Zeker weten, maar Kramer wil die 10km straks graag op 90% afhaspelen. Daar heeft hij nu alle ruimte voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah. Kramer rijdt Bokko met gemak op 10 seconden op de 10.
Mooi.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Marcoss het volgende:
Van Beek toch op de 5 door afmelding van Nesbitt
Dan nog mag er veel meer verwacht worden van Blokhuijsen en Verweij.quote:
Verwacht Swings er nog wel tussen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Norrage het volgende:
Dat wordt een Kramer Bokko Skobrev podium
Helemaal mee eens. Dit is het toernooi waar ze het moeten laten zien. Op de individuele afstanden komen ze normaal gesproken iets te kort.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan nog mag er veel meer verwacht worden van Blokhuijsen en Verweij.
Skobrev duidelijk heel sterk weer, en gat met bokko te grootquote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verwacht Swings er nog wel tussen.
Blokhuijsen en Kramer maakten dat toernooi te belangrijk. Op 80% hadden ze zich ook wel voor het EK gekwalificeerd.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef Remzz het volgende:
Punt is dat het NK te vroeg en te belangrijk was, dat niveau toen was echt uitzonderlijk. 2e en 3e puntenaantal ooit in Heerenveen en dat voor een NK.
Skobrev is weer de oude Skobrev, het ziet er allemaal wel indrukwekkend uit, maar het lijkt dat hij niet het beste uit zichzelf haalt. Ik sluit ook niet uit dat Swings Bokko nog in haalt.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Skobrev duidelijk heel sterk weer, en gat met bokko te groot
Maar zijn 10k is doorgaans zijn beste afstand, dus vandaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Skobrev is weer de oude Skobrev, het ziet er allemaal wel indrukwekkend uit, maar het lijkt dat hij niet het beste uit zichzelf haalt. Ik sluit ook niet uit dat Swings Bokko nog in haalt.
Van Swings ook toch? Wordt dus nog spannend.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar zijn 10k is doorgaans zijn beste afstand, dus vandaar.
Swings moet zichzelf nog ontdekken. Kan harde 1500 meters rijden. Zijn PR is uit mijn hoofd 13:08 op de 10km, kan dus nog wel wat afquote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Swings ook toch? Wordt dus nog spannend.
Ik zet mijn geld op Skobrevquote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Swings ook toch? Wordt dus nog spannend.
Dat is helemaal waarquote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blokhuijsen en Kramer maakten dat toernooi te belangrijk. Op 80% hadden ze zich ook wel voor het EK gekwalificeerd.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef danos het volgende:
Haha mooi weer Kramer, Noren moeten veel op hebben om te denken dat Bokko nog kan winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |