Wel een terecht kankertopicquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar heb ik al zo veel notes voor.
Best wel een kankertopic dit Moira.
*Vraagt banaan.quote:
Pas als desbetreffende aandoening zo goed als helemaal is uitgeroeid of niet meer gevaarlijk is, mag je ermee schelden, krebsjong.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:14 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Nederlanders zijn de enigste mensen die elkaar vroeger ziektes toewensten als belediging.
Dit is dus Nederlandse cultuur.
Houd de Nederlandse cultuur in stand en scheld elkaar verrot met ziektes !
quote:Op zondag 28 april 2013 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Pas als desbetreffende aandoening zo goed als helemaal is uitgeroeid of niet meer gevaarlijk is, mag je ermee schelden, krebsjong.
Omdat je zo'n groot luxe tof forum niet gratis kunt onderhouden en optimaliseren?quote:Op zondag 28 april 2013 16:06 schreef adnapekkid het volgende:
hoezo moet je betalen om je notes te zien
Ligt er een beetje aan in wat voor context en welk subforum (bij welke mods) je met kanker smijt.quote:Op zondag 28 april 2013 16:08 schreef Seamonkey- het volgende:
Ook al zovaak een note gehad voor het gebruik van het woord kanker op dit forum. Word ook heel selectief op gemodereerd
okidokiquote:Op maandag 29 april 2013 15:06 schreef Phreakingout het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]___!!!!!
Ik heb me iets anders laten vertellen via de PM.quote:Op maandag 29 april 2013 15:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat je zo'n groot luxe tof forum niet gratis kunt onderhouden en optimaliseren?
Whehehequote:Op maandag 29 april 2013 18:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb me iets anders laten vertellen via de PM.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef HSG het volgende:
Wacht maar tot jij of een van je lijdende familieleden het heeft. Dan snap je het wel.
quote:
Ik zou dan gewoon hardop verkondigen "Mijn zus/moeder/vader/partner heeft kanker."quote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als mijn moeder, zus, partner en toekomstig kind allemaal aan kanker zouden komen te overlijden, zou dat vreselijk kut zijn en zou ik sterven van verdriet en alles. Kanker is ook een vreselijke ziekte als een naaste van je dat heeft.
Maar zelfs dán zou ik nog gewoon kanker uit durven te spreken. Omdat mijn familie kanker heeft (gehad) mag niemand meer het woord 'kanker' zeggen? Ik heb het dan niet over woorden als 'kankermongool' en 'krijg de kanker' of wat dan ook, maar ik zou het never nooit niet 'de grote K' noemen
Nee. Het is gewoon kanker. KANKER. Dat woord is niet bijzonderder dan andere woorden.
Vergeet de magnetronmaaltijden niet, en daar krijg je kanker van. Maar gezonder leven kan niet omdat de kids ADHD hebben en op de mytyl zitten in eindhoven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef Zolder het volgende:
Arme kinderen, in de kou zonder vader en playstation en een zwakbegaafde moeder
Als ik "grote k" hoor denk ik, deze josti kent het woord hoofdletter niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dan gewoon hardop verkondigen "Mijn zus/moeder/vader/partner heeft kanker."
Niet "Mijn zus/moeder/vader/partner heeft de grote K."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |