Dit dus. Bij ons was destijds idd rond een uur of 3/4 het bier op en hadden ze alleen nog bier-cola (Duitsersquote:Op zondag 17 februari 2013 14:52 schreef GunBee... het volgende:
gratis eten drinken.... alleen de lift omhoog is langzaam en staat vaker stil door valpartijen. maar voor die prijs is het een leuke dag
Als je voor het eerst gaat snowboarden doe dan maar iets waterdichts aan.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef RingBewoner het volgende:
En dingen zoals skibroek en die ongein? Ik ben namelijk van plan om met een spijkerbroek, t-shirt en vest te gaan zoals ik op de piste ook wel eens doe.
Haha, volgens mij is die lift juist hartstikke simpel.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef tralalala het volgende:
Ik lees wel dat er een nieuwe lift is?
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef tralalala het volgende:
Ik lees wel dat er een nieuwe lift is?
Nadeel is wel dat het meer dan 100 kilometer verder rijden is.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Landgraaf heeft een 6 persoons stoeltjes lift in de hal, daar valt normaal niemand uit.
Ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 13:44 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind de piste en lift in landgraaf stukken beter...
Wat hij zegt.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zou naar landgraaf gaan als ik jou was. Mijn eerste en enige ervaring met bottrop was niet echt heel super. Je hebt 1 hele lange piste naar beneden maar toen ik er was zaten er stukken ijs tussen ipv sneeuw en de skilift duurt gewoon te lang voordat je weer boven bent.
Landgraaf heeft verschillende soorten pistes en de liften zijn beter.
Die 100km extra is het wel waard!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |