abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5657167
Ik wil het hier niet over je belabberde jeugd hebben; vanaf nu kijken we vooruit!

Gelukkig was onze fantastische crew er op tijd bij, ik wil je hier zéker niet missen.
Moeilijk om verder wat te zeggen, behalve: lieve Frank: heel veel sterkte, laat je helpen!

Dikke kus,
Anita.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 4 september 2002 @ 19:20:33 #2
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_5657215
Sorry hoor maar wie krijgt er sterkte van ons??
Waarom?
Waar gaat dit over?
a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
  woensdag 4 september 2002 @ 19:21:34 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5657228
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:17 schreef CartWOman het volgende:
Ik wil het hier niet over je belabberde jeugd hebben; vanaf nu kijken we vooruit!

Gelukkig was onze fantastische crew er op tijd bij, ik wil je hier zéker niet missen.
Moeilijk om verder wat te zeggen, behalve: lieve Frank: heel veel sterkte, laat je helpen!

Dikke kus,
Anita.

Daar sluit ik me bij aan.

Gelukkig dat je nog kunt stoppen met roken op 01.01.2003.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5657246
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:20 schreef dizzylizzy het volgende:
Waarom?
Waar gaat dit over?
ff zoeken missy dizzy

[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 04-09-2002 19:22]

yankee charlie dinges
pi_5657247
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:20 schreef dizzylizzy het volgende:
Waarom?
Waar gaat dit over?
Als je niet weet waar het over gaat post dan niet!
pi_5657304
Gboy,dikke
Heel veel sterkte,jongen!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 4 september 2002 @ 19:26:14 #7
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_5657311
Gboy27 heel veel sterkte en ik hoop dat je er snel weer bovenop bent.
Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
  woensdag 4 september 2002 @ 19:27:04 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_5657332
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

je zal wat te zeiken hebben in een topic niet? Hebbie geen linkje naar het archief voor de onwetenden?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_5657336
Tja, zo creer je wel een sfeer.. Een forum is toch ook om vragen te stellen? Niet iedereen is hier altijd en kan/wil alles lezen. Soms kan een korte samenvatting geen kwaad.

Ik heb vluchtig eventjes wat gelezen. en vind het persoonlijk allemaal onzin, maar da's persoonlijk

pi_5657342
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:27 schreef stinkie het volgende:

[..]

je zal wat te zeiken hebben in een topic niet? Hebbie geen linkje naar het archief voor de onwetenden?

juistem
pi_5657352
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Tja, zo creer je wel een sfeer.. Een forum is toch ook om vragen te stellen? Niet iedereen is hier altijd en kan/wil alles lezen. Soms kan een korte samenvatting geen kwaad.

Ik heb vluchtig eventjes wat gelezen. en vind het persoonlijk allemaal onzin, maar da's persoonlijk

Post hier dan ook NIET!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_5657367
Hoewel ik je niet ken, wens ik je heel veel sterkte toe om je leven weer op de rails te krijgen...
  woensdag 4 september 2002 @ 19:29:47 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5657371
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:28 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Post hier dan ook NIET!

Precies.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5657383
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:27 schreef stinkie het volgende:

Je hoeft alles te weten en Gboy zit ook niet te wachtten op mensen die hem plichtsmatig sterkte wensen.

Maar goed, aangezien ik dit topic niet verder wil verpesten met ruzie hierover: Wat gebeurt er als iemand online zelfmoord pleegt?

pi_5657398
Gboy,

veel sterkte om uit dit diepe dal te komen. Wij zullen je allemaal steunen.

You know what your going to do... so do it
pi_5657403
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:28 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Post hier dan ook NIET!

Doe ik wel, omdat ik mijn mening OOK mag geven, als je er wat tegen hebt, open een topic in de klaagbaak met het verzoek of ze mijn posts willen verwijderen omdat ze je storen.
  woensdag 4 september 2002 @ 19:32:36 #17
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5657415
ach dat zijn de mensen die Gboy niet kennen

( ik ken hem ook niet zo goed hoor , maar weet door veel lezen op fok! wel het een en het ander )

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_5657456
Frank laat me nie in de steek!!!! Blijf bij ons maat. Volhouden!
pi_5657458
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Doe ik wel, omdat ik mijn mening OOK mag geven, als je er wat tegen hebt, open een topic in de klaagbaak met het verzoek of ze mijn posts willen verwijderen omdat ze je storen.

Dit is een topic om Gboy sterkte te wensen; je kan in het andere topic lezen waar het over gaat.
Heb je daarna geen behoefte om in DIT topic te posten dan blijf je hier weg.

Duidelijk genoeg?

pi_5657464
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:34 schreef Cazman het volgende:
Frank laat me nie in de steek!!!! Blijf bij ons maat. Volhouden!
pi_5657476
Ook van mij veel sterkte en ik hoop dat het snel beter met je gaat.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  Milf woensdag 4 september 2002 @ 19:38:05 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_5657494
veel sterkte jongen....

ik hoop je snel weer op fok! terug te zien, gezond en wel en met frisse moed verder

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_5657500
Sterkte Gboy, je hebt ons erg ongerust gemaakt, maar ik ben blij dat het weer beter met je gaat en hoop dat je de hulp krijgt die je verdient.
pi_5657568
Sterkte Gboy.

En accepteer de hulp die je nu geboden wordt. Het leven is mooi, al lijkt dat nu niet zo. Echt waar. Gun jezelf de tijd om daarachter te komen!

woensdag 4 september 2002 @ 19:44:02 #25
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_5657588
quote:

[..]

Was niet echt op de hoogte en kon uit de topictitel ook niet veel wijs worden, dus vroeg ik waar het over ging. Mag dat? Fijn...
Ik heb effe gezocht en ben nu weer helemaal bij...

Dusse Gboy27, sterkte enzo... wat zeg je op zo'n moment

pi_5657697
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:17 schreef CartWOman het volgende:

Dikke kus,
Anita.

Gewoon niets aan toe te voegen .. nou ja ik kus nu eenmaal niet
Er zijn zat mensen die je steunen .. We zeggen geen vaarwel maar liever welkom terug !
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 4 september 2002 @ 19:55:17 #27
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5657782
Je hebt velen flink laten schrikken Gboy, wil je dat nooit meer doen? Hoop dat je je snel weer beter voelt en vooral weer licht aan de horizon ziet. Heel veel liefs.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_5657783
Sterkte Gboy.
:{
  woensdag 4 september 2002 @ 19:57:28 #29
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5657818
Gboy27, heel veel sterkte toegewenst.
  woensdag 4 september 2002 @ 19:57:37 #30
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5657823
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:50 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Gewoon niets aan toe te voegen .. nou ja ik kus nu eenmaal niet
Er zijn zat mensen die je steunen .. We zeggen geen vaarwel maar liever welkom terug !

Sluit me bij LD aan
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_5657893
gvd Vergeet ik nog helemaal het doel van dit topic dankzij die wijsneusen die alles willen weten maar te beroerd zijn om effe verder te kijken dan hun neus lang is en liever zien dat alle info op een zilveren schaal wordt aangereikt

Gboy sterkte! En doe de volgende keer niet zo eigenwijs en laat eens wat eerder van je horen als je in de problemen zit!

pi_5657925
Ook namens mij Veel sterkte!
  woensdag 4 september 2002 @ 20:04:59 #33
6941 APK
Factual, I think.
pi_5657940
Heel veel sterkte!
Ik wil namelijk volgend jaar weer onze verjaardag 'gezamelijk' vieren.
(Met Champagne uiteraard.)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 4 september 2002 @ 20:13:14 #34
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5658034
Heel veel sterkte Gboy...
  woensdag 4 september 2002 @ 20:16:05 #35
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_5658069
Khoop dat ik in een goed topic over Gboy post, er zijn er zoveel open.

Met alle respect voor de mensen die zo hartverwarmend reageren op de daad van Gboy, maar waarom hem sterkte wensen? Als je voor de 4e keer een poging tot zelfmoord pleegt zal daar toch wel een reden voor zijn (zie eerdere topics). In mijn ogen is zijn 'missie' tot 3 keer toe niet gelukt. Waarom hem dan 'feliciteren' met het mislukken van de 4e keer?

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand afkraken of ophemelen. Ik vroeg het me gewoon af, that's all

Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
  woensdag 4 september 2002 @ 20:17:58 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5658095
quote:
Op woensdag 04 september 2002 20:16 schreef henkyfox het volgende:

Met alle respect voor de mensen die zo hartverwarmend reageren op de daad van Gboy, maar waarom hem sterkte wensen? Als je voor de 4e keer een poging tot zelfmoord pleegt zal daar toch wel een reden voor zijn (zie eerdere topics). In mijn ogen is zijn 'missie' tot 3 keer toe niet gelukt. Waarom hem dan 'feliciteren' met het mislukken van de 4e keer?

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand afkraken of ophemelen. Ik vroeg het me gewoon af, that's all

dat gevoel heb ik ook 'n beetje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5658130
quote:
Op woensdag 04 september 2002 20:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

dat gevoel heb ik ook 'n beetje

Je kunt hem toch sterkte wensen voor de toekomst of hopen dat het dan beter met hem gaat? Dat is niet hetzelfde als iemand feliciteren met een mislukte zelfmoordpoging.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 4 september 2002 @ 20:20:27 #38
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_5658138
Gboy, ik hoop dat je ooit weer zoveel zin in het leven zal hebben dat ook jij blij bent dat de crew vandaag ingegrepen heeft.

Sterkte,

van iemand die je niet zo goed kent, maar wel veel leuke posts van je gelezen heeft.

pi_5658142
Gboy, heel veel sterkte.
pi_5658160
quote:

Ik ken iemand die het zes keer geprobeerd heeft en nu dankbaar is dat ze leeft. Als iemand depressief is, denkt diegene dat het nooit meer goed komt. Het komt echter heel vaak wél goed. Dat Gboy dat nu niet gelooft, is heel erg triest. Maar als ik het een beetje goed inschat, denk ik dat die dag zeker aan zal breken.
pi_5658162
quote:

Daarom wens ik hem ook geen sterkte, maar hoop ik dat hij de hulp aanneemt die hij verdient en nodig heeft.
pi_5658355
Ik persoonlijk wens hem sterkte bij het aanpakken van de problemen die hiertoe hebben geleid, het voor de zoveelste keer proberen weer een beetje structuur in zijn leven te brengen, voor het doorkomen van de komende dagen waarin die allerlei tegenstrijdige gevoelens zal hebben, voor mij reden genoeg om iemand sterkte te wensen.

En dat ik hoop dat die hulp zoekt / aanneemt hoort daarbij.

pi_5658709
Wow, ik schrok enorm toen ik dit allemaal las.... Ook ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat je je zo snel mogelijk weer lekker voelt. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.
  woensdag 4 september 2002 @ 20:58:26 #44
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_5658725
Sterkte Gboy
pi_5658879
Heel Veel Sterkte.

En doe geen stomme dingen meer!!!

pi_5659042
Gboy, niet veel gesproken met elkaar, maar vandaag liet jij mijn mond openvallen en er kwam geen geluid uit (gebeurt eigenlijk bijna nooit bij mij!)

Wat er ook gebeurt, welke weg je ook kiest, ik hoop dat jij je hart gaat volgen, dat je daar komt waar jij wil zijn.
Ik hoop dat je gelukkig wordt. Dat je de hulp aanpakt die je geboden wordt, dat je er wijzer van wordt...

Hou vol, het zal niet makkelijk zijn maar hou vol!

woensdag 4 september 2002 @ 21:20:53 #47
16305 Jappie
parttime reverend
pi_5659055
Gboy27 sterkte en hopelijk tot gauw weer ziens op het forum...kheb me nooit in jouw/jullie (apk,static,fatima etc etc) nachtelijke topics gewaagd, maar 's ochtends wel vaak met een brede grijns zitten lachen bij het doorlezen ervan.

Jappie

pi_5659078
ik zag staan dat je op zo'n moment niks kan doen??

Pardon hier ben ik het niet meej eens! Absoluut niet zelfs!!
je kan zowieso proberen hem op te beuren en met hem te praten..
ik heb veel vrienden die zo zijn en toch 2 van hun heb ik erbovenop gekregen..
deze jongen zocht iemand die met hem wou praten.. geen hulp van een 1 of andere psych..
dit soort mensen zijn op zoek naar mensen uit hun omgeving die hun willen/kunnen helpen..
maar ja het enige wat er gezegt word is zoek hulp..
jongens daar heeft die geen fuck aan..

maar goed dat zal wel aan mij liggen..

pi_5659085
Nooit meer doen, hè!
pi_5659094
om het even makkelijk te zeggen..
die jongen zoekt vrienden..
pi_5659201
quote:
Op woensdag 04 september 2002 21:23 schreef katje het volgende:
om het even makkelijk te zeggen..
die jongen zoekt vrienden..
en die heeft hij hier (Fok!) gevonden...
  woensdag 4 september 2002 @ 21:31:15 #52
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_5659255
quote:
Op woensdag 04 september 2002 21:23 schreef katje het volgende:
-
Kut opmerking.
pi_5659387
quote:
Op woensdag 04 september 2002 21:22 schreef katje het volgende:

maar goed dat zal wel aan mij liggen..

Misschien, maar ik zou zeggen doe eens een voorstel hoe wij hem kunnen helpen. Moeten we hem achter de computer vastbinden of zo en hem dwingen met ons te praten?
Iemand helpen gaat heel erg moeilijk als je enige contact een forum als dit, ICQ of Mail is!

Lijkt me namelijk ook niet echt ideaal om met 500 mensen naar hem te gaan en hem op welke manier dan ook proberen te helpen.

woensdag 4 september 2002 @ 21:47:42 #54
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5659650
quote:
Op woensdag 04 september 2002 20:20 schreef Angeles het volgende:

[..]

Je kunt hem toch sterkte wensen voor de toekomst of hopen dat het dan beter met hem gaat? Dat is niet hetzelfde als iemand feliciteren met een mislukte zelfmoordpoging.

Ik heb 'm al sterkte gewenst in 'n ander topic, maar vind dat net zoiets als bloemen geven als iemand ziek is
Ik weet niet, ms vind ik 't niet genoeg, er moet toch meer zijn om zo iemand te helpen? Cliche maar weer: hulpverlening? Maar ik vraag me af of hij dat niet allang al gehad heeft, hij is al 27.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5659681
Shit GBoy was dat schrikken. Vanochtend had ik de BBstreams van vannacht gelezen: hoe je code niet werkte en je screenshots wou! Ik wil niet dat zo'n goeie boy als jij die even met ons dames meedenkt en om de screenshots vraagt zomaar dit aardse paradijs verlaat.
Het gaat natuurlijk niet om die @#$%#@-streams of shots maar om jou. Om Jou ja, om mij, om fok, om de hele mensheid samen: we kunnen je niet missen! We moeten nog heel wat kunnen kwijlen of ons opwinden over topics als BB. Of wat dan ook: zin en onzin.
Niet voor niets leef jij hier met ons in dit virtuele tijdperk. Laat de reality maar doorgaan. Hoe hard en pijnlijk en rot soms ook. Dag in dag uit en elke dag wordt je sterker, al merk je het niet altijd meteen.

Het is wel de bedoeling dat jij oude mensen als mij later gaat begraven na een heel lang leven vol waanzin. Want waanzinnig is het leven inderdaad.
Blijf gefacineerd wat er allemaal nog te wachten staat. Je medemensen, je medefokkers in dit geval, zijn gefascineerd over alle gekke grote en kleine dingen die er gebeuren en jij bent daarbij. Jij maakt hier deel van uit. Je hoort bij ons.
Sommige mensen reageren blij op je, anderen zijn verbijstert over je , en enkele worden woedend maar allemaal laten ze je weten dat jouw welzijn ze raakt dus dat ze om je geven. Wat fijn dat je bestaat. Goed dat we samen met jou in deze tijd mogen leven. Het klinkt misschien wat klef en zweverig maar het is welgemeend: dank je dat je er bent.

Hee ouwe taaie surviver. Ik zie je!

pi_5659780
quote:

[..]

Hij vraagt toch netjes wáár het over gaat?
pi_5659864
quote:
Op woensdag 04 september 2002 21:53 schreef berney het volgende:

Hij vraagt toch netjes wáár het over gaat?

En ik zeg toch netjes dat die niet hier moet posten als die niet weet waar het over gaat.

edit: iig voor mijn doen

pi_5660166
Gboy!

You scared the pants off me.
Get back on here and keep us company.
It's a much better place with you in it.

xxx

pi_5660349
Ik heb geen woorden...
Wel een gedicht,
GBoy...

WAT LEVEN IS

Onzeker als ik ben-

gevallen,
langzaam weggezakt,
geen enkel gevoel voor richting,

volg ik ze op de voet,
de bomen, de wijze,
zo behoedzame bomen
die zich over mijn ontfermden.

Welwillend gaan ze me voor,
doen ze me voor
wat leven is, standvastig,
oorspronkelijk leven.
Tot ze, de een na de ander,
de pas inhouden
en mij hun zegen geven

en ik op eigen kracht
mijn weg vervolg.

(Hans Bouma)

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_5660677
quote:
Op woensdag 04 september 2002 21:57 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En ik zeg toch netjes dat die niet hier moet posten als die niet weet waar het over gaat.

edit: iig voor mijn doen

Niet iedereen heeft meegekregen wat er vanmorgen gebeurt is en hij had gewoon recht om dat te vragen.

case close..

Sterkte Gboy.

pi_5660732
jij bent zo mooi..
anders dan ik..
maar toch zo ontzettend mooi..
ik zou je nooit anders dan anders willen..
pi_5660757
quote:
Op woensdag 04 september 2002 22:30 schreef berney het volgende:

Niet iedereen heeft meegekregen wat er vanmorgen gebeurt is en hij had gewoon recht om dat te vragen.

Dat recht heeft die zeker. Ik ben wel van mening dat niet iedereen van alles op de hoogte hoeft te zijn. Als je het niet weet, bemoei je er dan ook niet mee. Plichtmatige "sterkte's" hebben ook bijzonder weinig waarde.
Daarnaast kan iemand die geen idee heeft waar het over gaat er ook zelf snel genoeg achterkomen wat er speelt als die het zo graag wilt weten.
pi_5660760
quote:
Op woensdag 04 september 2002 21:31 schreef blup het volgende:

[..]

Kut opmerking.

nou neej..
ik zie niet in waarom?
misschien is die jongen in zijn leven vaak teleurgesteld door wat hij noemde 'zijn vrienden'..

ja sorry hoor ik bedoelde het alleen maar goed..
er is dus niks KUTS aan!

pi_5660961
Pfff, ik las het vroeg in de middag over Gboy en schrok me hardstikke rot. K'heb er de hele dag aan moeten denken en ben blij nu te lezen dat het op deze manier "opgelost" is.

Lieve Gboy, nu zie je het misschien niet zo maar er komt ooit een tijd dat je toch dankbaar bent dat je leeft.
Wil je ons nooit meer zo laten schrikken!
veel sterkte en beterschap!

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_5661068
[toch maar niet
]

[Dit bericht is gewijzigd door Parsival op 04-09-2002 23:07]

Atheism is a non-prophet organisation.
pi_5661860
je zit blijkbaar in een dalletje. Ik hoop voor je dat je weer zin krijgt in het leven. Weet iig wel dat er genoeg mensen zijn die je zullen missen als je het nog een keer probeert (en het dan wel lukt).

pfff dat ik zoiets ooit tegen een ajacied zeg

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  woensdag 4 september 2002 @ 23:43:51 #67
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_5662143
quote:
Op woensdag 04 september 2002 22:33 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat recht heeft die zeker. Ik ben wel van mening dat niet iedereen van alles op de hoogte hoeft te zijn. Als je het niet weet, bemoei je er dan ook niet mee. Plichtmatige "sterkte's" hebben ook bijzonder weinig waarde.
Daarnaast kan iemand die geen idee heeft waar het over gaat er ook zelf snel genoeg achterkomen wat er speelt als die het zo graag wilt weten.

Nou moet jij es even goed luisteren...
Je moet je hier wel mee bemoeien, je wordt hier doodgegooid met topics over Gboy... Best hoor, fijn, maar als ik een topic zie op de frontpage van "lieve Gboy 27, veel sterkte van ons" dan denk ik wat?wie? waarom?
Gek he...
en de term "wannabe modje" vind ik dus ook bij uitstek van toepassing op jou!
En reacties van :"post hier dan niet" komen me ook de strot uit!
Ja?
Ik heb me ondertussen weer helemaal bij gelezen en ik vind het geweldig voor de ego's van de crew dat ze iemand die er dus overduidelijk geen zin meer in heeft, hebben "gered".
Daarom heb ik Gboy mijn plichtmatige sterkte gewensd, hij zal het nodig hebben....
Zo, ff wat anders dan dat zoetsappige geslijm naar de Crew en Gboy... dit hele gezeik komt me neus uit!
pi_5662261
zullen we geen ruzie maken?
be cool be nice and live forever (okay verkeerde opmerking sorry
  woensdag 4 september 2002 @ 23:52:08 #69
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_5662317
quote:
Op woensdag 04 september 2002 23:49 schreef katje het volgende:
zullen we geen ruzie maken?
be cool be nice and live forever (okay verkeerde opmerking sorry
Ja sorry hoor, ik word hier peu nerveu van...
pi_5662344
Hoi Frank, nadat ik ooit een keer een woord met je heb gewisseld via mail, had ik dit niet verwacht. Dit zou het laatste zijn wat ik verwachtte, maar goed dit schokt me wel.

Wil je zoiets nooit meer doen alsjeblieft, zoek professioneel hulp, ook al heb je dat al gedaan, je moet de hoop niet opgeven.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_5662443
quote:
Op woensdag 04 september 2002 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:

en die heeft hij hier (Fok!) gevonden...

En als het aan Danny ligt (en dat ligt het geloof ik), raakt hij die vrienden ook meteen weer kwijt.

Iedereen die zelfmoord-aankondigingen doet in de toekomst, gaat een permban krijgen...

pi_5662478
quote:
Op woensdag 04 september 2002 23:52 schreef dizzylizzy het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, ik word hier peu nerveu van...

maakt niet uit...
everybody has there frustrations
pi_5662569
Beste Gboy, ik hoop dat je hulp zult aanvaarden om het leven wat draagzamer te maken.
pi_5662645
Sterkte man, heb er nog rillingen van...
Wat is de toekomst anders dan het verleden dat zich omdraait in zijn slaap?
  donderdag 5 september 2002 @ 00:27:12 #75
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_5662836
De juiste woorden kan ik niet vinden...
Wat zeg je eigenlijk op dit soort zaken ?

Ik hoop zo dat je je leven weer een beetje op orde kunt krijgen!.. en de hulp kan vinden die je zo hard nodig hebt..
Heel veel sterkte Frank

[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_5663715
Gboy, wat is er in godsnaam aan de hand? Zoals onze lieve koningin het al zei: "Je kunt ook geen week weg!" Ik weet niet wat de stand van jouw zaken is op dit moment maar weet wel dat je heel veel mensen hebt bang gemaakt. Misschien was dat juist de bedoeling en zoja: laat het daar dan lekker bij. Want jij bent een van de fokkers die ik een warm hart toedraag.

Doe geen gekke dingen, anders vind ik je een ongelofelijke sukkel.

Toch liefs,
Helga

Ps. Neem dat sukkelgedeelte niet al te serieus. Ik wil niet dat je door dit soort opmerkingen nog verder op drift raakt. Zoek hulp, desnoods bij mij, de oude helleveeg: lieve_helga@yahoo.com

pi_5664024
Ik hoop dat je steun vind aan al de lieve reactie's van je medefokkers Gboy.
Desondanks is dat niet genoeg.. iets of iemand zal je hopelijk laten zien,dat er ook een zon achter de zwarte, donkere wolken schijnt.
Sterkte!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 5 september 2002 @ 06:12:29 #78
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_5664054
veel woorden ga ik er niet meer aan vuil maken

k hoop voor jou dat je hulp vindt en aanneemt

pi_5664526
ik heb allemaal via via gehoord wat er aan de hand was (is) en hoop echt dat het goed met je komt frank... veel succes
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5664551
Sterkte Gboy27
pi_5665491
Sterkte Gboy en het zou echt zonde zijn als je een einde aan je leven zou maken. Er is nog genoeg om voor te leven en zeker om te FOK!ken.
pi_5665651
Mensen die je alleen van internet kent, wie maakt zich daar eigenlijk druk om ?
Waarschijnlijk zit ie gewoon in een depressieve bui, maar om nou zo zielig allemaal te gaan doen.. ga dan ff langs bij hem ofzo.. maar ja dat doet niemand natuurlijk, mad26 is een soortgenoot misschien moet die eens iets doen.
pi_5665715
sterkte Gboy
pi_5666346
quote:
Op donderdag 05 september 2002 11:19 schreef akkoord het volgende:
Waarschijnlijk zit ie gewoon in een depressieve bui, maar om nou zo zielig allemaal te gaan doen.. ga dan ff langs bij hem ofzo.. maar ja dat doet niemand natuurlijk, mad26 is een soortgenoot misschien moet die eens iets doen.

Dank je voor de vrolijke noot in dit topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Halinalle op 05-09-2002 12:12]

pi_5667015
idd!
quote:
Op donderdag 05 september 2002 11:19 schreef akkoord het volgende:
Nou crossposter sommige mensen doen dat. We zijn hier meegaander dan de Omo-hulplijn. Zeg 's Akkoord: heb jij de spermavlekken al uit je broek gekregen?

(Kan Gboy misschien nog een beetje om de heer Akkoord lachen)

pi_5667459
Sterkte en wijsheid voor de toekomst.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_5667745
Gboy sterkte jongen!
Huh!?
  donderdag 5 september 2002 @ 19:18:29 #88
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_5673377
sterkte....
Wat zijn we aan het doen ???
pi_5674307
tering man ik lees het nu pas voor het eerst allemaal.

heel veel sterkte gewenst gboy.

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  donderdag 5 september 2002 @ 20:14:53 #90
28156 qbus
Walk of fame.
pi_5674491
Sterkte Jongen!
  donderdag 5 september 2002 @ 20:28:15 #91
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_5674752
Da's even schrikken! Gboy, heel veel sterkte, kom gauw terug! Om uit zo'n diep dal te kunnen klimmen, zul je hulp nodig hebben; grijp alle hulp aan die je kunt krijgen.
  donderdag 5 september 2002 @ 20:30:23 #92
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5674783
Heel veel sterkte Gboy

En ook een voor de bezorgde crew

Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
pi_5675294
Hier maar even een berichtje.

Via mail van zijn vrienden laat Gboy weten dat het naar omstandigheden goed gaat en groet hij iedereen op Fok.
De hulpverlening is in gang gezet, laten we hopen dat hij snel beter wordt.

Het topic blijft open voor mensen die hem sterkte willen wensen,
en dan lijkt mij dat alles hierover wel gezegd is.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5675942
Gboy... ik wens je alles wat je nodig hebt...

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_5680384
Gboy, sterkte gozer.
pi_5683716
quote:
Op donderdag 05 september 2002 20:55 schreef shmoopy het volgende:
Hier maar even een berichtje.

Via mail van zijn vrienden laat Gboy weten dat het naar omstandigheden goed gaat en groet hij iedereen op Fok.
De hulpverlening is in gang gezet, laten we hopen dat hij snel beter wordt.

Het topic blijft open voor mensen die hem sterkte willen wensen,
en dan lijkt mij dat alles hierover wel gezegd is.

Goed nieuws, gelukkig maar.

Sterkte jongen

pi_5696651
quote:
Op donderdag 05 september 2002 12:46 schreef Lurky het volgende:
idd!
[..]

Nou crossposter sommige mensen doen dat. We zijn hier meegaander dan de Omo-hulplijn. Zeg 's Akkoord: heb jij de spermavlekken al uit je broek gekregen?

(Kan Gboy misschien nog een beetje om de heer Akkoord lachen)

uitgeluld ben je !
tja ik ken je niets eens en zit potverdomme steeds aan je te denken... zo te zien zijn dr meer mensen
please stay with Uss
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
pi_5696658
Ja veel sterkte en snel weer trugkomen hoor hier
  zaterdag 7 september 2002 @ 12:22:39 #100
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5696731
Ik heb net pas alles gelezen en ben echt geschokt. Ik ken je niet, maar dit soort berichten roepen wel heel veel gevoelens bij mij op dus toch de WELGEMEENDE sterkte! Je hebt er niks aan maar : Eens zal het beter worden.

Steun heb je iig.

pi_5697001
Maar gaat er nou nog een kaart (oid) naar hem toe?
pi_5697035
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 12:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb net pas alles gelezen en ben echt geschokt. Ik ken je niet, maar dit soort berichten roepen wel heel veel gevoelens bij mij op dus toch de WELGEMEENDE sterkte! Je hebt er niks aan maar : Eens zal het beter worden.

Steun heb je iig.

My thoughts exactly...STERKTE !
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 12 september 2002 @ 08:58:14 #103
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_5765161
Ik wens je iig heel veel sterkte en de moed om alle hulp die je aangeboden wordt, aan te nemen.

Het is een behoorlijk diep dal nu, maar stapje voor stapje kom je er vast wel... Weet iig dat wij hier op Fok! je steunen.

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 9 november 2005 @ 13:32:22 #104
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_32115797
Leeft ie nou eigenlijk nog ?
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_32115919
Dont know. Dont care neither.
  woensdag 9 november 2005 @ 13:39:51 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32116010
Zeer ongewenste kick!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')