SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
(1 maart wel Aldo ovb)14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Tja 30 zal het wel niet worden hoor. Sowieso afzeggingen, velen zullen het te ver vinden ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe BBQwel speklapjes en hamburgers he
Ik vind 30 best veel
hihihi pooltafel
En d'r mag gepooled worden ja![]()
![]()
Ik hoop dat het mee gaat vallenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:12 schreef -Engel- het volgende:
Hehehe.....
Duur grapje wordt dat
zo.... brood op!![]()
![]()
Heb je ook zo'n uhm tool dinges? hoe heet t ook al weer.... je weet wel zo'n dingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja 30 zal het wel niet worden hoor. Sowieso afzeggingen, velen zullen het te ver vinden ook.
Poolenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja 30 zal het wel niet worden hoor. Sowieso afzeggingen, velen zullen het te ver vinden ook.
![]()
20 april toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En d'r mag gepooled worden ja14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Vast welquote:
Ik was voor een kroegverjaardag zo'n 200 euro kwijt.... was met een man of 20
Je kan natuurlijk ook vragen of mensen wat meebrengen (american style)![]()
Doei Engel
14 SHADES OF GREY
Poolen ik moet meer oefenen. Ik weet nu wat de bedoeling is
14 SHADES OF GREY
Of ik tools heb?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n uhm tool dinges? hoe heet t ook al weer.... je weet wel zo'n dingEngeltje toch
![]()
![]()
Dat klinkt wel interessant ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vast wel
Ik was voor een kroegverjaardag zo'n 200 euro kwijt.... was met een man of 20
Je kan natuurlijk ook vragen of mensen wat meebrengen (american style)![]()
Nu snel een dm van je tool sturen aan Engelquote:
14 SHADES OF GREY
Ze kijkt maar in KPDquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu snel een dm van je tool sturen aan Engel![]()
![]()
Typisch vrouwen die zuigen overal het leven uitquote:14 SHADES OF GREY
Als het er uitgezogen is kan je er geen leven meer mee verwekken neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Typisch vrouwen die zuigen overal het leven uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |