SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PEC
Hup RKC!!![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee iddquote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
nu doe je alsof je hmf ooit serieus hebt genomen
Nog 1tje dan maarquote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
PSV 0 punten in jullie domme boerensmoelen de komende 3 weken
Feijenoord en Ajax weer positie 1 en 2, onderlinge verdeling zien we nog wel![]()
Nu RKC nog even winnen en de verhoudingen zijn weer hersteld.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Nu Ajax nog even de mist in.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
En dat wil zeggen dat ie nooit een fout maakt?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef ejfaar het volgende:
Nu janken op Pelle![]()
Zonder Pelle stond Feyenoord in het rechterrijtje man![]()
Ik geloof niet dat Pelle met zijn twee(of drie) goals het probleem was. Ik denk dat het tijd is dat Feyenoord die hagenezen de deur uit trapt.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef ejfaar het volgende:
Nu janken op Pelle![]()
Zonder Pelle stond Feyenoord in het rechterrijtje man"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Nee, maar nu doen ze net of alles aan Pelle lag vandaag. De rest gaf ook niet thuis.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat ie nooit een fout maakt?![]()
Precies.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Pelle met zijn twee(of drie) goals het probleem was. Ik denk dat het tijd is dat Feyenoord die hagenezen de deur uit trapt.![]()
enige goeie aan feyenoord is die ollie reclame.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hadden ze nooit moeten halen, maar ja Van Gold maakt geen fouten tochquote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Pelle met zijn twee(of drie) goals het probleem was. Ik denk dat het tijd is dat Feyenoord die hagenezen de deur uit trapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |