Van een luchtballon? Je kwam uit de hemel vallen?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben een man ja. Shit, door de mand gevallen
Wat een slechte openingszijn KTquote:Op zondag 17 februari 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van een luchtballon? Je kwam uit de hemel vallen?
Veel te gretig.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat een slechte openingszijn KT
Ik ben teleurgesteld.
Slecht is goed als je erom kan lachen.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat een slechte openingszijn KT
Ik ben teleurgesteld.
Jeezus.. Serieus?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van een luchtballon? Je kwam uit de hemel vallen?
Jaja flauw ik weet hetquote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben een man ja. Shit, door de mand gevallen
Gewoon een abo nemen, en op ignore zetten. Dan laat ze je niet meer met rustquote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toon eens wat meer desinteresse inderdaad.
Haha, best wel herkenbaar. Ik dacht dat de meeste vrouwen daar wat makkelijker mee waren.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat ligt niet altijd aan desinteresse.. Ik bijvoorbeeld vind het moeilijk om een gesprek gaande te houden, ondanks dat ik die persoon dan weldegelijk interessant vind. Heb al vaker de vraag gehad waarom ik dan nooit iets terug vraag.. Simpelweg omdat ik gewoon verlegen ben/licht autistisch/er gewoon ECHT niks spontaan in me opkomt om te vragen..
/care wat jij vindt.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toon eens wat meer desinteresse inderdaad.
Ik minder met fok, maar mijn dm loopt nog steeds niet volquote:Op zondag 17 februari 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een abo nemen, en op ignore zetten. Dan laat ze je niet meer met rust
Serieusquote:Op zondag 17 februari 2013 22:39 schreef debeterebob het volgende:
Na het lezen van de wiki heb ik mij ook Asperger aangemeten. Nu hoor ik echt bij hier
Nee eigenlijk niet. Mensen hebben wel gezegd dat ik autistische trekjes heb, maar ik ben er nooit mee gediagnostiseerd.quote:
Het maakt mij ook niets uit. Het is niet heel dramatischquote:Op zondag 17 februari 2013 22:47 schreef Faxie het volgende:
Hm tegen mij is het nooit gezegd volgens mij.
Is het ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niets uit. Het is niet heel dramatisch
Ok bij jou heb ik dit idee, wat ook voor mezelf geldt en als ik er iets mee doe dat ik meer succes heb bij vrouwen:quote:Op zondag 17 februari 2013 22:47 schreef Faxie het volgende:
Hm tegen mij is het nooit gezegd volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |