PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
haal weg blote tieten mag nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Omg, 5 seconden eerderquote:
LOLquote:
Misschien ga ik SIF mertens ook wel doenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind je een baas.155 stuks IF Mertens
Hij moet gewoon optiefen met Martins Indi op LB te zetten en met Verhoek of Schaken op RW. Mathijsen moet ook nokken.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Koeman komt hier toch een stuk onsympathieker uit dan Advocaat vorige week
Haha, moet je niet in het forum zeggen, pas achterafquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien ga ik SIF mertens ook wel doen
Jaquote:
Ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik dacht dat dat op maandag kwam, vorige week toch wel, na VI ?
Dan wordt het herhaald volgens mij. Zondag elke keer voor het eerstquote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik dacht dat dat op maandag kwam, vorige week toch wel, na VI ?
Allebei zou ook wel leuk zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef DutchSL het volgende:
4-0 Fiorentina![]()
Ljajic nu ook 2 goals.. zul je zien dat hij de IF krijgt ipv Jovetic..
Ik had Ljajic in mijn eerste team, wat een kut gedrocht was dat (het hele team sowieso, maar hij zeker).quote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Allebei zou ook wel leuk zijn
Maar wat maakt het jou eigenlijk uit, jij speelt toch niet meerquote:Op zondag 17 februari 2013 22:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had Ljajic in mijn eerste team, wat een kut gedrocht was dat (het hele team sowieso, maar hij zeker).
IRL vooral bekend om dit
Ik mag toch wel ervaringen delen en meningen geven?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar wat maakt het jou eigenlijk uit, jij speelt toch niet meer?
Nee dat mag wel, ik bedoel dat van zul je zien dat Ljajic een IF krijgt. Zag er teleurgesteld uitquote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik mag toch wel ervaringen delen en meningen geven?
Er zijn er wel meer hier die niet (meer) spelen..
EA afzeiken is altijd leukquote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat mag wel, ik bedoel dat van zul je zien dat Ljajic een IF krijgt. Zag er teleurgesteld uit
Nee zijn zoontje. Op de ipadquote:
Nee een veel te groot scherm daarvoorquote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik lette niet echt op, hoorde het alleen.
Was het geen Wii U ?
Ik versta er nooit iets van.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ronald de Boer, ga ik me weer lekker aan ergeren
Wat Waterreus voor jullie is is de Boer voor mij
http://www.futhead.com/fifa/squads/5959009/quote:Op zondag 17 februari 2013 22:25 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand een leuk zilveren team?
Wel met skills graag.
70K maximaal.
Kut, toch bedanktquote:Op zondag 17 februari 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/5959009/
Lamah, geen zin meer in zilversquote:
Yes, ik heb hem op YT gezien voordat die is verwijderdquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Yes, ik heb hem op YT gezien voordat die is verwijderd
Ik keek toevallig net hier naar:quote:
Hoezo? Ik heb vandaag weinig gehandeld maar toen ik ging zoeken kwam ik niet veel tegen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef DuTank het volgende:
Jezus, weekend is wel de tijd om SMLENO spelers op te pikken of niet?
mijn watchlist is volquote:Op zondag 17 februari 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb vandaag weinig gehandeld maar toen ik ging zoeken kwam ik niet veel tegen.
tijd om te verkopen juistquote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef DuTank het volgende:
Jezus, weekend is wel de tijd om SMLENO spelers op te pikken of niet?
Doe Feyenoord, die hebben ook een Xaviquote:
pik zojuist een BMI op voor 200 coinsquote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tijd om te verkopen juist![]()
bundeltje de vrij en BMI de deur uit
Ik ging echt stuk toen die pa Pique zag en LOL riepquote:
Die zag ik net ook voorbijkomen op Xboxquote:Op zondag 17 februari 2013 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
pik zojuist een BMI op voor 200 coins
in 3-5-2
die had ik dusquote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die zag ik net ook voorbijkomen op XboxWas net te laat!
Had wel een De Vrij voor 300bin in 41212
Geen idee, vind zelf een 1000 of 1500 een acceptabel bedrag.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
die had ik dus
voor hoeveel verkoopt zo'n BMI eigenlijk?
Niet erg.. Barca heeft weinig te maken met de historie van PSV en om je jubileumduel te verliezen is ook lullig.quote:
Dan verliezen we ook wssquote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet erg.. Barca heeft weinig te maken met de historie van PSV en om je jubileumduel te verliezen is ook lullig.
Doe maar Benfica (replay finale 88).
Naja vooruit dan. Eigenlijk ook Bastia nog doen dan paar dagen eerderquote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef DutchSL het volgende:
Natuurlijk even onder de tafel regelen dat we wel mogen winnen
Ubersuperdupereindbaas.quote:
Beter dan die in fifa 12 ja? En kopt hij er veel in, ondanks zijn lengte?quote:
Daarom wilde PSV ook een zekerheidje dat Messi mee zou doenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef DutchSL het volgende:
HSV had ook Barca ook de jubileumwedstrijd, stelden de Catalanen dit op:
Pinto, Adriano, Mascherano, Bartha, Alves, Sergi Roberto, Dos Santos, Afellay, Espinosa, Deulofeu, Sanchez
Daar hoef je het niet voor te doen dus
Was afgelopen zomer een oefenwedstrijd tussen Barcelona en een club uit Qatar ofzo, die zouden rond de 1 miljoen betalen als Messi mee zou doen, was hij net een week geblesseerdquote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom wilde PSV ook een zekerheidje dat Messi mee zou doen
Ik scoor best vaak met kopballen ja..als hij een beetje ruimte heeft is het sowieso kassa en echt ieder schot binnen 25m, links of rechts, is gewoon goed en vaak doeltreffend. Scoort ook vaak genoeg uit corners hier en die extra pace is zoooo fijnquote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beter dan die in fifa 12 ja? En kopt hij er veel in, ondanks zijn lengte?
Die van vorig jaar voelde alsnog vrij traag aan, deze niet dus?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik scoor best vaak met kopballen ja..als hij een beetje ruimte heeft is het sowieso kassa en echt ieder schot binnen 25m, links of rechts, is gewoon goed en vaak doeltreffend. Scoort ook vaak genoeg uit corners hier en die extra pace is zoooo fijn
Ik heb vorig jaar niet met zijn TOTY gespeeld, maar deze voelt zeker niet traag aan. Een pacemonster zal het nooit worden, maar 85 acceleration en 83 sprint is gewoon prima.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die van vorig jaar voelde alsnog vrij traag aan, deze niet dus?Twijfel om hem te halen. In welk team heb jij 'm?
Ff verkopenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol AA9skillz heeft een team gebouw speciaal voor Lee Nguyen, die hier ooit nog in de jeugd heeft gelopen bij PSV
Echt een kutteam, en hij doet net alsof het overpowered is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |