Inderdaad, het was fantástisch, woensdag én donderdag!
En inderdaad, ik was er ook mét rubber kip.
Donderdagmiddag in Amsterdam op straat tegen Sheila Gonzales aangelopen én iets later tegen Dweezil.
Prachtige shows, allebei.
Ik vind 013 een betere zaal, omdat het ondanks de grootte toch intiem is en je overal goed zicht hebt. Voor mij waren 'Pygmy Twylyte', 'Zoot Allures' (mét 'Ship Ahoy' coda) en 'Illinois Enema Bandit' de hoogtepunten van het Tilburg concert.
De Melkweg is wat kleiner en zat stampensvol, behalve vooraan, waar ik uiteindelijk stond. Potjandosie, ik ging even piesen; naar achteren lopen duurde twee minuutjes, terug naar voren bijna een half uur. Hoogtepunten in Amsterdam: 'Dog/Meat', en opnieuw 'Zoot Allures' (mét 'Ship Ahoy' coda) en 'Illinois Enema Bandit. Na afloop kwamen we in Amsterdam Sheila, de toetsenist en de percussionist nog tegen. Dat werd een gekke foto met die rubber kip.
Ray White, wat een stem heeft die man nog steeds!.
Ik heb een hele zwik foto's gemaakt en zelfs wat gefilmd. Als er mensen geďnteresseerd zijn, zal ik de link naar mijn webstek geven als de foto's geplaastst zijn. Dat wordt gedurende dit weekeinde, verwacht ik.
Dank aan TheGrandWazoo en Weasel voor hun gezelligheid, Dave & Nicola uit Manchester voor hun gezelschap gedurende de donderdag in Amsterdam, en al die andere Zappafans die ik weer eens mocht ontmoeten!
19 oktober spelen de FoolZ, een Apeldoornse coverband, in het Bluescafé in Apeldoorn. De enige plek waar ze écht goed klinken!
We don't mess around!
bazbo
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op
www.bazbo.net