Zelfde tijd aangemaakt, deze heeft meer reacties.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:06 schreef Wombcat het volgende:
Hier verder: SPT / WK Schaatsen Allround in Hamar #2
Op de seconde ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zelfde tijd aangemaakt, deze heeft meer reacties.
dan kunnen ze er beter wieltjes onder bouwenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
En ze moeten er nog 20 minuten op rijden.
idd... ik had m'n planning al helemaal ingericht op 12 uur. Zeker nu het niet op vrijdag is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:15 schreef Remzz het volgende:
Doen ze dat nu puur zodat ze goed uitkomen met de finale van het biathlon? Kunnen ze dan niet gewoon wat eerder beginnen, 2 uur is echt heel laat voor een allround toernooi.
Hamar was ooit toch een 'snelle' baan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij sommige banen kan dit wel; in Inzell werden er vorige week 8 5km's achter elkaar gereden. Dat ging prima.
Die man uit Lemmer die voor Oostenrijk rijdt is ziek afgemeld (maar ik ben zijn naam kwijtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:17 schreef MiLalaa het volgende:
hee, waarom rijdt Sun alleen? heb ik wat gemist?
ah ok, thnx, Smallenbroek..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die man uit Lemmer die voor Oostenrijk rijdt is ziek afgemeld (maar ik ben zijn naam kwijt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |