SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lukoki
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Lukokiwat een faalhaas is dat. Ajax niet waardig
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik vind het eigenlijk wel triest.
Manolev wordt constant afgezeken om dit soort acties, Lukoki maakt ook dit soort debiele acties. Niemand die hem afkraakt.![]()
die kan nog meer dan derkquote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jozefzoonvoetballuh voor je werruk
![]()
Waarom De Erik geen rust, raakt ook geen pepernoot vandaag
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Manolev wordt constant afgezeken om dit soort acties, Lukoki maakt ook dit soort debiele acties. Niemand die hem afkraakt.![]()
![]()
Zal over een jaar of twee wel bij rkc spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Stiggie het volgende:
Lukokiwat een faalhaas is dat. Ajax niet waardig
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat ben jij toch een raar mannetje af en toe.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Manolev wordt constant afgezeken om dit soort acties, Lukoki maakt ook dit soort debiele acties. Niemand die hem afkraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |