SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie buik heb je alquote:Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef Kiwisoep het volgende:
Mooi kleedje hoor!
Thanks Isis, ben er nog niet echt handig mee!
Ik wil in het geheel niet bepalen wie wat zegt, maar het feit dat dit een discussieforum is, betekent ook niet dat alles maar meteen gezegd hoeft te worden. We zijn allemaal ook nog wel mensen achter onze toetsenborden en 'forum' is geen vrijbrief om je mening maar gewoon neer te zetten, zonder rekening te houden met wat fatsoen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Dit is een discussieforum, zoveel mensen zoveel smaken, je zegt het zelf. Blijkbaar mogen deze volgens jou niet geuit worden. In dit geval of in die van asfalthooliganverhalen bijvoorbeeld.
Het is fijn om die moraalridderkwaliteiten te bezitten maar nu komt het vooral over of jij bepaalt over wie en wat en watvoor mening men mag uiten hier.
Ow dat doet die van mij regelmatig. Dan lig ik op de bank en hij op de leuning en moet ik die kont echt af en toe ontwijkenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Klopt jade ultieme genegenheid / blijk van vertrouwen is als ze hun staart optillen en hun sterretje zowat in je gezicht duwen
maar ik heb toch liever een kopje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Spirit82 op 25-02-2013 22:23:17 ]Sarcasme. Herken het.
Ohh, is dat lief bedoeldquote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Klopt jade ultieme genegenheid / blijk van vertrouwen is als ze hun staart optillen en hun sterretje zowat in je gezicht duwen
maar ik heb toch liever een kopje
Thanks!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:48 schreef Fieder het volgende:
Mooooooooi Lot!![]()
Ik vind t wel jammer dat ik niet hoogzwanger was in de zomer. Lijkt me zo leuk om gewoon zo over straat te kunnen in zo'n mooi jurkje. Nu zat ik verstopt in n dikke lelijke winterjas. Maar qua vochtpootjes was t vast wel beter zo.
Dankje!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:52 schreef Suikertante het volgende:
Waut L0t wat mooi!! Je buik lijkt extra mooi groot omdat je verder zo slank bent
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ben verliefd. Haaaaaai!![]()
![]()
Mooi L0t!
Awwquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
Lot, je hebt echt een supermooi silhouet!! Zou je eigenlijk iets mee moeten doen qua kunst/foto/whatever
Jij kan nog wel 11 kinderen op de wereld zetten en hetzelfde figuur behoudenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij lex had ik in t begin ook een bollie..dat ging weg bij een week of 14 zag ik net..en kwam terug bij 24
Alleen zo jammer dat je nog nooit op andermans buik hebt gereageerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef moedertje82 het volgende:
ow nee hoef niet vroeger te bevallen hoor, maar zovaak zit ik hier niet. Dus ja je weet nooit. Volgends mij groeit mijn buikie wel door, mensen ik ontplof bijna lijkt wel.
och och, een buik is een buik ehquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je nog nooit op andermans buik hebt gereageerd.
Dat vind ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ha! Bedankt! Ik volg/lees al heel lang jouw weblog (omdatikhetzeg) maar kon niet meer herinneren van welke fok!user die ook alweer wasquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:41 schreef mignonne het volgende:
grappig om mn eigen posts ook terug te lezen daar
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ha! Bedankt! Ik volg/lees al heel lang jouw weblog (omdatikhetzeg) maar kon niet meer herinneren van welke fok!user die ook alweer was. En nu weet ik het
Sorry voor het offtopic gaan.
ow jawel hoor alleen in de vorige topics zeg maar, zit hier niet heel veel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |