Gewoon zo doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel
Pfffff en dan keek ze heel boos erbij
Ik heb niet geapplaudisseerd
Fans keken mij boos aan
Whahahhaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan vindt Kally dat ik de eerste 35 minuten beter kan skippen. Ik geloof haar direct!
Je had er ook allang in moeten liggenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Ik ben niet bereid kort te dobberen voor dit programma.
We kunnen je op de hoogte houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Dat betekend dat ik NU uitbad moet stappen
Hoe lang zit je dan, anders houden we je op de hoogtequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Dat betekend dat ik NU uitbad moet stappen
kwartiertjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe lang zit je dan, anders houden we je op de hoogte
Blijf zitten, het is toch slechtquote:
Erikquote:
Ik ben nog pannenkoeken aan het verteren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Je had er ook allang in moeten liggen
Dat kan prima in badquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nog pannenkoeken aan het verteren.
Niet meer doen hoor...of je moet heel veel alcohol of real life kamervulling hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige week zonder fok gekeken. Toen was het echt saai ja
Waarom dan ook?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige week zonder fok gekeken. Toen was het echt saai ja
Als je tolerant wilt zijn dan doe je dat maar eldersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet hoe tolerant ik nog kan zijn voor alle troep die vanavond voorbij komt, aangezien ik mijn reserves gisteren bij Everybody dance now al heb opgemaakt. Maar ik heb wijn. En maltesers
.
Oh crap....de maltesers vergetenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet hoe tolerant ik nog kan zijn voor alle troep die vanavond voorbij komt, aangezien ik mijn reserves gisteren bij Everybody dance now al heb opgemaakt. Maar ik heb wijn. En maltesers
.
Ik wijn, chips en iets van worstjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik heb ook een worstje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wijn, chips en iets van worstjes
ik kon wel veel doorspoelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet meer doen hoor...of je moet heel veel alcohol of real life kamervulling hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |