SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Mama Leandra knows it allquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de huidige generatie jonge moeders het wondermiddel wat je bijna overal op kunt smeren.
Lijkt op zinkzalf, dus geschikt voor rode billetjes enzo.
Jajajaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh de titel! Die heeft ER express zo gedaan
Fout? Vingermisplaatsingquote:
Precies!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:02 schreef Leandra het volgende:
Dat filmpje was een van de eerste momenten dat ik het wel handig vond een plasma TV te hebben, die heeft tenminste een glasplaat waar je het zo weer van afveegt.
Ohhhh nou geen kinderen bij mijn plasma. Zeker niet met een pot creme. Zo'n gewone glasplaat is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:02 schreef Leandra het volgende:
Dat filmpje was een van de eerste momenten dat ik het wel handig vond een plasma TV te hebben, die heeft tenminste een glasplaat waar je het zo weer van afveegt.
Pffff Sacha, ben jij nou een vent!! Ik was aan het zoeken naar een plaatje met een kutkind dat een tv vernaggeld, maar kon alleen dit vindenquote:
Smeer het op je tvquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Leandra het volgende:
Overigens heb ik dankzij alle jubelverhalen in OUD destijds 2 potten Sudocrème gekocht, en ze zijn allebei nog ruim 3/4 vol.
Die kunnen dus ook wel weg, want ze zijn al meer dan 2 jaar open
Ik heb er nou eenmaal een van 2, dus dat voorkom ik hier toch niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ohhhh nou geen kinderen bij mijn plasma. Zeker niet met een pot creme. Zo'n gewone glasplaat is het nou ook weer niet
Dat spul blijft volgens mij langer goed dan tht zegtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Leandra het volgende:
Overigens heb ik dankzij alle jubelverhalen in OUD destijds 2 potten Sudocrème gekocht, en ze zijn allebei nog ruim 3/4 vol.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geeneens luierkinderen meer (thank god!!) maar ik koop ze nog steeds en gebruik ze echt voor alles. Schrammen, sneetjes, eczeem, brandwondjes. Er gaat hier zeker een pot per jaar doorheen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Leandra het volgende:
Je woont in Ierland toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb geeneens luierkinderen meer (thank god!!) maar ik koop ze nog steeds en gebruik ze echt voor alles. Schrammen, sneetjes, eczeem, brandwondjes. Er gaat hier zeker een pot per jaar doorheen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar denk ik even over na
Welnee, hoe kom je daar nou weer bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |