Kim Dot Comquote:Op zondag 17 februari 2013 13:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Open er een topic over, en bagger dat vol ipv deze.
en zeker als je over vijf jaar van je ongedeeld pensioen op eindloonbasis mag gaan genieten, dan wil je geen woonlasten he, want ik hou van reizenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:51 schreef arjan1212 het volgende:
ik ga waarscheinlijk nooit een huis kopen, maar huizen in binnen en buitenland opzoeken op internet is het mooiste wat er is
als jouw huis niet in het buitenland staat mag ie hier niet eens gepost wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb liever niet dat mijn huis hier gepost wordt.
Kan ook geen reden bedenken waarom iemand dat wel zou willen.
en kunstof ramen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Basp1 het volgende:
kekke website met lijdingen en muuren in het huis.
127.000 m2 bouwgrond voor 25.000 das 0,20 ct per meterquote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Woestijnvos het volgende:
Mooi stukje bouwgrond voor een leuke prijs moet je wel nog bouwen.
http://www.4321.co.il/property/ad235630.aspx
dus niet 1,1 miljoen nee 110.000 euro en vliegveld op 6 kmquote:Prachtig nieuwbouw huis te koop 4 km van de zee - Varna ¤ 110000
Dat is een koopje.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
127.000 m2 bouwgrond voor 25.000 das 0,20 ct per meter
nou de locatie is niet verkeerd allemaal aan zee of balatonmeer, voor gepensioneerden is dat heel belangrijk , landen zoals Hongarije horen bij de EU net als Spanjequote:Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef opgebaarde het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/locatie
Het is ook zo makkelijk communiceren met de arts, de meeste oudjes spreken alleen maar nederlands en de doctoren alleen bulgaars/spaans. En juist ouderen hebben relatief gezien meer zorg nodig. Het is eigenlijk wel goed dat ze dan 5 jaar eerder gaan overlijden door communicatie stoornissen en we als nederland ook 5 jaar minder AOW en pensioen hoeven te betalen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef michaelmoore het volgende:
nou de locatie is niet verkeerd allemaal aan zee of balatonmeer, voor gepensioneerden is dat heel belangrijk , landen zoals Hongarije horen bij de EU net als Spanje
o ja, spreken bulgaarse doctors alleen bulgaars, dat zal ik een checken, hoe weet je dat??quote:Op maandag 18 februari 2013 16:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
en de doctoren alleen bulgaars/spaans.
Op wintersport in frankrijk moest ik een relatief jonge arts nog met handen en voeten uitleggen dat ik een voorhoofdholteontsteking had, dat jij dan denkt dat het in bulgarije beter zal zijn vind ik ronduit naief.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o ja, spreken bulgaarse doctors alleen bulgaars, dat zal ik een checken, hoe weet je dat??
ja maar jij spreekt ook geen engels hequote:Op maandag 18 februari 2013 17:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op wintersport in frankrijk moest ik een relatief jonge arts nog met handen en voeten uitleggen dat ik een voorhoofdholteontsteking had, dat jij dan denkt dat het in bulgarije beter zal zijn vind ik ronduit naief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |