WIl je de link ook even weghalen uit je quote?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat vind ik richting tussen normaal en volslank DP
Dit vind ik dus al te forsquote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Fair enough:
[ afbeelding ]
Ik zat eerst te twijfelen om die als volslank aan te merken.
Maar ik wilde gewoon een statement maken, en niet teveel vanuit mijn eigen persoonlijke mening werken
Haha volslank vind ik al vet volgens deze afbeeldingen. Ik ga voor normaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Slank/tenger:
[ afbeelding ]
Normaal:
[ afbeelding ]
Atletisch:
[ afbeelding ]
Volslank:
[ afbeelding ]
Zwaar:
[ afbeelding ]
ik ga voor normaal en atletisch... anders hoeft het niet
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
WIl je de link ook even weghalen uit je quote?
Same herequote:Op zondag 17 februari 2013 19:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit vind ik dus al te fors
Maar goed ik ben een oppervlakkige lul
Leuk figuur verder welquote:Op zondag 17 februari 2013 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
WIl je de link ook even weghalen uit je quote?
Ik denk dat iedereen nakende wel wat imperfecties heeft en zoniet dan zijn ze vaak bijgewerkt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben dus nakende wel weer iets blobberiger dan die dame in het ondergoed hoor![]()
Dus het blijft gewoon compleet onmogelijk jezelf accuraat te omschrijven.
Ik vind mijn bovenlijf met broek aan mooier dan als ik mijn broek uitheb in de spiegelquote:Op zondag 17 februari 2013 19:56 schreef SilentChaos het volgende:
Kleding maken de man/vrouw sowieso
Haha heb ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mijn bovenlijf met broek aan mooier dan als ik mijn broek uitheb in de spiegel
Wat is dat voor iets raars?
O dat vertik ik dus hequote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nakende wel wat imperfecties heeft en zoniet dan zijn ze vaak bijgewerkt.
En klopt, ik weet dat het onzeker kan overkomen maar vraag het aan mijn dates op de man af of ze er moeite mee hebben en dat is meestal niet zo.
koppie is nog belangrijker dan lichaam denk ik. Ik houd trouwens wel echt van een goeie voorgevel. Zou me zo op die van Karin Bloemen willen storten bijvquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef DrMarten het volgende:
Vrouwelijke vormen ftw
Net maar weer een reactie gestuurd naar een jongedame die zich omschrijft als volslank. Met een enorm mooi koppie erboven
Now you made me look like an assholequote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt MTA, ik had extra hulp ingeroepen
Bedankt Zargon
Heb je geen hulp bij nodig popquote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Now you made me look like an asshole
Als iemand zelf al aangeeft me aantrekkelijk te vinden op de foto's doe ik dat ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat vertik ik dus he
Ik hou me altijd de wijze woorden van mijn beste vriend in mijn hoofd.
"Onzekerheid maakt een iets-minder-aantrekkelijke-vrouw gelijk NOG een stuk minder aantrekkelijk, dus hou in bed gewoon je bek dicht en kom maar bij mij zeiken over je overgewicht."
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb je geen hulp bij nodig pop
dit is volslank, vind ik. (want ik lijk hierop en heb toch echt een gezond BMI, en met een gezond BMI ben je echt niet dik te noemen)quote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Fair enough:
[ afbeelding ]
Ik zat eerst te twijfelen om die als volslank aan te merken.
Maar ik wilde gewoon een statement maken, en niet teveel vanuit mijn eigen persoonlijke mening werken
Kop en uitstraling kan de rest wel heel veel verbloemen jaquote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
koppie is nog belangrijker dan lichaam denk ik. Ik houd trouwens wel echt van een goeie voorgevel. Zou me zo op die van Karin Bloemen willen storten bijv
Ik ben meer een billenman, maar vind het wel prettig als alles een beetje in verhouding is. Een goeie kont zonder voorgevel is niks, maar een goeie voorgevel zonder kont ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
koppie is nog belangrijker dan lichaam denk ik. Ik houd trouwens wel echt van een goeie voorgevel. Zou me zo op die van Karin Bloemen willen storten bijv
Ah bah, dat wou ik niet gegoogled hebben...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
BMI zegt niets...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
dit is volslank, vind ik. (want ik lijk hierop en heb toch echt een gezond BMI, en met een gezond BMI ben je echt niet dik te noemen)
Goede billen/borst bij een manquote:Op zondag 17 februari 2013 20:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben meer een billenman, maar vind het wel prettig als alles een beetje in verhouding is. Een goeie kont zonder voorgevel is niks, maar een goeie voorgevel zonder kont ook niet
Maar moeeeeeeeeeeeeeeite dat het soms kost johquote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als iemand zelf al aangeeft me aantrekkelijk te vinden op de foto's doe ik dat ook niet.
En je vriend heeft wat dat betreft wel gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
En bij mannen de armen, (licht) gespierde armenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kop en uitstraling kan de rest wel heel veel verbloemen ja
Ik ben niet van de borsten maar meer van de goeie heupen met een leuke kont
Altijd een goed idee, daten met iemand die jou niet aantrekkelijk vindt. Dat gaat mijn ego vast goed doenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daten? Ik bewijs het tegendeel
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah bah, dat wou ik niet gegoogled hebben...
[ afbeelding ]
Hoe geiler ik ben hoe leuker ik borsten ga vinden...quote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kop en uitstraling kan de rest wel heel veel verbloemen ja
Ik ben niet van de borsten maar meer van de goeie heupen met een leuke kont
Ho even.... eerder in dit topic zei ik dat jij een knap koppie hebt!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Altijd een goed idee, daten met iemand die jou niet aantrekkelijk vindt. Dat gaat mijn ego vast goed doen
Wanneer kom je naar Den Haag?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En bij mannen de armen, (licht) gespierde armenOf een goede kont, ook leuk
![]()
Qua gezicht vooral de ogen en lach.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar moeeeeeeeeeeeeeeite dat het soms kost johGetver wat herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |