Gelukkig was onze fantastische crew er op tijd bij, ik wil je hier zéker niet missen.
Moeilijk om verder wat te zeggen, behalve: lieve Frank: heel veel sterkte, laat je helpen!
Dikke kus,
Anita.
quote:Daar sluit ik me bij aan.
Op woensdag 04 september 2002 19:17 schreef CartWOman het volgende:
Ik wil het hier niet over je belabberde jeugd hebben; vanaf nu kijken we vooruit!Gelukkig was onze fantastische crew er op tijd bij, ik wil je hier zéker niet missen.
Moeilijk om verder wat te zeggen, behalve: lieve Frank: heel veel sterkte, laat je helpen!Dikke kus,
Anita.
Gelukkig dat je nog kunt stoppen met roken op 01.01.2003.
quote:ff zoeken missy dizzy
Op woensdag 04 september 2002 19:20 schreef dizzylizzy het volgende:
Sorry hoor maar wie krijgt er sterkte van ons??
Waarom?
Waar gaat dit over?
[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 04-09-2002 19:22]
quote:Als je niet weet waar het over gaat post dan niet!
Op woensdag 04 september 2002 19:20 schreef dizzylizzy het volgende:
Sorry hoor maar wie krijgt er sterkte van ons??
Waarom?
Waar gaat dit over?
quote:je zal wat te zeiken hebben in een topic niet? Hebbie geen linkje naar het archief voor de onwetenden?
Op woensdag 04 september 2002 19:22 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als je niet weet waar het over gaat post dan niet!
Ik heb vluchtig eventjes wat gelezen. en vind het persoonlijk allemaal onzin, maar da's persoonlijk
quote:juistem
Op woensdag 04 september 2002 19:27 schreef stinkie het volgende:[..]
je zal wat te zeiken hebben in een topic niet? Hebbie geen linkje naar het archief voor de onwetenden?
quote:Post hier dan ook NIET!
Op woensdag 04 september 2002 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Tja, zo creer je wel een sfeer.. Een forum is toch ook om vragen te stellen? Niet iedereen is hier altijd en kan/wil alles lezen. Soms kan een korte samenvatting geen kwaad.Ik heb vluchtig eventjes wat gelezen. en vind het persoonlijk allemaal onzin, maar da's persoonlijk
quote:Precies.
Op woensdag 04 september 2002 19:28 schreef CartWOman het volgende:[..]
Post hier dan ook NIET!
quote:Je hoeft alles te weten en Gboy zit ook niet te wachtten op mensen die hem plichtsmatig sterkte wensen.
Op woensdag 04 september 2002 19:27 schreef stinkie het volgende:je zal wat te zeiken hebben in een topic niet? Hebbie geen linkje naar het archief voor de onwetenden?
Maar goed, aangezien ik dit topic niet verder wil verpesten met ruzie hierover: Wat gebeurt er als iemand online zelfmoord pleegt?
veel sterkte om uit dit diepe dal te komen. Wij zullen je allemaal steunen.
quote:Doe ik wel, omdat ik mijn mening OOK mag geven, als je er wat tegen hebt, open een topic in de klaagbaak met het verzoek of ze mijn posts willen verwijderen omdat ze je storen.
Op woensdag 04 september 2002 19:28 schreef CartWOman het volgende:[..]
Post hier dan ook NIET!
( ik ken hem ook niet zo goed hoor , maar weet door veel lezen op fok! wel het een en het ander )
quote:Dit is een topic om Gboy sterkte te wensen; je kan in het andere topic lezen waar het over gaat.
Op woensdag 04 september 2002 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
Doe ik wel, omdat ik mijn mening OOK mag geven, als je er wat tegen hebt, open een topic in de klaagbaak met het verzoek of ze mijn posts willen verwijderen omdat ze je storen.
Duidelijk genoeg?
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:34 schreef Cazman het volgende:
Frank laat me nie in de steek!!!! Blijf bij ons maat. Volhouden!
ik hoop je snel weer op fok! terug te zien, gezond en wel en met frisse moed verder
En accepteer de hulp die je nu geboden wordt. Het leven is mooi, al lijkt dat nu niet zo. Echt waar. Gun jezelf de tijd om daarachter te komen!
quote:Was niet echt op de hoogte en kon uit de topictitel ook niet veel wijs worden, dus vroeg ik waar het over ging. Mag dat? Fijn...
Dusse Gboy27, sterkte enzo... wat zeg je op zo'n moment
quote:Gewoon niets aan toe te voegen .. nou ja ik kus nu eenmaal niet
Op woensdag 04 september 2002 19:17 schreef CartWOman het volgende:
Ik wil het hier niet over je belabberde jeugd hebben; vanaf nu kijken we vooruit!Gelukkig was onze fantastische crew er op tijd bij, ik wil je hier zéker niet missen.
Moeilijk om verder wat te zeggen, behalve: lieve Frank: heel veel sterkte, laat je helpen!Dikke kus,
Anita.
quote:Sluit me bij LD aan
Op woensdag 04 september 2002 19:50 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Gewoon niets aan toe te voegen .. nou ja ik kus nu eenmaal niet
![]()
Er zijn zat mensen die je steunen .. We zeggen geen vaarwel maar liever welkom terug !
Gboy sterkte! En doe de volgende keer niet zo eigenwijs en laat eens wat eerder van je horen als je in de problemen zit!
Met alle respect voor de mensen die zo hartverwarmend reageren op de daad van Gboy, maar waarom hem sterkte wensen? Als je voor de 4e keer een poging tot zelfmoord pleegt zal daar toch wel een reden voor zijn (zie eerdere topics). In mijn ogen is zijn 'missie' tot 3 keer toe niet gelukt. Waarom hem dan 'feliciteren' met het mislukken van de 4e keer?
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand afkraken of ophemelen. Ik vroeg het me gewoon af, that's all
quote:dat gevoel heb ik ook 'n beetje
Op woensdag 04 september 2002 20:16 schreef henkyfox het volgende:
Khoop dat ik in een goed topic over Gboy post, er zijn er zoveel open.Met alle respect voor de mensen die zo hartverwarmend reageren op de daad van Gboy, maar waarom hem sterkte wensen? Als je voor de 4e keer een poging tot zelfmoord pleegt zal daar toch wel een reden voor zijn (zie eerdere topics). In mijn ogen is zijn 'missie' tot 3 keer toe niet gelukt. Waarom hem dan 'feliciteren' met het mislukken van de 4e keer?
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand afkraken of ophemelen. Ik vroeg het me gewoon af, that's all
quote:Je kunt hem toch sterkte wensen voor de toekomst of hopen dat het dan beter met hem gaat? Dat is niet hetzelfde als iemand feliciteren met een mislukte zelfmoordpoging.
Op woensdag 04 september 2002 20:17 schreef SEMTEX het volgende:[..]
dat gevoel heb ik ook 'n beetje
Sterkte,
van iemand die je niet zo goed kent, maar wel veel leuke posts van je gelezen heeft.
quote:Ik ken iemand die het zes keer geprobeerd heeft en nu dankbaar is dat ze leeft. Als iemand depressief is, denkt diegene dat het nooit meer goed komt. Het komt echter heel vaak wél goed. Dat Gboy dat nu niet gelooft, is heel erg triest. Maar als ik het een beetje goed inschat, denk ik dat die dag zeker aan zal breken.
Met alle respect voor de mensen die zo hartverwarmend reageren op de daad van Gboy, maar waarom hem sterkte wensen? Als je voor de 4e keer een poging tot zelfmoord pleegt zal daar toch wel een reden voor zijn (zie eerdere topics). In mijn ogen is zijn 'missie' tot 3 keer toe niet gelukt. Waarom hem dan 'feliciteren' met het mislukken van de 4e keer?Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand afkraken of ophemelen. Ik vroeg het me gewoon af, that's all
quote:Daarom wens ik hem ook geen sterkte, maar hoop ik dat hij de hulp aanneemt die hij verdient en nodig heeft.
Khoop dat ik in een goed topic over Gboy post, er zijn er zoveel open.Met alle respect voor de mensen die zo hartverwarmend reageren op de daad van Gboy, maar waarom hem sterkte wensen? Als je voor de 4e keer een poging tot zelfmoord pleegt zal daar toch wel een reden voor zijn (zie eerdere topics). In mijn ogen is zijn 'missie' tot 3 keer toe niet gelukt. Waarom hem dan 'feliciteren' met het mislukken van de 4e keer?
En dat ik hoop dat die hulp zoekt / aanneemt hoort daarbij.
Wat er ook gebeurt, welke weg je ook kiest, ik hoop dat jij je hart gaat volgen, dat je daar komt waar jij wil zijn.
Ik hoop dat je gelukkig wordt. Dat je de hulp aanpakt die je geboden wordt, dat je er wijzer van wordt...
Hou vol, het zal niet makkelijk zijn maar hou vol!
Jappie
Pardon hier ben ik het niet meej eens! Absoluut niet zelfs!!
je kan zowieso proberen hem op te beuren en met hem te praten..
ik heb veel vrienden die zo zijn en toch 2 van hun heb ik erbovenop gekregen..
deze jongen zocht iemand die met hem wou praten.. geen hulp van een 1 of andere psych..
dit soort mensen zijn op zoek naar mensen uit hun omgeving die hun willen/kunnen helpen..
maar ja het enige wat er gezegt word is zoek hulp..
jongens daar heeft die geen fuck aan..
maar goed dat zal wel aan mij liggen..
quote:en die heeft hij hier (Fok!) gevonden...
Op woensdag 04 september 2002 21:23 schreef katje het volgende:
om het even makkelijk te zeggen..
die jongen zoekt vrienden..
quote:Misschien, maar ik zou zeggen doe eens een voorstel hoe wij hem kunnen helpen. Moeten we hem achter de computer vastbinden of zo en hem dwingen met ons te praten?
Op woensdag 04 september 2002 21:22 schreef katje het volgende:maar goed dat zal wel aan mij liggen..
Lijkt me namelijk ook niet echt ideaal om met 500 mensen naar hem te gaan en hem op welke manier dan ook proberen te helpen.
quote:Ik heb 'm al sterkte gewenst in 'n ander topic, maar vind dat net zoiets als bloemen geven als iemand ziek is
Op woensdag 04 september 2002 20:20 schreef Angeles het volgende:[..]
Je kunt hem toch sterkte wensen voor de toekomst of hopen dat het dan beter met hem gaat? Dat is niet hetzelfde als iemand feliciteren met een mislukte zelfmoordpoging.
Het is wel de bedoeling dat jij oude mensen als mij later gaat begraven na een heel lang leven vol waanzin. Want waanzinnig is het leven inderdaad.
Blijf gefacineerd wat er allemaal nog te wachten staat. Je medemensen, je medefokkers in dit geval, zijn gefascineerd over alle gekke grote en kleine dingen die er gebeuren en jij bent daarbij. Jij maakt hier deel van uit. Je hoort bij ons.
Sommige mensen reageren blij op je, anderen zijn verbijstert over je , en enkele worden woedend maar allemaal laten ze je weten dat jouw welzijn ze raakt dus dat ze om je geven. Wat fijn dat je bestaat. Goed dat we samen met jou in deze tijd mogen leven. Het klinkt misschien wat klef en zweverig maar het is welgemeend: dank je dat je er bent.
Hee ouwe taaie surviver. Ik zie je!
quote:Hij vraagt toch netjes wáár het over gaat?
quote:En ik zeg toch netjes dat die niet hier moet posten als die niet weet waar het over gaat.
Op woensdag 04 september 2002 21:53 schreef berney het volgende:Hij vraagt toch netjes wáár het over gaat?
edit: iig voor mijn doen
You scared the pants off me.
Get back on here and keep us company.
It's a much better place with you in it.
xxx
WAT LEVEN IS
Onzeker als ik ben-
gevallen,
langzaam weggezakt,
geen enkel gevoel voor richting,
volg ik ze op de voet,
de bomen, de wijze,
zo behoedzame bomen
die zich over mijn ontfermden.
Welwillend gaan ze me voor,
doen ze me voor
wat leven is, standvastig,
oorspronkelijk leven.
Tot ze, de een na de ander,
de pas inhouden
en mij hun zegen geven
en ik op eigen kracht
mijn weg vervolg.
(Hans Bouma)
quote:Niet iedereen heeft meegekregen wat er vanmorgen gebeurt is en hij had gewoon recht om dat te vragen.
Op woensdag 04 september 2002 21:57 schreef calvobbes het volgende:[..]
En ik zeg toch netjes dat die niet hier moet posten als die niet weet waar het over gaat.
edit: iig voor mijn doen
case close..
Sterkte Gboy.
quote:Dat recht heeft die zeker. Ik ben wel van mening dat niet iedereen van alles op de hoogte hoeft te zijn. Als je het niet weet, bemoei je er dan ook niet mee. Plichtmatige "sterkte's" hebben ook bijzonder weinig waarde.
Op woensdag 04 september 2002 22:30 schreef berney het volgende:Niet iedereen heeft meegekregen wat er vanmorgen gebeurt is en hij had gewoon recht om dat te vragen.
quote:nou neej..
Op woensdag 04 september 2002 21:31 schreef blup het volgende:[..]
Kut opmerking.
ja sorry hoor ik bedoelde het alleen maar goed..
er is dus niks KUTS aan!
Lieve Gboy, nu zie je het misschien niet zo maar er komt ooit een tijd dat je toch dankbaar bent dat je leeft.
Wil je ons nooit meer zo laten schrikken! veel sterkte en beterschap!
[Dit bericht is gewijzigd door Parsival op 04-09-2002 23:07]
pfff dat ik zoiets ooit tegen een ajacied zeg
quote:Nou moet jij es even goed luisteren...
Op woensdag 04 september 2002 22:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat recht heeft die zeker. Ik ben wel van mening dat niet iedereen van alles op de hoogte hoeft te zijn. Als je het niet weet, bemoei je er dan ook niet mee. Plichtmatige "sterkte's" hebben ook bijzonder weinig waarde.
Daarnaast kan iemand die geen idee heeft waar het over gaat er ook zelf snel genoeg achterkomen wat er speelt als die het zo graag wilt weten.
quote:Ja sorry hoor, ik word hier peu nerveu van...
Op woensdag 04 september 2002 23:49 schreef katje het volgende:
zullen we geen ruzie maken?
be cool be nice and live forever (okay verkeerde opmerking sorry
Wil je zoiets nooit meer doen alsjeblieft, zoek professioneel hulp, ook al heb je dat al gedaan, je moet de hoop niet opgeven.
quote:En als het aan Danny ligt (en dat ligt het geloof ik), raakt hij die vrienden ook meteen weer kwijt.
Op woensdag 04 september 2002 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:en die heeft hij hier (Fok!) gevonden...
Iedereen die zelfmoord-aankondigingen doet in de toekomst, gaat een permban krijgen...
quote:maakt niet uit...
Op woensdag 04 september 2002 23:52 schreef dizzylizzy het volgende:[..]
Ja sorry hoor, ik word hier peu nerveu van...
Ik hoop zo dat je je leven weer een beetje op orde kunt krijgen!.. en de hulp kan vinden die je zo hard nodig hebt..
Heel veel sterkte Frank
Doe geen gekke dingen, anders vind ik je een ongelofelijke sukkel.
Toch liefs,
Helga
Ps. Neem dat sukkelgedeelte niet al te serieus. Ik wil niet dat je door dit soort opmerkingen nog verder op drift raakt. Zoek hulp, desnoods bij mij, de oude helleveeg: lieve_helga@yahoo.com
quote:
Op donderdag 05 september 2002 11:19 schreef akkoord het volgende:
Mensen die je alleen van internet kent, wie maakt zich daar eigenlijk druk om ?
Waarschijnlijk zit ie gewoon in een depressieve bui, maar om nou zo zielig allemaal te gaan doen.. ga dan ff langs bij hem ofzo.. maar ja dat doet niemand natuurlijk, mad26 is een soortgenoot misschien moet die eens iets doen.
Dank je voor de vrolijke noot in dit topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Halinalle op 05-09-2002 12:12]
quote:Nou crossposter sommige mensen doen dat. We zijn hier meegaander dan de Omo-hulplijn. Zeg 's Akkoord: heb jij de spermavlekken al uit je broek gekregen?
Op donderdag 05 september 2002 11:19 schreef akkoord het volgende:
Mensen die je alleen van internet kent, wie maakt zich daar eigenlijk druk om ?
(Kan Gboy misschien nog een beetje om de heer Akkoord lachen)
Via mail van zijn vrienden laat Gboy weten dat het naar omstandigheden goed gaat en groet hij iedereen op Fok.
De hulpverlening is in gang gezet, laten we hopen dat hij snel beter wordt.
Het topic blijft open voor mensen die hem sterkte willen wensen,
en dan lijkt mij dat alles hierover wel gezegd is.
prrrrrrr
quote:Goed nieuws, gelukkig maar.
Op donderdag 05 september 2002 20:55 schreef shmoopy het volgende:
Hier maar even een berichtje.Via mail van zijn vrienden laat Gboy weten dat het naar omstandigheden goed gaat en groet hij iedereen op Fok.
De hulpverlening is in gang gezet, laten we hopen dat hij snel beter wordt.Het topic blijft open voor mensen die hem sterkte willen wensen,
en dan lijkt mij dat alles hierover wel gezegd is.
Sterkte jongen
quote:uitgeluld ben je !
Op donderdag 05 september 2002 12:46 schreef Lurky het volgende:idd!
[..]Nou crossposter sommige mensen doen dat. We zijn hier meegaander dan de Omo-hulplijn. Zeg 's Akkoord: heb jij de spermavlekken al uit je broek gekregen?
(Kan Gboy misschien nog een beetje om de heer Akkoord lachen)
quote:My thoughts exactly...STERKTE !
Op zaterdag 07 september 2002 12:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb net pas alles gelezen en ben echt geschokt. Ik ken je niet, maar dit soort berichten roepen wel heel veel gevoelens bij mij op dus toch de WELGEMEENDE sterkte! Je hebt er niks aan maar : Eens zal het beter worden.Steun heb je iig.
Het is een behoorlijk diep dal nu, maar stapje voor stapje kom je er vast wel... Weet iig dat wij hier op Fok! je steunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |