Zooo dat was mijn laatste uurtje

kheb het net gered tot 60.721 inwoners, echt een supervette game! Ik kreeg dit keer zelfs de melding dat ik Archeology had unlocked

De financiën werden alleen maar beter, een tikkie omhoog met de belastingen en kon alles bij blijven bouwen en upgraden. Wel irritant dat je weinig kan doen aan je kolen tekort en genoodzaakt bent om windcentrales bij te bouwen e.d.. (tenminste, dat was mijn 'oplossing')..
Minpuntjes vind ik (nog steeds):
- het vrij kleine stukje land wat je tot je beschikking hebt. Ondanks dat het aardig de hoogte in gaat moet je in het begin vrij grote wegen met veel ruimte ertussen bouwen om later de mogelijkheid te hebben om wolkenkrabbers te bouwen.. zeker in de beta is iedereen nu uit noodzaak raster-steden te bouwen om alle ruimte te benutten.
- de parkjes passen eigenlijk nooit lekker ergens tussen, je moet altijd net te veel huizen slopen, moeten precies in de meest ongelukkige richting geplaatst worden etc.. maar dat ligt misschien aan mijn eigen city-planning

- continue gezanik over het vuilnis, terwijl ik 2 ophaalcentra had met 3 dumpzone's en max. aantal vuilniswagens. Khad het idee dat mijn verbrandingsovens niet functioneerden.. Iemand wel deze jongens aan de praat gehad?
- Ik heb zitten zoeken (maar niet gevonden), kan je ook hoog-gelegen wegen bouwen? Viaducten, bruggen over huizen/andere wegen heen? Ik zag wel dat je automatisch bruggen over water of tunnels onder bergen kon bouwen, maar dat zoek ik niet..
Verder nog wat screens

![10gk7eo.png]()
![w6qo2a.png]()
![2qltt7o.png]()
![2ihuvwy.png]()
![2jbjq7t.png]()
![4lsg11.png]()
![jaj51z.png]()