Hoeveel moet je witwassen danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:32 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt mij toch wel een beetje verdacht.. 'dus mevrouw u stort elke maand zo'n ¤500 op uw rekening?' ja heh daar komen dus wel mooi wat vragen van.
niks maar ik fantaseerde over een crimineel leventjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel moet je witwassen dan
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:36 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
niks maar ik fantaseerde over een crimineel leventje
Ja ja je brengt het leuk. Maar beste manier om veel geld wit te wassen is toch echt om iets te beginnen waar veel contant geld rond gaatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:36 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
niks maar ik fantaseerde over een crimineel leventje
Zolang je minder stort dan je verdienen kan als je een sober leven leidt is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:32 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt mij toch wel een beetje verdacht.. 'dus mevrouw u stort elke maand zo'n ¤500 op uw rekening?' ja heh daar komen dus wel mooi wat vragen van.
Plaats een advertentie op www.kinky.nl, en met dat geld ga je dan leuke dingetjes doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:23 schreef -supergirl- het volgende:
ey hoe kom je aan zwart geld. ik ben best bereid wat criminele dingetjes te doents vertel
prostitutie is niet illegaal/crimineelquote:Op zondag 24 februari 2013 10:35 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Plaats een advertentie op www.kinky.nl, en met dat geld ga je dan leuke dingetjes doen.
Sommige dingen zijn simpel!
Jawel, als je het niet opgeeft als inkomsten is het zwart dus illegaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
prostitutie is niet illegaal/crimineel
en ik heb het sowieso niet over hoerenwerk
dan nog heb ik het daar niet over en dat weet jequote:Op zondag 24 februari 2013 10:38 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Jawel, als je het niet opgeeft als inkomsten is het zwart dus illegaal.
Ja maar wil je dan plantjes gaan kweken?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan nog heb ik het daar niet over en dat weet je
bijvoorbeeld. of wat anders. weet alleen niet hoe dat soort dingen in zijn werk gaan. ik ga niet om met criminele mensenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:42 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ja maar wil je dan plantjes gaan kweken?
Heb je zin in een weekje vakantie naar een warm land, en wil je dan wat meenemen?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. of wat anders. weet alleen niet hoe dat soort dingen in zijn werk gaan. ik ga niet om met criminele mensenniet dat ik weet in ieder geval. heb een contactpersoontje nodig die mij dingen leert
nee ik ga geen bolletjes slikken lulquote:Op zondag 24 februari 2013 10:45 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Heb je zin in een weekje vakantie naar een warm land, en wil je dan wat meenemen?
bij een growshop kan je gewoon complete installaties kopen om plantjes te kweken, met duidelijke stap voor stap handleiding. niets illegals aan. van 5 tot 5000 stuks. Heel mooi voor tropische planten, en kruiden. Maar als je er wietpanten mee gaat kweken dan ben je ilegaal bezig, dat mag niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. of wat anders. weet alleen niet hoe dat soort dingen in zijn werk gaan. ik ga niet om met criminele mensenniet dat ik weet in ieder geval. heb een contactpersoontje nodig die mij dingen leert
Correct, de vraag was hoe kom je ervan af, niet hoe kom je er aan.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
bij een growshop kan je gewoon complete installaties kopen om plantjes te kweken, met duidelijke stap voor stap handleiding. niets illegals aan. van 5 tot 5000 stuks. Heel mooi voor tropische planten, en kruiden. Maar als je er wietpanten mee gaat kweken dan ben je ilegaal bezig, dat mag niet.
Maar dan creëer je toch alleen nog maar meer zwart geld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |