quote:
Dat had je niet moeten zeggen. Die vagien wordt van mij.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat er via een centraal topic een meet geregeld kan worden.Als het gebeurt, is het achter de schermen. Of niet. Ik zet mijn moeders vagina in op dat laatste.
Jippiequote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kom ook als in rotterdam worden gedaan
Wanneer ben je weer in Nederland?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef CristinaYang het volgende:
Waarom haat iedereen nou zo de hele tijdik ga er gewoon zijn hoor!
7 Zelfs als je die FOK!wartopics meetelt.quote:
Dus eigenlijk zit je ons op te jutten om zelf ook verstek te laten?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In mei pas. Begin mei. Tot die tijd wil ik wel Skype meeten ofzo
en dat voor zoiets denkbeeldigsquote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
7 Zelfs als je die FOK!wartopics meetelt.
quote:
Ik heb jullie erbij gezet.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef HilaryBanks het volgende:
ik kom mee. ik join britneycheers. (we zijn vriendinnen in real life)
Ach misschien dat het deze keer anders gaat dan die andere keren?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
en dat voor zoiets denkbeeldigs
volgens mij is het utrecht gewordenquote:
Utrecht is het geworden, toch?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Utrecht is het geworden, toch?
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
volgens mij staan er sowieso 3 of 4 kloontjes in die lijst.
denk je dat er 10 mensen komen, zijn het er maar 4 of 5, samen met hun alter ego's
Nee ik wil er wel echt graag bij zijn! Maar dan moet de datum dus iets later worden dan april... Of we doen een herhaling in mei waar ik bij ben, dat kan ookquote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
7 Zelfs als je die FOK!wartopics meetelt.
[..]
Dus eigenlijk zit je ons op te jutten om zelf ook verstek te laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |