Wel hoor, ze hebben alleen een limiet met 3 alcoholische consumpties, gelukkig. Was inderdaad strontvervelend al die mensen die compleet bezopen om 11 uur nog 1 keer met de lift naar boven dachten te kunnen. Hoe later de avond, hoe vaker de lift stil stondquote:Op maandag 18 februari 2013 15:25 schreef kawa4 het volgende:
bottrop, was leuk om naar toe te gaan vanwege onbeperkt eten en drinken.
dat is nou niet meer.
ergens te begrijpen ook, want later op de dag werden de mensen steeds zatter op de baan.
( mijzelf inclusief)
Klopt. Maar als je wil leren snowboarden of een beetje trucjes wil oefenen is het prima.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef Devv het volgende:
Het maakt echt niet uit of je naar Bottrop of Zoetemeer gaat. Je staat in beide gevallen binnen vijf seconden weer onderaan de piste
.
spijkerbroek zou ik niet doen als je wil leren snowboarden, die wordt zeiknat.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef RingBewoner het volgende:
En dingen zoals skibroek en die ongein? Ik ben namelijk van plan om met een spijkerbroek, t-shirt en vest te gaan zoals ik op de piste ook wel eens doe.
Ze hebben inmiddels een nieuwe rollerband. Gaat een stuk beter. Ook met deurtjes of een stoplicht of zo beneden!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef GoobyPls het volgende:
Bottrop is duidelijk langer dan Zoetermeer, maar zal niet veel verschillen met Landgraaf. Ik weet niet wat mensen hier over een lift praten in Bottrop, maar 2 jaar geleden hadden ze nog een rollerband, en dat ding is pure kanker, staat om de 5 minuten stil omdat teveel mensen tegelijk erop gaan. Niemand controleert bij de ingang van de band hoeveel mensen per minuut erop gaan dus dit probleem herhaalt zich continu.
Ik snap alleen niet helemaal waarom je dan naar Bottrop moet (tenzij het om de hoek is).quote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je wil leren snowboarden of een beetje trucjes wil oefenen is het prima.
Voor mij ongeveer 3 kwartier rijden. Dat red ik naar geen enkele andere skihal.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:26 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet helemaal waarom je dan naar Bottrop moet (tenzij het om de hoek is).
Beschonken mensen maken immers ook gebruik van de liftquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef Schunckelstar het volgende:
ik he er gewerkt![]()
voor het geld wat je betaalt is het goed te doen aangezien je zoveel kunt vreten en zuipen als je wil![]()
maar van de skipiste zelf moet je je niet te veel voorstellen. sneeuw was toen ook niet je van het, maar als het goed is moet dat tegenwoordig goed zijn, anders heb ik mijn werk niet goed gedaan![]()
de lift naar boven is ook een drama, stopt om de zoveel seconden omdat er weer eens iemand gevallen is.. denk dat het sneller gaat als je langs de zijkant gewoon zelf naar boven loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |