wat zeg je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toen begreep ie pas dat de patient tevens doof was.
Nee dat kan ook, en dat hoeft ook helemaal niet. Maar om 'bang' te zijn voor een woord..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zeg altijd kut, of shit, ofzo![]()
eigenlijk nooit kanker
zelfde als mijn piemel, maar ze mogen ook gewoon piemel zeggen hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef koenos het volgende:
Snap het wel, het heeft toch een grote lading voor veel mensen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef pussycatdoll het volgende:
Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
Voor de één een scheldwoord
Voor de ander de dood
Dus denk na voor je iets zegt!!!!!
Dat heeft het woord 'hartinfarct' ook, of 'aids' of 'MS'... Zijn toch ook gewoon woorden die je normaal kan zeggen? Ik snap niet waarom kanker per se anders moet zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef koenos het volgende:
Snap het wel, het heeft toch een grote lading voor veel mensen.
only on the interwebzzz, maar still, sommige mensen out therequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:56 schreef Piye het volgende:
Terechte klacht, maar ik kom dit gelukkig nooit tegen in mijn omgeving.
Ik had ook niet moeten proberen om serieus te reageren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zelfde als mijn piemel, maar ze mogen ook gewoon piemel zeggen hoor
Jij bent mijn verloren broerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:56 schreef superdrufus het volgende:
Wat een neoplasma malignum verhaal.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:56 schreef superdrufus het volgende:
Wat een neoplasma malignum verhaal.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef koenos het volgende:
[..]
Ik had ook niet moeten proberen om serieus te reageren.
Mijn kad is laatst ook stuk gegaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Mijn kad is ook ziek geworden, omdat ik hem steeds magnetronmaaltijden liet eten van de AH.
Ik vermoed de grote K
Graag zou ik een miljoen op mijn rekening gestort krijgen, voor het verlies. Want dan kan ik een nieuwe kad kopen.
Gr gr
Je moedahquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:00 schreef koenos het volgende:
[..]Wie is die gast met dat oranje hoedje?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |