ja ze vinden elkaar, maar ze komen niet van hun kamertje af.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar ze vinden elkaar dan wel... En dat tegen betaling... Dus ja, gat in de markt
Tja ik heb zo'n site niet nodigquote:Op zondag 17 februari 2013 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ze vinden elkaar, maar ze komen niet van hun kamertje af.
Gaat hem dus niet worden.
Trouwens, je loopt aardig achter wat dit onderwerp betreft. Want die online "dating" hebben ze al.
Dat staat bekend onder wow.
ach ja, in ieder geval geen kans dat ze in mijn lasagna komen, zoals mijn paarten wel doenquote:
Ze wilde je offline cheaten, maar ze blokkeerde je per ongeluk.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:17 schreef Idioteque het volgende:
ik vond dit toch wel grappig net:
Je bent door .... uit haar contactenlijstje verwijderd.
Haar laatste woorden waren:
klinkt goed!
Volgens mij klonk het dus helemaal niet goed!
Ben gelukkig niet de enige die at random wordt verwijderdquote:Op zondag 17 februari 2013 21:17 schreef Idioteque het volgende:
ik vond dit toch wel grappig net:
Je bent door .... uit haar contactenlijstje verwijderd.
Haar laatste woorden waren:
klinkt goed!
Volgens mij klonk het dus helemaal niet goed!
zakelijk ook niet zo sterk kennelijk. Spreken over een gat in de markt en niet weten dat die markt al voorzien isquote:
dat zei iemand vandaag ook al tegen mij dat zo iets kan gebeurenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze wilde je offline cheaten, maar ze blokkeerde je per ongeluk.
It happens
Dan moet je nog eens lezen; ik vroeg of het een gat in de markt was.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zakelijk ook niet zo sterk kennelijk. Spreken over een gat in de markt en niet weten dat die markt al voorzien is
Hehe, ik vind het allemaal prima hoor. Het zag er in ieder geval grappig uitquote:Op zondag 17 februari 2013 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze wilde je offline cheaten, maar ze blokkeerde je per ongeluk.
It happens
Nee hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:21 schreef Bittere_Bal het volgende:
Wekelijks spezza vs ook gek uurtje?
scherpquote:Op zondag 17 februari 2013 21:21 schreef Bittere_Bal het volgende:
Wekelijks spezza vs ook gek uurtje?
Piratendating?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef Doum het volgende:
Ik ben heeelemaal klaar met Paiq. De meisjes daar zijn veel te lief, knap, intelligent en grappig. Kan mijn voorkeuren instellen, maar het helpt niet. Ik ben op zoek naar arrogante vrouwen, met tatoeages en zonder huilbuisjes. Waar kan ik die vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |