JDx heeft wel gelijk in deze. Dit http://kledingmerken.jdx.nl/ ziet er stukken beter uit. Al is dit zonder cms gemaakt denk ikquote:Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef JDx het volgende:
Hahahaha, fucking na-aper. Doe eens origineel pik. Maar wens je veel succes!
Je site is uit je post, die uit je sig werkt nietquote:Op zondag 24 februari 2013 13:18 schreef Nezhi het volgende:
Heeft iemand aanmerkingen op de site in mijn signature? Ik denk erover na om bij bepaalde producten ebay affiliates neer te zetten. Ik ben ook bezig met een klein beetje linkbuilding maar heb nog niet echt reacties gehad dus vooralsnog staat het alleen op yahoo answers (en fok!)
Ga gewoon weg bij Versio. Is het beste wat ik ooit gedaan heb.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef Nezhi het volgende:
Vreemd? Bij mij laadt hij wel en bij vrienden ook. En bij sommige mensen weer niet :S
Ah, als hij erg traag laadt moet ik weer een mailtje sturen naar Versio.
Zeer traag hier, maar kan ook aan m'n internet liggen want UPC doet ook raar.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef Nezhi het volgende:
Vreemd? Bij mij laadt hij wel en bij vrienden ook. En bij sommige mensen weer niet :S
Ah, als hij erg traag laadt moet ik weer een mailtje sturen naar Versio.
Ik vind het ook wel een beetje zielig om zo te neppen van hier, maar goed. Op zich mag iedereen natuurlijk websites maken die ze willen en dat is ook het risico van het plaatsen van je websites hier.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef JDx het volgende:
Het hele internet is 300x gekopieerdquote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zeer traag hier, maar kan ook aan m'n internet liggen want UPC doet ook raar.
[..]
Ik vind het ook wel een beetje zielig om zo te neppen van hier, maar goed. Op zich mag iedereen natuurlijk websites maken die ze willen en dat is ook het risico van het plaatsen van je websites hier.
Hoeveel comments op blogs en forums die ik al heb gezien om wat links/visitors naar hun MFA te lokken...quote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoezo is linkbuilden nou weer spam?
Behalve dat er in jouw sub domeinaam en mijn domeinnaam kledingmerk in voorkomt zie ik geen overeenkomsten hoor? Ik richt me vooral op de winkels, openingsuren dresscodes, kledingstukken, jij alleen op de merknaam, met 2 regeltjes info bij. Maargoed succes met je sites!quote:Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef JDx het volgende:
Ja ok, ik begrijp jequote:Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Gaat het niet om, je hebt gewoon een directe concurrent erbij. Als je een snackbar hebt zit je er ook niet op te wachten dat er eentje naast je opent. Ook als het een kebab of pizzatent, je zal het direct merken in het aantal klanten.
Bovendien is het internet groot, er zijn 100000en onderwerpen te verzinnen.
Je moet iets unieks hebben. nieuws is overal te lezen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:42 schreef Nezhi het volgende:
Als je helemaal nieuw bent met websites maken en je gelijk iets doet als games.. ja, daar moet je dan elke dag letterlijk twintig berichten en artikels plaatsen wil je enige kans maken op bezoekers...
Ik heb het dan ook over linkbuilding en geen linkspamming. Dus gewoon contact opnemen met relevante sites om een link te ruilen (AB, ABC whatever).quote:Op zondag 24 februari 2013 13:41 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Hoeveel comments op blogs en forums die ik al heb gezien om wat links/visitors naar hun MFA te lokken...
Ik vroeg destijds om een linkruil op een relevante site. Toen ik na 2 dagen geen mail terug had, wilde ik het opnieuw vragen. Kom ik die site niet meer op omdat ik een ipban hadquote:Op zondag 24 februari 2013 13:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over linkbuilding en geen linkspamming. Dus gewoon contact opnemen met relevante sites om een link te ruilen (AB, ABC whatever).
Nee, we hadden destijds een onderwerp over hetzelfde. Blijkbaar scoorde ik beter in google, en trok mijn site de aandacht, dat vond meneer niet leuk. hij heeft het nooit toe gegeven, maar ik weet zeker dat dat het is.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Blijkbaar is je site zo slecht dat het op spam lijktIk krijg ook wel eens mails met een linkruil en je ziet door de adsense banners niet eens meer wat de content is. Dat soort shit ga ik echt niet naar linken, tenzij ik een hele goede wederlink krijg haha
Als ik hem klaar heb dan zal ik je wel PM-enquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef JDx het volgende:
Die zou ik nog steeds graag een keer willen testen op mijn blog, die loopt op zich goed, maar levert niets op namelijk.
Dank.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als ik hem klaar heb dan zal ik je wel PM-en
Ik gebruik zelf Wordpress SEO van Yoast, wp-slimstat en google xml sitemaps. Adsense/analytics integreer ik zelf en voor broken links ect. gebruik ik externe tools.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Topicspace het volgende:
Zoals ik een tijd terug vertelde ben ik me ook gaan verdiepen in Adsense op een lege website van me.
Ik heb nu een adsense friendly wordpress theme en ben al bezig met artikelen te schrijven hiervoor.
Maar wat zijn nu must-have plugin's om alles een beetje overzichtelijker te maken en kennis op te doen.
Ik doe dit niet om geld te verdienen (mag natuurlijk wel) maar meer om te begrijpen hoe alles in zijn werk gaat en de fun die achter het geheel zit om steeds beter gevonden te worden.
Ik gebruik nu de volgende plugin's:
All in One SEO Pack
Broken Link Checker
ELI's WordCents adSense Widget with Analytics
Google Analytics for WordPress
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
Jezus wat een troep man. Pas maar op want je site wordt zo gehacked met zoveel plugins. Veel plugins zijn zo lek als een mandje en dan heb je zo malware op je websitequote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Topicspace het volgende:
Zoals ik een tijd terug vertelde ben ik me ook gaan verdiepen in Adsense op een lege website van me.
Ik heb nu een adsense friendly wordpress theme en ben al bezig met artikelen te schrijven hiervoor.
Maar wat zijn nu must-have plugin's om alles een beetje overzichtelijker te maken en kennis op te doen.
Ik doe dit niet om geld te verdienen (mag natuurlijk wel) maar meer om te begrijpen hoe alles in zijn werk gaat en de fun die achter het geheel zit om steeds beter gevonden te worden.
All in One SEO Pack
Broken Link Checker
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
De helft kun je al gewoon weggooien, allemaal troep en hack-gevaarlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Topicspace het volgende:
All in One SEO Pack
Broken Link Checker
Google XML Sitemaps
SEO Friendly Images
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jezus wat een troep man. Pas maar op want je site wordt zo gehacked met zoveel plugins. Veel plugins zijn zo lek als een mandje en dan heb je zo malware op je website
SEO van Yoast is alles wat je nodig hebt en Better WP security om je sites te beveiligen. Ik krijg ook mailtjes van die beveiligingsplugin dat IP's in mijn wordpress proberen te komen. Zoveel blacklisted IP's uit oostbloklanden. Kutpolen/Russen.
quote:
Plugin's zijn nu opgeschoont en alles staat er nu hardcoded in, ik wist niet dat Better WP security zoveel functies in zich had.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jezus wat een troep man. Pas maar op want je site wordt zo gehacked met zoveel plugins. Veel plugins zijn zo lek als een mandje en dan heb je zo malware op je website
SEO van Yoast is alles wat je nodig hebt en Better WP security om je sites te beveiligen. Ik krijg ook mailtjes van die beveiligingsplugin dat IP's in mijn wordpress proberen te komen. Zoveel blacklisted IP's uit oostbloklanden. Kutpolen/Russen.
Wordt pas echt leuk als dat tegelijk isquote:Op zondag 24 februari 2013 23:56 schreef Topicspace het volgende:
[..]
[..]
Plugin's zijn nu opgeschoont en alles staat er nu hardcoded in, ik wist niet dat Better WP security zoveel functies in zich had.
Nu een paar nachtjes de site laten rusten zodat ik kan zien welke keywords er gebruikt worden voordat ik verder ga met artikeltjes schrijven
.
Heb vandaag al 40 bezoekers binnen gekregen, hoe mooi die real-time functie van Analytics
Als ik via jouw website naar de site van bijv. Twinlife ga, krijg jij daar ook geld voor?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:59 schreef JDx het volgende:
Ik kom weer even inspiratie opsnuiven. Moet weer flink aan de slag de komende tijd!
[..]
Hier ook, maar volgens AdSense zit er vertraging in de gegevens, dus wie weet.
[..]
Terug op je oude steady niveau, hier ook bijna weer. Zit op 450.
Wat een baggersitequote:Op maandag 25 februari 2013 07:57 schreef MaGNeT het volgende:
Als er nu één website is die niet het maximale uit z'n adverteerders en content haalt dan is het wel:
http://www.kilroynews.net
Zoveel views en zo'n afschuwelijke layout...
En omdat je weet dat het nieuws op 3 meter scrollen naar onderen staat, begin je al te scrollen voor de site geladen is en zie je geen adds.
Ik heb wel sites draaien met 100e bezoekers tegelijk dus dat wereldkaartje-effect vol met oranje bolletjes zie ik vaak genoeg voorbij komen. Alleen deze sites draaien geen adsense helaas.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wordt pas echt leuk als dat tegelijk is
Haha wat een bazensitequote:Op maandag 25 februari 2013 07:57 schreef MaGNeT het volgende:
Als er nu één website is die niet het maximale uit z'n adverteerders en content haalt dan is het wel:
http://www.kilroynews.net
Zoveel views en zo'n afschuwelijke layout...
En omdat je weet dat het nieuws op 3 meter scrollen naar onderen staat, begin je al te scrollen voor de site geladen is en zie je geen adds.
Zolang bedrijven hun factuurtjes maar betalen kunnen die adds gewoon blijven staan :pquote:Op maandag 25 februari 2013 08:01 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Wat een baggersite
Ik zag net bij Tradetracker dat ze erg veel banners nog actief hebben uit 2008 t/m 2010, lijkt me niet dat die nog actueel zijn :s
Heeft er iemand ervaring met een mediabureau?
Nope, daar krijg ik geen geld voor. De site is ooit gemaakt als testje, niet om daadwerkelijk veel geld mee te gaan verdienen. Het is trouwens ook niet meer een van de betere sites, haal meer geld binnen met andere sites.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als ik via jouw website naar de site van bijv. Twinlife ga, krijg jij daar ook geld voor?
En hoe maak jij je websites? Maak je gebruik van een template bij een online aanbieder?
Zelfs Hildo's websites is beter:quote:Op maandag 25 februari 2013 10:25 schreef Afwazig het volgende:
Jezus die Killroy website. Wat een pure kanker is dat zeg.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zelfs Hildo's websites is beter:
http://www.twolefthands.nl/
Zie het steeds vaker, maar m.i. heeft het weinig zin. Al die reacties kunnen door je vrienden worden bekeken en dat willen veel mensen niet die op een website reageren.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef JK het volgende:
Beetje aan het piemelen met Facebook comments (mogelijkheid) onder een artikel neerzetten. Heeft dat nog een beetje zin, of zonde van m'n tijd om dat er onder te drukken?
Ik zou dan Disqus doen, kunnen bezoekers zelf bepalen met wat voor een account ze reageren.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef JK het volgende:
Beetje aan het piemelen met Facebook comments (mogelijkheid) onder een artikel neerzetten. Heeft dat nog een beetje zin, of zonde van m'n tijd om dat er onder te drukken?
Bedankt, even tussen de favorites geparkeerd om later door te lezen. Ga ik nog wel even bedenken of het zinvol is in mijn geval.quote:
Heb dat ook op nvus.nl maar niemand zet er iets neer, gebeurde vaker met gewone comments.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef JK het volgende:
Naar welk formaat ben jij gegaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:03 schreef Drawer het volgende:
Pro-tip: Als Google zegt dat je een ander formaat moet nemen doe je dat.
Zo'n 25-50% omhoog geschoten qua cpc.
Bij mijn sites doen facebook comments het best wel goedquote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef Leslie.Chow het volgende:
[..]
Zie het steeds vaker, maar m.i. heeft het weinig zin. Al die reacties kunnen door je vrienden worden bekeken en dat willen veel mensen niet die op een website reageren.
Tussen twee alinea's of echt midden in de tekst van de eerste alinea?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik gebruik 336x270 (of 280 volgens mij) en die float ik tussen de tekst bovenin. Dat is mijn beste banner met meeste kliks.
320x50 ipv die andere, 280 ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Naar welk formaat ben jij gegaan?
He Blester, kijk zoek eens op telefoon kopen in google. Kijk eens waar mijn site nu staatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Blester het volgende:
Google is wel raar bezig met het positioneren van websites de laatste tijd, website van mij: positie 5, daarna positie 9, toen hele lange tijd positie 7, gister positie 5, vandaag positie 4, morgen weer 9 ofzo?
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
He Blester, kijk zoek eens op telefoon kopen in google. Kijk eens waar mijn site nu staat![]()
Welke is van jou?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
He Blester, kijk zoek eens op telefoon kopen in google. Kijk eens waar mijn site nu staat![]()
Zo zie je trouwens ook maar weer dat .EU domeinnamen prima rankenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Mooie site alleen is de titel best onlogisch want bij telefoon kopen denk ik aan een prepaid telefoon en niet aan een abonnementquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:51 schreef Blester het volgende:
[..]
[T][E][L][E][F][O][O][N]-[K][O][P][E][N].EU
Goed idee, ik zal wel wat prepaid telefoontjes erop gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mooie site alleen is de titel best onlogisch want bij telefoon kopen denk ik aan een prepaid telefoon en niet aan een abonnement
Welke is van jou Blester?
Zou dat als hoofddoel doen en de abbotjes sterk verminderen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal wel wat prepaid telefoontjes erop gooien
Heb even naar de eerste pagina op je main keyword gekeken maar daar staan toch ook heel wat baggerwebsites tussen zegquote:
Ik mag niet klagen. Heeft me ook heel wat werk gekost om deze daar te krijgen. Competitie is moordend.quote:
Dat soort sites converteren als een gekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef Blester het volgende:
[..]
Heb even naar de eerste pagina op je main keyword gekeken maar daar staan toch ook heel wat baggerwebsites tussen zeg
http://www.mobiele-telefoon-kopen.nl/
http://www.losse-mobiele-telefoons.nl/losse-telefoon-kopen/
Je staat raar te kijken wat voor groot netwerk die gast heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef Blester het volgende:
[..]
Heb even naar de eerste pagina op je main keyword gekeken maar daar staan toch ook heel wat baggerwebsites tussen zeg
http://www.mobiele-telefoon-kopen.nl/
http://www.losse-mobiele-telefoons.nl/losse-telefoon-kopen/
Dat zal best maar als je even aan de slag gaat ben je die zo voorbij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Je staat raar te kijken wat voor groot netwerk die gast heeftHij heeft honderden sites met allemaal een flinke domainage. Lelijke sites maar wel echt sterk in de SERPS.
Leuke site, levert t nog wat op? Of is het puur voor de hobby.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat soort sites converteren als een gek
Een van mijn grotere websites ook nr 1 op zijn zoekwoord is http://www.siberischehusky.info alhoewel hij soms weer nr 2 is en dan 3 etc. Wisselt echt elke dag zowat.
Hobby hobby.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Leuke site, levert t nog wat op? Of is het puur voor de hobby.
Nee heeft ook een grondige schoonmaak nodig eigenlijk alleen linkruilen is lastig in dat nichequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Die vergrootjepenis scoort anders niet echt hoog in google
Haha baas, doen hier mensen ook aan adverteren met adwords? Zo ja? Levert t nog wat op? Ik wil binnenkort beginnen met adwords maar ik ben nogal een noob op dat gebied.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hobby hobby.
Een van mijn verdieners is schrik niet vergrootjepenis.nl
Tijdje terug XboxSlim.nl verkocht en nu even aan de slag met een website over dat nieuwe gameconsoletje Ouya
Ik heb je backlinkprofiel eens bekeken maar wat een troep heb je daar zeg, ik zou hier echt op kort termijn wat aan gaan doen anders zul je snel een penalty krijgen van Google.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Leuke site, levert t nog wat op? Of is het puur voor de hobby.
Ja, zal ik nog wel ff aanpassenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee heeft ook een grondige schoonmaak nodig eigenlijk alleen linkruilen is lastig in dat nicheAlles schrijf ik overigens zelf, ben namelijk ook tekstschrijver. Wel verdien je in dit niche soms wel 100,- per lead/sale
@Acid http://www.telefoon-kopen(...)foon-onthuld-op-mwc/ waarom link je hier niet naar de telefoons? De Nokia Lumia 520 leent het design (Nokia Lumia 520 als link bijvoorbeeld?)
Kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik heb je backlinkprofiel eens bekeken maar wat een troep heb je daar zeg, ik zou hier echt op kort termijn wat aan gaan doen anders zul je snel een penalty krijgen van Google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |