Zonder op willen te scheppen: ik vind dat ik zeker niet lelijk ben. Maar uiterlijk is volgens mij echt niet het eerste waar een vrouw naar kijkt. Doe ik als man ook niet bij een vrouw. Als ze maar wat uitstraling heeft. Daarnaast loop ik elke dag in pak, vanwege studie en werk, dus ook zeker niet afschrikkend.quote:
Wat een onzin. Als je iemand ontmoet is het eerste waar je naar kijkt uiterlijk. Ik denk ook niet dat je een relatie aan zou kunnen gaan met iemand die je niet aantrekkelijk vindt. Ik kan natuurlijk niet in dat meisje haar hoofd kijken maar het klinkt als "Je bent aardig maar ik vind je niet aantrekkelijk (genoeg)".quote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Zonder op willen te scheppen: ik vind dat ik zeker niet lelijk ben. Maar uiterlijk is volgens mij echt niet het eerste waar een vrouw naar kijkt. Doe ik als man ook niet bij een vrouw. Als ze maar wat uitstraling heeft.
Natuurlijk kijk je naar uiterlijk, maar ik let op uitstraling en of het er verzorgd uitziet. Het hoeft voor mij geen barbiepop te zijn die je in elk mannenblad tegen zou kunnen komen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je iemand ontmoet is het eerste waar je naar kijkt uiterlijk. Ik denk ook niet dat je een relatie aan zou kunnen gaan met iemand die je niet aantrekkelijk vindt. Ik kan natuurlijk niet in dat meisje haar hoofd kijken maar het klinkt als "Je bent aardig maar ik vind je niet aantrekkelijk (genoeg)".
Dat zeg ik ook niet maar als je iemand niet aantrekkelijk vindt gaat een pak/make-up/etc daar niks aan veranderen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk je naar uiterlijk, maar ik let op uitstraling en of het er verzorgd uitziet. Het hoeft voor mij geen barbiepop te zijn die je in elk mannenblad tegen zou kunnen komen.
Make-up kan een vrouw wel degelijk knapper maken. En een pak kan een man wel degelijk een goede uitstraling geven, ondanks dat hij van zichzelf niet heel knap is. Ze zeggen niet voor niets " kleren maken de man"quote:Op zondag 17 februari 2013 00:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar als je iemand niet aantrekkelijk vindt gaat een pak/make-up/etc daar niks aan veranderen.
Make-up en een goed pak kunnen je uitstraling verbeteren ja. Maar een knappe vrouw is zonder make-up nog steeds knap en een knappe man is in een joggingpak nog steeds aantrekkelijk. Ze zeggen ook niet voor niets "Al draagt een aap een gouden ring..."quote:Op zondag 17 februari 2013 00:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Make-up kan een vrouw wel degelijk knapper maken. En een pak kan een man wel degelijk een goede uitstraling geven, ondanks dat hij van zichzelf niet heel knap is. Ze zeggen niet voor niets " kleren maken de man"
deze man weetquote:
Sommige vrouwen zijn van nature een prachtige verschijning, maar die zijn toch relatief zeldzaam hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Make-up en een goed pak kunnen je uitstraling verbeteren ja. Maar een knappe vrouw is zonder make-up nog steeds knap en een knappe man is in een joggingpak nog steeds aantrekkelijk. Ze zeggen ook niet voor niets "Al draagt een aap een gouden ring..."
Punt is dat het meisje in de op ts niet aantrekkelijk vindt of om een andere reden niks met hem wil. Daar heeft een pak niks mee te maken.
Klopt maar toch zal hij meestal aantrekkelijker blijven dan een tot in de puntjes verzorgde lelijke man.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn van nature een prachtige verschijning, maar die zijn toch relatief zeldzaam hoor.
Hetzelfde voor mannen. Als een knappe man opeens een lange baard laat groeien, en zichzelf helemaal niet meer verzorgd. Dan wordt die knappe man, wel degelijk een stuk minder aantrekkelijk.
Mwau.. ik heb liever een lelijke vrouw die zichzelf goed verzorgd. Dan een knappe vrouw die 1 keer in de week doucht.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Klopt maar toch zal hij meestal aantrekkelijker blijven dan een tot in de puntjes verzorgde lelijke man.
Ik had het over make-up en dergelijke, persoonlijke hygiëne lijkt mij logisch.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau.. ik heb liever een lelijke vrouw die zichzelf goed verzorgd. Dan een knappe vrouw die 1 keer in de week doucht.
Persoonlijke hygiëne valt ook onder jezelf verzorgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik had het over make-up en dergelijke, persoonlijke hygiëne lijkt mij logisch.
Dat weet ik, heb het niet goed verwoordquote:Op zondag 17 februari 2013 00:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Persoonlijke hygiëne valt ook onder jezelf verzorgen.
Make-up niet echt, maar een crème kan dat wel weer zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb het niet goed verwoordIk heb het puur over make-up en dingen die niet cruciaal zijn voor je persoonlijk hygiëne.
Eensquote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Make-up niet echt, maar een crème kan dat wel weer zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |