Weet je zeker dat het er los van staat?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Xfeliciah het volgende:
Hallo,
mijn vriend en ik hebben sinds 9 maanden een relatie en wonen sinds 7 maanden samen. ik weet dat je nu "WAT" denk maar dat is niet het probleem.
Sinds dat wij zijn gaan samenwonen (en vooral de laatste weken) is de liefde en romantiek ver te zoeken.
Om bijna alles wordt hij boos, moet vaak overwerken & vind 1x in de week seks meer dan zat, en dan ook nog even snel ipv lekker uitgebreid..
hij is 26 en ik ben 16.
Wat kan het probleem wezen?
ik ben hier gestopt met lezen want ik zie het probleem al!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Xfeliciah het volgende:
Hallo,mijn vriend en ik hebben sinds 9 maanden een relatie en wonen sinds 7 maanden samen. ik weet dat je nu "WAT" denk maar dat is niet het probleem.
Duurde nog best lang.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:39 schreef superoperator het volgende:
[..]
ik ben hier gestopt met lezen want ik zie het probleem al!
zucht
ik zou het wel chill vinden als er over een paar jaar een meisje van 16 bij mij komt wonen, na een relatie van 2 maanden (waarschijnlijk bedoelde ze meer 5weken) en ze wilt nog meer seks dan ik...quote:
Je bent wel jaloers!quote:
Jij wilt op je 26e een leek van 10 jaar jonger? Zit ook vast wel iets leuks tussen je leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:44 schreef superoperator het volgende:
[..]
ik zou het wel chill vinden als er over een paar jaar een meisje van 16 bij mij komt wonen, na een relatie van 2 maanden (waarschijnlijk bedoelde ze meer 5weken) en ze wilt nog meer seks dan ik...
Ach dat ding is ook niet onfeilbaar... Proxy hier, proxy daar....quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
In ieder geval de klooncheck doorstaan, TS is clean.
Wat. Jullie zijn op de dag dat jullie iets kregen samen gaan wonenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef emmyemmy het volgende:
Wij zijn ook meteen, echt letterlijk dezelfde dag nog (ongepland) gaan samenwonen maar hebben niet die problemen die jij beschrijft.
Ja dat weet ik wel zeker!! dan hebben we tenminste iets gemeen maar op seksueel gebied lijkt me dat wel grappig hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij wilt op je 26e een leek van 10 jaar jonger? Zit ook vast wel iets leuks tussen je leeftijdsgenoten.
Wauw, mijn moeder zou me vermoorden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef emmyemmy het volgende:
Ja, maar dat was niet gepland ofzo hoor.We zijn beide 20, en het gaat verder goed, inmiddels ook bijna 3 jaar verder.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:22 schreef superoperator het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel zeker!! dan hebben we tenminste iets gemeen maar op seksueel gebied lijkt me dat wel grappig haha
nog op het kamp, hoezoquote:Op zondag 17 februari 2013 15:54 schreef summer2bird het volgende:
Waar zijn je ouders in dit verhaal?
Je klinkt net zo gelukkig als TSquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef emmyemmy het volgende:
Mijn vader is gelukkig niet geinteresseerd in me en mijn moeder is overleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |