quote:
giel moeten ze in de noordzee dumpenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef theodoor9 het volgende:
Die giel is ook wel een echte lul hè. Dat je de presentatie die je zelf doet ook nog uitlekt ook. Triest!
mafkeesquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef leeell het volgende:
Pinkpop
Kings of Leon
Foo Fighters
loop maar door jongeman
Da's wel makkelijk. De Alpha staat bij die acts gewoon helemaal vol dan hoor. Of zijn dat dan geen echte Lowlanders?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef leeell het volgende:
Pinkpop
Kings of Leon
Foo Fighters
loop maar door jongeman
Florence + The Machinequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
mafkees
Noem zelf eens wat namen die je wilt zien komen?
Over de Foo Fighers heb je gelijk. Vond ze ook Pinkpop ook beter dan op Lowlands.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:26 schreef mr-green het volgende:
ieder zijn ding.
Ik ben regelmatig naar Pinkpop geweest en PP kan je eigenlijk niet vergelijken met LL. PP heeft als pluspunt dat het een grote Mainstage heeft. Zo kwamen de Foo Fighters daar veel beter over dan op LL in de Alpha. LL heeft als grote voordeel weer dat het gezelliger is en snachts ook los gaat
Maar om nou gelijk te zeggen PinkpopDat is ook weer zo
![]()
neuh, ieder zn eigen smaak hoor, ik misgun mensen bepaalde.acts op LL echt.niet, ik kon me alleen niet vinden in zn monoloogquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Da's wel makkelijk. De Alpha staat bij die acts gewoon helemaal vol dan hoor. Of zijn dat dan geen echte Lowlanders?
Maar het al zo vroeg moeten stoppen met muziek vind ik wel zo vervelend bij pinkpop, tot 23.00 uur en geen minuut later. Bij werchter wat gewoon in een dorp ligt gaat men ook tot 4.00 uur door 3 avonden op een rij, alleen de 4e en dus laatste avond is het vaak wat vroeger afgelopen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:26 schreef mr-green het volgende:
Maar om nou gelijk te zeggen PinkpopDat is ook weer zo
![]()
Die Antwoord heeft redelijk nieuw spul, 2 jaar terug.was het wel een feestje met een verklede, stagedivede ninjaquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar goed, laten we het hier weer over Lowlands praten. Het LL programma is ook nog lang niet compleet.
Idd. Bovendien is LL veel meer dan alleen het line-upje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar goed, laten we het hier weer over Lowlands praten. Het LL programma is ook nog lang niet compleet.
Klopt maar ik hoop persoonlijk dat we toch iets leukers krijgen dan Slayer en kornuitenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Idd. Bovendien is LL veel meer dan alleen het line-upje.
Bowie, mark my wordsquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoop persoonlijk dat we toch iets leukers krijgen dan Slayer en kornuiten.
terugkeer in de muziekwereld, Slayer op Lowlands, ik bedoel gekker kan nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Die tourt niet meer joh
Zou overigens niet verkeerd zijn hoor.
En denk dat Biffy Clyro ook waarschijnlijk is, aangezien ze niet op Pinkpop staan. (Maar niet als headliner vermoed ik)
Idd nog veel meer rock erbij net zoals de de eerdere jaren van LL, ipv al die pop en indie shit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoop persoonlijk dat we toch iets leukers krijgen dan Slayer en kornuiten.
Zou me niks verbazen als ze (wanneer ze komen) op vrijdag of zaterdag headlinen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Die tourt niet meer joh
Zou overigens niet verkeerd zijn hoor.
En denk dat Biffy Clyro ook waarschijnlijk is, aangezien ze niet op Pinkpop staan. (Maar niet als headliner vermoed ik)
In Nederland? Ik denk/hoop het niet. Denk dat het meer een subheadliner is. En Jake Bugg kunnen we ook met potlood opschrijven dat hij komt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze (wanneer ze komen) op vrijdag of zaterdag headlinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |