Zelfde tijd aangemaakt, deze heeft meer reacties.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:06 schreef Wombcat het volgende:
Hier verder: SPT / WK Schaatsen Allround in Hamar #2
Op de seconde ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zelfde tijd aangemaakt, deze heeft meer reacties.
dan kunnen ze er beter wieltjes onder bouwenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
En ze moeten er nog 20 minuten op rijden.
idd... ik had m'n planning al helemaal ingericht op 12 uur. Zeker nu het niet op vrijdag is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:15 schreef Remzz het volgende:
Doen ze dat nu puur zodat ze goed uitkomen met de finale van het biathlon? Kunnen ze dan niet gewoon wat eerder beginnen, 2 uur is echt heel laat voor een allround toernooi.
Hamar was ooit toch een 'snelle' baan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij sommige banen kan dit wel; in Inzell werden er vorige week 8 5km's achter elkaar gereden. Dat ging prima.
Die man uit Lemmer die voor Oostenrijk rijdt is ziek afgemeld (maar ik ben zijn naam kwijtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:17 schreef MiLalaa het volgende:
hee, waarom rijdt Sun alleen? heb ik wat gemist?
ah ok, thnx, Smallenbroek..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die man uit Lemmer die voor Oostenrijk rijdt is ziek afgemeld (maar ik ben zijn naam kwijt)
Wat let hem?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Silovs kan op deze manier de 10km dus vergeten.
Mwa, zo goed zijn de anderen ook weer niet op 5km vergeleken met Silovs, denk ik..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Silovs kan op deze manier de 10km dus vergeten.
Dijkstra en Hersman hè.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:27 schreef Remzz het volgende:
Hoe kunnen ze nu iemand met 6.28 de een van de grootste concurenten van Kramer noemen.
ze moeten het toch vollullenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:27 schreef Remzz het volgende:
Hoe kunnen ze nu iemand met 6.28 de een van de grootste concurenten van Kramer noemen.
Hij moet eigenlijk top 8 op de 5km rijden...dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, zo goed zijn de anderen ook weer niet op 5km vergeleken met Silovs, denk ik..
Het zegt iig meer over de competitie dan over kramer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:27 schreef Remzz het volgende:
Oja, ik zat nog bij de vrouwenquote:
Maak hier ff een reeks van dan.quote:
Nee okee, dat gaat niet lukken.. Kramer, Blokhuijsen, Bokko, Lunde Pedersen, Verweij, Swings, Kuck en Skobrev rijden allemaal al op een been sneller dan Silovsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet eigenlijk top 8 op de 5km rijden...dat wordt lastig.
Er wordt al veel schaatsen niet meer live uitgezonden op tv.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef Sunshineboy het volgende:
Door die overkill aan schaatsen, vergeten dat dit weekend het WK allround is. Vroeger toch iets dat ik van de eerste tot de laatste minuut volgde...
Op dergelijk ijs moeten ze hun tweede been wel in de bochten gebruiken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee okee, dat gaat niet lukken.. Kramer, Blokhuijsen, Bokko, Lunde Pedersen, Verweij, Swings, Kuck en Skobrev rijden allemaal al op een been sneller dan Silovs
quote:
geweldigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef Montov het volgende:
Wel eindelijk eens beeld van de wissel van Hedrick op het rechte stuk bij de finish. Hilarisch was dat toen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef Slobeend het volgende:
Wat een ongelofelijk droevig kut item was dit.![]()
ik ben weggeschakeld, kon het niet meer aanzienquote:
Ik kom de tong ook overal tegenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:47 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis van het voetballen.
Wüst superieur en Kramer teleurstellende 500 ?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Op de radio is de kwaliteit van verslaggeving bij schaatsen vele malen beter. Droevige analisten en items op de tv.
Ik denk dat de gemmiddelde sport liefhebber ook geen zin heeft om tussen eind november en eind februari zich wekelijks te vergapen aan dezelfde personen die een tigtal rondjes draaien,zeker als er maar 2 a 3 favorieten per afstand zijn die over 2-3 landen te verdelen zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Allrounden is niet Olympisch...dat is de reden waarom men het niet serieus neemt.
Naaahquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
6.13 / 6.14 lijkt me iets te hoog gegrepen voor Kramer.
Erben Wennemars jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Op de radio is de kwaliteit van verslaggeving bij schaatsen vele malen beter. Droevige analisten en items op de tv.
In Nederland wel ja, waar het programma in noorwegen word aangepast vanwege een biathlon WK.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Erben Wennemars ja
Maar ik vind het onzin dat er teveel schaatsen (op tv is) elke sport kent world cup's WK's en EK's. En als het op tv is kijkt er gewoon standaard 1 miljoen mensen, kortweg gezegd er is gewoon vraag naar.
Je moet wat dit toernooi om het spannend te maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:01 schreef MiLalaa het volgende:
tsjonge.. Sven was gewoon iets vergeten, loopt ff chagrijnig terug en de commentatoren zien direct sensatie!
Die verwarring had ik net ook al.quote:
Het is idd zo waardeloos en ze noemen ook dezelfde clichésquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die verwarring had ik net ook al.
Zoals ik zei, Snoeks, Dijkstra, what difference does it make?
De vorige dweilpaus ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |