mm okee raarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja daarom ik weet niet welke ze bedoelen.
Om 9PM komt de documentaire over Beyonce op HBO en ik heb een stream maar ja.
ohzo ja klopt. Rihanna in Bad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel bad bad. als in bad. badderen.
Denken dat ik een vreemde benquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
je deed toch geen vreemden op fb?
Ik heb zijn uitnodiging ook niet geaccepteerd, zie alleen zijn profielfotoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
je deed toch geen vreemden op fb?
Wel waarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn helemaal niet vaag
Zijn ook de enige foto's die ik heb op FBquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb zijn uitnodiging ook niet geaccepteerd, zie alleen zijn profielfoto
Stiekem welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zijn ook de enige foto's die ik heb op FB
Maar eigenlijk wil je dus foto's van me hebben
ben je nooit getagd ofzo, meeste foto's van mij zijn getagd xdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zijn ook de enige foto's die ik heb op FB
Maar eigenlijk wil je dus foto's van me hebben
iedereen kan mooi op de foto zelfs lelijke mensen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben niet echt fotogeniek
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
iedereen kan mooi op de foto zelfs lelijke mensen.
Juist lelijke mensen maken soms mooiste foto's van zichzelf voor op FBquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
iedereen kan mooi op de foto zelfs lelijke mensen.
Dus als ik lelijke foto's stuur bewijst dat dat ik nap ben hequote:Op zondag 17 februari 2013 00:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Juist lelijke mensen maken soms mooiste foto's van zichzelf voor op FB
Ikke welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben niet echt fotogeniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |