Jammer man, ik ben gewoon een "autochtoon".quote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Domme allochtoon, haten op dit mooie land en absurde en/of linkse leugens verkondigen
Valt aan zijn posts niet af te leiden.quote:
Zoals gezegd mijn kennis over Nederland en haar geschiedenis is ronduit slecht. Ik durf er niks over te zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ook wel mis hoor, maar volgens mij hebben wij de gouden eeuw te danken aan de uitbuiting van andere landen. Waar is Frank met zijn oneindige kennis als je hem nodig hebt?
Want aan iemands posts kun jij herleiden dat hij/zij autochtoon is? Flikker toch op.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Valt aan zijn posts niet af te leiden.
Vaak wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want aan iemands posts kun jij herleiden dat hij/zij autochtoon is? Flikker toch op.
Want iedereen moet enorm nationalistisch ingesteld zijn? Ik vind het altijd een beetje zwak als mensen trots, eigenwaarde of superioriteit ontlenen aan hun afkomst. Natuurlijk heeft, zoals ik al zei, Nederland ook mooie delen geschiedenis en ik ben helemaal voor het vrije land dat Nederland tot een paar jaar terug was, maar Nederland is gewoon een land dat zich groot heeft gemaakt met slavernij.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Valt aan zijn posts niet af te leiden.
Kan ik niet. Rustig maar.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij aan mijn posts kunt zien dat ik een echte Turkse ben.
Wat klopt er niet dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:52 schreef IPA35 het volgende:
Nederlanders hebben slaven verhandeld. Dat klopt. De rest klopt niet.
quote:
Ga ergens anders trollen mangquote:Op zondag 17 februari 2013 00:54 schreef IPA35 het volgende:
Dat slavenhandel zo belangrijk was voor onze economie. Is het nooit geweest. En Indië werd pas echt belangrijk in de 19e eeuw en toen hebben wij ons daar gedragen als voorbeeldige bestuurders vergeleken met andere koloniale machten.
jammer voor jou zijn turkse chimis way outta your league en zul je het moeten doen met hollandse molenpaardenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker hoor, door zo'n pittige turkse troela gedomineerd te worden, lijkt me wel wat.
Ik schaam mij zo voor dat linkse geitenwollensokken volk genaamd mijn volksgenotenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen mangNederlanders die zich voorbeeldig gedragen hebben in kolonies, flikker toch op man
_!
Sowieso als "we" ons voorbeeldig gedragen hadden waren er nooit kolonies geweest.
goeie comeback manquote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik schaam mij zo voor dat linkse geitenwollensokken volk genaamd mijn volksgenoten.
Wat dat betreft hebben Turken het veel beter begrepen.
Turkse chicksquote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer voor jou zijn turkse chimis way outta your league en zul je het moeten doen met hollandse molenpaarden
Lekker hoor zo'n blondje met blauwe ogen, en pretface, doorgaans zijn dit de types die voor mij vallen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
jammer voor jou zijn turkse chimis way outta your league en zul je het moeten doen met hollandse molenpaarden
Een echte Hollandse deerne. Zitten ook wel vaak lieve meiden tussen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lekker hoor zo'n blondje met blauwe ogen, en pretface, doorgaans zijn dit de types die voor mij vallen.
Ik weet niet, ik praat nooit met ze.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een echte Hollandse deerne. Zitten ook wel vaak lieve meiden tussen.
De wereldgeschiedenis bekijken vanuit 21e eeuwse normen en waarden en daar Nederland op afrekenen. Hoe kinderachtig kun je denken?quote:
Shit, waarom niet? Het is andere humor en gedachtengang, maar verder kun je er op zich wel mee lachen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik praat nooit met ze.
Ik voel me te goed voor ze ja togh, ze takelen na 25 zo snel af. Beter Turkse.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Shit, waarom niet? Het is andere humor en gedachtengang, maar verder kun je er op zich wel mee lachen.
Ieder zijn ding. Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik voel me te goed voor ze ja togh, ze takelen na 25 zo snel af. Beter Turkse.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |