trust me... 49 wil je niet.... you feeder you.....quote:Op zondag 17 februari 2013 20:06 schreef Dizorn het volgende:
BMI is een indicatie, met <25 ga je nooit veel te dik zijn hoor
Nu heb ik DPs foto gemist, fuuu my curiosity!!!
Mensen kunnen wel heerlijk krampachtig doen om gewicht. Voor je het goed kan bekijken ben je al wat verder als t goed is ^^ dus allea tussen maat 34 en 4x zal prima zijn.
ik heb totaal geen idee van maten. maar om t idee
Als ik nou een pruik op doe hea, en hakken aan, en een leuk jurkje die netjes over mijn cup AA valt...quote:
Posten jij!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:07 schreef SilentChaos het volgende:
Een oud collega (vrouw) zei altijd: SC, je hebt een goeie kont! Jammer van de rest
We gaan nog steeds regelmatig stappen btw
Neequote:
Vrouwen in een trainingsbroek in huis... fucking turn on.... als ze mooi kontje hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ben nog steeds van mening dat het ook komt door de kleding die ik draag...
Van die 20kg, zal ong afhankelijk van wat je eet en drinkt.. een groot gedeelte vocht zijn ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Kledingmaten zeggen ook niet alles. Bij mij ging er na 20 kg afvallen maar twee maten af en mensen waren verbaasd over mijn grote maat want zo erg zag het er niet uit.
+1quote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Kledingmaten zeggen ook niet alles. Bij mij ging er na 20 kg afvallen maar twee maten af en mensen waren verbaasd over mijn grote maat want zo erg zag het er niet uit.
Sowieso!!!!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vrouwen in een trainingsbroek in huis... fucking turn on.... als ze mooi kontje hebben.
Dat duurt vaak nog geen 5 minuten en dan is ie uit
Binnenshuis is dat allemaal mooi.. Vrouw die uit de douche even een shirt aanstormt zonder BH oid... Ja dat kan allemaal wel leuk zijn binnenshuis...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vrouwen in een trainingsbroek in huis... fucking turn on.... als ze mooi kontje hebben.
Dat duurt vaak nog geen 5 minuten en dan is ie uit
Trek aan dan die trainingsbroekquote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Ben nog steeds van mening dat het ook komt door de kleding die ik draag...
Dat laatste doen we maar niet, ik heet geen sjonniequote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Andromache het volgende:
duidelijk. werk maken van sporten dus, en dan een leuke full body pic op de datingsites posten
En dan vinden ze zichzelf er niet aantrekkelijk uit zien terwij wij mannen juist veeeeeeeeel liever ernaar kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Binnenshuis is dat allemaal mooi.. Vrouw die uit de douche even een shirt aanstormt zonder BH oid... Ja dat kan allemaal wel leuk zijn binnenshuis...
Buitenhuis kan het echt niet
Die heb ik!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Andromache het volgende:
duidelijk. werk maken van sporten dus, en dan een leuke full body pic op de datingsites posten
Gewoon een beetje bijschavenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan vinden ze zichzelf er niet aantrekkelijk uit zien terwij wij mannen juist veeeeeeeeel liever ernaar kijken
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef barocci het volgende:
Oke, dat je dik bent is nog geen ramp maar als je dan een foto plaatst op paiq waarop je je vol zit te vreten bij de mac donalds is toch wel een behoorlijke afknapper
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef barocci het volgende:
Oke, dat je dik bent is nog geen ramp maar als je dan een foto plaatst op paiq waarop je je vol zit te vreten bij de mac donalds is toch wel een behoorlijke afknapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |