alleen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik ga zo muziek luisteren
Ik steel nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij bent zo'n iemand die het wel even "steelt van de rijke tattas"
Zo laag, krijg je geen zakgeld? En anders ga je een baantje zoeken, je mag er ook best wel wat voor doen.quote:
Ga niet te verquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu wil je me wel zien komen he
Ik kreeg gister me zakgeld voor schoolfeest, dus is al op.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo laag, krijg je geen zakgeld? En anders ga je een baantje zoeken, je mag er ook best wel wat voor doen.
wanneer komt de mededeling waardoor we je gaan missen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef nodig het volgende:
Beste mensen van het FOK!forum die omstreeks 21.40 aanwezig zijn in het JNG slowchat topic te vinden in het Jongeren subforum, ik ga hierbij een belangrijke mededeling doen waardoor jullie mij heel erg moeten gaan missen:
Ik ga douchen.
Ondergetekend, Nodig
Ik ook niet nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik was gisteravond met een boer naar een voetbalwedstrijd. Was ie nog nooit naar toe geweest
Ohquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik bedoel naar jou
Jij denkt meteen weer heel vies
Na de 2 puntjes EE Gquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wanneer komt de mededeling waardoor we je gaan missen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |