Toch welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef picodealion het volgende:
Wolkers neem ik aan? Geen idee welk boek, ik weet alleen dat Turks Fruit en Terug naar Oegstgeest zijn verfilmd, maar dat is niet van hem lijkt me.
en een g.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Iemand vergat gewoon een E te typen.
Niet volgens IMDBquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef picodealion het volgende:
Had hij niet een cameo in Rosemary's Baby?
"Met" is bij mij als acteurquote:Op zondag 17 februari 2013 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Easy Riders, Raging Bulls
Shark Tale
Je leest de vraag nietquote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef DragonFodder het volgende:
hij heeft een aantal keer een cameo/figurantenrol in zijn films gehad. Telt dat ook? Zoja: Goodfellas?
quote:A small-time conman has torn loyalties between his estranged mother and new girlfriend--both of whom are high-stakeswith their own angles to play.
ik lees nooit de vraag. Ik roep zomaar wat films tot ik een punt heb.quote:
Ga je gangquote:Op zondag 17 februari 2013 18:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik lees nooit de vraag. Ik roep zomaar wat films tot ik een punt heb.
quote:Dick Goodwin discovers game shows are fixed: Charles Van Doren is fed answers so he beats Herbie Stempel.
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:14 schreef DragonFodder het volgende:
7 years in tibet
2012
300
16 candles
the 10 commandments
tres bienquote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef picodealion het volgende:
Laat maar.
Joseph Gordon Levitt - Brick - Lukas Haas - Mars Attacks - Jack Black - High Fidelity - John Cusack
4/6quote:Op zondag 17 februari 2013 19:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
the pink panther
blue movie
the white darkness
a clockwork orange
ik weet niet eens meer wat de rest van de kleuren waren
5/6quote:
Ik had die even over het hoofd gezien, maar ik wilde net gaan uitleggen dat je voor de laatste aan haarkleur moest denkenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:45 schreef Desunoto het volgende:
Gentlemen Prefer Blondes
Voor Mr. Blonde, als je dat als een kleur ziet tenminste.
iets zegt me dat me dat helemaal niet gaat helpenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef Desunoto het volgende:
Goed, dan nu de handen aan de knoppen voor de bekendste rol...
jep. Ik had gelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
iets zegt me dat me dat helemaal niet gaat helpen
quote:
dus.... je zegt nee?quote:
Die jaquote:
Precies wat ik in mijn hoofd hadquote:Op zondag 17 februari 2013 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anne Hathaway - Les Misérables - Amanda Seyfried - Mamma Mia - Meryl Streep - The Devil Wears Prada - Anne Hathaway
Bas van Toor dan, op grond van die tip.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is de andere Paul Anderson (die met W.S. tussen Paul en Anderson).
De dame die ik zoek, is iets getalenteerder dan Jovovich. Zinloze tip, want zowat iedereen is getalenteerder dan Jovovich.
Maya Rudolph?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze komt ook uit Saturday Night Live.
film?quote:Filmed during the L.A. riots of 1992.
quote:
quote:The kid who tellshow to use the rocket weapon could have learned the detailed instructions from watching Beverly Hills Cop II.
quote:Aside from the baseball bat;never uses the same weapon twice.
quote:Iron Maiden's song entitled "Man on the Edge" is based on this movie.
quote:
quote:In the scene whereis reading to Bianca, he is reading from "Don Quixote", whose main character also has delusions.
Gothika?quote:
jaartal hints zijn alleen voor Sands van toepassingquote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef picodealion het volgende:
Het jaartal van deze film ligt precies tussen die twee in.
Oh, ik dacht dat die bianca de waanideeen had.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:25 schreef picodealion het volgende:
is een man, en degene die dus waanbeelden heeft.
quote:Dagmar: Sometimes I get so lonely I forget what day it is, and how to spell my name.
quote:Kurt: You know what your problem is, Margo? You're just too aggressive. Just chill-lax, you know?
Margo: Shut up!
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:52 schreef Sands het volgende:
Gothika en Sucker Punch heeft me veel geholpen, bedankt dragon
dark knight returns?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef Sands het volgende:
Aub 1 animatiefilm met Joseph Gordon-Levitt
Ik? niks? Of heb ik het ergens bij het kopieren eraf gehaald?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef dekatophetspek het volgende:
hee drakenflodder wat heb je met mijn score gedaan?
Je haat hem zei ik tochquote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik? niks? Of heb ik het ergens bij het kopieren eraf gehaald?
Kun jij dadelijk bij het punten uitdelen de score van de weledelgeleerde Katophetspek herstellen? Hij mag niet de dupe worden van mijn copy/paste fail.quote:
Hoe weet jij wat mijn volgende gok is?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat mijn volgende gok is?
Maar goed: Jimmy Neutron?
Dat ik de regisseurs ga noemen en je dan nog steeds geen idee zal hebben.quote:
quote:Directors: Ron Clements, John Musker
nee, dat ik ga slapen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat ik de regisseurs ga noemen en je dan nog steeds geen idee zal hebben.
[..]
Ga nou maar slapenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, dat ik ga slapen.
oh, en het is een sci-fi achtige
En nu de Disney titel daarvanquote:Op maandag 18 februari 2013 00:05 schreef dekatophetspek het volgende:
Stevenson ken ik alleen van een klassiek piratenverhaal...
Treasure Island
Het is een sci-fi versie van het verhaal, de titel is niet heel anders gewoon een beetje logisch nadenkenquote:
quote:
Is niet meer nodig, vandaag wat eerder naar huis toe.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:54 schreef picodealion het volgende:
Beetje je vraag onderhouden mag wel kat.
Neequote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat zijn er al 20 meer dan ik nodig acht voor jouw begrippen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoe graag ik zou willen, ik heb geen idee.
Is het Wreck-it Ralph?
Ik wilde net dit plaatje postenquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Omdat ik zie dat Sands nu helemaal into Italiaanse regisseurs is, wil ik graag
Een weggeefplaatje als eerste doe ik alleen als ik bijna zeker weet dat jullie het niet gaan gokkenquote:
Jij wist hem vast al vanaf het eerste plaatjequote:
Maar hij is dan ook De SOK, net zoiets als The Hoff maar dan beterquote:Op maandag 18 februari 2013 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jij wist hem vast al vanaf het eerste plaatje
Nee, pas bij het 3e, zo memorabel was hij nietquote:Op maandag 18 februari 2013 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jij wist hem vast al vanaf het eerste plaatje
Er zijn nog 2 sequels.quote:Hero: Listen to me. A storm o'hell's coming down on this place any second. I don't know what they are, I don't know where they came from. All I do know is that these fuckers are fast, nasty, and hungry... and there's four of 'em. They got claws like Ginsu knives and more teeth than a chainsaw. They're comin'... right now. So we gotta lock this bar down. That means doors, windows, drains, and zippers, and we gotta do it now. You! Get a phone, call the cops, National Guard, townies, anybody who kicks ass, and get 'em out here. Any questions?
Bartender: Yeah. Who the hell are you?
Hero: I'm the guy that's gonna save your ass. [a monster immediately reaches through the window and kills him]
Misschien dan toch een keertje kijken.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tremors 2 tot 4 zijn uiteraard minder dan deel 1, maar in de tegenstelling tot de meeste sequels nog steeds redelijk de moeite waard.
quote:
thefuck...quote:
Flightplan?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
De Red Eye gok was een stuk minder slecht dan die random 2005 films van jou
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef picodealion het volgende:
The Cook, The Thief, His Wife & Her Lover?
quote:
Dat schiet ook niet opquote:Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De hoofdrolspeelster is iets ouder dan Ricci en kennen jullie allemaal, maar volgens mij is ze al minimaal 15 jaar niet meer in een degelijke film te zien geweest
quote:
Gelukkig hebben we wyccie nogquote:
Robby +1quote:
Ik duik ff achter een pcquote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Net als dat punt wat ik nog van je krijg?
Contact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |