SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 17-02-2013 21:26:16 ]Fuck the EBU.![]()
Zet mij in de OP dan.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dan moet jij niet zo hard to get spelen.![]()
![]()
Begin maar vast te draaien danquote:Op zondag 17 februari 2013 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
binnen nu en een half uur anders draai ik m'n eigen joint wel![]()
Nou laat maar dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
binnen nu en een half uur anders draai ik m'n eigen joint welIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
it's fate!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:11 schreef Bami-Powner het volgende:
echt waar geloof het of niet ik luister naar ridin dirtyFuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:11 schreef Bami-Powner het volgende:
echt waar geloof het of niet ik luister naar ridin dirty
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Wil je daten dan of zo? Whatever you want baby.quote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Haha doe ik ook wel eensquote:Op zondag 17 februari 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Stoned wordfeud spelen tegen random mensen in de wereld.
Your beauty never ever scared me.![]()
Wollah, ik steek je.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wil je daten dan of zo? Whatever you want baby.![]()
Nestalgie is trouwens al wel unbanned toch? Ik zie 'm nooit meer hier posten.
Nee hij ging met z'n kloon posten dat ie Nestalgie is dus wss heeft ie nog een verlengde ban ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:54 schreef Piye het volgende:
Nestalgie is trouwens al wel unbanned toch? Ik zie 'm nooit meer hier posten.![]()
![]()
Nee man, hij had een ban van 1 tot 6 maanden, na een maand (en 't is pas een week geleden ofzo) mag hij weer mailen om te vragen of hij weer op 't forum mag, anders blijft 'ie gebannedquote:Op zondag 17 februari 2013 20:54 schreef Piye het volgende:
Nestalgie is trouwens al wel unbanned toch? Ik zie 'm nooit meer hier posten.
Fuck the EBU.![]()
En datquote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij ging met z'n kloon posten dat ie Nestalgie is dus wss heeft ie nog een verlengde ban ook.
Fuck the EBU.![]()
Ja dat weet ik nog.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij ging met z'n kloon posten dat ie Nestalgie is dus wss heeft ie nog een verlengde ban ook.Wat heeft ie dan gedaan om zo'n lange ban te krijgen?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man, hij had een ban van 1 tot 6 maanden, na een maand (en 't is pas een week geleden ofzo) mag hij weer mailen om te vragen of hij weer op 't forum mag, anders blijft 'ie gebannedIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Zo cutequote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Te veel notes, slecht postgedrag, maar we mogen hier geen bans bespreken hihiquote:Op zondag 17 februari 2013 20:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog.
[..]
Wat heeft ie dan gedaan om zo'n lange ban te krijgen?
Oerbeer had al gewaarschuwd
Fuck the EBU.![]()
Hij is ook verdomde irritant, hij DM't me steeds of ik wiet voor hem kan halenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Te veel notes, slecht postgedrag, maar we mogen hier geen bans bespreken hihi
Oerbeer had al gewaarschuwd![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is ook verdomde irritant, hij DM't me steeds of ik wiet voor hem kan halen
Fuck the EBU.![]()
Huh?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oerbeer had al gewaarschuwdYour beauty never ever scared me.![]()
Ohja ik ben de TS hè?
Nouja Vas voor president deze week dan maar
Ama je moet ff fobo maken (ivm linkje enzo, vond wel grappig dat dat dan naar het fobo linkt)
Fuck the EBU.![]()
Ik doe alles met je. Te cute gewoon.quote:
Fobo? wtf is dat nou weer haha. Ooh fotoboek! Haha..quote:Op zondag 17 februari 2013 21:03 schreef Moira. het volgende:
Ohja ik ben de TS hè?
Nouja Vas voor president deze week dan maar
Ama je moet ff fobo maken (ivm linkje enzo, vond wel grappig dat dat dan naar het fobo linkt)Your beauty never ever scared me.![]()
fotoboekquote:Hoe kan je me nou weer cute vinden dan, sommigen op fok vinden me gewoon een bitchquote:Op zondag 17 februari 2013 21:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik doe alles met je. Te cute gewoon.![]()
![]()
Jamainnnquote:Op zondag 17 februari 2013 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fobo? wtf is dat nou weer haha. Ooh fotoboek! Haha..
Fuck the EBU.![]()
O ja, dat vergeet ik altijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oerbeer had al gewaarschuwdTerechte vraag. Je moet wat op je 15e. Hoe kwam jij destijds aan je wiet?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is ook verdomde irritant, hij DM't me steeds of ik wiet voor hem kan halenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dat is zijn smaak jwzquote:Op zondag 17 februari 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fotoboek
[..]
Hoe kan je me nou weer cute vinden dan, sommigen op fok vinden me gewoon een bitch
Fuck the EBU.![]()
1.76 lang zijn, cup E en heupen en billen, oftewel; ze zagen me aan voor 18+.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:05 schreef Piye het volgende:
Terechte vraag. Je moet wat op je 15e. Hoe kwam jij destijds aan je wiet?![]()
Ik heb Fotoboek van Amarantha maar hoe the fuck zet ik dit nou bij die icoontjes (quote, profiel enz)Your beauty never ever scared me.![]()
Neuken?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1.76 lang zijn, cup E en heupen en billen, oftewel; ze zagen me aan voor 18+.
Fuck the EBU.![]()
Is cup E groot?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1.76 lang zijn, cup E en heupen en billen, oftewel; ze zagen me aan voor 18+.![]()
Staat ergens bij opties waar je ook naar andere dingen kan linken met die icoontjes, ben ik ooit eens tegen gekomen. Ff kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Fotoboek van Amarantha maar hoe the fuck zet ik dit nou bij die icoontjes (quote, profiel enz)Fuck the EBU.![]()
Ik gewoon via shopliften (aan mensen vragen of ze naar de shop gingen en mee konden nemen), duurde ff maar t lukte altijd op een gegeven moment, vaak door die mensen over te halen met 5 euro fooi ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 21:05 schreef Piye het volgende:
Terechte vraag. Je moet wat op je 15e. Hoe kwam jij destijds aan je wiet?
Of via viaHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Niet iedereen is gezegend met zo'n mooie bos hout voor de deur.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1.76 lang zijn, cup E en heupen en billen, oftewel; ze zagen me aan voor 18+.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
C is de standard volle boob, D is grote tetten maar niet overdreven, E is DIKKE JETSERS JUNG!quote:Fuck the EBU.![]()
Bohhh de rugpijnquote:Op zondag 17 februari 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt mee dan, voor de operatie was het G![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik was ook al aan het zoeken maar lukt niet hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Staat ergens bij opties waar je ook naar andere dingen kan linken met die icoontjes, ben ik ooit eens tegen gekomen. Ff kijkenYour beauty never ever scared me.![]()
Ben jij geopereerd?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt mee dan, voor de operatie was het G![]()
Dat deed ik ook vaak (nooit fooi gegeven tho) en anders gewoon via vrienden die wel 18 waren of zelf proberen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik gewoon via shopliften (aan mensen vragen of ze naar de shop gingen en mee konden nemen), duurde ff maar t lukte altijd op een gegeven moment, vaak door die mensen over te halen met 5 euro fooi ofzo
Of via viaIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Viel opzich mee, had geen hele zware tetten maar was wel irritant met kleding en sporten vooralquote:En verkeerde aandacht
![]()
![]()
Wow.. Cup G? Damn..quote:Op zondag 17 februari 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt mee dan, voor de operatie was het GYour beauty never ever scared me.![]()
Onterechte operatie. En nu wil ik geen gehuil horen over je rug.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt mee dan, voor de operatie was het G
okquote:Op zondag 17 februari 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
C is de standard volle boob, D is grote tetten maar niet overdreven, E is DIKKE JETSERS JUNG!![]()
![]()
Ahh ja dan is E toch alweer een stuk fijner dan G..quote:Op zondag 17 februari 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Viel opzich mee, had geen hele zware tetten maar was wel irritant met kleding en sporten vooralEn verkeerde aandacht
Ik ben wel blij met mijn CD'tje
Fuck the EBU.![]()
Heb nu nogsteeds een goede bos hout, haterquote:Op zondag 17 februari 2013 21:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Onterechte operatie. En nu wil ik geen gehuil horen over je rug..
![]()
Geen idee, ik vind het echt cute.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fotoboek
[..]
Hoe kan je me nou weer cute vinden dan, sommigen op fok vinden me gewoon een bitchMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Jawel ik ook wel, maar ben vooral blij dat ze gewoon normaal rond gevormd zijn met normale kleine normaal gekleurde tepels en alles op de goede plaats zit en in verhouding is enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het voor mezelf wel groot genoeg haha
Fuck the EBU.![]()
Je zou me goed parra kunnen maken als ik boos op je ben en je zegt dat je het cute vindquote:Op zondag 17 februari 2013 21:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het echt cute.![]()
![]()
Ik kan trouwens echt die shit niet vinden van dat fobo icoontje, ff zoekfunctie gebruiken, zal vast wel een keer in FB hebben gestaanFuck the EBU.![]()
normale kleine normale gekleurde tepelsquote:Op zondag 17 februari 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel ik ook wel, maar ben vooral blij dat ze gewoon normaal rond gevormd zijn met normale kleine normaal gekleurde tepels en alles op de goede plaats zit en in verhouding is enzo![]()
![]()
Haha ja, daar ben ik ook wel blij om (voor mezelf he, maar ben ook wel blij voor jou hoor haha). Hoewel ik stiekem best een cup maat groter zou willen maar ja dan moet ik eerst kinderen hebben gehad omdat ik het dan wel een goeie reden vind om iets aan mijn tieten te laten doenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel ik ook wel, maar ben vooral blij dat ze gewoon normaal rond gevormd zijn met normale kleine normaal gekleurde tepels en alles op de goede plaats zit en in verhouding is enzo
Een pure killer.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:05 schreef Moira. het volgende:
Lol Ebah wat een lelijke boomstam heb je voor Vas gedraaid in haar foboMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ja niet van die pannekoeken ofzo weetje, of van die tepels die bijna dezelfde kleur hebben als de achtergrond, of bijna zwart zijn (op een witte tiet) snappiequote:Op zondag 17 februari 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
normale kleine normale gekleurde tepels
Fuck the EBU.![]()
Hahaha nou iddquote:Op zondag 17 februari 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja, daar ben ik ook wel blij om (voor mezelf he, maar ben ook wel blij voor jou hoor haha). Hoewel ik stiekem best een cup maat groter zou willen maar ja dan moet ik eerst kinderen hebben gehad omdat ik het dan wel een goeie reden vind om iets aan mijn tieten te laten doenIk ben zóóó bang dat ze gaan flubberen en richting theezakjes gaan dan
Fuck the EBU.![]()
of die met een hele dikke bobbelquote:Op zondag 17 februari 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja niet van die pannekoeken ofzo weetje, of van die tepels die bijna dezelfde kleur hebben als de achtergrond, of bijna zwart zijn (op een witte tiet) snappieHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik dol maar, ben toch meer een billenman.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb nu nogsteeds een goede bos hout, hater.
Haha ja daar ben ik ook zo bang voor! Maar ik wil ook best wel afvallen maar ik denk dat mijn tieten dan ook weer krimpen naar een volle b, daar ben ik niet blij meequote:Op zondag 17 februari 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha nou iddIk ben zóóó bang dat ze gaan flubberen en richting theezakjes gaan dan
Die heb ik ook wel van m'n Surinaamse helftquote:Op zondag 17 februari 2013 21:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dol maar, ben toch meer een billenman..
Haha ja ik snap tquote:Op zondag 17 februari 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja niet van die pannekoeken ofzo weetje, of van die tepels die bijna dezelfde kleur hebben als de achtergrond, of bijna zwart zijn (op een witte tiet) snappie![]()
![]()
Ik weet al wat het is, want die LastFM en Flickr icoontjes die je soms ziet kun je invullen bij 'social networking' bij 'wijzig profiel'.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Fotoboek van Amarantha maar hoe the fuck zet ik dit nou bij die icoontjes (quote, profiel enz)
Je moet je fotoboek even editten (dus er bijv iets schrijven en hem open maken voor reacties en een foto/plaatje neerzetten) en denk dat er dan automatisch wel een icoontje komt te staan
Fuck the EBU.![]()
Heb je toevallig ook pics, die je in de spiegel hebt gemaakt met je blackberry, op zo'n manier dat dat goed te zien is?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel van m'n Surinaamse helft.
Done!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet al wat het is, want die LastFM en Flickr icoontjes die je soms ziet kun je invullen bij 'social networking' bij 'wijzig profiel'.
Je moet je fotoboek even editten (dus er bijv iets schrijven en hem open maken voor reacties en een foto/plaatje neerzetten) en denk dat er dan automatisch wel een icoontje komt te staanYour beauty never ever scared me.![]()
Yeahh nou staat er een icoontjequote:
Kunnen we die de volgende keer linken als je tot stoner van de week geroepen wordt
Fuck the EBU.![]()
Blackberry'squote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook pics, die je in de spiegel hebt gemaakt met je blackberry, op zo'n manier dat dat goed te zien is?![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook pics, die je in de spiegel hebt gemaakt met je blackberry, op zo'n manier dat dat goed te zien is?
Fuck the EBU.![]()
De meeste chicks die dat soort foto's maken zijn dan ook in het bezit van zo'n aidsmobielquote:
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Blackberry's.quote:
Als een meisje een Blackberry heeft weet ik gelijk dat het mijn doelgroep is.
Dat zou ik wel echt cute vinden ja. Ik zou je vastpakken en doodknuffelenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zou me goed parra kunnen maken als ik boos op je ben en je zegt dat je het cute vind
Ja vmbo sletjes met nickelson en uggsquote:Op zondag 17 februari 2013 21:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
De meeste chicks die dat soort foto's maken zijn dan ook in het bezit van zo'n aidsmobiel![]()
Deze manquote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat zou ik wel echt cute vinden ja. Ik zou je vastpakken en doodknuffelen![]()
![]()
Ohja even die pokkesneeuw uit m'n UI halen, blij dat we daar nu (voorlopig) weer vanaf zijn
Fuck the EBU.![]()
Zal er deze week wel eigen foto opgooien, 1 waar ik niet op te herkennen ben haha!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yeahh nou staat er een icoontje
Kunnen we die de volgende keer linken als je tot stoner van de week geroepen wordtYour beauty never ever scared me.![]()
Vroeg me stiekem al af wanneer je dat ging doen, lolquote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
Ohja even die pokkesneeuw uit m'n UI halen, blij dat we daar nu (voorlopig) weer vanaf zijnYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Blackberry's.
Als een meisje een Blackberry heeft weet ik gelijk dat het mijn doelgroep is.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja vmbo sletjes met nickelson en uggsHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Waarom hebben zoveel mensen fobo's zonder pics van zichzelf?
Ja ik bedoel jou vas.quote:
Wel mbo trouwens. Vmbo'ers zijn wat aan de jonge kant.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Gister erafgehaald, maar ik sta gewoon in US ook hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 21:27 schreef Piye het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen fobo's zonder pics van zichzelf?
Ja ik bedoel jou vas.
[..]
Wel mbo trouwens. Vmbo'ers zijn wat aan de jonge kant.![]()
![]()
Je digt het mami.quote:
Mijne zijn gewoon goed, ben wel echt trots op m'n tettenquote:Hoezo zou jij moeten afvallenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja daar ben ik ook zo bang voor! Maar ik wil ook best wel afvallen maar ik denk dat mijn tieten dan ook weer krimpen naar een volle b, daar ben ik niet blij meegek kind
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Blackberry's.
Als een meisje een Blackberry heeft weet ik gelijk dat het mijn doelgroep is.
Zo. Ook even de OP gelijk aangepast met de huidige UIquote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
Ohja even die pokkesneeuw uit m'n UI halen, blij dat we daar nu (voorlopig) weer vanaf zijnJa heb zelf ook een vrij mysterieuzequote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal er deze week wel eigen foto opgooien, 1 waar ik niet op te herkennen ben haha!hihi had er helemaal niet meer aan gedacht, laatste keer dat ik eraan dacht sneeuwde 't ook echt nog veelquote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeg me stiekem al af wanneer je dat ging doen, lol
Fuck the EBU.![]()
Als mensen willen weten hoe ik eruit zie moeten ze op de tinychat kijken (als die er is op zo'n moment) of naar een stoner meeting komen
persiesquote:Op zondag 17 februari 2013 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Als mensen willen weten hoe ik eruit zie moeten ze op de tinychat kijken (als die er is op zo'n moment) of naar een stoner meeting komen
Fuck the EBU.![]()
Heb niet echt de behoefte om foto's van mezelf op FOK! te gooienquote:
Moet dat danquote:Op zondag 17 februari 2013 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha omdat ik niet dun ben ofzo..Maar van wat ik gister heb gezien zie jij er niet dik uit, dus niet aanstellen hihi
Fuck the EBU.![]()
Nooitquote:Op zondag 17 februari 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel echt zo'n ghetto-bitch he Vasje?![]()
.
![]()
Ik weet hoe je eruit ziet, dat is het punt niet. Ik snap gewoon niet waarom mensen een fobo hebben zonder foto's van zichzelf.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gister erafgehaald, maar ik sta gewoon in US ook hoorKunnen erg leuke meisjes zijn hoor. Niet zo bevooroordeeld.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik ben niet moddervet ofzo maar ik heb zeker wel een buikje waar een paar kilo vanaf mag. Realistisch gezien (volgens zo'n BMI meter) mag er 20 kilo af maar ik ben altijd al zo geweest dus ik die ineens slank is ziet er gewoon niet uit denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet dat danMaar van wat ik gister heb gezien zie jij er niet dik uit, dus niet aanstellen hihi
Oh, ja krijg je van die fappersquote:Op zondag 17 februari 2013 21:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik weet hoe je eruit ziet, dat is het punt niet. Ik snap gewoon niet waarom mensen een fobo hebben zonder foto's van zichzelf.![]()
![]()
Gaan we zo doen? Of slechte herinneringen?quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ik heb vernomen van mijn broeder Murdera dat je IRL nog veel mooier bent.quote:
Ik vertrouw hem op zijn woord.![]()
Ik heb echt een hekel aan het woordje mami of papiquote:Op zondag 17 februari 2013 21:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gaan we zo doen? Of slechte herinneringen?![]()
![]()
Maar het lekkerste wijf ben jij toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, om dat lekkere wijf erin te zetten.
Knap dat hij weet hoe ik er IRL uitzie danquote:Op zondag 17 februari 2013 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb vernomen van mijn broeder Murdera dat je IRL nog veel mooier bent.
Ik vertrouw hem op zijn woord..
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar het lekkerste wijf ben jij toch?Smooth
![]()
Nja ik moet niet echt afvallen (zit al aan de lichte kant qua bmi en vetpercentage) maar heb idd ook wel echt zo'n buikje onder m'n navelquote:Op zondag 17 februari 2013 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben niet moddervet ofzo maar ik heb zeker wel een buikje waar een paar kilo vanaf mag. Realistisch gezien (volgens zo'n BMI meter) mag er 20 kilo af maar ik ben altijd al zo geweest dus ik die ineens slank is ziet er gewoon niet uit denk ik
Maar ben te lui om er wat aan te doen en Henk vind me juist lekker zo en alles is nog in verhouding, dus ach
Fuck the EBU.![]()
Jij bent knapquote:Op zondag 17 februari 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Knap dat hij weet hoe ik er IRL uitzie dan.
ben jij hommo?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, om dat lekkere wijf erin te zetten.
Fuck the EBU.![]()
Okok, dan weet ik dat baby.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan het woordje mami of papiMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Sorry schat, maar je maakt me ook helemaal gek.quote:
Ben best kieskeurigquote:.
Oke stop nu maar, m'n kut droogt op van deze smoottalk.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Sorry schat, maar je maakt me ook helemaal gek.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben best kieskeurig.
[..]
Oke stop nu maar, m'n kut droogt op van deze smoottalk.
Ik hou het wel gewoon op nickelsonchickies voortaan.
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben best kieskeurig.
[..]
Oke stop nu maar, m'n kut droogt op van deze smoottalk.![]()
Fuck the EBU.![]()
Een goede kut is altijd natquote:Op zondag 17 februari 2013 21:38 schreef Monopoly het volgende:
Droge kutjes
Goed tongwerk om de boel weer op de correcte pH waardes te krijgenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Ja had tijdenlang (3/4 jaar geleden) samen met Pixie (real life lesbo en FOK! bazin) de ONZ nachtbaggers en alles gedomineerd en zo is daar een FOK!liefde uitgegroeid en vroeg ze me verkeringquote:Maar omdat ik niet lesbisch ben en in het echt een vriend had ben ik tot FOK!lesbisch omgedoopt zodat ik op FOK! verkering met Pixie kon hebben
![]()
![]()
![]()
Alleen we werden steeds minder actief omdat we een normaal slaapritme kregen en daarna is Pixie vaak gebanned geweest en werd ze 't forum zat en nu al 2 jaar niks meer van gehoordDus weet niet of ik nu nog FOK!lesbisch ben
Fuck the EBU.![]()
Oh lawd, en je bent 20?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ja had tijdenlang (3/4 jaar geleden) samen met Pixie (real life lesbo en FOK! bazin) de ONZ nachtbaggers en alles gedomineerd en zo is daar een FOK!liefde uitgegroeid en vroeg ze me verkeringMaar omdat ik niet lesbisch ben en in het echt een vriend had ben ik tot FOK!lesbisch omgedoopt zodat ik op FOK! verkering met Pixie kon hebben
![]()
![]()
![]()
Alleen we werden steeds minder actief omdat we een normaal slaapritme kregen en daarna is Pixie vaak gebanned geweest en werd ze 't forum zat en nu al 2 jaar niks meer van gehoordDus weet niet of ik nu nog FOK!lesbisch ben
[ afbeelding ]![]()
![]()
die screencap is wel officieel bewijs dat je het nog steeds bent. misschien moet je het uitmaken, jullie hebben elkaar al zo lang niet gesproken.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ja had tijdenlang (3/4 jaar geleden) samen met Pixie (real life lesbo en FOK! bazin) de ONZ nachtbaggers en alles gedomineerd en zo is daar een FOK!liefde uitgegroeid en vroeg ze me verkeringMaar omdat ik niet lesbisch ben en in het echt een vriend had ben ik tot FOK!lesbisch omgedoopt zodat ik op FOK! verkering met Pixie kon hebben
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hoe kan ik het uitmaken als zij al 2 jaar niet meer online is geweestquote:Op zondag 17 februari 2013 21:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
die screencap is wel officieel bewijs dat je het nog steeds bent. misschien moet je het uitmaken, jullie hebben elkaar al zo lang niet gesproken.
Fuck the EBU.![]()
Aha logisch.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Hahahaha en dan kon je 'seks' hebben op die bedden als je er samen op ging liggen en als eigenaar van de kamer dan het bed draaidequote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd op habbo toen ik 12 was, habboverkering
Fuck the EBU.![]()
de tijd van sletjes hosselen met internetverkering op msnquote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd op habbo toen ik 12 was, habboverkering
Ja dat ging echt zo: *raakt pik aan*quote:Op zondag 17 februari 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahahaha en dan kon je 'seks' hebben op die bedden als je er samen op ging liggen en als eigenaar van de kamer dan het bed draaide
-*Wrijft over tepels*
* Doet hand in de broek*![]()
![]()
![]()
![]()
Geile shizzle wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat ging echt zo: *raakt pik aan*
-*Wrijft over tepels*
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat ging echt zo: *raakt pik aan*
-*Wrijft over tepels*
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog dat ik een keer kansloos ging doen met een vriendin en dat we op Habbo helemaal Engels gingen praten enzo en dat iedereen dan ook echt geloofde dat we van de Engelse Habbo afkwamen
En elke keer stiekem de telefoon pakken om te bellen voor die kutcredits voor meubi
Later gewoon naar zo'n nep-hotel gegaan waar je precies hetzelfde kon spelen maar dan alles kon kopen enzo
Fuck the EBU.![]()
Ach ik heb ook wel vergelijkbare dingen gedaan op die leeftijd.quote:Maar habbohotel snapte ik niks van.
Ik stal die meubisquote:Op zondag 17 februari 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet nog dat ik een keer kansloos ging doen met een vriendin en dat we op Habbo helemaal Engels gingen praten enzo en dat iedereen dan ook echt geloofde dat we van de Engelse Habbo afkwamen
En elke keer stiekem de telefoon pakken om te bellen voor die kutcredits voor meubi
Later gewoon naar zo'n nep-hotel gegaan waar je precies hetzelfde kon spelen maar dan alles kon kopen enzoMensen voor elkaar krijgen dat ze hun ww geven enzo
![]()
![]()
En dan zeggen dat je niet ghetto bent.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stal die meubisMensen voor elkaar krijgen dat ze hun ww geven enzo
Hiervoor heb ik in 2004 ofzo een ban gekregen tot 2012quote:Op zondag 17 februari 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar nu weet ik mn inloggegevens niet meer
Na al die tijd wachten.
Neger alsjeblieftquote:Op zondag 17 februari 2013 21:52 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet ghetto bent.![]()
![]()
Haha ja dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als je dan gepakt werd kreeg je een vette ban
En ik was één keer ook echt super verdrietig dat iemand (ik weet niet meer hoe, zal vast m'n eigen schuld zijn geweest) al míjn meubi had gejat terwijl ik dingen net nieuw had gekocht van een wally-card die ik van m'n tante had gekregenDus dat m'n tantes geld eigenlijk was gejat
Voelde ik me vet schuldig over toen
![]()
![]()
En ook helemaal je een boefje voelen als je dat dan vervolgens bij iemand anders terug doet
Fuck the EBU.![]()
Kun je toch achterhalenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hiervoor heb ik in 2004 ofzo een ban gekregen tot 2012Maar nu weet ik mn inloggegevens niet meer
Na al die tijd wachten.
Had ik ook een keer gedaan
Ik weet alleen m'n username nogJaren niet meer op gekeken
Ik vond het sowieso kut worden toen ze elke habbo een aparte pagina gaven op de site zelf, ook als een soort social networking waar je dan foto's en berichten en blogs en dingen kon plaatsen![]()
Fuck the EBU.![]()
het emailadres wat ik toendertijd heb aangemaakt is verlopen ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je toch achterhalenHad ik ook een keer gedaan
Ik weet alleen m'n username nogJaren niet meer op gekeken
Ik vond het sowieso kut worden toen ze elke habbo een aparte pagina gaven op de site zelf, ook als een soort social networking waar je dan foto's en berichten en blogs en dingen kon plaatsen![]()
maar even habbo een mail gestuurd. had best veel meubi's van wat ik me kan herinneren
Is dit fout ? :
Ik heb geen tabak, geen vloei, niks.
Maar een hitte vaste erlenmeyer, wierrie erin
glas verhitten en de verdampte thc-rook
inhaleren
Ook in moeilijke tijden.![]()
Doe niet zo skeer en ga naar een avondwinkelquote:Op zondag 17 februari 2013 22:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is dit fout ? :
inhaleren![]()
![]()
Niks mis mee. Is gewoon als een vaporizer. Als je het goed doet, is het nog beter voor je longen ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is dit fout ? :
inhalerenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
http://www.habbo.nl/safety/safety_tipsquote:Op zondag 17 februari 2013 21:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
het emailadres wat ik toendertijd heb aangemaakt is verlopen ofzo
maar even habbo een mail gestuurd. had best veel meubi's van wat ik me kan herinneren
Ik vond 't wel tof toen het allemaal nog wat kleiner was, nu is 't echt zo'n popie jopie opgepimpt bedrijf.Fuck the EBU.![]()
wat is dat ff lkkr van jou toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:01 schreef Trollscience het volgende:
morgen school ff lkkr zodat ik ff lkkr kan slapen
Fuck the EBU.![]()
Fuck it, ik heb m'n oude wachtwoord nogIk ga gewoon eens dat hotel in
Kindjes trollen
Fuck the EBU.![]()
Ja 5 kilometer fietsen voor een pakje vloeiquote:Op zondag 17 februari 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo skeer en ga naar een avondwinkelJij snaptquote:Op zondag 17 februari 2013 22:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Niks mis mee. Is gewoon als een vaporizer. Als je het goed doet, is het nog beter voor je longen ook.
Laatste keer dat ik er was was 2 jaar geleden ofzo, er is echt niks aanquote:Op zondag 17 februari 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
Fuck it, ik heb m'n oude wachtwoord nogIk ga gewoon eens dat hotel in
Kindjes trollen
![]()
![]()
Wel echt jammer als je een joint opsteekt en je valt na een half uurtje in slaap, opzich slaap je dan heerlijk maar je slaapt wel je hele roes weg![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was was 2 jaar geleden ofzo, er is echt niks aan
Ermahgerdd, watskeburt
Ja ik zo te zien ook nog 2 jaar terug, volgens mij heb ik toen één blik geworpen op m'n oude meubi en m'n layout en ben toen ook weer huilend weggegaan
Maar nu nóg lelijker en 'moderner' en met fucking achievements
Achja, houdt 't voor de kinderen van tegenwoordig wel interessanter.Fuck the EBU.![]()
Jeuzus wat vragen ze veelquote:e naam van je Habbo.
*Het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij registratie.
* Andere e-mailadressen die je mogelijk hebt gebruikt.
* De geboortedatum die je hebt gebruikt bij registratie.
* De naam van je internet provider. (Dit is het bedrijf dat jullie internet verbinding levert)
* Ben je ooit al eens verbannen? Zo ja, waarom?
* Heb je ooit Credits gekocht? Zo ja, met welke betaalmethode en hoe vaak?
* Noem 5 van je vrienden in je vriendenlijst.
* Namen van eventuele andere Habbo's die je hebt aangemaakt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:
Ik had dat dus 2 jaar geleden toen ik weer eens wilde kijken. Nu wist ik 't wachtwoord waar ik het 2 jaar geleden in had veranderd nog
Fuck the EBU.![]()
Ziet er ook niet uit neequote:Op zondag 17 februari 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ermahgerdd, watskeburt
Ja ik zo te zien ook nog 2 jaar terug, volgens mij heb ik toen één blik geworpen op m'n oude meubi en m'n layout en ben toen ook weer huilend weggegaan
Maar nu nóg lelijker en 'moderner' en met fucking achievements
Achja, houdt 't voor de kinderen van tegenwoordig wel interessanter.![]()
![]()
Als kind vond ik habbo al kankerlevenloos
Is het ookquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als kind vond ik habbo al kankerlevenloosMaar was leuk tijdverdrijf toen voor als je even achter internet mocht
Fuck the EBU.![]()
doe normaal mijn oma is gestorven aan habboquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als kind vond ik habbo al kankerlevenloos![]()
Lopjanquote:Op zondag 17 februari 2013 22:12 schreef Studeur het volgende:
Het enige spoor wat ik nog van mn oude account kan vinden op internet:
[ afbeelding ]
2005Ik moet en zal lopjan redden
![]()
Ik weet ook mijn gód niet waar ik .s.n.o.o.p. vandaan heb gehaald
Dit is ook niet mijn eerste account, ik had vóór 2005 ook al gehabbo't, misschien dat ik toen dat account was vergeten en .s.n.o.o.p. had gemaakt ofzoBen dan benieuwd hoe dat eerste account heette, vast iets heel kansloos
Fuck the EBU.![]()
kalm aan man mijn hont is overleden aan levenloosheidquote:Op zondag 17 februari 2013 22:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als kind vond ik habbo al kankerlevenloosHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb een paar van jullie een DM gestuurd.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
oh gaan we weer tinychatten? ik wou net ff habbo'enMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Mijn moeder is van habbo af gekankerd. Ze trollde te veel.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe normaal mijn oma is gestorven aan habbo
Ik kom later misschien wel, ff habbo uitcheckenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb een paar van jullie een DM gestuurd.
Fuck the EBU.![]()
Aiquote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kom later misschien wel, ff habbo uitcheckenMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Je kan bij een meisjes uiterlijk zelfs voor kleine of grote tieten kiezen in een bepaald tshirtje
Fuck the EBU.![]()
Grote tieten.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
Je kan bij een meisjes uiterlijk zelfs voor kleine of grote tieten kiezen in een bepaald tshirtje
ik sta nu buiten maar heb geen zin om alles weer op te startenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon achter de pc zitten.en het begint een beetje in te slaan 8)
![]()
Ik ben niet op TC, werd gister gek
ging me veulste snel. Kon niks van alles volgen
Mijn baas is zo'n n00b met dat WhatsApp. Ik krijg minstens een keer per week een bericht van hem welke helemaal niet voor mij bedoeld is. Ik mag nu zelfs bepalen wat ze daar morgenavond gaan eten.![]()
hahaha ze hebben een habboregel: "Niemand houdt van trollen, zelfs je moeder niet" en een plaatje van een trol die wordt weggestuurd
Fuck the EBU.![]()
kom op tijnerchatquote:Op zondag 17 februari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
hahaha ze hebben een habboregel: "Niemand houdt van trollen, zelfs je moeder niet" en een plaatje van een trol die wordt weggestuurdHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Kom nuuuquote:Op zondag 17 februari 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kom later misschien wel, ff habbo uitchecken![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
hahaha ze hebben een habboregel: "Niemand houdt van trollen, zelfs je moeder niet" en een plaatje van een trol die wordt weggestuurd![]()
HAhahaha.
Ik heb helaas een lifetime ban![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Geen tc voor mij, ik ga nog even dingen kijken
haha 3 min later komt ze onlinequote:Op zondag 17 februari 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Geen tc voor mij, ik ga nog even dingen kijken
Fuck the EBU.![]()
Klopt ja. Vroeger toen het nog een illegaal blowhok was ging die op zondag nog wel open. Maar dit is wel beter, toen was het ook letterlijk een keldertje.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het Keldertje is dat tochMoet je ook zo'n pas hebben toch?
De ex van Henk haalt daar altijd en ik zou een keertje samen met Henk een pas maken dat we zelf ook daar konden halen, nu is hij afhankelijk van z'n ex (met wie het contact niet altijd even goed verloopt) die in Kampen haalt, of mij, dat ik hier in Ede haal voor ik naar hem toe ga, maar dat is ook niet zo heel vaak
Pasje hoef ik nooit meer te tonen trouwens, maar dat komt misschien ook omdat ze me ondertussen kennen. Pasje laten maken is in vijf minuutjes gedaan trouwens, dus ik zou niet weten waarom hij niet even een pasje laat maken.Je hoeft geen uitreksels mee of dat soort ongein. Even je ID laten zien en 7,50 betalen en klaar is Henk.
Misschien als de wiet echt vele malen beter zou zijn in Zwolle. Als ik in Zwolle ben haal ik daar altijd wel wat bij de Tulp, maar dat is meer omdat ze daar wat andere soorten hebben. Nu is het me de moeite niet waard. Ik heb geen auto dus dan ben je al minstens een kwartier onderweg naar Zwolle, dan naar de binnenstad heen en weer, dan weer terug naar Kampen. Uiteindelijk ben je dan al snel een uur bezig om even wat wiet te halen, terwijl er in Kampen een shop op loopafstand zit.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Als ik in Kampen zou wonen en wiet nodig hebben, zou ik gewoon ff naar Zwolle gaan. Ben je zo.En een treinkaartje kost ook weer geld.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Wat is er mis met je?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop zo dat ik een bakje pasta weg krijg
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Beroerd, naja nu niet maar dat moet zo blijven natuurlijk hehequote:Your beauty never ever scared me.![]()
Nog steeds de rode vlag uit ?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beroerd, naja nu niet maar dat moet zo blijven natuurlijk hehe![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 dagen goed de zwarte klonten er uit persen en klaar is kees toch ?![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik kende Baauer voordat die Harlem Shake zo gehyped werd. Raak me aan onder de stippellijn.
_ _ _ _ _ _ _ _![]()
wat een aidsmuziekquote:Op zondag 17 februari 2013 23:59 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kende Baauer voordat die Harlem Shake zo gehyped werd. Raak me aan onder de stippellijn.
_ _ _ _ _ _ _ _
vertelquote:Op maandag 18 februari 2013 00:02 schreef Monopoly het volgende:
5 jarigen op FB vandaag, wat is dezen.Fuck the EBU.![]()
1. Bedrijfsleider van vorige werkquote:
2. klasgenoot
3. ex klasgenoot
4. chick wat half aangetrouwde familie is maar wel sex mee heb gehad
5. iemand van FOK!![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1. Bedrijfsleider van vorige werk
2. klasgenoot
3. ex klasgenoot
5. iemand van FOK!![]()
![]()
Ja lang verhaalquote:
Leren kennen op zo'n piraten feest toen mijn broer gewoon nog verkering had.
Leuke avond gehad je kent het wel, veel bier, Frank van Zetten muziek enzo. Dan wil er nog wel eens wat gebeuren.
Nu is mijn broer getrouwd, en is het familie (aangetrouwd). Vreemd![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1. Bedrijfsleider van vorige werk
2. klasgenoot
3. ex klasgenoot
5. iemand van FOK!
Zolang het niet letterlijk familie is moet het kunnen. Aangetrouwd is ook maar een door mensen bedachte term.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja lang verhaal
Leren kennen op zo'n piraten feest toen mijn broer gewoon nog verkering had.
Leuke avond gehad je kent het wel, veel bier, Frank van Zetten muziek enzo. Dan wil er nog wel eens wat gebeuren.
Nu is mijn broer getrouwd, en is het familie (aangetrouwd). Vreemd![]()
Haha deze week deel 50. Wat dus na een dikke maand is. Dus dat betekend dat we in December bij deel 500 zitten ofzo?
Let's hope soquote:Op maandag 18 februari 2013 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Haha deze week deel 50. Wat dus na een dikke maand is. Dus dat betekend dat we in December bij deel 500 zitten ofzo?één van de meest bazige reeksen op FOK!
![]()
Yeah!quote:Op maandag 18 februari 2013 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Let's hope soéén van de meest bazige reeksen op FOK!
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, zit nog steeds in mijn maag haha
Zit je er mee in je maag ?
Tering wat flauw![]()
Hahahaquote:Op maandag 18 februari 2013 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit je er mee in je maag ?
Tering wat flauwYour beauty never ever scared me.![]()
DamnHeb een paar dikke tracks gevonden. Wordt zo'n fijne hardstyle mix
Twijfel of ik er hardcore achteraan pleur
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 00:24:04 ]![]()
als je hardcore doet doe dezequote:Op maandag 18 februari 2013 00:23 schreef Monopoly het volgende:
DamnHeb een paar dikke tracks gevonden. Wordt zo'n fijne hardstyle mix
Twijfel of ik er hardcore achteraan pleur![]()
Gelijk in de DLquote:![]()
wel linkj posten met tracklist als ie klaar is hehquote:Op maandag 18 februari 2013 00:28 schreef Monopoly het volgende:
Hoppa al er in gemixt. Klinkt lekker al.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Sowieso. Ik deel mijn werk belastingvrij aan heel de wereldquote:Op maandag 18 februari 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
wel linkj posten met tracklist als ie klaar is heh![]()
![]()
Ik heb ook chips, twijfel alleen of ik het moet gaan eten. Maar heb zinquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
wel linkj posten met tracklist als ie klaar is hehquote:23:49 : Zatox - Ear Fucking
23:52 : Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix) (Original Mix) [FULL+HQ]
23:56 : DJ Ezteq - S.L.E.T. (Blaricum Mix) [BLU-186]
23:59 : Gunz for Hire - Bolivia [FULL HQ + HD]
00:04 : Technoboy & Activator - Steam Train (Extended Version)
00:09 : Amnesys - The purest (HQ)
00:13 : Psyko Punkz - Fight 4 Your Right 2 Party (Q-Base 2012 Dirty Workz Anthem)
00:17 : Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk Remix)
00:22 : DJ Thera Frequencerz - Incoming
00:26 : Marshall Masters - I Like It Loud (Angerfist Remix) - HQ Official Preview
00:28 : Promo Tha Playah feat. Snowflake - Open (HD+HQ FULL)
00:32 : Nitrogenetics - Pledge Of Resistance (Angerfist Remix) (HQ+Pitched)
00:37 : Outblast & DJ D - Electro Shocking (Dyprax remix)
00:41 : Miss K8 - Hallucin8 (HQ+Pitched)
00:44 : The Viper - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (The Viper's Black Remix)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 00:52:36 ]![]()
Zo mijn laatste jointje roken voor vandaag, bakje chips erbij. Ik heb zo verrekte veel zin in chipsAls dat binnen blijft krijg ik er geen spijt van haha!
Dik chillen en genietenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Zo mijn laatste jointje roken voor vandaag, bakje chips erbij. Ik heb zo verrekte veel zin in chipsAls dat binnen blijft krijg ik er geen spijt van haha!
Het goede leven
![]()
![]()
Bohh, die ambachtelijke zeezout chips is lekker
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik hou van Kettle chipsquote:Op maandag 18 februari 2013 00:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, die ambachtelijke zeezout chips is lekkerEn alles wat erop lijkt
Met een beetje mazzel.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
De wiet in mijn pijp is bijna heen
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry geen hartje en een mislukte joint:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Je staat er mee in mijn foboFotoboek van Monopoly
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je staat er mee in mijn foboFotoboek van Monopoly
![]()
![]()
Moet eerlijk zeggen, ik wou een hartje tekenen maar het mislukte telkensYour beauty never ever scared me.![]()
Wat liefquote:Op maandag 18 februari 2013 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet eerlijk zeggen, ik wou een hartje tekenen maar het mislukte telkens![]()
![]()
Awww, ik smelt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wat ga jij een fijne high tegemoetquote:Op maandag 18 februari 2013 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken tijdens de joint!![]()
![]()
Dat dacht ikquote:Op maandag 18 februari 2013 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat ga jij een fijne high tegemoetKan niet beter nu
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: