de beta vloekt met mijn systeem, 64 bit besturings systeem ftw (quote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
dual core 2,4 ghz 6200 en gts 8800 grafisch dus ik mag niet al te veel verwachten.
maar daar ga ik nog wel even mee spelen om te zien wat de max is zonder dat het gaat vertragen
Ik heb alles op hoog staan (niet ultra) en haal rond de 20 fps.. dan is hij iets vertraagd maar voor een spel als dit maakt dat toch niet uit, het oog wil ook watquote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
dual core 2,4 ghz 6200 en gts 8800 grafisch dus ik mag niet al te veel verwachten.
maar daar ga ik nog wel even mee spelen om te zien wat de max is zonder dat het gaat vertragen
Ja, goede vraag.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat regioplay snap ik niet helemaal. De ene keer kan ik met mijn andere stad handelen en de andere keer gebeurt er helemaal nietsDan kan ik geen energie kopen en blijven de vuilniswagens gewoon staan.
Wat is nou de exacte vereiste om dat soort dingen van de grond te krijgen?
Zorg ervoor dat de landvalue hoog ligtquote:Op zondag 17 februari 2013 13:45 schreef tim94 het volgende:
Ik zie bij jullie allemaal flats voorbij komen... Hoe in godsnaam? Ik heb de drukste wegen in mijn stad die er zijn, maar het blijven van die lage huisjes
Als het puur om de boel volbouwen gaat; ja. Maar er is zoveel nieuws te verkennen en te managen dat het me eigenlijk niet super veel in de weg zit. Als 'City Builder' an sich is het inderdaad een stap terug. Als multiplayer ervaring een stap voorwaards.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:47 schreef Danny het volgende:
Net even twee uurtjes gespeeld, maar die maps blijven naar mijn mening echt veel en veel te klein. Ben ik nou werkelijk de enige die dat een enorme stap terug vindt tov simcity 4 (en bv citiesXL)?
Eens, vind ze zelf ook te klein. Kwam na een tijd gewoon niet meer verder en moest een andere stad gaan beheren.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:47 schreef Danny het volgende:
Net even twee uurtjes gespeeld, maar die maps blijven naar mijn mening echt veel en veel te klein. Ben ik nou werkelijk de enige die dat een enorme stap terug vindt tov simcity 4 (en bv citiesXL)?
Eens, ik denk dat ze daarmee willen afdwingen dat je meer met regio's en andere steden gaat beginnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:47 schreef Danny het volgende:
Na 40% ofzo gaatie lekker snelquote:Op zondag 17 februari 2013 13:58 schreef Sfeermaker het volgende:
Groot bestand verwerken... moment geduld. 13u56 24%... 13u57 25%!! Dat ga ik dus nooit meer redden voor 15u01
Het is te hopen ja. En ach, dat minimapje heb ik zo volgepropt als Simcity veteraanquote:Op zondag 17 februari 2013 13:59 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Na 40% ofzo gaatie lekker snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |