quote:
Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef Jik32 het volgende:De familie vraagt om geen vooroordelen te hebben!!! zijn spullen incl. Portemonnee liggen thuis.
Het enige wat de familie wil is dat hij gevonden wordt, zonder speculaties over het waarom.
Dus Fokkers,
Willen jullie het zo veel mogelijk delen via internet (FB etc) en de familie helpen hun vader en man terug te vinden en niet meer in onzekerheid te leven? Iedere dag is er 1 te veel!!!
Dank jullie wel
De familie kan heel veel willen, de familie moet echter beseffen dat ze een probleem hebben. En hoe meer je in mist en nevelen verhult, hoe minder resultaat je zal behalen. Ik denk dat als je opener bent over de situatie als familie (en politie) dat je veel meer resultaat kan boeken.
Feit lijkt me dat hij niet meer vlakbij zijn huis is. Daar is met honden, mankracht, helikopter, etc. gezocht. Het gebied is niet dusdanig groot dat dit onoverzichtelijk is.
Blijven 3 opties over: de Lek en dat hij zelf vertrokken is. In het eerste geval is er weinig hoop en wachten tot hij letterlijk aanspoelt en in het tweede geval wordt het een hele lastige zaak. Het derde geval wil ik niet eens aan denken.
Als hij niks heeft meegenomen kan hij niet in een vliegtuig gestapt zijn en kom je niet veel verder dan Frankrijk of Duitsland.
Wat mij dus van belang lijkt is om meer informatie te verstrekken over zijn vaste gewoontes, plekken waar hij graag heenging, vrienden en vijanden voor zover bekend, en ander belangrijke zaken. Heeft hij eerder gepraat over vertrekken, is hij vaker een paar dagen weg geweest, hoe belangrijk is zijn gezin, en ga zo maar door.
De informatie nu is wel heel summier: dit is zijn naam en foto, we zeggen niks en zoek maar.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tha_Duck op 20-02-2013 09:03:05 ]