Zo werkt het over het algemeen inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:55 schreef BellaGoth het volgende:
Als je lelijk bent, kan je nog zo'n leuk karakter hebben, ik moet je niet.
Zo werkt het voor mensen die oppervlakkig met zichzelf bezig zijn en daar vanuit oppervlakkig met anderen omgaan, iemand aantrekkelijk vinden kan veel verder gaan dan alleen uiterlijk en heeft veel meer te maken met innerlijk en hoe dat naar buiten kom, wat iemand doet met z'n leven, en hoe iemand in het leven staat. Dat zie je alleen niet wanneer je dat niet in jezelf herkent, net zoals je alleen het oppervlakkige (h)erkent als dat is waar je je wat jezelf betreft ook op richt. Met uiterlijke aantrekking kan je veel mannen/vrouwen krijgen, maar willen die je dan om jou of vanuit een ''ow dat is mooi dat willen ik hebben (want dan hoop dat dat in de ogen van anderen ook wat over mij zegt)'' ?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Zo werkt het over het algemeen inderdaad.
Klopt allemaal. In de praktijk werkt het voor mij zo dat als ik iemand beter leer kennen, die ik niet aantrekkelijk vind, deze persoon wel leuker en interessanter ga vinden, maar het sjouwt me niet de drempel over om deze persoon ook echt als potentieel te zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:30 schreef Canillas het volgende:
[..]
Zo werkt het voor mensen die oppervlakkig met zichzelf bezig zijn en daar vanuit oppervlakkig met anderen omgaan, iemand aantrekkelijk vinden kan veel verder gaan dan alleen uiterlijk en heeft veel meer te maken met innerlijk en hoe dat naar buiten kom, wat iemand doet met z'n leven, en hoe iemand in het leven staat. Dat zie je alleen niet wanneer je dat niet in jezelf herkent, net zoals je alleen het oppervlakkige (h)erkent als dat is waar je je wat jezelf betreft ook op richt. Met uiterlijke aantrekking kan je veel mannen/vrouwen krijgen, maar willen die je dan om jou of vanuit een ''ow dat is mooi dat willen ik hebben (want dan hoop dat dat in de ogen van anderen ook wat over mij zegt)'' ?
het blijft een subjectieve interpretatie natuurlijk...quote:Op maandag 18 februari 2013 11:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Zo werkt het over het algemeen inderdaad.
Zo werkt het voor mij over het algemeen inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2013 12:09 schreef Re het volgende:
[..]
het blijft een subjectieve interpretatie natuurlijk...
Dat hoeft (gelukkig) ook nietquote:Op maandag 18 februari 2013 12:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Klopt allemaal. In de praktijk werkt het voor mij zo dat als ik iemand beter leer kennen, die ik niet aantrekkelijk vind, deze persoon wel leuker en interessanter ga vinden, maar het sjouwt me niet de drempel over om deze persoon ook echt als potentieel te zien.
Wie denk je dat er aantrekkelijker is, een gast die medicijnen slikt, daardoor dik wordt, huiduitslag krijgt maar desondanks nog steeds zelfverzekerd is, zich niks aantrekt van de mening van anderen en zijn leven op zijn eigen voorwaarden leeft of een gast die "knap" is, niet dik is, geen huiduitslag heeft maar diep van binnen maar een onzeker mannetje is, bang is wat mensen van hem denken en zijn leven leeft op de voorwaarden van anderen?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Klopt, maar denk er ook eens aan dat sommigen het niet voor het zeggen hebben. Sommige medicijnen kunnen ervoor zorgen dat je dik wordt, sommige medicijnen kunnen zorgen voor huiduitslag (bijvoorbeeld puistjes).
Mij kan dat wel de drempel over sjouwen. Daarom snap ik het fenomeen 'friendzone' ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Klopt allemaal. In de praktijk werkt het voor mij zo dat als ik iemand beter leer kennen, die ik niet aantrekkelijk vind, deze persoon wel leuker en interessanter ga vinden, maar het sjouwt me niet de drempel over om deze persoon ook echt als potentieel te zien.
Het kan je over de drempel sjouwen, maar dat is niet altijd het geval. Die categorie waarbij jij niet over de drempel gaat en de wederpartij dat wel graag wil, die zit in jouw friendzone.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:35 schreef Anyanka het volgende:
Mij kan dat wel de drempel over sjouwen. Daarom snap ik het fenomeen 'friendzone' ook niet.
De groep die dus te laf is om voor hun gevoelens uit te komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:59 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Het kan je over de drempel sjouwen, maar dat is niet altijd het geval. Die categorie waarbij jij niet over de drempel gaat en de wederpartij dat wel graag wil, die zit in jouw friendzone.
Ja, die ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
De groep die dus te laf is om voor hun gevoelens uit te komen.
Beetje leuk lachen doet ook wonderenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:12 schreef Luxuria het volgende:
Tuurlijk kom je er niet met alleen 'aardig' en 'gezellig'..
Er zijn grofweg vier categorieën:quote:Op maandag 18 februari 2013 14:59 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Het kan je over de drempel sjouwen, maar dat is niet altijd het geval. Die categorie waarbij jij niet over de drempel gaat en de wederpartij dat wel graag wil, die zit in jouw friendzone.
Het is gewoon om de ego van de persoon die in de "friendzone" zit, te bewaren. Meer niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
De groep die dus te laf is om voor hun gevoelens uit te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |