abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 februari 2013 @ 20:52:59 #1
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_122963556
Beste Fokkers,

Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te plaatsen, maar hij moet gevonden worden!!!
Dus ook op FOK een oproep!!

Sinds zaterdag 9 februari 2013 wordt de 44-jarige Patrick Diks uit Vianen vermist. Hij is na 21.00 uur niet meer gezien.
Voor meer informatie kijk op de site van VERMIST

http://www.vermist.nl/ind(...)a18c513167ff2f407dd8

Aangezien een paar de link niet kunnen openen en ik niet weet waarom en daar niks aan kan veranderen. Hierbij de foto en meer gegevens over hem!!

Uiterlijke kenmerken:

Kort kalend donkerbruin krullend haar, blanke huidskleur, 1.93 m. mager postuur, een grote neus en diepliggende lichtblauwe ogen. Op het moment van verdwijning droeg Patrick Diks een spijkerbroek, een beige trui, een donkere jas en zwarte moonboots.

[ Bericht 32% gewijzigd door Jik32 op 16-02-2013 21:40:03 ]
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_122963910
Je link doet het niet eens

EDIT: nu wel :D
pi_122965859
Bij mij niet...
pi_122980674
even naar boven halen
  zondag 17 februari 2013 @ 14:22:44 #5
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122985523
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:56 schreef stekelzwijn het volgende:
even naar boven halen
Ik doe mee.
Wat zijn er trouwens een boel vermisten, als je die site zo eens bekijkt :o
Leef en Laten Leven
  zondag 17 februari 2013 @ 14:39:21 #6
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_122986414
Is Patrick een bekende van je TS?
  zondag 17 februari 2013 @ 16:34:30 #7
393141 Jik32
pi_122992595
Alleen bekend van zien, maar veel mensen in mijn vriendenkring kennen Patrick en de familie goed.
Hij moet gewoon gevonden worden!!! Vreselijk wat de familie door moet maken.....

Dankjewel Stekelzwijn voor het naar boven halen :)

Via Facebook kan de foto gedeeld worden.

https://www.facebook.com/(...)00011&type=1&theater

hoop dat de link het doet......
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
  zondag 17 februari 2013 @ 23:23:33 #8
393141 Jik32
pi_123014660
Weer even naar boven schuiven..
  maandag 18 februari 2013 @ 09:29:48 #9
393141 Jik32
pi_123021597
De politie heeft zondagmiddag weer tevergeefs gezocht naar de vermiste Patrick Diks uit Vianen. Een helikopter hing een tijdje boven het Vianense bos, maar vertrok zonder resultaat.

De 44-jarige ondernemer is sinds vorige week zaterdag spoorloos. Een zoektocht in het bos en een Burgernetactie leverden een dag later niets op.

De politie Vianen laat weten dat er veel mogelijke zoeklocaties worden aangedragen en dat al deze plaatsen inmiddels zijn bekeken.

De vermiste man is mager, 44 jaar en 1.94 meter lang. Hij heeft een grote neus en kort haar. Hij droeg een spijkerbroek, een beige trui, een donkere jas en zwarte moonboots.
pi_123021768
Die foto gaat op Facebook al een aantal dagen rond.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 18 februari 2013 @ 09:45:21 #11
393141 Jik32
pi_123021841
Klopt, Hij is ook al vanaf 9Feb vermist. Hoe meer het via internet verspreid word de beter!!!

Hij moet ergens zijn. Iemand moet hem gezien hebben..... Hij kan niet in rook opgegaan zijn!!

Dus please.... Deel het zo veel mogelijk via FB etc.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:21:35 #12
393141 Jik32
pi_123069211
nog een keer omhoog schuiven ....
pi_123077068
Nog geen nieuws TS ? :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_123077286
Vage shit.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:45:13 #15
393141 Jik32
pi_123078240
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef DjinN het volgende:
Nog geen nieuws TS ? :{
Nee, nog steeds geen nieuws...... :{ Vreselijk voor zijn gezin.. . .
pi_123084004
Is hier 150 meter vandaan verdwenen :{
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:23:30 #17
393141 Jik32
pi_123104956
pi_123105002
Hij ligt naar in aanneem niet dood in het Viaanse Bos, dat is zo klein dat ze hem ongetwijfeld al gevonden zouden hebben.

Zijn huis staat voor 1,5m te koop en zijn bedrijf zal het in deze tijd ook niet makkelijk hebben gehad. Zou hij niet gewoon in de bus gestapt zijn met bestemming heel erg ver weg?
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:41:08 #19
393141 Jik32
pi_123105184
De familie vraagt om geen vooroordelen te hebben!!! zijn spullen incl. Portemonnee liggen thuis.

Het enige wat de familie wil is dat hij gevonden wordt, zonder speculaties over het waarom.

Dus Fokkers,
Willen jullie het zo veel mogelijk delen via internet (FB etc) en de familie helpen hun vader en man terug te vinden en niet meer in onzekerheid te leven? Iedere dag is er 1 te veel!!!

Dank jullie wel
pi_123105296
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:41 schreef Jik32 het volgende:
De familie vraagt om geen vooroordelen te hebben!!! zijn spullen incl. Portemonnee liggen thuis.

Het enige wat de familie wil is dat hij gevonden wordt, zonder speculaties over het waarom.

Dus Fokkers,
Willen jullie het zo veel mogelijk delen via internet (FB etc) en de familie helpen hun vader en man terug te vinden en niet meer in onzekerheid te leven? Iedere dag is er 1 te veel!!!

Dank jullie wel
ik hoop uiteraard voor de familie dat ie zo snel mogelijk en levend weer gevonden word!
maar als je dit soort oproepen op een forum gaat doen is het niet meer dan logisch natuurlijk dat mensen dan gaan speculeren over het hoe en waarom ;)
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_123105326
quote:

Dus Fokkers,

Dank jullie wel
We hebben niet zoveel te schaften met wat de familie wel of niet wil. Dit is een openbaar forum waar men graag over dit soort dingen discussieert. Als dit niet naar je zin is kun je een verzoek doen dit topic te laten sluiten.
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:52:53 #22
393141 Jik32
pi_123105387
Ik pak juist dit forum omdat ik zeker weet dat een heleboel Fokkers het delen!! En vooroordelen heeft niemand nog gehad hier, behalve Vianees Tha Duck, die er vlakbij in de buurt woont ;)

Ik tik alleen wat de familie vraagt.
pi_123105484
quote:

Dus Fokkers,

Dank jullie wel
De familie kan heel veel willen, de familie moet echter beseffen dat ze een probleem hebben. En hoe meer je in mist en nevelen verhult, hoe minder resultaat je zal behalen. Ik denk dat als je opener bent over de situatie als familie (en politie) dat je veel meer resultaat kan boeken.

Feit lijkt me dat hij niet meer vlakbij zijn huis is. Daar is met honden, mankracht, helikopter, etc. gezocht. Het gebied is niet dusdanig groot dat dit onoverzichtelijk is.
Blijven 3 opties over: de Lek en dat hij zelf vertrokken is. In het eerste geval is er weinig hoop en wachten tot hij letterlijk aanspoelt en in het tweede geval wordt het een hele lastige zaak. Het derde geval wil ik niet eens aan denken.

Als hij niks heeft meegenomen kan hij niet in een vliegtuig gestapt zijn en kom je niet veel verder dan Frankrijk of Duitsland.

Wat mij dus van belang lijkt is om meer informatie te verstrekken over zijn vaste gewoontes, plekken waar hij graag heenging, vrienden en vijanden voor zover bekend, en ander belangrijke zaken. Heeft hij eerder gepraat over vertrekken, is hij vaker een paar dagen weg geweest, hoe belangrijk is zijn gezin, en ga zo maar door.
De informatie nu is wel heel summier: dit is zijn naam en foto, we zeggen niks en zoek maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tha_Duck op 20-02-2013 09:03:05 ]
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:57:50 #24
393141 Jik32
pi_123105496
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We hebben niet zoveel te schaften met wat de familie wel of niet wil. Dit is een openbaar forum waar men graag over dit soort dingen discussieert. Als dit niet naar je zin is kun je een verzoek doen dit topic te laten sluiten.
Dankjewel Scorpie voor je mooie woorden.... Ik doe juist een verzoek iemand te vinden.
Wat wel of niet naar mijn zin is, doet er niet toe... Ik tik alleen wat de familie vraagt.

Is het niet veel belangrijker Patrick te vinden? Ik heb ook nergens gezegd dat het verboden is te speculeren of vooroordelen te hebben. Vrij forum, vrij land!!
pi_123105536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:57 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Dankjewel Scorpie voor je mooie woorden.... Ik doe juist een verzoek iemand te vinden.
Wat wel of niet naar mijn zin is, doet er niet toe... Ik tik alleen wat de familie vraagt.
Laat de familie dan zelf tikken.

quote:
Is het niet veel belangrijker Patrick te vinden? Ik heb ook nergens gezegd dat het verboden is te speculeren of vooroordelen te hebben. Vrij forum, vrij land!!
Patrick vinden is prio 1. Wie twijfelt daaraan?

Verwacht de familie dat wij met helpen zoeken achter elke graspriet gaan loeren en elke boom inklimmen om in de kruin te kijken? Of is het zoeken meer dan dat?

Overigens haal je zelf aan dat we geen vooroordelen mogen hebben, daarmee verbied ons dat dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')