PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GekkeGerrit- op 17-02-2013 18:40:46 ]Feyenoord Rotterdam
Uit het niets? Jij kijkt niet of? Zet die Ajax bril af.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Uit het niets een penalty tegen krijgen, het is net FIFA
Moet jij nu op elke post die ik plaats reageren? RKC heeft niks gecreëerd.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uit het niets? Jij kijkt niet of? Zet die Ajax bril af.
Voor tijd rekken is het best handig.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Echt waar degene die bedacht heeft dat die kort genomen corners een goed idee waren mogen ze echt afschieten
toen tegen PSV was het wel heel slim dus daar houden ze maar aan vastquote:Op zondag 17 februari 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Echt waar degene die bedacht heeft dat die kort genomen corners een goed idee waren mogen ze echt afschieten
Als je een team met 10 dwergen hebt is het wel handig.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nietig dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens de commentator heeft de penalty feitelijk niet plaatsgevonden
???quote:
quote:
hij spelt het verkeerd.quote:
Nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een beetje fijn spelen?
Nope, van persie krijgt maar 7 chemquote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team gemaakt?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
Sagna op CBquote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
0 Middenveldquote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen in futhead gemaakt, lijkt me opzich wel een vet team,quote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nieuw team gemaakt? [ afbeelding ]
Het zit wel schattig in elkaar, maar je hebt geen balans.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Alleen in futhead gemaakt, lijkt me opzich wel een vet team,
Ik zie het maar als een compliment.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
Arme maver, denkt een leuk team te hebben gemaakt alleen maar kritiek
Dat is een belediging manquote:Op zondag 17 februari 2013 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
Lukoki terug naar zijn leeftijdsgenoten in de E-tjes alsjeblieft.
TOP GEARquote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
vanavond weer Top Gear en Walking Dead
Om hoe laat staat Walking Dead online?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
vanavond weer Top Gear en Walking Dead
geen idee, morgenochtend wel denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 18:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Om hoe laat staat Walking Dead online?
3 of 4 uur snachts oidquote:Op zondag 17 februari 2013 18:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Om hoe laat staat Walking Dead online?
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:08 schreef Lindgren. het volgende:
Lukoki speelt echt zo belachelijk slecht.man man. Hij lijkt Boetius wel.
Ikedia was ook een slechte voetballer?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:10 schreef Lindgren. het volgende:
Lukoki wordt vergeleken met Ikedia.Treffende vergelijking.
Ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ikedia was ook een slechte voetballer?
Toen de bal al 20 meter over de achterlijn was en het is Tim de Clerquote:Op zondag 17 februari 2013 18:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kan mij een goede actie van Jody herinerren.
Toch?[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De commentator noemde Litmanen als een van de beste ooitEen van de besten in het jezelf blesseren door middel van een glas melk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Kevin Hofland struikelde over zijn hondquote:Op zondag 17 februari 2013 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een van de besten in het jezelf blesseren door middel van een glas melk?
Hoezo ?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is het nog steeds een gigantische bak stront
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een van de besten in het jezelf blesseren door middel van een glas melk?
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand hier die een leuk silverteam in 41212 heeft voor onder de 200k?
Twente wint van Ajax, Feyenoord van PSV en daarna wint Feyenoord alles en verliest PSV van Ajax en Ajax verliest van AZ en en en en enquote:Op zondag 17 februari 2013 18:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
FC Twente - Ajax al over 2 wekenDat die Tukkers zich na volgende week ff herpakken tegen Ajax
Zo Timmy, vind je dat zo grappig ja? Moet je daar zo om lachen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zo grappig toen Verbeek bij Studio Voetbal zat en ze allemaal zaten te roepen hoe goed het wel niet ging met AZ en dat ze na de winterstop zo goed bezig waren
3 punten boven plek 16
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef vandermar het volgende:
Ik mis de SIF Borja Valero van vorig jaar
Ik moet lachen om de analisten die na 2 wedstrijden Hosana liepen te roepen over AZ.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo Timmy, vind je dat zo grappig ja? Moet je daar zo om lachen?
Misschien komt het nog wel goed allemaalquote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo Timmy, vind je dat zo grappig ja? Moet je daar zo om lachen?
Tsja, vorige week verloren ze van een vreselijk matig teamquote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet lachen om de analisten die na 2 wedstrijden Hosana liepen te roepen over AZ.
Krijgt de finalist nu automatisch europees ja?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien komt het nog wel goed allemaalEen keer van Ajax winnen in de beker en je speelt (bijna zeker) Europees voetbal volgend jaar, dan maakt het ook niet meer uit of je 10e of 15e wordt.
Nee, maar als je tegen PSV speelt ben je geplaatst omdat PSV ook Europees gaat spelen, mocht PSV nog verliezen van PEC heb je alsnog een redelijke goede kans om te winnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Krijgt de finalist nu automatisch europees ja?
Die skill statsquote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/12549/
Lijkt mij een fijne speler
Inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef vandermar het volgende:
Wowquote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef vandermar het volgende:
De laatste 2 wedstrijden van AZ zijn tegen PEC en Willem II. Dat is wel een fijne afsluiting, al kan het net zo goed 0 punten opleveren. Ik hoop vurig dat Ajax alles gaat gooien op de titel en de Europa League, dan hebben we nog een kansje. In de regel verlies je gewoon in de Arenaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien komt het nog wel goed allemaalEen keer van Ajax winnen in de beker en je speelt (bijna zeker) Europees voetbal volgend jaar, dan maakt het ook niet meer uit of je 10e of 15e wordt.
Je kan het niet uitsluiten dat PSV dat gaat verliezenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, maar als je tegen PSV speelt ben je geplaatst omdat PSV ook Europees gaat spelen, mocht PSV nog verliezen van PEC heb je alsnog een redelijke goede kans om te winnen.
Doe ik ook niet tochquote:Op zondag 17 februari 2013 18:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan het niet uitsluiten dat PSV dat gaat verliezen
Hij had al zieke stats, maar zijn up heeft helemaal zieke statsquote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef vandermar het volgende:
Erik Pieters.. nouja dat is wel bekend.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kevin Hofland struikelde over zijn hond
Geblesseerdquote:
Ik heb daar nog nooit een tegengoal uit gekregen. Gewoon een van je CB's (mits lang) bij de eerste paal gaan staan en je werkt ze allemaal wegquote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
Net 1-7 gewonnen. Die cheese corners zijn zo effectiefen ze zien er vet uit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/151699336
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
Net 1-7 gewonnen. Die cheese corners zijn zo effectiefen ze zien er vet uit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/151699336
Alweer?quote:
Dat werkt niet. Die dingen zijn niet te verdedigen tegen sommige mensen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit een tegengoal uit gekregen. Gewoon een van je CB's (mits lang) bij de eerste paal gaan staan en je werkt ze allemaal weg
Zal wel weer weggaan na dit jaar of niet?quote:
Dom mannetje, mja Chelskiquote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef n0ir het volgende:
De nieuwe vriendin van Ashley Cole:
[ afbeelding ]
Van Cheryl naar een transseksueel
Hoezo niet? Zolang je een lange CB hebt en de bal komt bij de eerste paal kan de tegenstander hem nooit zo vrij inkoppen/ schieten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Die dingen zijn niet te verdedigen tegen sommige mensen.
Ik vind die corners zo hinderlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zolang je een lange CB hebt en de bal komt bij de eerste paal kan de tegenstander hem nooit zo vrij inkoppen/ schieten.
Weet ik veel, die bal gaat er gewoon doorheen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zolang je een lange CB hebt en de bal komt bij de eerste paal kan de tegenstander hem nooit zo vrij inkoppen/ schieten.
Ja hij liet zijn man 20 keer lopen dat was het welquote:Op zondag 17 februari 2013 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net koken en ja hoor, net op dat moment valt Serero eindelijk in.. FMLHeeft hij nog iets laten zien?
ja 2 goals en een assistquote:Op zondag 17 februari 2013 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net koken en ja hoor, net op dat moment valt Serero eindelijk in.. FMLHeeft hij nog iets laten zien?
Dat sowieso, maar dat is ook van begin af aan het plan geweest. Probleem is alleen dat hij zich nu amper in de kijker heeft kunnen spelen met al die blessures. Na die eerste 2,3 wedstrijden was hij ook gewoon kut hoor, daar niet van..quote:Op zondag 17 februari 2013 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal wel weer weggaan na dit jaar of niet?
Babel zou genoeg minuten maken als hij niet geblesseerd wasquote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is ook van begin af aan het plan geweest. Probleem is alleen dat hij zich nu amper in de kijker heeft kunnen spelen met al die blessures. Na die eerste 2,3 wedstrijden was hij ook gewoon kut hoor, daar niet van..
En als hij nu weer fit is dan speelt hij ook niet omdat er op iedere plek 3 spelers boven hem in de pikorde staan.
Speelde slecht, helaas. Zou wel leuk zijn als hij slaagt (mooie achtergrond), maar hij kan beter een niveautje omlaag.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
En nu graag de mening van iemand die objectief is?
Dit was objectief hij liet zijn man non stop lopen en heeft niks speciaals gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij speelde konko goedquote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Denk dat Meleg en Andersen hem volgend jaar al voorbij zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speelde slecht, helaas. Zou wel leuk zijn als hij slaagt (mooie achtergrond), maar hij kan beter een niveautje omlaag.
Precies, mensen die een corner zo nemen wanneer ze 3-0 achterstaanquote:Op zondag 17 februari 2013 18:40 schreef n0ir het volgende:
Alleen sukkeltjes gebruiken die corner, echt_!
Viel niet opquote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tegen fucking RKC mag je echt wel wat laten zien. Ze gingen zelfs slechter spelen toen hij erin kwamquote:Op zondag 17 februari 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was maar 23 minuten dus dan is het niet zo raar dat hij niks heeft laten zien
Dat komt ook doordat ik wegging, als ik wel had gekeken hadden ze veel beter gespeeldquote:Op zondag 17 februari 2013 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen fucking RKC mag je echt wel wat laten zien. Ze gingen zelfs slechter spelen toen hij erin kwam
Dat lag niet echt aan hem..Heel Ajax ging toen achteruit lopen en in chill modus. Dat is niet lekker invallen voor zo'n frivole middenvelder.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen fucking RKC mag je echt wel wat laten zien. Ze gingen zelfs slechter spelen toen hij erin kwam
Natuurlijk is het niet helemaal zijn schuld maar Serero loopt nooit maar dan ook echt nooit met zijn man mee daar kan ik me werkelijk kapot aan ergeren en als hij het doet maakt hij een belachelijke overtredingquote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lag niet echt aan hem..Heel Ajax ging toen achteruit lopen en in chill modus. Dat is niet lekker invallen voor zo'n frivole middenvelder.
Een erg gewilde IF is niet goedkoop....quote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die nog een paar goedkope erg gewilde IF's weet ?
een type zoals Konkoquote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een erg gewilde IF is niet goedkoop....
Lijkt me niet echt een beestquote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef DutchSL het volgende:
Valencia 2-0 gewonnen, 1-0 door Ricardo Costa (CB). Potentiële SIF.
available, wel lang niet gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Yoo Pokervoorhetleven en Lindgren, clubs?
naast Ramos zal ik hem wel willen zetten dan hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voor Liga BBVA begrippen is het al heel wat dat hij 66 pace heeft
Chill toch, lekker de bende simulerenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zwaar geblesseerd geraakt in mijn carrière, 6 maanden eruit.
Bij Ac Milan is ook iedereen altijd geblesseerdquote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zwaar geblesseerd geraakt in mijn carrière, 6 maanden eruit.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
available, wel lang niet gedaan
Ja, ik ben toch door Koeman uitgeleend aan Randers FC.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chill toch, lekker de bende simuleren
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef vandermar het volgende:
Als ik brood aan het eten ben, laat ik de [ afbeelding ] altijd liggen
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef vandermar het volgende:
Als ik brood aan het eten ben, laat ik de [ afbeelding ] altijd liggen
Bied nu je excuses aanquote:
Ik heb helaas al veel erger mee gemaakt dan dit.quote:
Oh maar dit is niet van mijquote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb helaas al veel erger mee gemaakt dan dit.
Probeer een De Sanctis op goal, dan is elk schot van je tegenstander meteen een doelpunt.
Nee hij leek wel 99 strength te hebbenquote:
Wie wie wie?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh maar dit is niet van mij
Ik heb een ex psv'er in een pakje
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Ze moesten Boerrigter wel hebben trouwens vandaag..zoveel overtredingen op hem
Dit moment ook..mannetje in de rug, Boerrigter in volle sprint en dan komt er ineens zo'n boomlange verdediger
[ afbeelding ]
hahaha wtfquote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Dit moment ook..mannetje in de rug, Boerrigter in volle sprint en dan komt er ineens zo'n boomlange verdediger
[ afbeelding ]
Derk besloot even om een boom te koppen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij rende Clasie eruit, Clasie had dan ook griep en die domme Koe(man) liet hem gewoon spelenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die rush van LachmanHij lijkt veel sneller dan 71 pace.
omdat*quote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef vandermar het volgende:
Doordat ik mijn vlieg[ afbeelding ] heb gehaald mag ik nu piloteren
drastiesquote:Op zondag 17 februari 2013 19:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Omdat IF Jackson op een prutscher leek en IF Konkoslecht was heb ik besloten om mijn team drasties om te gooien.
[ afbeelding ]
Al die smoesjes dat siert je nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij rende Clasie eruit, Clasie had dan ook griep en die domme Koe(man) liet hem gewoon spelen
Is die Kalas faiffettebek of een goede formatiequote:
Clasie heeft echt griep, daarom ging hij er ook uit.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al die smoesjes dat siert je niet
fortoetoetoequote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die Kalas faiffettebek of een goede formatie
Ik stop nu maar met silver packs want ik heb nu niet zoveel geluk meer
Gastquote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Clasie heeft echt griep, daarom ging hij er ook uit.
Maar, lekker belangrijk wat jij vindt
IF Vidalquote:Op zondag 17 februari 2013 19:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Omdat IF Jackson op een prutscher leek en IF Konkoslecht was heb ik besloten om mijn team drasties om te gooien.
[ afbeelding ]
"Drasties"quote:Op zondag 17 februari 2013 19:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Jackson is een baas en geen Prutserquote:Op zondag 17 februari 2013 19:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent echt de VDM van Ajax. Klein kind.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boetius had wel weer een mooie schwalbe zag ik
Wel meer ja en dat is fucking irritant. Ik kan daar zo slecht tegen, dat geduikelquote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boetius had wel weer een mooie schwalbe zag ik
Heeft hij ook gewoon niet nodig want ik vind hem echt een goede speler. Zou hem maar al te graag bij Ajax zien ipv Lukoki of Cuencaquote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel meer ja en dat is fucking irritant. Ik kan daar zo slecht tegen, dat geduikel
Haphap.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
"Drasties"
IF Konko slecht
IF Jackson een "prutscher"
Jij
Dat is zijn mening, ik denk dat hij met opzet die woorden zo typt. Ik vond IF Grabban ook slechtquote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Jackson is een baas en geen Prutser
Drasties!!!!
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft hij ook gewoon niet nodig want ik vind hem echt een goede speler. Zou hem maar al te graag bij Ajax zien ipv Lukoki of Cuenca
Cuenca heeft 80 min gespeeld en dan al liever Boetius zien.. Boetiusquote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft hij ook gewoon niet nodig want ik vind hem echt een goede speler. Zou hem maar al te graag bij Ajax zien ipv Lukoki of Cuenca
Ik ben er geen voorstander van om een Spanjaard te huren voor 5 maanden die net fit is.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Cuenca heeft 80 min gespeeld en dan al liever Boetius zien.. Boetius
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Cuenca heeft 80 min gespeeld en dan al liever Boetius zien.. Boetius
Verhoek zou willen dat hij de scharen had van Lukokiquote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leuk, nog meer verhoekjes erbijNee bedankt, ajax mag ze zelf houden
Wie zie je dan liever, toch Lukoki?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben er geen voorstander van om een Spanjaard te huren voor 5 maanden die net fit is.
Voor de rest is Cuenca wel beter als Boetiusquote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben er geen voorstander van om een Spanjaard te huren voor 5 maanden die net fit is.
Fischer speelt ook als een natte krant maar scoort ten minste wel nog. Ik zou liever zien dat de Boer gewoon De Sa voor de leeuwen gooit of Kishna die daar ook kan spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wie zie je dan liever, toch Lukoki?
Vandaag zag je ook weer dat hij het gewoon niet heeft, en Boerrigter op rechts (en links) is helemaal niks.
De enige die het momenteel goed doet als buitenspeler bij Ajax is Fischer.
Kishna is wel een aardig talent.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer speelt ook als een natte krant maar scoort ten minste wel nog. Ik zou liever zien dat de Boer gewoon De Sa voor de leeuwen gooit of Kishna die daar ook kan spelen.
Does liefquote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tikkie Takkie
Tikkie op je bakkes ja
Klopt en Ajax heeft daar ook nog Meleg en Andersen die daar kunnen spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:33 schreef vandermar het volgende:
Fischer is ook geen echte buitenspeler, meer iemand voor achter de spits.
Ik heb vertrouwen in De Boer, laat hem maar gewoon doen waar hij goed in is; Ajax kampioen makenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer speelt ook als een natte krant maar scoort ten minste wel nog. Ik zou liever zien dat de Boer gewoon De Sa voor de leeuwen gooit of Kishna die daar ook kan spelen.
Liever Lukokiquote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien moet Ajax dan Sulejmani nog maar een keer laten spelen
Een goede passquote:
twee?quote:
Zijn er anders nooit.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Trouwens ook al zo'n kutfanfare op de tribune daar
Nee?quote:
Het is geen taptoe of wel?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap sowieso niet waarom mensen haten op trommels bij Ajax worden ze gebruikt zodat iedereen hetzelfde ritme aan houdt
Die handi's daar op de tribune hebben hulp nodig met ritme houdenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap sowieso niet waarom mensen haten op trommels bij Ajax worden ze gebruikt zodat iedereen hetzelfde ritme aan houdt
Daar staat ook altijd zo'n knaap met zijn rug naar het veld dingen te gillen door een macrofoon.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die handi's daar op de tribune hebben hulp nodig met ritme houden![]()
Blijkbaar wel aangezien er allemaal van die gekke trommels zijn.quote:
Dingsdagquote:Op zondag 17 februari 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie helpt me om dit team te verbeteren. Speelt echt om verkouden van te worden
Verkopen en met een ander team gaan spelenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie helpt me om dit team te verbeteren. Speelt echt om verkouden van te worden
Megafoon?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar staat ook altijd zo'n knaap met zijn rug naar het veld dingen te gillen door een macrofoon.
Klappersquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Megafoon?
En dat is bij zo veel clubs hoor
Daarvoor hoef ik het niet te verkopenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkopen en met een ander team gaan spelen
De rest van het stadion welquote:Op zondag 17 februari 2013 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die handi's daar op de tribune hebben hulp nodig met ritme houden![]()
Enige speler van dat team waar ik mee heb gespeeld is je LM, Ede.. dat vond ik wel een baas ondanks de lage rating..quote:Op zondag 17 februari 2013 19:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zal eens kijken ja of ik hem erin kan verwerken. Maar mendes kan er ook totaal niks van
Ach ja als je alleen maar Boeruhhh Boerruhhhhh kan roepen heb je ook weinig ritme nodigquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 50.000 mongooltjes in een stadion zet he
Elke club in Nederland heeft meer sfeer liederen dan Ajaxquote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ja als je alleen maar Boeruhhh Boerruhhhhh kan roepen heb je ook weinig ritme nodig
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ja als je alleen maar Boeruhhh Boerruhhhhh kan roepen heb je ook weinig ritme nodig
Dan weet je duidelijk niet waar je het over hebtquote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Elke club in Nederland heeft meer sfeer liederen dan Ajax
Joduh joduh hoor je alleen maar.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Elke club in Nederland heeft meer sfeer liederen dan Ajax
Ze hebben ook nog: Wie niet springt die is een Eagle.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joduh joduh hoor je alleen maar.
Bij Zwolle hebben ze ook maar één.
Helemaal niets in ROtterdam
En dan zelf lekker gaan degraderen
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef Reemi het volgende:
Ik vind kamikazie toch een matige troll ten opzichte van vandermar.
Nu moet ik zeggen dat het ''liedje'' over Feyenoord tot nu toe klopt als het gaat om dit seizoen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alsof jou mening er nog toe doet. Je wordt binnenkort toch weer gebanned voor structureel kut gedrag.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef Reemi het volgende:
Ik vind kamikazie toch een matige troll ten opzichte van vandermar.
Inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat het ''liedje'' over Feyenoord tot nu toe klopt als het gaat om dit seizoen.
Ik vind jou een grotere kanshebber op dit moment.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jou mening er nog toe doet. Je wordt binnenkort toch weer gebanned voor structureel kut gedrag.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind jou een grotere kanshebber op dit moment.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jou mening er nog toe doet. Je wordt binnenkort toch weer gebanned voor structureel kut gedrag.
Zo, die had ik totaal niet verwacht. Chapeau.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga lekker stoer lopen doen nu je mattie je back heeft. Mongool.
Iemand heeft slechte zinquote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat gaan joh, alsof deze internetheld ook maar íemand raakt met dit gedrag.quote:
Houd je bek manquote:Op zondag 17 februari 2013 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom is er toch altijd uit het niets fittie in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |