Dat middenveld wordt echt niet overlopen lol, Sissoko en Ramires maken alles goedquote:Op maandag 18 februari 2013 00:51 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bang dat me middenveld word overlopen.
Cesar houd bij mij alles.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cesar is matig, Luiz is matig (en al helemaal in het midden) en hoe je erbij komt om D'Alessandro in de spits te zetten is me al helemaal een raadsel.
Die is dan wel veel waard atm...kans dat je een speler van meer dan 3k waarde hebt is erg klein, dus je hebt gewoon nog mazzelquote:Op maandag 18 februari 2013 01:14 schreef DutchSL het volgende:
Beste speler: Kuranyi (niet eens shiny)
Beste kaart: silver squad fitness
Squad fitness weer een weekje in je club laten staan en van het weekend verkopenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:14 schreef DutchSL het volgende:
Beste speler: Kuranyi (niet eens shiny)
Beste kaart: silver squad fitness
#jbgekquote:Op maandag 18 februari 2013 01:48 schreef vandermar het volgende:
Ik speel nu tegen iemand met
Ajax badge en tenue
Dit team
Muriel - Pato
Marchisio - Vidal - ?
Nagatomo - zilveren pace cb - Ogbonna - Chiellini - Abate
Marchetti
En meneer doet alleen hoge steekpasses en rennen. Gaat helemaal nergens over, hij scoort omdat mijn verdedigers het gewoonweg niet kunnen belopen, daarna maakt hij de 2-0 omdat een verdediger van mij ineens stopthij gaat irritant juichen, toen de 3-0 uit een counter en weer irritant juichen. Nu heb ik de controller maar weggelegd.
Stuurt hij nu het volgende bericht.
[ afbeelding ]
Hij heeft wel gelijk met die messagequote:Op maandag 18 februari 2013 01:48 schreef vandermar het volgende:
Ajax badge en tenue
Dit team
Muriel - Pato
Marchisio - Vidal - ?
Marchetti
En meneer doet alleen hoge steekpasses en rennen. Gaat helemaal nergens over, hij scoort omdat mijn verdedigers het gewoonweg niet kunnen belopen, daarna maakt hij de 2-0 omdat een verdediger van mij ineens stopthij gaat irritant juichen, toen de 3-0 uit een counter en weer irritant juichen. Nu heb ik de controller maar weggelegd.
[ afbeelding ]
Dus het probleem is dat jij gewoon aangepakt wordt en niet meer durft te spelen?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:48 schreef vandermar het volgende:
Ajax badge en tenue
Dit team
Muriel - Pato
Marchisio - Vidal - ?
Marchetti
[ afbeelding ]
Neuh, ik speel niet verder omdat het weer een trieste passant is en ik wel betere dingen te doen heb dan aan te moeten gluren hoe hij alle ballen diep stuurt en mijn verdedigers laat lijken op rolstoelers.quote:
Ik denk dat UP Van Rhijn alleen maar beter kan zijn dan zijn NIF en die doet het goedquote:Op maandag 18 februari 2013 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit eens wat te zoeken naar mogelijke versterkingen voor mijn huidige team door UP's en transfers. Iemand ervaring met de volgende spelers?
- El Ghanassy (Heerenveen)
- UP Fischer
- UP Jese Rodriguez
- UP Van Rhijn
Dat laatste heb ik ook...maar ik denk dat die in een paar weken wel een acceptabel prijsniveau bereiktquote:Op maandag 18 februari 2013 07:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat UP Van Rhijn alleen maar beter kan zijn dan zijn NIF en die doet het goedIk ga geen 30k voor een RB betalen
quote:Op maandag 18 februari 2013 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
UP Fischer in 433 voor 400 coins!
#SMLENO
Nu ga ik alleen twijfelen of Depay voor hem vervang, of hem met winst ga verkopen
Denk dat ik hem maar verkoop. Over een paar weken is hij sterk in prijs gedaald, en dus kan ik hem dan beter uitproberenquote:
Heb jij nog dat google doc. documentje van alle UP's en transfers? ben het ff kwijtquote:Op maandag 18 februari 2013 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk dat ik hem maar verkoop. Over een paar weken is hij sterk in prijs gedaald, en dus kan ik hem dan beter uitproberen
Nope...had ik niet gehad ook. Mocht jij het krijgen, dan houd ik me ook aanbevolenquote:Op maandag 18 februari 2013 08:27 schreef quer het volgende:
[..]
Heb jij nog dat google doc. documentje van alle UP's en transfers? ben het ff kwijt
quote:Op maandag 18 februari 2013 08:35 schreef Reemi het volgende:
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
Thanks!quote:Op maandag 18 februari 2013 08:35 schreef Reemi het volgende:
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
beetje formatie maar geen #SMLENOquote:
Zie 11 posts hierbovenquote:
Mogguh,quote:Op maandag 18 februari 2013 09:00 schreef Revontulet het volgende:
Goeiesmorreges, lekker werken midden in een verbouwing
Zelf nooit mee gespeeld, lijkt mij persoonlijk niet fijn in ieder geval maar smaken verschillenquote:Op maandag 18 februari 2013 09:23 schreef quer het volgende:
[..]
Mogguh,
Is 4-4-1-1 een kut formatie?
Misschien iemand van XBW? De naam komt me ook bekend voor, misschien heb je wel eens eerder tegen hem gespeeld en dit toen ook laten zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:48 schreef vandermar het volgende:
Ajax badge en tenue
Dit team
Muriel - Pato
Marchisio - Vidal - ?
Marchetti
[ afbeelding ]
Ik denk dat het gaat stijgen. De zwaluwen vliegen enorm laag vanochtend, en dat betekent alleen maar dat het beter gaat worden. Daarbij schoot Brammetje van Polen gisteren alle ballen keihard weg met een mooie boog (dus niet te strak), wat mij ook weer sterkt in mijn vermoeden. Ergo: alles wijst erop dat we mooie tijden tegemoet gaanquote:Op maandag 18 februari 2013 09:31 schreef Revontulet het volgende:
Vraagje voor POTS, het is nu 2 graden Celsius in Rotterdam, wat denk jij gaat het stijgen, dalen of blijft het hetzelfde? Ik denk dat het hetzelfde blijft omdat we een kut TOTW hebben en Ted van der Pavert heeft niet gescoord dit weekend maar misschien dat je glazen bal wat anders zegt?
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:52 schreef vandermar het volgende:
Kom dan, wie durft potje dan? Ik maak je af met pure zweet
eerst zo'n reactie plaatsen en dan 2e divisie spelenquote:Op maandag 18 februari 2013 02:16 schreef vandermar het volgende:
Yay, weer tegen een 5 atb pisnicht.
Gelukkig kon deze niet verdedigen en ben ik kampioen van divisie 2
Hmm, maar je weet wat ze zeggen: Vliegen de zwaluwen laag of hoog, dan gaat het regenen of het blijft droog. Daarbij denk ik, uitgaand van de stand van de zon en de maan, dat het vandaag maandag is. Logisch gevolgd daarvan is dus dat het morgen dinsdag is. Dat kan dus best invloed hebben op het spel van Victor de Haas, die vandaag speelt voor de titel "Nederlands kampioen koeien vangen". Maar goed, die competitie kan ook nog alle kanten op. Ik denk zelf dus dat het weer minder gaat worden vandaag.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat stijgen. De zwaluwen vliegen enorm laag vanochtend, en dat betekent alleen maar dat het beter gaat worden. Daarbij schoot Brammetje van Polen gisteren alle ballen keihard weg met een mooie boog (dus niet te strak), wat mij ook weer sterkt in mijn vermoeden. Ergo: alles wijst erop dat we mooie tijden tegemoet gaan
Suarez vraagt zich af wat dit met het probleem te maken heeft.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedemorgen,
Ik speel al een tijdje carrière voor afwisseling met FUT, maar ik merk dat de laatste tijd het menu van FIFA bij carrière vastloopt.. Als ik dan net op Wedstrijd spelen bijv. druk, kan ik hem niet bewegen/selecteren maar loopt de muziek etc. wel door.. Ik zit in mijn 2e seizoen bij dezelfde club.
Wat kan ik hieraan doen?!
Alvast bedankt!
Misschien geeft dat bij bepaalde acties problemen, weet ik veelquote:Op maandag 18 februari 2013 09:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Suarez vraagt zich af wat dit met het probleem te maken heeft.
Pessimistquote:Op maandag 18 februari 2013 09:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hmm, maar je weet wat ze zeggen: Vliegen de zwaluwen laag of hoog, dan gaat het regenen of het blijft droog. Daarbij denk ik, uitgaand van de stand van de zon en de maan, dat het vandaag maandag is. Logisch gevolgd daarvan is dus dat het morgen dinsdag is. Dat kan dus best invloed hebben op het spel van Victor de Haas, die vandaag speelt voor de titel "Nederlands kampioen koeien vangen". Maar goed, die competitie kan ook nog alle kanten op. Ik denk zelf dus dat het weer minder gaat worden vandaag.
Ik zit verdomme een half uur op een kutverhaal te verzinnen en dit is alles wat ik terug krijg?!?!?!quote:
ik denk dat victor de haas zijn favorieten rol waar gaat maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik zit verdomme een half uur op een kutverhaal te verzinnen en dit is alles wat ik terug krijg?!?!?!![]()
![]()
Je hebt groot gelijk: het is inderdaad een kutverhaalquote:Op maandag 18 februari 2013 09:56 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik zit verdomme een half uur op een kutverhaal te verzinnen en dit is alles wat ik terug krijg?!?!?!![]()
![]()
Verveling op de maandag ochtend, ze zijn aan het verbouwen op het kantoor dus er zijn even geen klussenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk: het is inderdaad een kutverhaal
Ik vond UP Paredes echt kut, totaal niet wendbaar. Zou eerder Juan Manuel Martinez gebruikenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5995681/#squad-player
redelijk gelukt I guess, iemand een idee voor een betere rechterkant?
Voor die uitspraken bij Derksen?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen![]()
Van Hanegem is boos op AdvocaatIk vind wel dat ie gelijk heeft over Wijnaldum though.
Ook en over Wijnaldumquote:Op maandag 18 februari 2013 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor die uitspraken bij Derksen?
KSI Fanboy?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:15 schreef wieisboos het volgende:
Nu heb ik natuurlijk geen idee over welke van de laatste 15-20 wedstrijden dit gaatmaar wel leuk om eens een positief berichtje te krijgen
Dat je op dit tijdstip zo'n deal vindt is al bijzonder te noemenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
UP Fischer verkocht voor 12k. Met de inkoopprijs van 400 is mijn ROI voor vandaag dus 2900%. Ik denk dat ik vandaag maar niet meer handel, prachtig om dit gemiddelde gewoon zo te houden
maandag morgen is toch juist een mooie tijd om boodschappen te doenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat je op dit tijdstip zo'n deal vindt is al bijzonder te noemen
Als ik 's morgens naar deals zoek kom ik ze bijna nooit tegen, van 5 tot 9 uur daarentegen wel. Na 11 uur wordt het ook weer minder.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maandag morgen is toch juist een mooie tijd om boodschappen te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik ook: vaak let niemand op aflopende bids, terwijl s'avonds daar juist flink op geboden wordtquote:Op maandag 18 februari 2013 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maandag morgen is toch juist een mooie tijd om boodschappen te doen
het hangt idd van de tijd af waar je op moet zoekenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vind ik ook: vaak let niemand op aflopende bids, terwijl s'avonds daar juist flink op geboden wordt
Het is wel duidelijk dat mensen nu ook niet opletten:quote:Op maandag 18 februari 2013 10:38 schreef Revontulet het volgende:
Iedereen is nog slaperig zo vroeg op de ochtend, mooie deals kan je dan oppikken hoor!
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat mensen nu ook niet opletten:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat mensen nu ook niet opletten:
[ afbeelding ]
De vorige keer dat ik hem kocht had ik hem voor 12k en voor 18k verkocht ofzo. Maar hij zal nu wel goedkoper zijn. Toch 1 van de betere deals van de afgelopen dagenquote:
Speel je op de xbox?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik hem kocht had ik hem voor 12k en voor 18k verkocht ofzo. Maar hij zal nu wel goedkoper zijn. Toch 1 van de betere deals van de afgelopen dagen
Ja.quote:
Die was zeker mooi...tot op dat moment ergerde ik me vooral aan Suarez, die met zijn fopduik weer eens een pingel versierdequote:Op maandag 18 februari 2013 10:39 schreef Revontulet het volgende:
Het doelpunt van Jose Enriqueprachtig uitgespeeld
Bij de xbox letten ze ook veel minder op natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 10:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
Ik probeer nu een tegenstander te vinden voor de halve finale van het bronze toernooi maar het lukt niet
Zolang hij op zijn benen blijft staan is het echt een geweldige voetballer...helaas is het meer regel dan uitzondering dat zich laat vallen zodra er iemand in de buurt komtquote:Op maandag 18 februari 2013 10:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die was zeker mooi...tot op dat moment ergerde ik me vooral aan Suarez, die met zijn fopduik weer eens een pingel versierde
Hahahaha, dat vind ik wel humorquote:
Ik heb er ook honderden ja. Ik check wel altijd of degene die ik krijg zeldzaam is. Zo niet: dan gaat hij in mijn club. Dus ik heb geen waardevolle kits die ik nog kan verkopen. Behalve degene die ik nu gebruik, maar die zijn te mooi om te verkopenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
heren,
wat ik me eigenlijk afvraag ? hebben jullie ook allemaal honderden kits in je club of is het nog de moeite die ooit in de verkoop te gaan gooien.
Serious?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef wieisboos het volgende:
NOS zendt Gala - Schalke uit ipv Milan - Barcelona![]()
alles zo de club in gegaan. zal vast nog wel iets waardevols tussen zitten hoop ik. toch maar eens uitzoeken dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er ook honderden ja. Ik check wel altijd of degene die ik krijg zeldzaam is. Zo niet: dan gaat hij in mijn club. Dus ik heb geen waardevolle kits die ik nog kan verkopen. Behalve degene die ik nu gebruik, maar die zijn te mooi om te verkopen
Ja volgens Jack vonden ze dat eens leukquote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef wieisboos het volgende:
Zal wel goedkoper zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja volgens Jack vonden ze dat eens leuk
Normaal gesproken zijn ze anders echt niet zo spaarzaam met gemeenschapsgeld bij de nationale televisie hoorquote:
onterechtquote:Op maandag 18 februari 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vink een 5 voor PSV - UtrechtGerechtigheid
Hij was gewoon slechtquote:
Jij kijkt door je PSV bril, want op bijna elke beslissing die hij nam daar kon je inkomen. Die penalty bijvoorbeeld, gele kaart van van bommel.quote:
En een onafhankelijke raporteur kijkt ook door een PSV-bril? Misschien keek jij wel door een anti-psv bril omdat je wilde dat ze punten verlorenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij kijkt door je PSV bril, want op bijna elke beslissing die hij nam daar kon je inkomen. Die penalty bijvoorbeeld, gele kaart van van bommel.
Pietertje Vink is een van de grootste mongeaulen in het huidige scheidsrechterkorps. Hij doet bij NAC altijd zijn warming up voor onze tribune langs. Als we in de juiste mood zijn (lees: veel bier op), willen mijn maatjes en ik hem nog wel eens wat toe roepen. Laatst keek hij toen we dat deden precies de andere kant op, legde zijn hand in zijn nek en stak gecamoufleerd zijn middelvinger op...wij kwamen niet meer bijquote:
Kan het mij wat schelen of PSV punten verliest. Feyenoord wordt toch geen kampioen.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En een onafhankelijke raporteur kijkt ook door een PSV-bril? Misschien keek jij wel door een anti-psv bril omdat je wilde dat ze punten verloren?
Hij was inconsequent, dat vond ik veel erger dan die penalty of gele kaart.
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pietertje Vink is een van de grootste mongeaulen in het huidige scheidsrechterkorps. Hij doet bij NAC altijd zijn warming up voor onze tribune langs. Als we in de juiste mood zijn (lees: veel bier op), willen mijn maatjes en ik hem nog wel eens wat toe roepen. Laatst keek hij toen we dat deden precies de andere kant op, legde zijn hand in zijn nek en stak gecamoufleerd zijn middelvinger op...wij kwamen niet meer bij
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan het mij wat schelen of PSV punten verliest. Feyenoord wordt toch geen kampioen.
Ik heb een vermakelijke pot gezien en heb alleen maar gejank gehoord vanuit het psv kamp. Oh en een beetje vreugde toen ze na 90 minuten toch nog voorstonden.
Soms (of vaak) is er hier gewoon geen andere reactie mogelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand zei toch gisteren iets over dat desmiley te vaak hier wordt gebruikt? Ik weet niet meer wat hij precies zei.
Dat was zaterdag volgens mij. Hij zei dat als hij iedere keer dat hier alleen een voorgaande post gequote wordt en daaronder enkel met die smiley wordt gereageerd, 1 euro zou krijgen, hij nu onderhand miljonair zou zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand zei toch gisteren iets over dat desmiley te vaak hier wordt gebruikt? Ik weet niet meer wat hij precies zei.
Vooral op de plekken van Sagna en Mikel kan het stukken beter.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even coins aan het spenderen, inderdaad weer van team veranderd gewoon omdat het kan. bazen voorhoede
Wat is jou obsessie met Sagna op CBquote:Op maandag 18 februari 2013 11:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even coins aan het spenderen, inderdaad weer van team veranderd gewoon omdat het kan. bazen voorhoede
Mikel is wel echt een baas, die heeft perfecte workrates, Sagna zou inderdaad anders kunnen met Kompany/Hartquote:Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vooral op de plekken van Sagna en Mikel kan het stukken beter.
Ik zou Kaboul en IF Sissoko doen ipv Mikel en Sagnaquote:Op maandag 18 februari 2013 11:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, Omdat het een arsenal speler is.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is jou obsessie met Sagna op CB
Dat was ik ja. Maar gisteren was er ook iemand die iets erover zei.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was zaterdag volgens mij. Hij zei dat als hij iedere keer dat hier alleen een voorgaande post gequote wordt en daaronder enkel met die smiley wordt gereageerd, 1 euro zou krijgen, hij nu onderhand miljonair zou zijn.
Wie het zei weet ik niet meer.
Oke ik zou me kapot lachen als ik tegen een team moest met hem op CB.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon, Omdat het een arsenal speler is.
In Duitsland word je de kamer ingetrokken dus het is eerder een beetje andersom.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:34 schreef DutchSL het volgende:
PvdA: Verbod op hoerenlopen
Toefjes en ozz moeten een nieuwe hobby zoeken
Ik weet waar je op doelt, Kompany zou een stuk beter zijn op die positiequote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke ik zou me kapot lachen als ik tegen een team moest met hem op CB.
Zijn helemaal kapot gespammt door Turkse-Nederlandse-Galatasaray supporters.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef wieisboos het volgende:
platje in de spitsquote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben niet zo bekend met silvers, wie maakt dit af.?
Ik zal even voor je kijken.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou Stekelenburg een IF krijgen? Weet eigenlijk niet wie er anders zouden kunnen
Datvindjeleukhe?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik zal even voor je kijken.
[ afbeelding ]
Wat is het team?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik domineer met mijn nieuwe team, bijna elke wedstrijd 20 schoten en veel long shotsIk geef ook bijna niks weg tot nu toe.
Ik zei dat de 'quote:Op maandag 18 februari 2013 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
als je dat niet kunt kun je beter stoppen met fifaquote:Op maandag 18 februari 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
Wie kan me helpen met die scoop turn (sleep naar binnen) ?
het lukt me maar niet.
Het lukt me alquote:Op maandag 18 februari 2013 12:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
als je dat niet kunt kun je beter stoppen met fifa
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik zal even voor je kijken.
[ afbeelding ]
Met Landu Landu en Norbye?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Noors/Koreaans team, 4-2-3-1. Ik zal straks eens een link posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |