ik heb zoveel medelijden met je rechterhandquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn penor heet Henk, en wil aandacht.....
ain't nobody got time for thatquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man lekkahLekte gisteravond nog uit m'n kut van de dag ervoor
![]()
holy shitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
Wat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
Ja en omdat hij daar nu keigezellig aan het doen is met z'n broertjes over de vloer en het keigezellig is met hun 3en en ik hier keiongezellig in m'n eentje achter de laptop zitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat je zoveel over hem praat
roomtaartquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Moira. vertel ons eens meer over je creampie's ?
Ze stinken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Moira. vertel ons eens meer over je creampie's ?
Mag nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Piye het volgende:
Post eens niet zo snel mensen, ik wil ook nog graag andere topics volgen.
wij hebben je zielquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Piye het volgende:
Post eens niet zo snel mensen, ik wil ook nog graag andere topics volgen.
shandy? ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:00 schreef Monopoly het volgende:
Bier ja. Goed idee eigenlijk. Er liggen er hier nog maar 2. Wou vanavond pilsloos gaan. Heb nog wel flesjes shandy liggen! Dat spul is echt bazig lekker.
Delanoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Piye het volgende:
Ik zie trouwens dat jullie het over namen hadden.
Mijn tweede naam is Delano. Vond ik altijd best een mooie naam. Hier op FOK! posten ze 'm in elk topic over namen als tokkienaam.
jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Piye het volgende:
Mijn tweede naam is Delano. Vond ik altijd best een mooie naam. Hier op FOK! posten ze 'm in elk topic over namen als tokkienaam.
Namen die met een D beginnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Piye het volgende:
Shandyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:00 schreef Monopoly het volgende:
Bier ja. Goed idee eigenlijk. Er liggen er hier nog maar 2. Wou vanavond pilsloos gaan. Heb nog wel flesjes shandy liggen! Dat spul is echt bazig lekker.
Soort van appelsapbier achtig spul. Zit maar 0.5% alcohol in. Lekker spul, aanrader. Flesjes kosten maar 40 cent geloof ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
shandy? ken ik helemaal niet
Dronkelapjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
4e halve liter wordt geopend
klinkt gayquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soort van appelsapbier achtig spul. Zit maar 0.5% alcohol in. Lekker spul, aanrader. Flesjes kosten maar 40 cent geloof ik.
ik hou het gewoon bij bier en mijn schap met sterke drankquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soort van appelsapbier achtig spul. Zit maar 0.5% alcohol in. Lekker spul, aanrader. Flesjes kosten maar 40 cent geloof ik.
Ja eigenlijk welquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb zoveel medelijden met je rechterhand
achja, ik zou m'n kind niet delano noemenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Is toch best een mooie naam?
[..]
Ach, ik ben een junkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nah.. dan word ik weer als alcoholist aangezien
mijn ouders gaven me als kind een lepel jägermeister als ik ziek was, en dan bedoel ik vanaf 4. Sindsdien ben ik immuun voor drank ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Toch is het lekker spul. Ik mocht dat vroeger drinken toen ik nog een kleine Mono was, ipv het echte bier.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
achja, ik zou m'n kind niet delano noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |