Anders kan iedereen gaan haten maar dan komt iedereen die bij gelderland enzo woont gewoon naar Arnhemquote:
Zo kan ik het ook andersom zeggen, tfoequote:Op zondag 17 februari 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja jij wil gewoon niet eens voor ons buiten je comfortzone komen
Wees blij dat ik zo aardig ben
Ja ik ga sowieso niet naar Arnhem,omdat daar meerdere mensen wonen van deze SC en Utrecht is goedkoper om naar toe te reizen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Denk wel dat Utrecht het meest centraal is
Op een luchtkussenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Zou ik een meet topic openen?
Waar willen jullie 't liefst? Wanneer?
Er kunnen mensen vanuit Arnhem meereizen met mij voor 40% korting, dat sowiesoquote:Op zondag 17 februari 2013 15:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ga sowieso niet naar Arnhem,omdat daar meerdere mensen wonen van deze SC en Utrecht is goedkoper om naar toe te reizen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Roald, nu gaan we elkaar als nog meeten, vet gezellig man.
Nee, is prima. Ook best veel cycliquote:Op zondag 17 februari 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
Aantal cycli: 139
Conditie: Normaal
is dit slecht ofzo?
Dan zou je je laptop meer dan 2x per dag helemaal leeg makenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bij mij is het 48, is dat veel?
Na 3 weken ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |