Een volwassen discussiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn standpunt duidelijk isen jouwe ook.
Ik ken genoeg mensen die alleen gaan:p Je bent geen einzelgänger:oquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Yreal het volgende:
Weet niet of ik wel alleen naar de bios wil
ergens heb ik ook wel trek in een whiskyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die alleen gaan:p Je bent geen einzelgänger:o
Ja! maar ik pak een pilsje en ga lekker weer bij de vrouw zitten!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:
ergens heb ik ook wel trek in een whisky
maar ik moet zeg maar met de motor naar de biosquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja! maar ik pak een pilsje en ga lekker weer bij de vrouw zitten!
Ik wens jullie nog een fijne avond en een rustige nachtrust toe:)
Jank. Zeur. Klaag. Blijf maar lekker thuis.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar ik moet zeg maar met de motor naar de bios
?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Aurelius. het volgende:
Hebben jullie jezelf al eens opgezocht in het curateleregister
wees eens een beetje ondersteunend mang. Meeste mensen liggen na een 3 jarige relatie minstens een maand huilend in bedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jank. Zeur. Klaag. Blijf maar lekker thuis.
ik sta niet onder curatelequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Aurelius. het volgende:
Hebben jullie jezelf al eens opgezocht in het curateleregister
Ik was na één mislukte date al drie wekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
wees eens een beetje ondersteunend mang. Meeste mensen liggen na een 3 jarige relatie minstens een maand huilend in bed
Ik mag niet kijken van de leiding.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Haha mijn docent deed het net tijdens college, maar hij stond er niet in![]()
![]()
Helemaal gelijk! Je gaat toch niet een vakkenpakket kiezen waar je een hekel aan hebt, ook al zou je het aan kunnen. Dan is de lol er snel af van het leren... Ik denk dat als je uiteindelijk niets gaat doen met die NT/NG vakken en je er een hekel aan hebt dat het juist slecht is als voorbereiding voor de universiteit. Als je zeg maar met twee vingers in de neus je diploma zou halen en je moet bij bijvoorbeeld rechten wel opeens veel leren kan je het misschien niet eens opbrengen en ga je keihard op je bek.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, is dat erg dan? Ik zou niet eens technische natuurkunde willen (en kunnen) doen dus dat ik dat niet eens zou mogen, maakt me niks uit. Als je nog niet weet wat je wil en geen hekel aan die vakken hebt is het wel een goed idee natuurlijk, maar als je veel meer geīnteresseerd bent in ges/ak/eco, moet je gewoon lekker E&M gaan doen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken van de leiding.
Ik hou ontzettend veel van kust.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef Keyos het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat er veel 'kunstgekkies' zijn die op een partij als de VVD stemmen.
Fijne avond vriend!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:34 schreef Aurelius. het volgende:
Toch maar even de stad in, fijnen avond nog waarde juristen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |