abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123272658
Heeft iemand aanmerkingen op de site in mijn signature? Ik denk erover na om bij bepaalde producten ebay affiliates neer te zetten. Ik ben ook bezig met een klein beetje linkbuilding maar heb nog niet echt reacties gehad dus vooralsnog staat het alleen op yahoo answers (en fok!) :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Nezhi op 24-02-2013 13:24:00 ]
pi_123273077
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef JDx het volgende:
Hahahaha, fucking na-aper. Doe eens origineel pik. Maar wens je veel succes!

:D
JDx heeft wel gelijk in deze. Dit http://kledingmerken.jdx.nl/ ziet er stukken beter uit. Al is dit zonder cms gemaakt denk ik :@
Maar dit nodigt uit tot meer te klikken e.d.
pi_123273156
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:18 schreef Nezhi het volgende:
Heeft iemand aanmerkingen op de site in mijn signature? Ik denk erover na om bij bepaalde producten ebay affiliates neer te zetten. Ik ben ook bezig met een klein beetje linkbuilding maar heb nog niet echt reacties gehad dus vooralsnog staat het alleen op yahoo answers (en fok!) :P
Je site is uit je post, die uit je sig werkt niet ^O^
Werkt nu wel. ik ga eens kijken :)
pi_123273190
Vreemd? Bij mij laadt hij wel en bij vrienden ook. En bij sommige mensen weer niet :S
Ah, als hij erg traag laadt moet ik weer een mailtje sturen naar Versio.
pi_123273269
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef Nezhi het volgende:
Vreemd? Bij mij laadt hij wel en bij vrienden ook. En bij sommige mensen weer niet :S
Ga gewoon weg bij Versio. Is het beste wat ik ooit gedaan heb.
pi_123273420
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef Nezhi het volgende:
Zeer traag hier, maar kan ook aan m'n internet liggen want UPC doet ook raar.

quote:

Ik vind het ook wel een beetje zielig om zo te neppen van hier, maar goed. Op zich mag iedereen natuurlijk websites maken die ze willen en dat is ook het risico van het plaatsen van je websites hier.
Facts don't care about your feelings
pi_123273518
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Zeer traag hier, maar kan ook aan m'n internet liggen want UPC doet ook raar.

[..]

Ik vind het ook wel een beetje zielig om zo te neppen van hier, maar goed. Op zich mag iedereen natuurlijk websites maken die ze willen en dat is ook het risico van het plaatsen van je websites hier.
Het hele internet is 300x gekopieerd :D
pi_123273819
Gaat het niet om, je hebt gewoon een directe concurrent erbij. Als je een snackbar hebt zit je er ook niet op te wachten dat er eentje naast je opent. Ook als het een kebab of pizzatent, je zal het direct merken in het aantal klanten.

Bovendien is het internet groot, er zijn 100000en onderwerpen te verzinnen. :)
  zondag 24 februari 2013 @ 13:41:03 #209
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_123273887
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoezo is linkbuilden nou weer spam?
Hoeveel comments op blogs en forums die ik al heb gezien om wat links/visitors naar hun MFA te lokken...

quote:

Behalve dat er in jouw sub domeinaam en mijn domeinnaam kledingmerk in voorkomt zie ik geen overeenkomsten hoor? Ik richt me vooral op de winkels, openingsuren dresscodes, kledingstukken, jij alleen op de merknaam, met 2 regeltjes info bij. Maargoed succes met je sites! :)
pi_123273900
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Gaat het niet om, je hebt gewoon een directe concurrent erbij. Als je een snackbar hebt zit je er ook niet op te wachten dat er eentje naast je opent. Ook als het een kebab of pizzatent, je zal het direct merken in het aantal klanten.

Bovendien is het internet groot, er zijn 100000en onderwerpen te verzinnen. :)
Ja ok, ik begrijp je :) jij mij ook wel volgens mij ;)
Kijk bijvoorbeeld naar nieuwsblogs, gameblogs e.d. die groeien als paddestoelen uit de grond. en zijn na 3 weken weg want geen bezoekers :D
pi_123273931
Als je helemaal nieuw bent met websites maken en je gelijk iets doet als games.. ja, daar moet je dan elke dag letterlijk twintig berichten en artikels plaatsen wil je enige kans maken op bezoekers...
pi_123274053
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:42 schreef Nezhi het volgende:
Als je helemaal nieuw bent met websites maken en je gelijk iets doet als games.. ja, daar moet je dan elke dag letterlijk twintig berichten en artikels plaatsen wil je enige kans maken op bezoekers...
Je moet iets unieks hebben. nieuws is overal te lezen.
Toen was er een tijd dat forums ook als onkruid tussen de tegels op het internet verschenen.
Nu met facebook en twitter zie je dat de activiteiten drastisch zijn verlaagd.

We gaan offtopic volgens mij :D
pi_123274068
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:41 schreef ToshiArai het volgende:

[..]

Hoeveel comments op blogs en forums die ik al heb gezien om wat links/visitors naar hun MFA te lokken...

Ik heb het dan ook over linkbuilding en geen linkspamming. Dus gewoon contact opnemen met relevante sites om een link te ruilen (AB, ABC whatever).
pi_123274140
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:44 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over linkbuilding en geen linkspamming. Dus gewoon contact opnemen met relevante sites om een link te ruilen (AB, ABC whatever).
Ik vroeg destijds om een linkruil op een relevante site. Toen ik na 2 dagen geen mail terug had, wilde ik het opnieuw vragen. Kom ik die site niet meer op omdat ik een ipban had :')
pi_123274230
Blijkbaar is je site zo slecht dat het op spam lijkt :P Ik krijg ook wel eens mails met een linkruil en je ziet door de adsense banners niet eens meer wat de content is. Dat soort shit ga ik echt niet naar linken, tenzij ik een hele goede wederlink krijg haha :P
pi_123274611
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Blijkbaar is je site zo slecht dat het op spam lijkt :P Ik krijg ook wel eens mails met een linkruil en je ziet door de adsense banners niet eens meer wat de content is. Dat soort shit ga ik echt niet naar linken, tenzij ik een hele goede wederlink krijg haha :P
Nee, we hadden destijds een onderwerp over hetzelfde. Blijkbaar scoorde ik beter in google, en trok mijn site de aandacht, dat vond meneer niet leuk. hij heeft het nooit toe gegeven, maar ik weet zeker dat dat het is.
En mijn site lijkt niet op een spamsite, en telt hooguit 2 ads }:| :D
pi_123274977
Dat kan ook nog eens ja... laatst wilde ook iemand linkruilen met me en die had een website die best wel concurrent was van een andere site van mij. Toch heb ik de link gewoon geplaatst :)

BRING IT ON 8-)
pi_123278052
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef JDx het volgende:
Die zou ik nog steeds graag een keer willen testen op mijn blog, die loopt op zich goed, maar levert niets op namelijk.
Als ik hem klaar heb dan zal ik je wel PM-en
pi_123278526
Godverdomme kutVersio, weer eruit. Voor de zoveelste keer. Zo kan ik toch geen zaken doen gloeiende gloeiende.

Deze week even mijn vers gekochte VPS inrichten. Die gare shared hosting kost me klauwen vol geld aan misgelopen winst.
pi_123278703
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Als ik hem klaar heb dan zal ik je wel PM-en
Dank.
pi_123279823
Zoals ik een tijd terug vertelde ben ik me ook gaan verdiepen in Adsense op een lege website van me.
Ik heb nu een adsense friendly wordpress theme en ben al bezig met artikelen te schrijven hiervoor.
Maar wat zijn nu must-have plugin's om alles een beetje overzichtelijker te maken en kennis op te doen.
Ik doe dit niet om geld te verdienen (mag natuurlijk wel) maar meer om te begrijpen hoe alles in zijn werk gaat en de fun die achter het geheel zit om steeds beter gevonden te worden.

Ik gebruik nu de volgende plugin's:
All in One SEO Pack
Broken Link Checker
ELI's WordCents adSense Widget with Analytics
Google Analytics for WordPress
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
pi_123280219
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Topicspace het volgende:
Zoals ik een tijd terug vertelde ben ik me ook gaan verdiepen in Adsense op een lege website van me.
Ik heb nu een adsense friendly wordpress theme en ben al bezig met artikelen te schrijven hiervoor.
Maar wat zijn nu must-have plugin's om alles een beetje overzichtelijker te maken en kennis op te doen.
Ik doe dit niet om geld te verdienen (mag natuurlijk wel) maar meer om te begrijpen hoe alles in zijn werk gaat en de fun die achter het geheel zit om steeds beter gevonden te worden.

All in One SEO Pack
Broken Link Checker
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
Ik gebruik zelf Wordpress SEO van Yoast, wp-slimstat en google xml sitemaps. Adsense/analytics integreer ik zelf en voor broken links ect. gebruik ik externe tools.
  zondag 24 februari 2013 @ 16:45:50 #223
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123284329
Nieuwe site (update site 1) staat er op. Ik denk dat de kliks nu wel beter gaan lopen, maar het is nog even afwachten. Wel irritant dat je alles voor IE weer moet aanpassen. Wat een kl*tebrowser. En op android tablets heb ik hier en daar ook wat kleine issues, maar die zijn snel te verhelpen. iOS gaat goed. Niet dat ik helemaal mobiel wil gaan, maar voor tablets moet het wel goed werken... en dat gaat met een CMS makkelijker dan puur in HTML.

Wat betreft mijn idee voor de custom search wat ik heb uitgevoerd;
Ik heb op elke pagina een zoekbalk staan. De verdiensten hiervan zijn minimaal, vaak 1 of 2 cent. Een uitschieter van 17 cent heb ik wel eens gezien. Het nadeel is dat ik die zoekbalk leeg had. Moet de gebruiker zelf iets invullen en zoeken. Aangezien de gemiddelde bezoeker erg lui is, heb ik voor de bezoeker de value al ingevuld (verschillend per pagina), in de hoop dat hij/zij sneller op 'Zoeken' klikt. Ik had eerst een watermark branding in de balk staan, die verdwijnt bij een value, dus nu de Google branding er naast gezet. Ik heb hier en daar op internet gezocht of dit mocht (value invullen), maar kon niets vreemds vinden, op de branding na die verplicht is.

Nu eens zien hoe vaak ze deze functie gaan gebruiken, maar dat kunnen we natuurlijk prima zien op de Adsense pagina.
pi_123288393
quote:

All in One SEO Pack
Broken Link Checker
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
Jezus wat een troep man. Pas maar op want je site wordt zo gehacked met zoveel plugins. Veel plugins zijn zo lek als een mandje en dan heb je zo malware op je website :)
SEO van Yoast is alles wat je nodig hebt en Better WP security om je sites te beveiligen. Ik krijg ook mailtjes van die beveiligingsplugin dat IP's in mijn wordpress proberen te komen. Zoveel blacklisted IP's uit oostbloklanden. Kutpolen/Russen.
  zondag 24 februari 2013 @ 19:09:25 #225
340341 Blester
Membre très utile
pi_123291465
quote:

All in One SEO Pack
Broken Link Checker
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
De helft kun je al gewoon weggooien, allemaal troep en hack-gevaarlijk.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123291933
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Jezus wat een troep man. Pas maar op want je site wordt zo gehacked met zoveel plugins. Veel plugins zijn zo lek als een mandje en dan heb je zo malware op je website :)
SEO van Yoast is alles wat je nodig hebt en Better WP security om je sites te beveiligen. Ik krijg ook mailtjes van die beveiligingsplugin dat IP's in mijn wordpress proberen te komen. Zoveel blacklisted IP's uit oostbloklanden. Kutpolen/Russen.
  zondag 24 februari 2013 @ 19:52:24 #227
340341 Blester
Membre très utile
pi_123293700
Iemand hier met verstand van affiliate webshops?

Ben op zoek naar een webshoppakket dat feed import toestaat, ik denk zelf dat Magento de beste optie is.
pi_123294577
quote:
Haha, zo ziet mijn mailbox er ook uit ja :D
pi_123295537
klopt trouwens wat fotostarter zegt, unieke goede inhoud is belangrijk. Als je dezelfde dingen op je site zet dat op 1000 anders websites staat, zul je nooit wat bereiken.
<hr>
  zondag 24 februari 2013 @ 20:40:30 #230
4259 JK
pi_123296976
Maar met teveel goede content, hoeft een bezoeker geen reclame aan te klikken. ;)
Ik ben dus één van de weinige mensen in Nederland met mijn onderwerp, er is er dus nog één, maar die is snel gestopt en het domein is nog wel actief incl. malware er op. Dan is er nog een ander die wil beginnen zei hij tegen mij, maar tot op heden staat er niets actief, behalve dat de domeinnamen bestaan (met een standaardmelding van de hostingprovider).

Maar heb je idd hetzelfde als een andere site, dan komt er helemaal geen hond.
  zondag 24 februari 2013 @ 21:31:08 #231
4259 JK
pi_123300621
De update werpt zijn vruchten af!
De dagelijkse inkomsten van vandaag zijn al hoger dan alle andere dagen van 2013.
Het is nog steeds niet wat de meesten hier krijgen, maar ik zie toch wel duidelijk verschil! *O*
  zondag 24 februari 2013 @ 22:34:56 #232
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123305037
Ook maar eens wat geswitched met banners. Eens kijken wat een skycraper gaat doen. :s)
pi_123309437
quote:
Better WP security
quote:

[..]

Plugin's zijn nu opgeschoont en alles staat er nu hardcoded in, ik wist niet dat Better WP security zoveel functies in zich had.
Nu een paar nachtjes de site laten rusten zodat ik kan zien welke keywords er gebruikt worden voordat ik verder ga met artikeltjes schrijven
.
Heb vandaag al 40 bezoekers binnen gekregen, hoe mooi die real-time functie van Analytics 8-)
  maandag 25 februari 2013 @ 00:09:10 #234
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123309965
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef Topicspace het volgende:

[..]

[..]

Plugin's zijn nu opgeschoont en alles staat er nu hardcoded in, ik wist niet dat Better WP security zoveel functies in zich had.
Nu een paar nachtjes de site laten rusten zodat ik kan zien welke keywords er gebruikt worden voordat ik verder ga met artikeltjes schrijven
.
Heb vandaag al 40 bezoekers binnen gekregen, hoe mooi die real-time functie van Analytics 8-)
Wordt pas echt leuk als dat tegelijk is :7
pi_123314350
Het is duidelijk dat je het liefst wil dat mensen klikken op de Adsense advertenties, maar wat krijg je gewoon puur als iemand een pagina bezoekt en niet op de advertentie klikt?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_123314352
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:59 schreef JDx het volgende:
Ik kom weer even inspiratie opsnuiven. Moet weer flink aan de slag de komende tijd!

[..]

Hier ook, maar volgens AdSense zit er vertraging in de gegevens, dus wie weet.

[..]

Terug op je oude steady niveau, hier ook bijna weer. Zit op 450.
Als ik via jouw website naar de site van bijv. Twinlife ga, krijg jij daar ook geld voor?

En hoe maak jij je websites? Maak je gebruik van een template bij een online aanbieder?

[ Bericht 6% gewijzigd door Probably_on_pcp op 25-02-2013 06:44:07 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_123314691
Als er nu één website is die niet het maximale uit z'n adverteerders en content haalt dan is het wel:

http://www.kilroynews.net

Zoveel views en zo'n afschuwelijke layout...
En omdat je weet dat het nieuws op 3 meter scrollen naar onderen staat, begin je al te scrollen voor de site geladen is en zie je geen adds.
pi_123314709
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 07:57 schreef MaGNeT het volgende:
Als er nu één website is die niet het maximale uit z'n adverteerders en content haalt dan is het wel:

En omdat je weet dat het nieuws op 3 meter scrollen naar onderen staat, begin je al te scrollen voor de site geladen is en zie je geen adds.
Wat een baggersite :D

Ik zag net bij Tradetracker dat ze erg veel banners nog actief hebben uit 2008 t/m 2010, lijkt me niet dat die nog actueel zijn :s

Heeft er iemand ervaring met een mediabureau?
pi_123315199
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef ursel het volgende:

[..]

Wordt pas echt leuk als dat tegelijk is :7
Ik heb wel sites draaien met 100e bezoekers tegelijk dus dat wereldkaartje-effect vol met oranje bolletjes zie ik vaak genoeg voorbij komen. Alleen deze sites draaien geen adsense helaas.
pi_123315988
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 07:57 schreef MaGNeT het volgende:

Haha wat een bazensite :D
pi_123316600
Haha Kilroy, dat is een begrip in Emmen, waar ik vroeger woonde. Ongeluk ergens, ff kilroy checken, meteen foto's en nieuws etc.
pi_123316601
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:01 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Wat een baggersite :D

Ik zag net bij Tradetracker dat ze erg veel banners nog actief hebben uit 2008 t/m 2010, lijkt me niet dat die nog actueel zijn :s

Heeft er iemand ervaring met een mediabureau?
Zolang bedrijven hun factuurtjes maar betalen kunnen die adds gewoon blijven staan :p
Beneath the gold, the bitter steel
pi_123316628
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 06:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Als ik via jouw website naar de site van bijv. Twinlife ga, krijg jij daar ook geld voor?

En hoe maak jij je websites? Maak je gebruik van een template bij een online aanbieder?
Nope, daar krijg ik geen geld voor. De site is ooit gemaakt als testje, niet om daadwerkelijk veel geld mee te gaan verdienen. Het is trouwens ook niet meer een van de betere sites, haal meer geld binnen met andere sites.
pi_123316955
Ik denk trouwens dat Kilroy meer geld binnen krijgt door verkoop van foto's dan van advertenties :P
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 25 februari 2013 @ 10:25:55 #245
131603 Afwazig
Serious business
pi_123316976
Jezus die Killroy website. Wat een pure kanker is dat zeg.
pi_123321430
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 10:25 schreef Afwazig het volgende:
Jezus die Killroy website. Wat een pure kanker is dat zeg.
Zelfs Hildo's websites is beter:

http://www.twolefthands.nl/
pi_123323029
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zelfs Hildo's websites is beter:

http://www.twolefthands.nl/
:o

Wat ze in Bosnië kunnen kan Hildo ook!

:o

http://www.twolefthands.nl/huis/huis.htm
pi_123325293
Deze week backlinkweekje :)
Heb altijd een hekel aan backlinken maar helaas moet het gebeuren!
  maandag 25 februari 2013 @ 18:54:08 #249
4259 JK
pi_123334827
Hildo zou er eigenlijk Adsense op moeten gooien. :)
Wat die vent er allemaal op gooit, daar moet wel wat moois uit komen qua reclame keywords.

Ook lachen van hem is een filmpje op Youtube, dat ie met z'n oude zelfbouw custom een dragwedstrijdje doet tegen een 1000cc supersport. Mooi dat ie het nog wint ook. :)
pi_123338196
Iemand affiliate bij D-Reizen? Dan moet je het nu zeggen, ga even een reis van 2K boeken. Dus wil je de commissie even heel gauw je link dumpen.
pi_123338267
:')
  maandag 25 februari 2013 @ 19:49:34 #252
340341 Blester
Membre très utile
pi_123338279
Weet iemand hier toevallig webwinkel software waarbij je gewoon producten in kunt laden en op affiliate basis kunt verkopen? Winkelmanden e.d. lijkt overal ingebakken ofzo
pi_123338574
quote:
Iets van 60 euro. Maar goed.
pi_123338761
Ja toch gratis maar helaas heb ik geen reizen website :P
  maandag 25 februari 2013 @ 20:04:07 #255
4259 JK
pi_123339339
Beetje aan het piemelen met Facebook comments (mogelijkheid) onder een artikel neerzetten. Heeft dat nog een beetje zin, of zonde van m'n tijd om dat er onder te drukken?
pi_123339471
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef JK het volgende:
Beetje aan het piemelen met Facebook comments (mogelijkheid) onder een artikel neerzetten. Heeft dat nog een beetje zin, of zonde van m'n tijd om dat er onder te drukken?
Zie het steeds vaker, maar m.i. heeft het weinig zin. Al die reacties kunnen door je vrienden worden bekeken en dat willen veel mensen niet die op een website reageren.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:06:49 #257
4259 JK
pi_123339564
Dat ligt er misschien ook aan waar het onderwerp over gaat.
Maar vaak zijn ze idd niet echt gevuld met comments. En misschien moet je het ook wel niet willen. :+
pi_123339570
quote:
Ik zou dan Disqus doen, kunnen bezoekers zelf bepalen met wat voor een account ze reageren.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:09:27 #259
4259 JK
pi_123339788
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Disqus
Bedankt, even tussen de favorites geparkeerd om later door te lezen. Ga ik nog wel even bedenken of het zinvol is in mijn geval.
pi_123356479
Pro-tip: Als Google zegt dat je een ander formaat moet nemen doe je dat.

Zo'n 25-50% omhoog geschoten qua cpc.
pi_123356937
quote:
Heb dat ook op nvus.nl maar niemand zet er iets neer, gebeurde vaker met gewone comments.

Trouwens toch nog wat goeie dagen, niet top, maar beter dan gemiddeld. Met een beetje geluk haal ik de 750 euro nog met slechts 28 dagen februari, zou mooi zijn!

Geld van vorige maand staat nog niet op m'n rekening, zal vandaag wel komen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 08:55:09 #262
131603 Afwazig
Serious business
pi_123357211
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:03 schreef Drawer het volgende:
Pro-tip: Als Google zegt dat je een ander formaat moet nemen doe je dat.

Zo'n 25-50% omhoog geschoten qua cpc.
Naar welk formaat ben jij gegaan?
pi_123357281
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef Leslie.Chow het volgende:

[..]

Zie het steeds vaker, maar m.i. heeft het weinig zin. Al die reacties kunnen door je vrienden worden bekeken en dat willen veel mensen niet die op een website reageren.
Bij mijn sites doen facebook comments het best wel goed :) Hele lappen tekst van mensen die aan het converseren zijn. Het ligt er wel aan om welk topic het gaat :P
pi_123357298
Ik gebruik 336x270 (of 280 volgens mij) en die float ik tussen de tekst bovenin. Dat is mijn beste banner met meeste kliks.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:05:27 #265
131603 Afwazig
Serious business
pi_123357406
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik gebruik 336x270 (of 280 volgens mij) en die float ik tussen de tekst bovenin. Dat is mijn beste banner met meeste kliks.
Tussen twee alinea's of echt midden in de tekst van de eerste alinea?
pi_123357612
pi_123357619
Wij moet zijn wei :D lol
pi_123357689
Gisteren eindelijk Middle Men gekeken. Vermakelijke film. :P

Misschien moet ik vandaag ook maar eens wat sites aflopen en er meer vierkante adblokken in zetten. Ik ben snel geneigd om 728x90 te gebruiken en een vierkant blok in de sidebar, maar ik heb het idee dat daar niet snel op geklikt wordt.
pi_123357821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Naar welk formaat ben jij gegaan?
320x50 ipv die andere, 280 ofzo?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:40:52 #270
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358170
Google is wel raar bezig met het positioneren van websites de laatste tijd, website van mij: positie 5, daarna positie 9, toen hele lange tijd positie 7, gister positie 5, vandaag positie 4, morgen weer 9 ofzo? :')
pi_123358308
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Blester het volgende:
Google is wel raar bezig met het positioneren van websites de laatste tijd, website van mij: positie 5, daarna positie 9, toen hele lange tijd positie 7, gister positie 5, vandaag positie 4, morgen weer 9 ofzo? :')
He Blester, kijk zoek eens op telefoon kopen in google. Kijk eens waar mijn site nu staat :7 8-)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:49:10 #272
307943 DuracellPower
Ever lasting power
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:50:08 #273
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358365
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

He Blester, kijk zoek eens op telefoon kopen in google. Kijk eens waar mijn site nu staat :7 8-)
Doe je goed :) Sowieso moet je een top 3 positie hebben om een beetje leuke winst te maken met een website als die van jou.
pi_123358369
quote:

[..]

Welke is van jou?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:51:16 #275
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358391
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef MolFan het volgende:

[..]

Welke is van jou?
[T][E][L][E][F][O][O][N]-[K][O][P][E][N].EU
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:51:49 #276
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358406
quote:

[..]

Zo zie je trouwens ook maar weer dat .EU domeinnamen prima ranken :)
pi_123358411
Ja precies :) Doen het prima
pi_123358414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:51 schreef Blester het volgende:

[..]

[T][E][L][E][F][O][O][N]-[K][O][P][E][N].EU
Mooie site alleen is de titel best onlogisch want bij telefoon kopen denk ik aan een prepaid telefoon en niet aan een abonnement ;)

Welke is van jou Blester?
pi_123358437
Netjes AciD, levert het ook al op?
pi_123358449
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mooie site alleen is de titel best onlogisch want bij telefoon kopen denk ik aan een prepaid telefoon en niet aan een abonnement ;)

Welke is van jou Blester?
Goed idee, ik zal wel wat prepaid telefoontjes erop gooien :)
pi_123358458
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Goed idee, ik zal wel wat prepaid telefoontjes erop gooien :)
Zou dat als hoofddoel doen en de abbotjes sterk verminderen.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:54:32 #282
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358474
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ja precies :) Doen het prima
Heb even naar de eerste pagina op je main keyword gekeken maar daar staan toch ook heel wat baggerwebsites tussen zeg :')

http://www.mobiele-telefoon-kopen.nl/
http://www.losse-mobiele-telefoons.nl/losse-telefoon-kopen/
pi_123358478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Drawer het volgende:
Netjes AciD, levert het ook al op?
Ik mag niet klagen. Heeft me ook heel wat werk gekost om deze daar te krijgen. Competitie is moordend. :) Nu is het tijd om die beslist weg te beuken maar dat is bijna niet te doen.
pi_123358504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef Blester het volgende:

[..]

Heb even naar de eerste pagina op je main keyword gekeken maar daar staan toch ook heel wat baggerwebsites tussen zeg :')

Dat soort sites converteren als een gek ;)

Een van mijn grotere websites ook nr 1 op zijn zoekwoord is http://www.siberischehusky.info alhoewel hij soms weer nr 2 is en dan 3 etc. Wisselt echt elke dag zowat.
pi_123358529
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef Blester het volgende:

[..]

Je staat raar te kijken wat voor groot netwerk die gast heeft :) Hij heeft honderden sites met allemaal een flinke domainage. Lelijke sites maar wel echt sterk in de SERPS.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 09:57:30 #286
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358557
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Je staat raar te kijken wat voor groot netwerk die gast heeft :) Hij heeft honderden sites met allemaal een flinke domainage. Lelijke sites maar wel echt sterk in de SERPS.
Dat zal best maar als je even aan de slag gaat ben je die zo voorbij.
pi_123358574
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:55 schreef MolFan het volgende:

[..]

Dat soort sites converteren als een gek ;)

Een van mijn grotere websites ook nr 1 op zijn zoekwoord is http://www.siberischehusky.info alhoewel hij soms weer nr 2 is en dan 3 etc. Wisselt echt elke dag zowat.
Leuke site, levert t nog wat op? Of is het puur voor de hobby.
pi_123358588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Hobby hobby.

Een van mijn verdieners is schrik niet vergrootjepenis.nl ;)

Tijdje terug XboxSlim.nl verkocht en nu even aan de slag met een website over dat nieuwe gameconsoletje Ouya
pi_123358644
Die vergrootjepenis scoort anders niet echt hoog in google :P
pi_123358687
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Die vergrootjepenis scoort anders niet echt hoog in google :P
Nee heeft ook een grondige schoonmaak nodig eigenlijk alleen linkruilen is lastig in dat niche :) Alles schrijf ik overigens zelf, ben namelijk ook tekstschrijver. Wel verdien je in dit niche soms wel 100,- per lead/sale ;)

@Acid http://www.telefoon-kopen(...)foon-onthuld-op-mwc/ waarom link je hier niet naar de telefoons? De Nokia Lumia 520 leent het design (Nokia Lumia 520 als link bijvoorbeeld?)
pi_123358860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef MolFan het volgende:

[..]

Hobby hobby.

Een van mijn verdieners is schrik niet vergrootjepenis.nl ;)

Tijdje terug XboxSlim.nl verkocht en nu even aan de slag met een website over dat nieuwe gameconsoletje Ouya
Haha baas, doen hier mensen ook aan adverteren met adwords? Zo ja? Levert t nog wat op? Ik wil binnenkort beginnen met adwords maar ik ben nogal een noob op dat gebied.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:10:32 #292
340341 Blester
Membre très utile
pi_123358863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb je backlinkprofiel eens bekeken maar wat een troep heb je daar zeg, ik zou hier echt op kort termijn wat aan gaan doen anders zul je snel een penalty krijgen van Google.
pi_123358874
Nee doe ik niet en er zijn ook echt way to much bedrijven die je willen helpen ermee. Goede SEA kerels kosten een godsvermogen. Wat een goed alternatief is om te adverteren is Marktplaats Admarkt.
pi_123358886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:03 schreef MolFan het volgende:

[..]

Nee heeft ook een grondige schoonmaak nodig eigenlijk alleen linkruilen is lastig in dat niche :) Alles schrijf ik overigens zelf, ben namelijk ook tekstschrijver. Wel verdien je in dit niche soms wel 100,- per lead/sale ;)

@Acid http://www.telefoon-kopen(...)foon-onthuld-op-mwc/ waarom link je hier niet naar de telefoons? De Nokia Lumia 520 leent het design (Nokia Lumia 520 als link bijvoorbeeld?)
Ja, zal ik nog wel ff aanpassen :) thnx
pi_123358932
Als er trouwens mensen hier zijn die willen sparren etc op Skype stuur even een dm altijd leuk :)
pi_123358973
Sparren?
pi_123359030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:15 schreef Drawer het volgende:
Sparren?
Ja babbelen etc
pi_123359115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:10 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik heb je backlinkprofiel eens bekeken maar wat een troep heb je daar zeg, ik zou hier echt op kort termijn wat aan gaan doen anders zul je snel een penalty krijgen van Google.
Klopt :) Ik ben dat al met terugwerkende kracht aan het opruimen
pi_123359197
Nou weer de handen uit de mauwen steken. Volgas backlinken vandaag.
pi_123359211
Backlinken met jezelf of ga je gewoon wat random websites mailen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')