Bedankt Heksiequote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Toverheks het volgende:
RLS / Volg de vos
Selam en Poezewoes, hier staan een paar afleveringen van de oostvaardersplassen, niet alle delen kon ik vinden .
ja dat is hem, oh te schattig gewoonquote:
Omdat het jouw kleinkind niet isquote:Op zondag 17 februari 2013 12:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is hem, oh te schattig gewoon
om op te vreten Solomon heet hij, en wat een lieve vader zo rustig bleef iequote:Op zondag 17 februari 2013 12:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Omdat het jouw kleinkind niet isKlerekoter... lol
Oww wat erg dit de Sudo creme, dit is zulk een viese creme om het af te wassen , maar O wat een leuk fimpjequote:Op zondag 17 februari 2013 12:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is hem, oh te schattig gewoon
En dan vooral op het donkerste deelquote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is wat we noemen het meer intelligente type, lekker op het ijs stampen naast een wak.
Nou, papa is heel boos hoor, ja, ja, papa is heeeeeel boos, hé. Ja, daar zal ie wat van opsteken .....quote:
Ja echt heel verschrikkelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En dan vooral op het donkerste deel
de hele bank zit ook onder echt en dan die lippen van Solomon echt je kan me opvegen wat een heerlijk kindquote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef selam het volgende:
[..]
Oww wat erg dit de Sudo creme, dit is zulk een viese creme om het af te wassen , maar O wat een leuk fimpje
Solomon heeft een lieve papa lijkt mijquote:Op zondag 17 februari 2013 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, papa is heel boos hoor, ja, ja, papa is heeeeeel boos, hé. Ja, daar zal ie wat van opsteken .....
Volgende keer Bison Montage kitquote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Solomon heeft een lieve papa lijkt mijzo moeten alle papa`s reageren als hun kind met sudocreme speelt
En ze hand het lijkt wel een handschoen wat hij aan heeftquote:Op zondag 17 februari 2013 13:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de hele bank zit ook onder echt en dan die lippen van Solomon echt je kan me opvegen wat een heerlijk kind
Ben benieuwd of papa dan ook zo kalm blijftquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Toverheks het volgende:
echt moest nog een keertje kijken, heerlijk ditbisonkit wel een idee Bendeb
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of papa dan ook zo kalm blijft
Wat naar nuquote:Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef Margo37 het volgende:
Gert blij, Feyenoord al achter
edit: en al 2-0
Ik ga er vanuit dat Gert ze nog wel naar de overwinning kan schreeuwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |