SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Moira.
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Jij weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat. Het gaat hier over wiet alles. [ afbeelding ]![]()
Wiet.quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Hihi jij was gister ook op de tcquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat. Het gaat hier over wiet alles. [ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Jaquote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Squad in Zaandam heeft trouwens echt lekkere amnesia. Slaat hard toe. Wel 12.50.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welkom in mijn stormlooptopicreeks![]()
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Heb link van gisteren nog.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
Had iemand alweer een tc gemaakt? En waar is mono?
[..]
gaan we weer dezelfde gebruiken?quote:
weet alleen niet of ik dan de cam aan doe dit keer hoor hahaFuck the EBU.![]()
Ik twijfel nog over cam.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
gaan we weer dezelfde gebruiken?
weet alleen niet of ik dan de cam aan doe dit keer hoor haha
quote:
boeiend, chat je toch gewoonquote:
waarom mogen we de link eigenlijk niet gewoon posten?Fuck the EBU.![]()
Hier zijn alle prijzen afgerond op de 0quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
Squad in Zaandam heeft trouwens echt lekkere amnesia. Slaat hard toe. Wel 12.50.![]()
![]()
Ik word helemaal gek in de kut tinychat.
Damn, gaat me veelte snel, iedereen lult te veel.
Rot geluiden allemaal
Echt, wat een nare kk bende.
Ook in moeilijke tijden.![]()
je kan het uitzettenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik word helemaal gek in de kut tinychat.
Damn, gaat me veelte snel, iedereen lult te veel.
Rot geluiden allemaal
Echt, wat een nare kk bende.
![]()
![]()
quote:Maar het gaat te snel, ik heb die Tinychat, op Fb , op telefoon, in mijn PM
ik krijg hordes aan berichten out of the blue xd
Ohw ja en ik heb Devildudes getrolld
link hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 00:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Maar het gaat te snel, ik heb die Tinychat, op Fb , op telefoon, in mijn PM
ik krijg hordes aan berichten out of the blue xd
Ohw ja en ik heb Devildudes getrolldmaar ben daar nu wel te stoned voor
ga zo ook slapen, nog ff een peukjeFuck the EBU.![]()
Ik ga ook pittenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
link hahamaar ben daar nu wel te stoned voor
ga zo ook slapen, nog ff een peukjeWhoehahaa
LOL
Trouwens, wie had gedacht dat een figuur als ik achter GLP zou zitten
haha nou was geen grote schok hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 00:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga ook pittenWhoehahaa
LOL
Trouwens, wie had gedacht dat een figuur als ik achter GLP zou zitten
Fuck the EBU.![]()
Gelukkigquote:mijn glazen oog was niet te zien
![]()
Nee grapjeIk lijk niet op een FOK!ker
Mono wel !Ook in moeilijke tijden.![]()
Pfoehh, lekkere hasj joint genuttigd.. had deze al een tijdje gepland maar ben al bijna de hele week ziek.
Dacht net fuck it'.. voelt zo lekker nu. Was een beetje door de hoest heen hijsen maar pijn aan longen is verdwenen..
Smoke on![]()
KPD is mooi !quote:Op zondag 17 februari 2013 00:37 schreef Moira. het volgende:
check btw kpd voor nachtbagger topic met tieten en kutjes en penorsOok in moeilijke tijden.![]()
ahh ik heb ook gewoon gesmoked tijdens mijn bronchitisquote:Op zondag 17 februari 2013 00:37 schreef UncleJoe het volgende:
Pfoehh, lekkere hasj joint genuttigd.. had deze al een tijdje gepland maar ben al bijna de hele week ziek.
Dacht net fuck it'.. voelt zo lekker nu. Was een beetje door de hoest heen hijsen maar pijn aan longen is verdwenen..
Smoke onwel toen 't al wat minder was
Fuck the EBU.![]()
Hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 00:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nice
nu ga ik eecht ff bezig want komt steeds niks vanYour beauty never ever scared me.![]()
Aah huisgenoot zegt net dat A. vet bezorgd was vanavond om mij. Lief <3Your beauty never ever scared me.![]()
Is wel goed om te doen idd.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Morgen of overmorgen ga ik weer, paar daagjes pauze zo af en toe kan geen kwaad
En, na zo'n pauze, is het effect veeel lekkerder
Woord.![]()
Klopt, waarschijnlijk ga ik maandag weer beginnenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Is wel goed om te doen idd.
En, na zo'n pauze, is het effect veeel lekkerder![]()
![]()
jahquote:Op zondag 17 februari 2013 02:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt, waarschijnlijk ga ik maandag weer beginnen![]()
Ah toch nog een aantal mensen wakker![]()
Weet er iemand hier of je een iphone kunt laten functioneren als een webcam misschien?
Woord.![]()
Dat is echt fantastisch om te horen, daar kun je dan de hele nacht over dromenquote:Op zondag 17 februari 2013 02:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik kreeg net te horen dat ik morgen ontbijt op bed krijg haha
Woord.![]()
Naja ik heb vandaag alleen een paar happen kwark op dus ik hoop dat ik mij morgen wel beter voelquote:Op zondag 17 februari 2013 02:48 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch om te horen, daar kun je dan de hele nacht over dromenYour beauty never ever scared me.![]()
Ow watskeburt? ziek?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja ik heb vandaag alleen een paar happen kwark op dus ik hoop dat ik mij morgen wel beter voelWoord.![]()
Aight, das wel gaar ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Erg beroerd. Vannacht nog geen 3 uur geslapen
Slaapgebrek kan ik ook heel slecht tegen![]()
![]()
Maar goed, je word wel gewaked met een ontbijtje dadelijk
Woord.![]()
Voor het eerst xtc gehad, fucking fijn.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
![]()
Zoals altijd blijft de baas over
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
![]()
Koning piepeMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Oke kortom heb ik het cafe open gegooid voor 4 man en ben ik in mij 1tje aan het blazen nu.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 06:57 schreef smitjew het volgende:
Oke kortom heb ik het cafe open gegooid voor 4 man en ben ik in mij 1tje aan het blazen nu.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 06:20 schreef smitjew het volgende:
Voor het eerst xtc gehad, fucking fijn.![]()
![]()
Niet dat ik weet maar ben nu ook ongesteld sinds gisterenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Onlangs onveilige seks gehad?
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Attentie attentie. Dit is een bericht voor ieder in dit topic: De rode vlag hangt uit, er is er weer één aan de rode klats.
Wees gewaarschuwd!
- einde bericht -Zo'n bericht kan ook maar van 1 persoon komen he
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Attentie attentie. Dit is een bericht voor ieder in dit topic: De rode vlag hangt uit, er is er weer één aan de rode klats.
Wees gewaarschuwd!
- einde bericht -
Your beauty never ever scared me.![]()
Doe jij dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:36 schreef Monopoly het volgende:
Mja, een echte schipper vaart wel door de rode zee.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Iewquote:Op zondag 17 februari 2013 12:36 schreef Monopoly het volgende:
Mja, een echte schipper vaart wel door de rode zee.Your beauty never ever scared me.![]()
Als ik een relatie heb wel. Na het stappen met iemand naar huis en dan, mwoah, als ze echt heel geil zijn wel.quote:![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:36 schreef Monopoly het volgende:
Mja, een echte schipper vaart wel door de rode zee.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb wel. Na het stappen met iemand naar huis en dan, mwoah, als ze echt heel geil zijn wel.Held.
Tik 'm aan, ik ook. Goodlife.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar ben nu ook ongesteld sinds gisteren![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga ook maar een filmpje maken waar ik op m'n tampon zuig voor fame.![]()
![]()
Voor hoeveel mag ik die tampon dan van je kopen?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga ook maar een filmpje maken waar ik op m'n tampon zuig voor fame.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ruilen voor 2 gram wiet?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor hoeveel mag ik die tampon dan van je kopen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: