Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Robbyquote:
Hij is nog niet weg, ik zal je m'n nummer even DM'en.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Robbyde man die ik zocht... me nicht of d'r vriend willen contact met jou opnemen voor je kamer (als die tenminste niet al weg is) ken dat?
Die slagtanden doen het hem.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Slecht dat ik meteen wist wat het moest voorstellen.
Wat heb jij toch met zijn zus...quote:
Niks, dat is juist de grap.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met zijn zus...
Ahh... sandje, nou klink je weer zo zielig...quote:
Liever niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahh... sandje, nou klink je weer zo zielig...
Hmm misschien moet ik de andere Britse Hitchcockfilms die ik niet heb gezien maar overslaan als dit onder het beste valtquote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Onder de beste Britse Hitchcocks ja
Heb je The Lady Vanishes al gezien?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik de andere Britse Hitchcockfilms die ik niet heb gezien maar overslaan als dit onder het beste valtIk vond The 39 Steps tegenvallen...
Dat is de beste Britse Hitchcock filmquote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nope, zit nog altijd sinds release te bedenken of ik het een Criterion waard vind
En welk niveau niet-Britse Hitchcockfilm moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is de beste Britse Hitchcock film
Top 15 filmquote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En welk niveau niet-Britse Hitchcockfilm moet ik dan aan denken?
Ik denk eerder dat je niet interesse voor Hitchcock films het probleem is.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm je laat het niet echt Criterion waardig klinken
Ik heb meer problemen met de prijsquote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je niet interesse voor Hitchcock films het probleem is.
En je hebt de film al ooit gezien, maar dan slechter gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met de prijs
Eh.. heb ik dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef Sands het volgende:
[..]
En je hebt de film al ooit gezien, maar dan slechter gedaan.
Ik zeg gewoon kopen, dan zie je hoe het wel moet.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja, maar daar zou ik nooit aan gedacht hebben als jij er niet over begon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon kopen, dan zie je hoe het wel moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je mag ook een opstarter plaatsen om de verveling tegen te gaan
Opstarten en vastlopen bedoel je.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je mag ook een opstarter plaatsen om de verveling tegen te gaan
Sorry, ik bedoelde: Je mag ook een makkelijke opstarter plaatsen om de verveling tegen te gaanquote:
Okquote:Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde: Je mag ook een makkelijke opstarter plaatsen om de verveling tegen te gaan
Sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 18:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zal je volgende keer ook een definitie van makkelijk geven
Je Ho's al op de straathoeken uitgezet?quote:
Die zijn nu geld voor papa aan het verzamelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je Ho's al op de straathoeken uitgezet?
Veldhoven Representeer!quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Die zijn nu geld voor papa aan het verzamelen.
Je bedoelt de tulpen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Wanneer kom je de waren inspecteren?
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Die zijn nu geld voor papa aan het verzamelen.
Op zoek naar een baan? Je moet wel 90% van je inkomsten afstaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben een geboren hosselaar.
Betaling geschiedt toch in natura? Ik ben een pleaser dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Opzoek naar een baan? Je moet wel 90% van je inkomsten afstaan.
Ik hoop wel dat je klanten geld voor je betalen, anders heb ik niks aan je.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Betaling geschiedt toch in natura? Ik ben een pleaser dus dat komt wel goed.
Dat zal ook wel voor mij geldenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:15 schreef picodealion het volgende:
Maar even opgezocht waar Desu het over heeft. Nog nooit van haar gehoord en precies 0 films met haar gezien.
Ook opgezocht. Volgens mij zat ze in zo'n westernserie waar ik vroeger op Sky Channel naar keek.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:15 schreef picodealion het volgende:
Maar even opgezocht waar Desu het over heeft. Nog nooit van haar gehoord en precies 0 films met haar gezien.
Wagon Train (TV Series 1957–1965) - IMDbquote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ook opgezocht. Volgens mij zat ze in zo'n westernserie waar ik vroeger op Sky Channel naar keek.
Ja, DragonFodder zal er wel over gaan zeiken waarschijnlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 20:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig weet Sands hem wel, alleen krijgen we nu weer zo'n kut vraag
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig weet Sands hem wel, alleen krijgen we nu weer zo'n kut vraag
Niet iedereen zit bij "Redactie Film"quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef Desunoto het volgende:
Hoe kunnen jullie Barbara Stanwyck nou niet kennen? Valt me toch een beetje tegen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet iedereen zit bij "Redactie Film"
Dat zegt nog niets natuurlijk. Ik heb niet eens half zoveel films gezien als de meeste mensen in FMT.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet iedereen zit bij "Redactie Film"
Helaas niet, ze is in 1990 gestorven.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:34 schreef Desunoto het volgende:
Maar ik dacht dat ze vooral door de film Double Indemnity wel onsterfelijk is geworden.
Behalve jij dan.quote:
Geef mij dan maar die titel.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets natuurlijk. Ik heb niet eens half zoveel films gezien als de meeste mensen in FMT.![]()
Maar ik dacht dat ze vooral door de film Double Indemnity wel onsterfelijk is geworden.
Dragon haat jequote:Op zondag 17 februari 2013 20:40 schreef dekatophetspek het volgende:
Vraagje: waarom sta ik niet meer in de scorelijst sinds TV / [FOK! Movie Trivia] - februari 2013 - Deel 6
quote:
quote:
Katquote:
Ik ben geen goede schrijver/recensentquote:Op zondag 17 februari 2013 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik geloof dat we een open sollicitatie hebben, dekatophetspek.
Vragensteller ook al niet, wat moet het worden met jou hier op fok?!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben geen goede schrijver/recensent
Helemaal niks, misschien moet ik er gewoon mee stoppen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vragensteller ook al niet, wat moet het worden met jou hier op fok?!
Nee, we hebben een pispaaltje nodig... voor als Dion ff weg is.. zoals nu.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Helemaal niks, misschien moet ik er gewoon mee stoppen.
nee joh, dat overleeft Robby niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Helemaal niks, misschien moet ik er gewoon mee stoppen.
Oh dan moet ik zeker stoppenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee joh, dat overleeft Robby niet.
Nee, die gast belde dus vanmiddag. En of het mogelijk was of er seksfeesten en weet ik wat georganiseerd konden worden, en of ik dan evt. zou kunnen helpen met warme hapjes en drankjes.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zal nog wel even blijven tot die vriendjes van dion je kamer hebben.
hij pimpt niet voor niets een limoquote:Op zondag 17 februari 2013 21:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, die gast belde dus vanmiddag. En of het mogelijk was of er seksfeesten en weet ik wat georganiseerd konden worden, en of ik dan evt. zou kunnen helpen met warme hapjes en drankjes.
Dion, wat een beest
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, die gast belde dus vanmiddag. En of het mogelijk was of er seksfeesten en weet ik wat georganiseerd konden worden, en of ik dan evt. zou kunnen helpen met warme hapjes en drankjes.
Dion, wat een beest
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hij pimpt niet voor niets een limo
Apart welquote:Op zondag 17 februari 2013 22:35 schreef picodealion het volgende:
Als iemand zich verveelt, deze vent is geweldig:
Homie!quote:
Al mijn ho's zijn de straat op, sorryquote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]![]()
Tering, wat een dooie boel hiero.
Ik kijk geen tvquote:Op maandag 18 februari 2013 22:18 schreef ArtistA het volgende:
Veel goeie films op Veronica deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |