PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, er waren veel veel doorgesnoven gasten. Allerlei liefhebbers van verschillende stromingen die samenkomen, en bij elkaar "in de keuken kijken"... Ik krijg een beter gevoel van 100% mijn muziek zeg maar, zonder die rare gasten ook. Het ging trouwens fout om een stel Marokkanen van wat ik begrepen had, die wilden het vipdeck op zonder kaartje er voor te hebben. Tenminste, dat is wat ik er later van begrepen heb.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Te weinig mensen aan de drugs dus. Zonde...
Ga je dit jaar weer?
Jeck van Gelder is je Troll?quote:
Dat is wat emporium toch ook wel weer leuk maakt. Overal kijken andere muziek! Mysteryland is helemaal een speeltuin. Overal waar je komt is wel iets te doen. Kom je in een caravan waar je een stuk fruit krijgt waar je energy van krijgt o.i.d.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, er waren veel veel doorgesnoven gasten. Allerlei liefhebbers van verschillende stromingen die samenkomen, en bij elkaar "in de keuken kijken"... Ik krijg een beter gevoel van 100% mijn muziek zeg maar, zonder die rare gasten ook. Het ging trouwens fout om een stel Marokkanen van wat ik begrepen had, die wilden het vipdeck op zonder kaartje er voor te hebben. Tenminste, dat is wat ik er later van begrepen heb.
Verkapte kijk mij eens 1.84 miljoen hebben post.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog 160k en dan heb ik 2 miljoen
Staat er al best langquote:
CB of RB?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
IF Fanni btw, scoorde de 1-0 in de 93 minuut voor Marseille
Toch niet als CB?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
IF Fanni btw, scoorde de 1-0 in de 93 minuut voor Marseille
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens 1.84 miljoen hebben post.
Wat is het probleem, 186 langquote:
Vorig jaar kreeg hij een IF en SIF als CB, maar had hem al als RB in mijn team dus daar had ik niks aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is het probleem, 186 lang84 pace
Koop een PVR danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatannnnnn
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151612666
Ging nog een hele run aan vooraf, maar dat zie je natuurlijk niet.
Tweedehands van rijstquote:
Die heeft Thorb al tochquote:
Filmpjes op youtube zetten, beetje gek doen en jezelf afrukken voor de camera en je wordt slapend rijkquote:
Die akka achter standbeen vind ik altijd zoveel moeite.. Je moet 5 knopjes indrukken en dan ook nog opletten naar welke kant je gaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatannnnnn
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151612666
Ging nog een hele run aan vooraf, maar dat zie je natuurlijk niet.
5 knopjes?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die akka achter standbeen vind ik altijd zoveel moeite.. Je moet 5 knopjes indrukken en dan ook nog opletten naar welke kant je gaat.![]()
De Ronaldo-chop, fakeshot of McGeady spin is minstens zo effectief.
Misschien speelt hij op de pc met toetsenbordquote:
Alleen l2 en wat draaien hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die akka achter standbeen vind ik altijd zoveel moeite.. Je moet 5 knopjes indrukken en dan ook nog opletten naar welke kant je gaat.![]()
De Ronaldo-chop, fakeshot of McGeady spin is minstens zo effectief.
Waar heb je het over man.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog een spastische beweging met de rechterjoystick.
Jadson of Eduardo ST makenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie in de spits, Elkeson of Sobis?(4-2-3-1)
Elkeson. Sterker in de lucht en aan de bal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie in de spits, Elkeson of Sobis?(4-2-3-1)
Wel een SIF Reus wellicht.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Vorige week Lewandowski rood, nu Schieber
Ja klopt, dat postte ik straks ook. Helaas wel weer LCAM oftewel LWquote:
Arme Tobyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:27 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
FUCK YOU, WE ARE FROM EINDHOVEN
Rotterdam is toch de hoofdstad van de Antillen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
TERUG NAAR UW EIGENLAND, KUT!
Yupquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
Malki scoort WEER in de eerste minuut..dafuq. Derde keer al?
Ik wilde iets over Malki tikken. Maar besef nu pas dat hij tegen AZ speeltquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
Malki scoort WEER in de eerste minuut..dafuq. Derde keer al?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde iets over Malki tikken. Maar besef nu pas dat hij tegen AZ speelt
Dan heb je wel slecht opgeletquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde iets over Malki tikken. Maar besef nu pas dat hij tegen AZ speelt
Die Rinus kan ik onderhand wel vermoordenquote:
Ik kijk eigenlijk alleen naar Rinus voor zijn sexy vriendin..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die Rinus kan ik onderhand wel vermoorden![]()
![]()
Bij die van Cambuur, dat mannetje rechtsachter met die 2 deurtjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk vlees.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
Die stond vandaag nog op 9gag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk vlees.
hoppa
http://9gag.com/gag/6591512
Die bijt 'm erafquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen naar Rinus voor zijn sexy vriendin..![]()
Natte dromen!
Ja, daar haalde ik 'm vandaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die stond vandaag nog op 9gag.
hoppa
http://9gag.com/gag/6591512
Ik had al zo'n vermoeden. Het randje heb je namelijk eraf gehaald.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, daar haalde ik 'm vandaan.
Niet eens op gelet. Alleen het facebook deel eraf gekniept.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Het randje heb je namelijk eraf gehaald.
Facebook die je postte is fake.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Het randje heb je namelijk eraf gehaald.
Lekker die hamsterwangen vol spuiten met zaad!quote:
Aan de linkerkant mist een klein beetje, zie je aan de golven. Desalniettemin een lekker wijf!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Niet eens op gelet. Alleen het facebook deel eraf gekniept.
Haha, ik zag het ja. Hoopte dat ik hem weg had gehaald voordat iemand hem zou zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Facebook die je postte is fake.
quote:
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 20:17:48Malki is de 1ste speler OOIT die in één Eredivisieseizoen 3 keer scoort in de 1ste minuut van een wedstrijd #rodaz [via @infostradanl] reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 20:17:48Malki is de 1ste speler OOIT die in één Eredivisieseizoen 3 keer scoort in de 1ste minuut van een wedstrijd #rodaz [via @infostradanl] reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:06 schreef Fuszy het volgende:
1ste speler ooit die 3x in de eredivisie in de eerste minuut een goal maakt.
Als ik zie hoe ze die 'wave' doet, wil ik niet weten hoe ze iemand aftrektquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker die hamsterwangen vol spuiten met zaad!
1000% zekere IF ja. Als EA eindelijk eens doorheeft dat hij CAM moet zijn dan krijg ik echt een stijfje woensdagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef DutchSL het volgende:
Reus heeft nog een derde gemaakt ook, SIF vrijwel zeker dus.
Die gaat wel weer weg als je zijn prijs ziet als die op de markt komtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1000% zekere IF ja. Als EA eindelijk eens doorheeft dat hij CAM moet zijn dan krijg ik echt een stijfje woensdag
Hij hoort gewoon LM/LW te zijn hoor, 4-2-3-1 heeft wingers, alleen niet op Fifaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1000% zekere IF ja. Als EA eindelijk eens doorheeft dat hij CAM moet zijn dan krijg ik echt een stijfje woensdag
Idd, anders krijg je hetzelfde als wij zondag..faal je daarna zelf ineens tegen fucking Roda. En dan is Utrecht nog een stuk gevaarlijker uiteraard.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik wacht met lachen tot PSV voorbij is, dat is ook een wekelijks risico op een afgang
Niet echt maar af en toe heb ik wel het gevoel dat ik tegen een gehandicapte speel!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef DaggerOne het volgende:
Even een vraag tussendoor, geloven jullie dat er een handicap in FUT zit?
Veel gehandicapte mensen, maar geen handicap.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef DaggerOne het volgende:
neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef DaggerOne het volgende:
Geen handicap, maar wel een soort van momentum.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef DaggerOne het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Bijna 0-1 Utrecht. Als Duplan die bal tussen al die spelers in met zijn linker gewoon in de kruising schiet van 25 meter dan staat PSV hier gewoon achter. Wat een geluk.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel gehandicapte mensen, maar geen handicap.
oh kut pvr stond niet op recordquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef BDIL het volgende:
ER IS MAAR 1 NWOFOR , ER IS MAAR 1 NWOFOR
Weer een zieke omhaal
ze zijn op wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik wacht met lachen tot PSV voorbij is, dat is ook een wekelijks risico op een afgang
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef BDIL het volgende:
ER IS MAAR 1 NWOFOR , ER IS MAAR 1 NWOFOR
Weer een zieke omhaal
Mongooltje is het ook. Eerst gooit hij zijn eigen glazen in met die achterlijke rode kaart, dan raakt hij geblesseerd en gaat hij toch vrolijk naar de Afrika Cup en nu zou het dan vreemd zijn dat hij nog niet speelt?quote:
Wat meer kans om zich te bewijzen zou rechtvaardig zijn. Hij heeft wel vaak laten zien dat hij echt prima kan voetballen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mongooltje is het ook. Eerst gooit hij zijn eigen glazen in met die achterlijke rode kaart, dan raakt hij geblesseerd en gaat hij toch vrolijk naar de Afrika Cup en nu zou het dan vreemd zijn dat hij nog niet speelt?
Ja, ik ben niet voor niks fan van hem gewordenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat meer kans om zich te bewijzen zou rechtvaardig zijn. Hij heeft wel vaak laten zien dat hij echt prima kan voetballen.
Vorige week ook al niet..tactische keuze I guessquote:
En dan Lens in de spitsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorige week ook al niet..tactische keuze I guess
nee dat hoop jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef Fuszy het volgende:
Mooie goal. Leuke wedstrijd so far. Gaat zeker een keer rood vallen.
Daarnaast gok ik op een 2-2
Nee dat gok ik. Ik hoop dat PSV verliestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee dat hoop je![]()
psv wint dit gewoon
Spreek je het woord dan ook uit met Engels accent of schrijf je het alleen zo?quote:
doe niet zo moeilijk manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spreek je het woord dan ook uit met Engels accent of schrijf je het alleen zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |